Algemeen rapportjestopic

DeletedUser

Guest
johhh er liepen meer dan 4, maar als niets als edel is getagged, dan dodge je toch alles als al jou OS nog onderweg is?
want blocken kan dan niet ..
 

DeletedUser68583

Guest
WUT
Ik zal eens kijken hoelang die edels liepen...
21 uur en 35 min.
Dan heb je wat? 4uur om te taggen?
overigens 5 aanvallen. Het waren er 5 ja, geen 4 die in dezelfde sec aankomen..
Lijkt me duidelijk OFNIEE
 

DeletedUser71860

Guest
Aangezien het om dumpen van troepen gaat, is dit rapportje best mooi voor Fruit. Effectief dumpen :D
 

DeletedUser

Guest
WUT
Ik zal eens kijken hoelang die edels liepen...
21 uur en 35 min.
Dan heb je wat? 4uur om te taggen?
overigens 5 aanvallen. Het waren er 5 ja, geen 4 die in dezelfde sec aankomen..
Lijkt me duidelijk OFNIEE

nee, gewoon niet.
wat als er in die 4 uur niemand was, dan kan men toch ook denken dat het rammen zijn :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
nee, gewoon niet.
wat als er in die 4 uur niemand was, dan kan men toch ook denken dat het rammen zijn :rolleyes:

Volgens mij gebeurt dat de hele tijd met muay ray die snachts stuurt :rolleyes: Gewoon een kwestie van goed taggen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij gebeurt dat de hele tijd met muay ray die snachts stuurt :rolleyes: Gewoon een kwestie van goed taggen :rolleyes:

Inderdaad, taggen is het belangrijkste. Maar daar heb je echt volkomen gelijk in, als er juist getagged wordt is er geen probleem, maar als dat niet wordt gedaan kunnen er dingen voorvallen, en daarmee bedoel ik dus het verloren dorp op WWB.

Maar deffen is vooral activiteit, als je goed actief bent kun je alles netjes taggen dus makkelijk de edeltjes eruit halen :D
(wat jullie als Fruit geweldig hebben gedaan de laatste tijd imo)
 

DeletedUser

Guest
Deffen is idd activiteit dat heb ik de afgelopen 2 maanden wel gemerkt :p Bedankt voor het compliment ook :)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, taggen is het belangrijkste. Maar daar heb je echt volkomen gelijk in, als er juist getagged wordt is er geen probleem, maar als dat niet wordt gedaan kunnen er dingen voorvallen, en daarmee bedoel ik dus het verloren dorp op WWB.

Maar deffen is vooral activiteit, als je goed actief bent kun je alles netjes taggen dus makkelijk de edeltjes eruit halen :D
(wat jullie als Fruit geweldig hebben gedaan de laatste tijd imo)

Neen hoor. Voor deffen hoef je niet dagen online te zijn. Zelfs niet op de dag zelf. Remember de massa van fruit op mij waarmee ik verdediger van de dag heb gehaald die laatst pas verbroken werd door 2 stammies van me. Ik was die dag maar 25% van de tijd online en had zelfs geen vv toen.
 

DeletedUser

Guest
maar daar stond letterlijk alles gestackt en hoefde je niets te ddoen dus dat is ook weer anders:p
 

DeletedUser

Guest
maar daar stond letterlijk alles gestackt en hoefde je niets te ddoen dus dat is ook weer anders:p

Heb ik ook zelf moeten doen hee.. :p
Daarbij als ze zouden lanceren liep het op zijn minst al 2 dagen daar alle close range clears al op mij liepen haha xD
 

DeletedUser68583

Guest
nee, gewoon niet.
wat als er in die 4 uur niemand was, dan kan men toch ook denken dat het rammen zijn :rolleyes:

Als jij denkt dat 5 aanvallen met 50ms ertussen uit hetzelfde dorp rammen zijn terwijl je net een aantal uren offline bent geweest en erna geen aanvallen meer komen, kun je beter grepolis gaan spelen
 

DeletedUser

Guest
Als jij denkt dat 5 aanvallen met 50ms ertussen uit hetzelfde dorp rammen zijn terwijl je net een aantal uren offline bent geweest en erna geen aanvallen meer komen, kun je beter grepolis gaan spelen

Als jij vv'er bent ga je zeker alle bevelen checken op aankomst e.d?
Ik niet, ik werk gewoon de lijstjes af en doe wat ik moet doen, als ik zoiets over het hoofd zie is omdat het fout getagged is, kan ik niets aan doen.

& Jack, als jij 5 uur niet online bent, en in die 5 uur zijn edels gestuurd, als je ze dan gaat taggen tagged ie ze toch als ram (als bijv edels 23 uur zijn en clears 20 uur).. dus je moet wel degelijk actief zijn.
 

Deleted User - 24028

Guest
Waarom zou je ze als Ram taggen als het edels zijn ?
Tag gewoon juist :D -> ookal was je niet online
 

DeletedUser

Guest
Als jij vv'er bent ga je zeker alle bevelen checken op aankomst e.d?
Ik niet, ik werk gewoon de lijstjes af en doe wat ik moet doen, als ik zoiets over het hoofd zie is omdat het fout getagged is, kan ik niets aan doen.

& Jack, als jij 5 uur niet online bent, en in die 5 uur zijn edels gestuurd, als je ze dan gaat taggen tagged ie ze toch als ram (als bijv edels 23 uur zijn en clears 20 uur).. dus je moet wel degelijk actief zijn.

Ik kijk altijd naar aankomsttijden ;) Even snel kijken naar de aankomsttijden of er geen aanvallen tussen zitten die op dezelfde seconde komen, 50 ms er tussen. Ookal is het fout getagd dan nog kun je zien of het edels zijn of niet. 4 aanvallen op 1 dorp, ms 50 tussen elke aanval. Dan is het logisch dat het edels zijn...
 

DeletedUser45033

Guest
Ik kijk altijd naar aankomsttijden ;) Even snel kijken naar de aankomsttijden of er geen aanvallen tussen zitten die op dezelfde seconde komen, 50 ms er tussen. Ookal is het fout getagd dan nog kun je zien of het edels zijn of niet. 4 aanvallen op 1 dorp, ms 50 tussen elke aanval. Dan is het logisch dat het edels zijn...

okee, nog nooit gehoord van faketreintjes dus :p

Als jij denkt dat 5 aanvallen met 50ms ertussen uit hetzelfde dorp rammen zijn terwijl je net een aantal uren offline bent geweest en erna geen aanvallen meer komen, kun je beter grepolis gaan spelen

jij mag met speeders meegaan grepolis spelen denk ik ;)
 

DeletedUser

Guest
Als jij vv'er bent ga je zeker alle bevelen checken op aankomst e.d?
Ik niet, ik werk gewoon de lijstjes af en doe wat ik moet doen, als ik zoiets over het hoofd zie is omdat het fout getagged is, kan ik niets aan doen.

& Jack, als jij 5 uur niet online bent, en in die 5 uur zijn edels gestuurd, als je ze dan gaat taggen tagged ie ze toch als ram (als bijv edels 23 uur zijn en clears 20 uur).. dus je moet wel degelijk actief zijn.

Die aanvallen controleer ik dan ook. Maar daar het er nooit tigduizend zijn die 5 uur geleden verzonden zijn scheelt dat enorm he ;) Daarbij controleer ik dan altijd de lanceerdatum en weet ik bijvoorbeeld wanneer ik voor de laatste keer online ben geweest.
 

DeletedUser68583

Guest
jij mag met speeders meegaan grepolis spelen denk ik


Geef me een reden.
 

DeletedUser

Guest
okee, nog nooit gehoord van faketreintjes dus :p



jij mag met speeders meegaan grepolis spelen denk ik ;)

Of course wel gehoord van een fake treintje. Ga jij gezellig samen met mij grepolis spelen? :p Maar beter dat je een fake trein als trein markeert en die blockt dan em door laten lopen.. Stel je voor het is een echte trein, dan ben je je dorp kwijt..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45033

Guest
jij mag met speeders meegaan grepolis spelen denk ik


Geef me een reden.

Leer eens begrijpend lezen hierboven. Het gaat over faketreintjes ;)

Of course wel gehoord van een fake treintje. Ga jij gezellig samen met mij grepolis spelen? :p Maar beter dat je een fake trein als trein markeert en die blockt dan em door laten lopen.. Stel je voor het is een echte trein, dan ben je je dorp kwijt..

Hebben we op W16 eens met de stam een speler helemaal gek meegespeeld (wel nog redelijk in het begin, dorpje of 100 dacht ik). Was een wereld met boerderijlimiet dus wilt zeggen na 9 clears is die steeds leeg (zonder tussenstacken natuurlijk). Hadden we op al zijn dorpen 9 echte of 9 fakeclears gestuurd en na deze clears/fakes een edeltreintje of faketreintje. Om het lekker moeilijk te maken hadden we dan ook nog achter al deze aanvallen 4 osdorpen/fakeos gestuurd (4 =max voor boerderijlimiet). Hij wist niet wat er gebeurde :D:D:D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan