Strijd der Titanen: W21 VS W22 RaR!

DeletedUser62454

Guest
Nee zeg, ze zeiden toch dat ze geen speeders hadden, hebben ze hem :eek: Zal je in het lijstje zetten...!

Heeft iemand er trouwens wat tegen als onze forummod ook meespeedt? Ik verwacht namelijk niet dat het team van w21 vol komt te zitten, dus misschien wordt het wel een gewone teamspeed als w21 niet binnen enkele dagen wat meer aanmeldingen heeft voor hun team. En Axfire is toch al bijna 3 jaar onze moderator en heeft dus wel enigszins een band met w22. Verder heeft hij altijd wel zin in een speedje, heeft hij mij laten weten :)

Uiteraard blijft het w21 vs w22 als het team van w21 nog snel genoeg vol komt te zitten. Als dat niet zo is, dan is het misschien een beter idee om dat idee te laten varen en er gewoon een gezellige speed voor spelers van w21 en w22 van te maken!

Tot eind van deze week wachten we af of het team van w21 zich uitbreidt, is dit niet het geval dan zal het qua indeling van teams wat anders gaan.

Twee teams zou wel leuk zijn :)
Maar goed plan, nog even afwachten Axfire is goed :eek:
 

DeletedUser60153

Guest
Ik wil niet zien hoe het eraantoegaat op jou wereld.
Die agressie tegen jou wereld heb je inmiddels al gewekt.

Speeden heeft zeker wel connecties met orginele werelden.
Kun je goed samenwerken? Kun je treinen? kun je snipen?
natuurlijk kunnen jullie dit maar beter dan ons?

Sorry, dat op w22 snipen en treinen nog een groot onderdeel van het spel is kan zo zijn. Op w21 draait het om goede massa´s opzetten, spelers gek maken met 20 a 30 k op de teller en blijven door buffelen, springdorpen op onmogelijke plaatsen proberen vol te pompen en kerkje te bouwen om ze te behouden waardoor je tactisch sterker staat. Een speed kan je hier niet meer vergelijken. Scripts vallen weg (iets wat binnen w21 met in beide stammen stamscripters van groot belang is) en het hele idee van samenwerken door massa's te plannen valt weg.

Ik doe om deze reden niet mee. Ik heb vroeger wel is gespeed, hier en daar ook wel top 3 ranking gehaald maar het is totaal niet te vergelijken met een echte wereld.
 

DeletedUser62454

Guest
Sorry, dat op w22 snipen en treinen nog een groot onderdeel van het spel is kan zo zijn. Op w21 draait het om goede massa´s opzetten, spelers gek maken met 20 a 30 k op de teller en blijven door buffelen, springdorpen op onmogelijke plaatsen proberen vol te pompen en kerkje te bouwen om ze te behouden waardoor je tactisch sterker staat. Een speed kan je hier niet meer vergelijken. Scripts vallen weg (iets wat binnen w21 met in beide stammen stamscripters van groot belang is) en het hele idee van samenwerken door massa's te plannen valt weg.

Ik doe om deze reden niet mee. Ik heb vroeger wel is gespeed, hier en daar ook wel top 3 ranking gehaald maar het is totaal niet te vergelijken met een echte wereld.

W21 kan teweinig mensen ophoesten, dus wordt het een normale RaR.
Het zou leuk zijn als je meedoet.
Snipen is altijd een onderdeel van het spel, en volgensmij heb ik gezegt dat een speed niet hetzelfde is als een normale wereld maar zeker connecties kan vinden
 

DeletedUser52513

Guest
staat in de begin post:
Deelnemers W21Deelnemers W22
philips de goede (onder voorbehoud)HaveYouEverBeenMellow?
Sergon8327 (onder voorbehoud)HaveYouEverBeenMellow? (2)
Monsigneur (onder voorbehoud)cruiseman56
St. JimmyBarry1389
jorny21Asmodeus Revolution
jornovic (onder voorbehoud)Detoost
zoepermanwanderkezanderke
Da Stewiewanderkezanderke (2)
IamFamous
Jan.Jansen (onder voorbehoud)
HaveYouEverBeenMellow? (3)
Mlicka
IamFamous (2)
Rejoin. (onder voorbehoud)
Zaxa117
cruiseman56 (2)
Asmodeus Revolution (2)
 

DeletedUser60153

Guest
W21 kan teweinig mensen ophoesten, dus wordt het een normale RaR.
Het zou leuk zijn als je meedoet.
Snipen is altijd een onderdeel van het spel, en volgensmij heb ik gezegt dat een speed niet hetzelfde is als een normale wereld maar zeker connecties kan vinden

Er zullen denk ik meer mensen mee doen als het niet wordt neergezet als een beslissende strijd tussen W21 en W22.
(overigens is dat ook geen strijd, Resist heeft by far betere posters, stamscripters en zijn gewoon iets verder gevorderd in de wereld)

Ik denk dat veel lui geen zin hebben in verliezen en dan 't gezeik van jullie eroverheen want er zijn genoeg mensen die zich er wel op stuk kijken. Daarnaast speel ik de NLC en is dat best wel druk (speed 5...) dus heb ik ook niet veel tijd over. Maar ik overleg even met nulanivelo, misschien joinen we wel, maar dan wel dus onder de bovenstaande voorwaarde. En dan gaan nu mensen vast roepen van je bent bang om te verliezen, jah duh. Amper ervaring met speeden, hele nieuwe dimensie en heel intensief.
 

DeletedUser69459

Guest
Er zullen denk ik meer mensen mee doen als het niet wordt neergezet als een beslissende strijd tussen W21 en W22.
(overigens is dat ook geen strijd, Resist heeft by far betere posters, stamscripters en zijn gewoon iets verder gevorderd in de wereld)

Ik denk dat veel lui geen zin hebben in verliezen en dan 't gezeik van jullie eroverheen want er zijn genoeg mensen die zich er wel op stuk kijken. Daarnaast speel ik de NLC en is dat best wel druk (speed 5...) dus heb ik ook niet veel tijd over. Maar ik overleg even met nulanivelo, misschien joinen we wel, maar dan wel dus onder de bovenstaande voorwaarde. En dan gaan nu mensen vast roepen van je bent bang om te verliezen, jah duh. Amper ervaring met speeden, hele nieuwe dimensie en heel intensief.

Iedereen heeft het wel druk dus dit kan je niet echt als argument gebruiken...
Ook hebben wij geen echte speeders dus is het fair voor beide werelden ^^
 

DeletedUser52513

Guest
Er zullen denk ik meer mensen mee doen als het niet wordt neergezet als een beslissende strijd tussen W21 en W22.
(overigens is dat ook geen strijd, Resist heeft by far betere posters, stamscripters en zijn gewoon iets verder gevorderd in de wereld)

betere posts of scripters maken geen betere stam, ook is jullie stam meer gevorderd omdat jullie wereld eerder begon :eek:
 
Reactiescore
219
W21 kan teweinig mensen ophoesten, dus wordt het een normale RaR.
Het zou leuk zijn als je meedoet.
Snipen is altijd een onderdeel van het spel, en volgensmij heb ik gezegt dat een speed niet hetzelfde is als een normale wereld maar zeker connecties kan vinden

De meeste spelers van w21 hebben er niks mee te maken en willen ook niks mee te maken hebben wat er op het AF gebeurd.
Vandaar dat er weinig aanmeldingen zijn vanaf onze kant ;)

Ook ik ga er niet een vrije zondag aan verspillen vrije dagen zijn al schaars voor mij :p
 

DeletedUser

Guest
Als je scripts van W21 en van W22 gaat vergelijken, dan is W22 toch wel zwaar in het nadeel :p
 

DeletedUser60153

Guest
betere posts of scripters maken geen betere stam, ook is jullie stam meer gevorderd omdat jullie wereld eerder begon :eek:

Onze stammen staan aan beide kanten uitermate sterk. Iedereen weet wat hij moet doen en kent z'n plek. Beide stammen hebben stamleiders die onder tussen vrij bekent zijn binnen de TW community en er zitten vershillende toppers van TWNL in beide stammen verdeelt. Ik kan oprecht zeggen dat de kwaliteit van w21 altijd hoog is geweest en hierdoor een hele hoge standaard heeft. Veel acc's staan al weken zo niet maanden bijna altijd onder aanval met uitschieters naar de 20k.

Dat drukte geen argument kan zijn is BS, mij boeit het niet of ik jullie own of niet op een RaR rondje, ik weet dat ik beter ben.
 

DeletedUser69459

Guest
Onze stammen staan aan beide kanten uitermate sterk. Iedereen weet wat hij moet doen en kent z'n plek. Beide stammen hebben stamleiders die onder tussen vrij bekent zijn binnen de TW community en er zitten vershillende toppers van TWNL in beide stammen verdeelt. Ik kan oprecht zeggen dat de kwaliteit van w21 altijd hoog is geweest en hierdoor een hele hoge standaard heeft. Veel acc's staan al weken zo niet maanden bijna altijd onder aanval met uitschieters naar de 20k.

Dat drukte geen argument kan zijn is BS, mij boeit het niet of ik jullie own of niet op een RaR rondje, ik weet dat ik beter ben.

Je noemt jezelf beter dan mensen die je niet kent :rolleyes:
Sterk :eek:
 

DeletedUser62448

Guest
Onze stammen staan aan beide kanten uitermate sterk. Iedereen weet wat hij moet doen en kent z'n plek. Beide stammen hebben stamleiders die onder tussen vrij bekent zijn binnen de TW community en er zitten vershillende toppers van TWNL in beide stammen verdeelt. Ik kan oprecht zeggen dat de kwaliteit van w21 altijd hoog is geweest en hierdoor een hele hoge standaard heeft. Veel acc's staan al weken zo niet maanden bijna altijd onder aanval met uitschieters naar de 20k.

Dat drukte geen argument kan zijn is BS, mij boeit het niet of ik jullie own of niet op een RaR rondje, ik weet dat ik beter ben.

W21 Komt met enkelen op het AF van w22.
De allereerste fout dat zei maakten was, om geheel w22 als 1 zwak soort te onderscheiden.
Dit puur door kleine uitspraken als "Jullie".
W21 bestaat net als w22 uit minder goeie spelers & de wat betere spelers.
Als volgends de enkelen van w21 die hier op het w22 AF komen, zegt dat de verhouding wat hoger ligt prima.
Maar kom niet aanzetten alsof geheel w21 Pro is & dat geheel w22 Noob is.
Achumenteer AUB niet dat jullie dit nooit hebben gezegt. mischien niet letterlijk.
Maar in elke post vind je terug hoe hard jullie erop drukken dat het wel zo overkomt.
 

DeletedUser62248

Guest
Er zullen denk ik meer mensen mee doen als het niet wordt neergezet als een beslissende strijd tussen W21 en W22.
(overigens is dat ook geen strijd, Resist heeft by far betere posters, stamscripters en zijn gewoon iets verder gevorderd in de wereld)

Ik wil hier graag twee opmerkingen over maken wat betreft jouw stellingnames.

Allereerst wordt al meermaals benadrukt dat een speed-ronde niet te vergelijken valt met een late-game wereld. Dit houdt dus in dat het niet mogelijk is de speed-ronde te zien als een uitweg voor ons conflict. M.i. betekent dit automatisch dat het dus geen strijd meer is om wie de betere partij is. Wat wij dus doen: wij voeren het idee 'gewoon' uit, omdat het ons erg gezellig lijkt om een middagje tegen een andere wereld te 'strijden'. (dit zal alleen het geval zijn, als het team van w21 compleet is voor het einde van deze week, zo niet, zal de RaR anders verlopen)

En ten tweede hebben jullie uiteraard enkele goede posters, maar het aandeel wat het AF heeft in het spel zelf is vrijwel nihil. Je kunt dit dus wel blijven benadrukken, maar daar gaat het niet om in dit spel. De kwaliteit van de posts van enkele leden van jullie stam biedt geen enkele garantie voor het behalen van eventuele succes in-game.
 

DeletedUser

Guest
Ik doe wel mee, als ik een co vind. Zet mij ook maar op het lijstje.
 

DeletedUser62454

Guest
Axfire is zeer goed in speeden, vandaag 2 speeds gedaan hij wint bijde.
 
Bovenaan