Strijd der Titanen: W21 VS W22 RaR!

DeletedUser

Guest
Tjonge xd Gaat hen echt niet om die paar 10tjes die wij hier aan uitgeven hoor..

Voor de duidelijkheid; de duur van de ronde kan eventueel ook nog aangepast worden. Dat zal ook in de enquête, die ik binnenkort op zal stellen wanneer het duidelijk is of het plan gerealiseerd kan worden, aan bod komen!

Heb deze opmerking ook in de beginpost geplaatst...

nou laat ons dan gvd een week lang RaR spelen zonder extra kosten.
 

DeletedUser62454

Guest
( goede ) speeders kunnen over het algemeen al sneller snipen dan mensen op een normale wereld omdat je binnen 5 minuten een trein aan kunt laten komen, het is dus op een speed wereld gewoon een skill om snel te kunnen snipen als je bijv een snipe mist heb je al een dure kans gemist en mss zelfs een dorp.

Een speed wereld is totaal niet te vergelijken met een normale wereld maar ik zal me vanmiddag inschrijven keer een RaR rondje doen is ook lachen :p

het is 5 per speler hé :p
100 per spelers als er 20 spelers meedoen is 2.000 bb dat is way to much :)
Ik zeg max 10 bb's en 5 bonus.
Maar laten we maar zien :)
Hangt ook of van de tijd voor een week kan 100 bb's mss wel
 
Reactiescore
323
Tja. Ik ben toch meer een mid-game speler. Lategame als w21 vind ik eigenlijk weer té. Met 100 dorpen is het gewoon leuk :D

Trouwens. Onze goede vriend nulanivelo kan mss wel een samenvattinkje schrijven van onze 'strijd' op de RaR. Mss leuk voor de blog/af. Als hij het wil natuurlijk ;D
 

DeletedUser62248

Guest
Tja. Ik ben toch meer een mid-game speler. Lategame als w21 vind ik eigenlijk weer té. Met 100 dorpen is het gewoon leuk :D

Trouwens. Onze goede vriend nulanivelo kan mss wel een samenvattinkje schrijven van onze 'strijd' op de RaR. Mss leuk voor de blog/af. Als hij het wil natuurlijk ;D

Das natuurlijk altijd leuk! :) Alleen had ik wel gehoopt dat hij mee zou doen. Hij heeft lange tijd (toch?) w21 gespeeld en ik vind dat hij dan daar nog wel bij hoort. Zeker omdat hij nog zulke nauwe banden met die wereld heeft...
 
Reactiescore
323
Das natuurlijk altijd leuk! :) Alleen had ik wel gehoopt dat hij mee zou doen. Hij heeft lange tijd (toch?) w21 gespeeld en ik vind dat hij dan daar nog wel bij hoort. Zeker omdat hij nog zulke nauwe banden met die wereld heeft...

Jup gespeeld. Maar de laatste keer dat hij logde is alweer even geleden ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zal me ff inschrijven nu, geen idee welk acc doe de topic starter wel:p Kunnen we over een paar dingen gewoon een enquete houden

Betreft het volgende:

wereld snelheid
troepen snelheid
aantal start dorpen


En de rest kom ik nog wel op :p
 

DeletedUser62248

Guest
Ik zal me ff inschrijven nu, geen idee welk acc doe de topic starter wel:p Kunnen we over een paar dingen gewoon een enquete houden

Betreft het volgende:

wereld snelheid
troepen snelheid
aantal start dorpen


En de rest kom ik nog wel op :p

Die eerste 2 punten hoeft niet per se een enquête over te komen. Maar dat laatste inderdaad wel. Ik dacht zelf aan een dorp of 30. 100 is wat overdreven, dan krijg je 4000 dorpen, dat gaat nooit een stam helemaal in zijn bezit krijgen in 4 tot 12 uur.
 

DeletedUser

Guest
ohja de duurtijd van de speed ook nog he ik zou 800 doen en dan speed 300 ofzo??
 

DeletedUser

Guest
Doe dan gemiddelde instellingen van de wereld 21 en 22.. ik ben geen fan van speeds maar als dit doorgezet doe ik wel mee. Mn co krijg ik ook wel mee gok ik :p

Wordt een dure rekening voor je om mij mee te krijgen haha :p
 

DeletedUser62248

Guest
Wordt een dure rekening voor je om mij mee te krijgen haha :p

De RaR zelf kost maar 60 pp per persoon, dus zal best meevallen ^^ 60 pp is uhm, 1 euro...

En daarbij komt dat we waarschijnlijk een kortere ronde gaan spelen en bij een ronde van 6 uur, kost het iedereen nog maar 30 pp.
 

DeletedUser62248

Guest
60 PP is 60 cent hoor ;)

Hangt er vanaf per hoeveel je koopt. 600 voor een 10tje, dus 60 voor 1 euro. Maar als je 50 euro aan pp koopt, dan wordt het al goedkoper.

Maar het staat vrijwel vast, mits er geen tegenspraak komt, dat de speed maximaal 6 uur gaat duren. Dus dan wordt de prijs paar 30 pp, dus 50 cent.
 
Reactiescore
1.367
nou ja, als ze net zo speeden als mijn stam op speed 1500 ben ik blij :p

ik speed nooit en sta 3e van de stam
 

DeletedUser62454

Guest
De RaR zelf kost maar 60 pp per persoon, dus zal best meevallen ^^ 60 pp is uhm, 1 euro...

En daarbij komt dat we waarschijnlijk een kortere ronde gaan spelen en bij een ronde van 6 uur, kost het iedereen nog maar 30 pp.

6 uur dertig dorpen? per persoon edelen, als je uitgebouwd begint mss nog net op snelheid 400 en troepensnelheid hoog.
 
Bovenaan