Top/Flop Spelers!

DeletedUser

Guest
Ofc not, bij kata'en wordt het als aanvalsmogelijkheid gebruikt, af laten breken omdat je gefaald hebt is gewoon misgunnen.
Lager dan dat kan het imo niet, als je stopt druk je gewoon op delete en donder je op. Niet nog even het spelplezier vergallen van juist degenen die je zelf constant hebt lopen kata'en.

Mhwah, was wss op vraag van AA. Wasps mag natuurlijk al die BBs niet hebben om te farmen/edelen, hij zou hun rang 1 plek maar es moeten afpakken.

Echt kansloos.
 

DeletedUser19123

Guest
Door ze bijvoorbeeld te kata'en.

Dat is het gevolg en de derde stap in het rijtje: reden-->oorzaak-->gevolg.

Desondanks gaven we de bespelers de kans om afspraken te maken:

[10-3-2014 13:12:13] Ferry - Candle in the Dark: [09/03/14 15:54:49] Mark T: Hey Ferry.
[09/03/14 15:55:11] Mark T: Je bent nu offline zie ik. Ik denk dat je al weet waarvoor ik je aanspreek. Weet ook even niet of laurens je al aangesproken heeft maar goed.
[09/03/14 15:58:42] Mark T: Ik kan een heel verhaal typen maar waar het om neer komt: Nap met kata'en. Ik weet niet hoe jij er precies in staat. Op AF is mijn indruk dat jullie sinds ik op UP ben gaan spelen met laurens alles met de grond gelijk willen maken. De redenen hiertoe verschillen van jullie van farmdorpen geedeld tot represailles van vroeger ergens. IIg wil ik met kata'en niks te maken hebben van mijn kant uit naar de vijand. Hopelijk willen jullie dit standpunt aanpassen zodat we een eerlijke oorlog kunnen voeren met elkaar. Daarmee bedoel ik geen kata's op gebouwen behalve verzamelplaats en adelshoeve. Boerderij en Smid liever ook niet al snap ik dat nog enigzins.

Hopelijk zie je het niet als een uitweg van UP om volledig te herstellen. Het is meer het principe waar het om draait. Ik kan wel door gaan spelen op een volledig verwoest acc wat via vv door mij en jan van AIA is opgebouwd maar dan hou ik op een gegeven moment liever de eer aan mezelf, hetzelfde geldt voor laurens, en dan kunnen jullie barbarendorpen daar gaan opedelen.

Het zou jullie sieren als er een afspraak hierover kan komen:)

Groetjes Mark

Dit heeft mark (AEAP) erover gezegt:

[10-3-2014 18:00:26] Mark (pie): laat em maar eens een mooi bericht schrijven over wat er allemaal fout is gegaan van beide kanten en dat wij geen stabbers zijn omdat we iets op het af hebben gezet
[10-3-2014 18:00:34] Mark (pie): en dan krijgt ie van mij geen kata meer op zijn dak
[10-3-2014 18:00:48] Mark (pie): farmdorpen is geen punt je mag in je cluster edelen wat je wil.
[10-3-2014 18:01:16] Mark (pie): cf's op ons is hij ook zelf verantwoordelijk voor want hij is op het account gaan spelen dan draag je de baten en de lasten van de vorige eigenaars of vv's

[10-3-2014 18:14:42] Mark (pie): zolang tie maar weet dat het een principe kwestie is wie respect aan ons geeft krijgt respect terug
[10-3-2014 18:15:05] Mark (pie): en als ie wil dat het stopt. dan zal tie moeten zorgen dat choice en azeasy weer op een 0 lijn komen

Ferry is inmiddels met mark (UP) in gesprek:

[10-3-2014 21:31:44] Ferry - Candle in the Dark: Ja ben met Mark in gesprek
[10-3-2014 21:31:56] Ferry - Candle in the Dark: die gaat een brief speciaal naar jullie gericht schrijven
[10-3-2014 21:32:05] Ferry - Candle in the Dark: en vanuit jullie antwoord
[10-3-2014 21:32:09] Ferry - Candle in the Dark: ga ik verder in gesprek
[10/03/14 21:40:05] Mark T: Wil ik doen
[10/03/14 21:40:14] Mark T: maar dan moet de optie wel open staan hé
[10/03/14 21:40:18] Mark T: als je co's al bij voorbaat nee zeggen
[10/03/14 21:40:22] Mark T: dan gooi ik UP op delete

"Ondertussen is er gevraagd of we in de tussentijd willen stoppen met aanvallen"

[10-3-2014 21:47:25] Ferry - Candle in the Dark: Het zit anders, het aanvallen zal gewoon momenteel blijven voortduren, maar je brief kan daar verandering inbrengen, dus hoe sneller jij je brief klaar hebt, hoe sneller we tot een overéénkomst kunnen komen.

"Brief is nooit aangekomen bij ons" en dan wel lopen mekkeren hier op het AF :)
 

DeletedUser

Guest
Ik breek niks af? voor het geval dat je tegen mij hebt.

Schade door katapultbeschietingen: Leemgroeve is beschadigd van level 29 naar level 26

Door LoC. Maakt niet uit waar die gaat spelen, ik ga er persoonlijk op toe zien dat elk dorp naar 26 punten gekata'd wordt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dat is het gevolg en de derde stap in het rijtje: reden-->oorzaak-->gevolg.

Desondanks gaven we de bespelers de kans om afspraken te maken:



Dit heeft mark (AEAP) erover gezegt:





Ferry is inmiddels met mark (UP) in gesprek:



"Ondertussen is er gevraagd of we in de tussentijd willen stoppen met aanvallen"



"Brief is nooit aangekomen bij ons" en dan wel lopen mekkeren hier op het AF :)

Hier wist ik niks van, anders had ik die brief wel getypt. Zoja, is de mogelijkheid er nog? Aangezien ik als de enige 'gekikte' speler wel verderga normaliter. Niet lang, maar wel ff.
 

DeletedUser

Guest
Dat is het gevolg en de derde stap in het rijtje: reden-->oorzaak-->gevolg.

Desondanks gaven we de bespelers de kans om afspraken te maken:



Dit heeft mark (AEAP) erover gezegt:





Ferry is inmiddels met mark (UP) in gesprek:



"Ondertussen is er gevraagd of we in de tussentijd willen stoppen met aanvallen"



"Brief is nooit aangekomen bij ons" en dan wel lopen mekkeren hier op het AF :)

Nee die brief is er nooit gekomen omdat het zuiden nu in de soep ligt.
 
Bovenaan