rate de top 25!

DeletedUser58227

Guest
Maar wel nog af en toe zou blijven loggen, zeker de komende tijd nog paar keer.
Dan hoef je niet van je eigen account getrapt te worden waar je tijd en geld in hebt gestoken ;)
 

DeletedUser59349

Guest
Moet dit ook hier op het AF besproken worden? Intern lijkt me voldoende niet?
 

DeletedUser58227

Guest
Ja eigenlijk is dat al triest genoeg maarja :') Dacht de rest van w22 mag ook wel even weten dat ik niet meer op Innocent kan spelen.
 

DeletedUser58227

Guest
Haten doe ik ook niet snel, nu ook niet. Kan enkel wel kwaad en teleurgesteld zijn om iets.
En vooral dat laatste is nu aanwezig.
 
Reactiescore
1.145
Ja eigenlijk is dat al triest genoeg maarja :') Dacht de rest van w22 mag ook wel even weten dat ik niet meer op Innocent kan spelen.

[24-12-2013 15:16:32] #Stan || Tw Gestopt: Ga je nog door op Inno?
[24-12-2013 15:16:45] Jurriën: nope jij ?
[24-12-2013 15:16:56] #Stan || Tw Gestopt: Jammer
[24-12-2013 15:16:59] #Stan || Tw Gestopt: Dan duw ik `m delete

vind je het heel gek :eek:
 

DeletedUser58227

Guest
[24-12-2013 15:16:32] #Stan || Tw Gestopt: Ga je nog door op Inno?
[24-12-2013 15:16:45] Jurriën: nope jij ?
[24-12-2013 15:16:56] #Stan || Tw Gestopt: Jammer
[24-12-2013 15:16:59] #Stan || Tw Gestopt: Dan duw ik `m delete

vind je het heel gek :eek:

Leuk dat je ex-co waar je niets verkeerds tegen hebt gedaan ineens zo vijandig tegen je reageert ;)
Ik heb dit idd op Skype gezegt, maar heb ook duidelijk op het forum gezegt dat dat niet het geval is en dat wist iedereen dondersgoed.
Als er co's gevonden konden worden (mits enkele voorwaarden) dan zou Innocent gewoon doorgaan.
Deze citaat van je is dus ook totaal irrelevant.
 

DeletedUser69459

Guest
Zei wildekiller eergisteren niet iets in de aard van stop met dit mooie topic te verpesten? :rolleyes:
 

DeletedUser56496

Guest
Leuk dat je ex-co waar je niets verkeerds tegen hebt gedaan ineens zo vijandig tegen je reageert ;)
Ik heb dit idd op Skype gezegt, maar heb ook duidelijk op het forum gezegt dat dat niet het geval is en dat wist iedereen dondersgoed.
Als er co's gevonden konden worden (mits enkele voorwaarden) dan zou Innocent gewoon doorgaan.
Deze citaat van je is dus ook totaal irrelevant.

dus als er niet meteen spelers waren gevonden had je op delete gedrukt?:rolleyes:
 

DeletedUser62448

Guest
Stop eens met zeiken, gooi de vv van inno maar weer naar mij.
Dan zijn we gelijk van het gezeik af & komt alles goed:p
 

DeletedUser69205

Guest
Stop eens met zeiken, gooi de vv van inno maar weer naar mij.
Dan zijn we gelijk van het gezeik af & komt alles goed:p

de bezetting is alweer in orde ;)

de discussie met Stan hebben we intern al gevoerd, lijkt me niet verstandig/nuttig om dit op het AF nog een keer over te doen :cool:
 
Bovenaan