W19: Het einde

DeletedUser58575

Guest
Grappig dat uitgerekend jij begint over het netjes houden op het forum...
 

DeletedUser

Guest
Hardcode... dimmen man... Ik heb even veel recht als jij om hier te praten op het forum, en wat ik doe op w 19 gaat je geen snars aan.

Je moet niet steeds mijn woorden verdraaien...wil je niet dat ik hier iets zeg dan moet je mij maar niet uit dagen.

Jij daagt een speler uit... met een voorstel dat niet eerlijk is...en voorstel waar mijn stam in genoemd wordt dus ben ik genoodzaakt om te reageren.
Dus hou het hier netjes en geef mij geen reden meer om op het AF te posten.

wil je dat ik jouw woorden niet verdraai moet je hetzelfde niet doen bij mij.
Gaat het mij neit aan wat jij op w19 doet gaat het jou niet aan wat ik op het AF doe
Sterker nog als het mij neit aangaat wat jij op w19 doet, gaat mijn voorstel dat ik bill-gates doe jou niet aan ;)

Jij bent nergens genoemd, je stam is genoemd, maar als er meer op tafel is benadert bill-gates je wel. Tot die tijd hoef zeker jij je er niet mee te bemoeien.

Waar was ik neit netjes, ik deed een voorstel dat bill-gates mag overwegen. daar sta jij 100% buiten.

fijne dag grebo fijn dat je weer weggaat :eek:
 

DeletedUser29801

Guest
Hardcode denk jij nu echt dat er iemand van de noordspelers van brul zijn account gaat af staan omdat jij iemand uit daagt???

Droom verder man...
 

DeletedUser

Guest
Die Jimbou mag anders wel eens aangepakt worden, anders word z'n ego straks nog groter dan dat die al is:D
 

DeletedUser29801

Guest
Die Jimbou mag anders wel eens aangepakt worden, anders word z'n ego straks nog groter dan dat die al is:D

Ik denk niet dat je daar met een noord account van brul genoeg aan hebt. Jumbo heeft wat met troepen verschoven en zit nu steeds met een rode doek te wapperen van val mij aan... laat iemand anders op je account mij aanvallen.... weet goed waarom hij dat doet... dus laat hem maar wapperen...doet hij goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Die Jimbou mag anders wel eens aangepakt worden, anders word z'n ego straks nog groter dan dat die al is:D
En dus geef ik je de uitdaging mij uitdaging te geven ;)
Ik denk niet dat je daar met een noord account van brul genoeg aan hebt. Jumbo heeft wat met troepen verschoven en zit nu steeds met een rode doek te wapperen van val mij aan... laat iemand anders op je account mij aanvallen.... weet goed waarom hij dat doet... dus laat hem maar wapperen...doet hij goed.
waarom daag ik -Brul- uit mij aan te vallen? simpel: jullie zijn zo slecht in dit spel dat ik me verveel. Ik pak op enorm simpele manier van een naabje 20-40 dorpen (he grebo :eek:) en dat is gewoon saai. Ik ben op zoek naar uitdaging en als bill-gates beweert me dat te kunnen geven dan sta ik daar zeer zeker voor open. Ben nu wel benieuwd waarom jij denkt dat ik dat doe, maar goed als ik daar naar vraag praat je er toch wel, zoals altijd, omheen.
Slecht in het spel en slecht met woorden.

overigens moet je je wel aan de regels houden he grebo. "" is niet mijn naam en mag je me dus niet mee aanspreken ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29801

Guest
En dus geef ik je de uitdaging mij uitdaging te geven ;)

waarom daag ik -Brul- uit mij aan te vallen? simpel: jullie zijn zo slecht in dit spel dat ik me verveel. Ik pak op enorm simpele manier van een naabje 20-40 dorpen (he grebo :eek:) en dat is gewoon saai. Ik ben op zoek naar uitdaging en als bill-gates beweert me dat te kunnen geven dan sta ik daar zeer zeker voor open. Ben nu wel benieuwd waarom jij denkt dat ik dat doe, maar goed als ik daar naar vraag praat je er toch wel, zoals altijd, omheen.
Slecht in het spel en slecht met woorden.

overigens moet je je wel aan de regels houden he grebo. "jimbo" is niet mijn naam en mag je me dus niet mee aanspreken ;)

kan inderdaad 20tot 40 dorpen van mij af nemen... nadat er een hele stam heeft op geramd en ze in afbraak zijn gezet. Hoe lang zijn jullie nu al bezig met die c24 dorpen van mij.
Er zijn er die sneller zijn dan jij in je stam. Lord Soth had dat zo voor elkaar en richward ook(respect voor die speler). En dan... het is geen schande om dorpen te verliezen aan en grote stam, aan grote spelers... het is alleen gieren van het lachen als je een dorp van zo een speler binnen haalt... maar dan draait die speler zich er ook uit... hij is even niet actief geweest. Edels liepen er meer dan 8 uur over...

Slecht in het spel en slecht met woorden.

dikke nek met woorden en dikke nek in het spel?

Hoe kan jij je nog vervelen... 40 uren werken, stage, mod, aanvallen, vriendin... enz... als het aanvallen je verveeld zoek je toch iets anders om je met bezig te houden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jumbo kan inderdaad 20tot 40 dorpen van mij af nemen... nadat er een hele stam heeft op geramd en ze in afbraak zijn gezet. Hoe lang zijn jullie nu al bezig met die c24 dorpen van mij.
Er zijn er die sneller zijn dan jij in je stam. Lord Soth had dat zo voor elkaar en richward ook(respect voor die speler). En dan... het is geen schande om dorpen te verliezen aan en grote stam, aan grote spelers... het is alleen gieren van het lachen als je een dorp van zo een speler binnen haalt... maar dan draait die speler zich er ook uit... hij is even niet actief geweest. Edels liepen er meer dan 8 uur over...

Slecht in het spel en slecht met woorden.

dikke nek met woorden en dikke nek in het spel?

Hoe kan jij je nog vervelen... 40 uren werken, stage, mod, aanvallen, vriendin... enz... als het aanvallen je verveeld zoek je toch iets anders om je met bezig te houden...

je ontkent ieder geval niet dat je slecht bent met woorden en slecht in het spel. Het is wel een schande dorpen te verliezen als je niets terug doet, maar goed jij hebt daar toch geen verstand van.

Als je vind dat ik een dikke nek heb zowel IG als op het AF zou ik zeggen doe er wat aan dat te veranderen, maar ook dat doe en kun je niet, dus wie ben jij ook alweer om mij te vertellen dat ik een dikke nek heb als je niets doet om dat te bewijzen.

nogmaals het verzoek me geen jumbo te noemen, heb je al gezegd dat ik dat niet waardeer en volgens de regels moet je dergelijke verzoeken nog steeds respecteren ;)
 

DeletedUser58575

Guest
tl;dr

Als Sven daadwerkelijk op een Brul account wil spelen, zouden ze stom zijn hem niet aan te nemen.

Hij is dan wel een arrogante kwal, maar hij past wel precies tussen de groep in Brul.
Bovendien heeft hij meer skills dan de rest van Brul samen. Niet als compliment naar Sven bedoeld trouwens, geloof me, zo'n grote eer is dat namelijk niet.
 

DeletedUser58575

Guest
Dat heet 'niet inloggen door drukte'
Ben al 4 of 5 dagen niet online geweest. Bovendien mag ik die dorpen niet eens edelen... :p
Claims en zo. De dorpen die ik mocht hebben heb ik allang allemaal gepakt :p
 

DeletedUser58575

Guest
XD
Tis niet mijn schuld, die stomme Hans zou nu actief zijn!
 

DeletedUser26555

Guest
XD
Tis niet mijn schuld, die stomme Hans zou nu actief zijn!

Vorig jaar heette er iemand in mijn klas Hans en als we ergens wandelden waar er ganzen liepen zeiden we, oh kijk daar je familie:p

Ok sorry weer helemaal buiten het onderwerp maar dat deed me er even aan denken.
Trouwens is dit op elke wereld bijna zo dat er met modder wordt gegooid(w16 was ook zo een wereld)?
 

DeletedUser58575

Guest
W16, W18 en W19 stonden er destijds wel om bekend, de rest was wat minder. Maar ook op andere werelden (met name de nieuwere steeds meer) komt het veel voor hoor ^^

Maar voor die tijd was W19 en W16 wel vrij extreem ja :p
W18 had de modder wat meer niveau, met name dankzij Phalanx, maar het bleef modder :p
 

DeletedUser69389

Guest
Tis nog steeds modder op W18 Jeroen. Phalanx komt nog steeds af en toe langs. En praat over hoe goed zij wel niet zijn. En dat zij de daadwerkelijke winnaars van W18 zijn.
 
Bovenaan