UWS vs B2B + Modus

Reactiescore
1.367
In het gesprek met de leiding van Modus, is er duidelijk aangegeven dat wij Modus niet kwalijk nemen.
Maar dat wij wel hun steun verwachten omtrend de gebeurtenis om hier wat tegen te doen.
De kaarten zijn geschud, als het de nieuwe bespeler niet op IBGV bevalt, geeft hij de vv maar terug aan iemand binnen Uws & zoekt hij een ander account op w22.
Er zijn genoeg plekken op w22 beschikbaar binnen bijna elke stam.
Als er nieuwe spelers op een account binnen Modus komen & de stam hen niet zint.
& zei naar Fear! willen, zouden jullie dit ook niet accepteren. het account is namelijk van Modus & dat blijft het.
Als het hem niet zint binnen de stam, verlaat hij het account maar & zoekt hij een nieuw account.

Maar wij als modus hebben hem toch ook niet in de stam gelaten?
ik neem aan dat er nu weer een andere speler op zit.

En nee wij zouden dat ook niet accepteren.
 

DeletedUser

Guest
Mee eens, maar Modus accepteerd wel de foute informatie die is doorgegeven door de bespeler van IBGV?
zei maken wel gebruik van dit voorval, iets dat als spioneren gezien kan worden, ook al komt de bespeler naar Modus toe.
Het is niet netjes & ik had dit niet verwacht.

Wij maken nergens gebruik van, aanvallen op beb waren al even gepland. Als we dan merken dat er wat leegstaat mogen we toch edelen of niet?
 
Reactiescore
1.367
de speler zou mogen als hij goed is, zoals jij ook zegt

het account niet
 

DeletedUser69459

Guest
Mee eens, maar Modus accepteerd wel de foute informatie die is doorgegeven door de bespeler van IBGV?
zei maken wel gebruik van dit voorval, iets dat als spioneren gezien kan worden, ook al komt de bespeler naar Modus toe.
Het is niet netjes & ik had dit niet verwacht.

Welke info is er dan doorgegeven? Want hoe kunnen jullie weten dat modus wist van vliegtuig dat er niemand opzat?
 

DeletedUser

Guest
Een PM van mij naar Beb is al even niet geopend, logisch dat we dan ook is gaan kijken. Zen stats waren ook niet in zen voordeel hem kennende
 
Reactiescore
1.367
ik volg het nu helemaal niet meer :eek:
 

DeletedUser62448

Guest
Account IBGV zal dan ook NOOIT naar Modus komen, dit was zelfs niet ter discusie gekomen, de meningen van de leiding waren duidelijk.

Wij kunnen de speler niet dwingen om het acc te verlaten, als hij erop wil blijven, wie zijn wij om dat aan te vechten?

Aangezien wij via via van een Modus-lid te horen kreeg dat hun vriendjes waren met de speler van IBGV.
& IBGV naar Modus wilde, heb ik voor mijzelf de conclusie genomen, dat Modus hier meer van wist.
Als dit niet het geval is, wil ik Modus in iedergeval bedanken, voor het afwijzen van dit account.
& wij hopen dat als de bespeler de stam Uws, niet bevalt, hij het account terug geeft aan de stam.
Daar kunnen jullie inderdaad niets voor betekenen.
 

DeletedUser

Guest
Modus heeft de aanvraag van IBGV geweigerd en dus hebben we gedaan wat we moesten doen
 
Reactiescore
1.094
Aangezien wij via via van een Modus-lid te horen kreeg dat hun vriendjes waren met de speler van IBGV.
& IBGV naar Modus wilde, heb ik voor mijzelf de conclusie genomen, dat Modus hier meer van wist.
Als dit niet het geval is, wil ik Modus in iedergeval bedanken, voor het afwijzen van dit account.
& wij hopen dat als de bespeler de stam Uws, niet bevalt, hij het account terug geeft aan de stam.
Daar kunnen jullie inderdaad niets voor betekenen.


Ik ken IBGV. En verder is er niks aan de hand. Dat de speler niet (nog) tevreden is over UWS is aan hem zelf.
Heeft modus verder geen invloed op, en ook eigenlijk vrij weinig mee te maken.

Dat enkele Modus spelers hier komen reageren en zelf de plank compleet mis slaan zegt eigenlijk wel genoeg over de informatie die is doorgespeeld (eigenlijk weinig, tot niks) en meer over de speculaties dan over de waarheid. Er is echt van een mug een olifant gemaakt.

Snap ook niet dat informatie uit het gesprek van HYEBM is gebruikt, en volledig fout is aangepast. Immers was dat, evenals met de speler van IBGV een persoonlijk gesprek. Waar Modus, op het moment van de pm van mlicka naar Antoe nergens van wist.

Ik hoop dat het hiermee gedaan is, er is niks aan de hand, er wordt niemand gebackstabbed. De verliezen van Beb zijn volledig aan het blootliggende achterland en de inactiviteit te wijten, die (als begin) al van woensdag/donderdag dateerde.
 

DeletedUser62448

Guest
Ik ken IBGV. En verder is er niks aan de hand. Dat de speler niet (nog) tevreden is over UWS is aan hem zelf.
Heeft modus verder geen invloed op, en ook eigenlijk vrij weinig mee te maken.

Dat enkele Modus spelers hier komen reageren en zelf de plank compleet mis slaan zegt eigenlijk wel genoeg over de informatie die is doorgespeeld (eigenlijk weinig, tot niks) en meer over de speculaties dan over de waarheid. Er is echt van een mug een olifant gemaakt.

Snap ook niet dat informatie uit het gesprek van HYEBM is gebruikt, en volledig fout is aangepast. Immers was dat, evenals met de speler van IBGV een persoonlijk gesprek. Waar Modus, op het moment van de pm van mlicka naar Antoe nergens van wist.

Ik hoop dat het hiermee gedaan is, er is niks aan de hand, er wordt niemand gebackstabbed. De verliezen van Beb zijn volledig aan het blootliggende achterland en de inactiviteit te wijten, die (als begin) al van woensdag/donderdag dateerde.


Ik heb B. gesproken, ik vertrouw hem volledig.
Geloof niet dat er op w22 nog vies spel gaat worden gespeeld.
Enkel begrijp ik niet waarom jullie elkaar tegenspreken.
 
Reactiescore
1.094
Ik ga geen uitlatingen doen over dingen die zijn besproken in een besloten skype chat.
Niemand in Modus heeft enige informatie gezien en of krijgt die te zien, dat is ook wel te zien aan de reacties van o.a. Wildekiller en danny, die reageren/beginnen een discussie met onjuiste informatie en op merkwaardige speculaties, die gepaard gaat met verkeerde interpretatie. Vind dat overigens ook niet verstandig.

Ik denk ook niet dat er op w22 vies spel gespeeld gaat worden
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Zucht...

Zoals Segg zegt wordt er idd van een mug een olifant gemaakt. Ben net thuis gekomen van een avondje stappen en vind de verwijten die hier naar Modus geschoven worden ongepast. (backstabben etc). Snap niet hoe die woorden op kunnen komen terwijl ik duidelijk in mijn antwoorden naar Mlicka alles eerlijk en oprecht geantwoord heb.

Propaganda en politiek allemaal goed en wel maar denk eerst eens na voor je wat zegt en reageer niet impulsief. Ik heb dit op spelers van beide stammen. Hoe sommige mensen kunnen reageren zonder ook maar van boe of ba te weten gaat echt mijn petje te boven. Ik ben hier dan ook teleurgesteld in. Ook vind ik het heel jammer dat dit op het AF terecht gekomen is. Dit had prima afgerond kunnen zijn na mijn pm naar mlicka waar ik vond dat alles naar behoren geantwoord geweest is.

Wij hebben geen info nodig van spelers uit een vijandige stam om te weten waar de pijnpunten liggen van onze vijand. Twstats, IG acties en uitspraken op het AF zorgen al voor een heel goed beeld. Spijtig toeval dat onze aanval nu net weer samen gepaard gaat met dit voorval omtrent ik ben geen vliegtuig. Ik ga een uitspraak doen en het kan goed zijn dat ik hier naast zit maar zal hem toch doen. Ik denk zelf niet dat de os van ik ben geen vliegtuig achter het front van beb handicap staat/stond. Tbr gaf al een tijdje aan dat die dorpen niet gestackt stonden. Hierdoor vind ik reacties zoals beb lijd verliezen vanwege het terugtrekken van de os ongepast en onwaar????

Beb handicap verloor die dorpen aan edels die tot 15u liepen. In die 15u kan je talloze manieren van deffen toepassen om je dorpen te behouden. Gebeurd dit niet kan je er beginnen van uitgaan dat het account inactief is. Gepaard gaande met AF uitspraken en legale tools zoals TWstats kan je een heel goed beeld vormen. Dat we nu aanvallen op beb is dan ook meer dan logisch..

Tevens heb ik gemeld aan mlicka dat ik er absoluut tegen ben dat iemand met een gekregen account zulke acties uitvoert. Dit is dan ook de reden waarom het account nooit in modus zal komen. Wij hebben dat vroeger zelf ervaren (El terror amenaza) en wij dulden dit niet. Daar waren we unaniem over eens in onze stamraad.

Wij zelf hebben ook problemen gekend met het recruteren van bepaalde spelers en hebben dit ook zelf moeten oplossen. wij hebben dan ook haast nooit de schuld op onze vijand gestoken van vuil spel hier en vuil spel daar.. (Voor de anciens er waren wel wat voorvalletjes maar dit is verleden tijd en hoeft niet meer vernoemd worden). Het recruteren van spelers loopt vaak mis en daar moet je mee leren leven. Niet alle screeningen van spelers en beloftes lopen goed af. Wanneer die problemen zich voordoen moet men die binnenshuis oplossen. Dat gup overlaatst een support stuurde vanwege het Mikestr vind ik zeker en vast prima en daar ben ik blij om vanwege die sollidariteit bij vriend en vijand. Maar ik vind dat men daar dan niet moet komen opscheppen van wij deden dit voor jullie wij willen dat jullie dat terug doen voor ons. Dit zijn keuzes die je zelf maakt. Nogmaals ik ben dankbaar vanwege de solidariteit. Om mijn verhaal af te ronden heb ik dan ook verteld dat Fear/UWS die problemen binnenshuis moeten oplossen en dat Modus daar jammer genoeg niet veel kan aan doen. Wel maken we de beloftes dat het account nooit bij ons binnenkomt. Voor de rest kunnen wij niemand dwingen om bepaalde dingen te doen zoals account teruggeven. Schade herstellen. Dit ook gewoon omdat dit simpelweg niet haalbaar is.

Ik hoop dat we hiermee terug die olifant kunnen opbergen in de kast en ons focussen ingame op onze oorlogen...

Gr,
Kevin
 

DeletedUser

Guest
Er wordt vv gedraaid nu op Beb? Enig idee wanneer davy nog eens logged? Hij wou me namelijk spreken
 

DeletedUser

Guest
Verschil is dat wij hier beschuldigd worden van stabben en valsspelen terwijl wij hier niets in gang gezet hebben rond IBGV en nooit over een join of andere dingen gesproken hebben. Gewoon omdat eerlijk spel belangrijk is. Wat er op IBGV gebeurd is volledig zelfstandig door de eigenaar gedaan en daar zitten wij voor niets tussen.

Ik begrijp jullie onbegrip rond deze situatie maar Modus zit hier voor niets tussen. Ja er is contact tussen de speler en Modus geweest maar alle beslissingen zijn door hem zelf genomen zonder ons toedoen. Indien dit niet zo was hadden jullie reden voor verontwaardiging, nu niet. Toch niet naar onze kant toe.

Wat mikestr betreft heb ik persoonlijk geen weet van jouw hulp. Ik zeg niet dat ze er niet was maar waarschijnlijk waren 1 van men co's betrokken in het gesprek hierrond. Als je hierrover iets kwijt wil zie ik het wel in een PM ingame

Over dat backstabben ben ik het met je eens, tenzij het wel gaat om voorbedachte raadde maar dat kunnen wij nooit bewijzen dus om dan beschuldigingen te maken gaat te ver.

Wel heb ik een stukje tekst voorbij zien komen die anders zegt, stukje tekst is wat vaag maar ik heb wat dik gedrukt gemaakt.

IK BEN GEEN VLIEGTUIG vandaag om 21:58 uur
Gebruikersnaam van ontvanger:

sseg

Gisteren, 12:24
Bucer
Bucer is nu online

Geregistreerd
14 augustus 2009
Berichten
489

Standaard Re: Hoi

Quote Origineel geplaatst door sseg
Wat moet ik doen , om je naar modus te krijgen ^^ =]
wacht nog ff moet ff kijken hoe het loopt want volgens mij staat de helft in vv hier kan niet gelijk overstappen nu net account gekregen:p

Het is dus wel zo dat er ook vanaf jullie kant de opmerkingen geplaatst zijn om hem naar modus te gaan halen, dus dat spreekt weer een beetje tegen op jullie verhaal. Verder vind ik het wel raar dat een speler op een nieuw gekregen account binnen 2 dagen al besluit om met de vijand in contact te gaan over zulk soort zaken. Het zou iedereen veel meer sieren dat hij/zij dan het ww en vv weer afgeeft en het account gewoon laat zoals het is.
 

DeletedUser

Guest
Ik wou er nog even bij melden dat ik dit verhaal typte na aanleiding van mijn eerdere post en de reacties op mijn post. Ik had dus nog niet het vervolg gelezen van wat er daarna getypt werd.

Laten we er verder gewoon over ophouden maar ik hoop wel dat iedereen dus ook Modus zijn best doet om die speler eerlijkheid in te praten en zijn vv en ww af te geven aan UWS zodat er weer gezocht kan gaan worden naar een nieuwe vervanger. Over 5 dagen kan deze speler dan wel op een account in Modus zitten en dan is het voor iedereen een win-win situatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan