Praattopic

Reactiescore
31
Lol... Je kunt ook enigszins respectvol met andere mensen omgaan? :confused:

Voor sommige mensen is dat niet te doen. ;) Maar dat maakt niet uit, sommige mensen moeten even ego strelen op het internet hé! :)

@Nulvinelo, als ik topics sluit is het met een reden. Dan is het dus geen propagandatopic geweest, maar ach, voor iedereen is die mening weer anders hé! ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Niet op nulanivelo letten Dao. Hypocriet 1ste klas. W22 spammers noemen maar zelf wel ons forum onderspammen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Voor mijn part mag je het meteen weer afbollen. Voor mij sta je vooral bekend als de moderator die propagandatopics sluit en onzin met de mantel der liefde bedekt. Krijgen we eens een actieve moderator , is het Dao, de meest levenloze mens die TW ooit zal mogen aanschouwen :eek:

Ik mis infinitum :eek::D

Ik mis graspop :( Die was er nl. nooit.
 

DeletedUser60153

Guest
Voor sommige mensen is dat niet te doen. ;) Maar dat maakt niet uit, sommige mensen moeten even ego strelen op het internet hé! :)

@Nulvinelo, als ik topics sluit is het met een reden. Dan is het dus geen propagandatopic geweest, maar ach, voor iedereen is die mening weer anders hé! ;)

Je sluit topic's zonder reden... Je verwijdert posts zonder context eromheen te bekijken. Ik ben het totaal met Steven eens.
 
Reactiescore
31
Je sluit topic's zonder reden... Je verwijdert posts zonder context eromheen te bekijken. Ik ben het totaal met Steven eens.

Ik kijk altijd in de context. Echter is mijn context anders dan die van jou. ;) Is het offtopic, en is de context ook offtopic, dan verdwijnt het gewoon. Klaar. Post het dan maar in het goede topic, is echt niet veel moeite. ;)
 
Reactiescore
31
Volgens mij stijgt de "macht" je naar je hoofd of niet...

De forumregels zijn er niet voor niets. :)
Maar ik ben niet van plan om hier topics te sluiten zonder naar de context te kijken hoor. In tegenstelling tot wat sommigen denken, ben ik wel voor een actief forum. ;)
 

DeletedUser71860

Guest
Ik kijk altijd in de context. Echter is mijn context anders dan die van jou. ;) Is het offtopic, en is de context ook offtopic, dan verdwijnt het gewoon. Klaar. Post het dan maar in het goede topic, is echt niet veel moeite. ;)

Nee, je snapt de doelstelling van dit forum gewoon niet. Net zoals die W22 naabs die hier je een hart onder de riem komen steken (Rofl :D). Hoe kan het trouwens ook. Je stelt niks voor op dit spel. Nooit gedaan. Hoe kan je dan de dingen inschatten, als je nooit zelf wat input hebt gegeven op dit forum. Maarja. Wegens het gebrek aan moderatorsollies moet Duckje terugvallen op mensen die geen kaas van propaganda hebben gegeten maar toch levensloos genoeg zijn. Want hoeveelste subforum is dit voor jou? Je tiende? :eek:

Ik geef jou een goede raad. Je bent fout bezig. Dat je dit forum niet naar behoren modereert is nog niet zo belangrijk, het blijft natuurlijk maar een spelletje. Dat je de tijd vindt om op zoveel subfora als een pitbull propagandatopics te sluiten is vooral een kwalijke zaak voor je.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62862

Guest
De forumregels zijn er niet voor niets. :)
Maar ik ben niet van plan om hier topics te sluiten zonder naar de context te kijken hoor. In tegenstelling tot wat sommigen denken, ben ik wel voor een actief forum. ;)

Een actief forum is dit zeker.
Wil nog niet zeggen dat wij een overactieve moderator nodig hebben die denkt hier eventjes alles te komen regelen.

18 jaar jong en al zeker 20 jaar ervaring :D Sn*tn**S
 

DeletedUser62862

Guest
dao.jpg
 

DeletedUser62862

Guest
Jouw* ;)
Verder, een datum van de oprichting van dit forumaccount zegt niets over hoelang ik al op het forum zit, en hoelang ik het langer dan de meesten hier.speel. Ik gok, al veel ;)

Wat wil je nu zeggen :rolleyes:
Je bent 18 jaartjes jong en wil hier spelers de weg wijzen die dit spel al spelen toen je nog een luier aan had.
Ga hier nu niet groot liggen doen met : langer dan de meesten hier.speel. Ik gok, al veel

Je weet helemaal niet wat op W21 speelt

Of laat eens wat van je eigen zien qua accounts waar je al jaren op speelt
 
Bovenaan