Top/Flop Spelers!

DeletedUser

Guest
Tgoh ik weet toch 100% zeker dat ik heb gelezen dat jullie dit van plan waren, is de helft van wat ik zeg waar (loc) en ben ik niet te beroerd om meteen mijn excuses aan te bieden. ;)

T was wss een grapje (wat DFTB zei) :p Mag ik vragen waar je dit gelezen dacht te hebbem? :)

I know, maar de naam --> de connecties. Plz neem contact op met ex-choice zuid :)

Scheer je ons nou weer over 1 kam? :D
 

DeletedUser19513

Guest
Scheer je ons nou weer over 1 kam? :D

Sorry! :( vergeef me! Maar je vond het wel een leuke grap toch? :p Barmhartig lag daar een maand onder vuur en besloot toen op delete te gaan maar wel ff terug brengen naar 26 punten... volgens mij realiseerde hij vrij snel dat het onzin was en is gewoon op delete gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Sorry! :( vergeef me! Maar je vond het wel een leuke grap toch? :p Barmhartig lag daar een maand onder vuur en besloot toen op delete te gaan maar wel ff terug brengen naar 26 punten... volgens mij realiseerde hij vrij snel dat het onzin was en is gewoon op delete gegaan.

Ik lach me ziek :D goed genoeg? :p
 

DeletedUser71125

Guest
Is dat het geval dan?

Ik heb geen flauw idee, daarom vroeg ik ook aan Aus wat hij met zijn post bedoelde.
Jullie denken dat ILE gebouwen afbreekt, wat niet zo blijkt te zijn. Ik zeg dat jullie eerst research moeten doen, daarna zeg ik dat het een geintje is. Aus zegt dan dat AA dat geen geintje vindt.... Dus dat Creed! juist wel research moet doen!

Ik was even in de war, nu zijn we weer op het goede pad. :D

Creed!, meer research!!!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen flauw idee, daarom vroeg ik ook aan Aus wat hij met zijn post bedoelde.
Jullie denken dat ILE gebouwen afbreekt, wat niet zo blijkt te zijn. Ik zeg dat jullie eerst research moeten doen, daarna zeg ik dat het een geintje is. Aus zegt dan dat AA dat geen geintje vindt.... Dus dat Creed! juist wel research moet doen!

Ik was even in de war, nu zijn we weer op het goede pad. :D

Creed!, meer research!!!

Mhah, de vorige reactie van Aus doelde dan ook op iets totaal anders waar ILE buiten staat. :D
 

DeletedUser65921

Guest
I know, maar de naam --> de connecties. Plz neem contact op met ex-choice zuid :)

Niet moeilijk hoor!
Stel am in, zet alles op minimum (behalve hq 15 natuurlijk) en selecteer het afbreken knopje.
En dan zet je je acc pas op delete als je am op is of je dorpjes afgebroken zijn.
 
Bovenaan