Algemeen rapportjestopic

DeletedUser68583

Guest
Leer eens begrijpend lezen hierboven. Het gaat over faketreintjes ;)

Daarover gingen de laatste posts. Excusief de mijne dus, ik ging daar helemaal niet op in, dus leer zelf even begrijpend lezen, wil je?

OT:
Faketreinen moet je zeker van zijn.
Anders blocken, simple as that.
 

DeletedUser

Guest
Leer eens begrijpend lezen hierboven. Het gaat over faketreintjes ;)



Hebben we op W16 eens met de stam een speler helemaal gek meegespeeld (wel nog redelijk in het begin, dorpje of 100 dacht ik). Was een wereld met boerderijlimiet dus wilt zeggen na 9 clears is die steeds leeg (zonder tussenstacken natuurlijk). Hadden we op al zijn dorpen 9 echte of 9 fakeclears gestuurd en na deze clears/fakes een edeltreintje of faketreintje. Om het lekker moeilijk te maken hadden we dan ook nog achter al deze aanvallen 4 osdorpen/fakeos gestuurd (4 =max voor boerderijlimiet). Hij wist niet wat er gebeurde :D:D:D:D

Haha geniaal :p Vind ik nice
 

DeletedUser

Guest
Die aanvallen controleer ik dan ook. Maar daar het er nooit tigduizend zijn die 5 uur geleden verzonden zijn scheelt dat enorm he ;) Daarbij controleer ik dan altijd de lanceerdatum en weet ik bijvoorbeeld wanneer ik voor de laatste keer online ben geweest.

Jup, maar ik dacht dat het geen edels waren, puur omdat voor mij er ook een vv'er aanwezig was, en ik aanneem dat de taggs juist zijn. Kan een fout daar zijn maarja, shit happens :p
 

DeletedUser

Guest
Jup, maar ik dacht dat het geen edels waren, puur omdat voor mij er ook een vv'er aanwezig was, en ik aanneem dat de taggs juist zijn. Kan een fout daar zijn maarja, shit happens :p

Poep gebeurt inderdaad haha. En tags van anderen controleer ik ook zelden. Ook de reden dat de vvers voor me weten hoe ik werk en ongeveer dezelfde manier hanteren. Dus maakt het makkelijk :p
 

DeletedUser63278

Guest
Ik heb nog een leuk rapportje, allez geen rapportje eigenlijk maar mag ervoor doorgaan:

 

DeletedUser

Guest
Ik wil wel een Hardstyle setje.

Uiteraard zie ik ook wel dat hij bedoelt, maar dat betekent niet dat ik er ook op moet ingaan.
 

DeletedUser

Guest
Maar sangu is wel handig om mee te werken dus niet zo zeuren :D Ik gebruik sangu vaak, maar met de hand taggen doe ik niet aan :D Ben ik sws al te lui voor :p
 
Bovenaan