Praattopic

DeletedUser

Guest
Dat is Brent, Jorn (resist). Alleen die zijn zo zielig om te zeggen: Boy. Met hun stoere straattaal -.-.

Jan is ook nog een optie. Vanuit fruit alleen Joshua denk ik aangezien hij zo'n grote mond had toen eleke elde, maar die weet best dat die normaal moet doen.

I loll'd 'bout ya.
 
Reactiescore
219
Dankjewel voor het compliment, maar
Ik zou mezelf nooit een topper noemen. Jezelf prijzen is een teken van arrogantie en arrogantie is niet goed in mijn ogen. Daarom staat dat ook niet in mijn woordenboek ;)

Kijk dat snap ik dus, daarom dat ik je even in het zonnetje zet he :D
 

DeletedUser45033

Guest
Dankjewel voor het compliment, maar
Ik zou mezelf nooit een topper noemen. Jezelf prijzen is een teken van arrogantie en arrogantie is niet goed in mijn ogen. Daarom staat dat ook niet in mijn woordenboek ;)

Daarom dat ik er ook een :eek: en een ;) bijzette hé.
 

DeletedUser

Guest
Dat is Brent, Jorn (resist). Alleen die zijn zo zielig om te zeggen: Boy. Met hun stoere straattaal -.-.

Jan is ook nog een optie. Vanuit fruit alleen Joshua denk ik aangezien hij zo'n grote mond had toen hij leleke edelde, maar die weet best dat die normaal moet doen.

ik voel me vereerd
 

DeletedUser

Guest
Kansloos gespam in onze chat idd, had em gelijk aangegeven nadat ik het zag ;)
 

DeletedUser60153

Guest

DeletedUser

Guest
Ik spreek je gewoon aan met wat in je handtekening staat. Waarom meteen zo aanvallend, ook al staat er een domme knipoog bij?

Btw: spitsuur op W21
Wereld 21 Politiek & Propaganda (21 Lezers)
 

DeletedUser69459

Guest
Ik spreek je gewoon aan met wat in je handtekening staat. Waarom meteen zo aanvallend, ook al staat er een domme knipoog bij?

Btw: spitsuur op W21
Wereld 21 Politiek & Propaganda (21 Lezers)

Je voelt je direct aangesproken precies...
Was maar een grapje omdat jullie dat ook altijd zeggen tegen ons hoor -__-
 

DeletedUser60153

Guest
Behalve in w22, want daar is noob hoe je je mede stamgenoot noemt.
 
Bovenaan