Algemeen rapportjestopic

DeletedUser62436

Guest
mmm... een account zonder speler, met te veel vvdagen en waar je dus niet meer mee kunt aanvallen of deff versturen :confused: Blijft zulk een account in fruit?
En als je met je clears niet meer kunt aanvallen wat doe je er dan mee? Misschien stacken zodat ze toch nog voor iets nuttig zijn en toch nog wat troepjes killen (zie je post). Maar ik ben er zeker van dat je wel zo slim was om dat te doorzien :rolleyes:

Nee wij zorgen gewoon netjes voor een goede vervanger.
 

DeletedUser60153

Guest
Zonder wachtwoord? We hebben genoeg potentiele vervangers hoor, maar je moet ook wel een wachtwoord hebben.
 

DeletedUser62436

Guest
Zonder wachtwoord? We hebben genoeg potentiele vervangers hoor, maar je moet ook wel een wachtwoord hebben.

Tja, dat is jullie probleem idd, In fruit wordt er altijd wel gezorgd dat er een WW bekend is op zulke momenten.
 

DeletedUser

Guest
Als stam kun je er niets aan doen als die speler gewoon niets meer van zich laat horen hé.
 

DeletedUser60153

Guest
Papaya is gewoon verdwenen toen. Geen flauw idee hoe of wat. En ´t was niet een speler die geen ww achter zou laten... Hij zou zelfs overleden kunnen zijn bijv. (verwacht ik niet, maar zou zomaar kunnen zijn)
 

DeletedUser62436

Guest
Hmm dat is idd vervelend, en als stam kan je daar idd vrij weinig aan doen op zo'n moment
 

DeletedUser

Guest
Mja, wie weet is er iets ernstigs gebeurd ofzo (wat niet heel waarschijnlijk is, maar toch).
 

DeletedUser45033

Guest
We weten het zelf niet en krijgen geen contact meer. Het zou me sterk lijken dat je niks meer laat weten. Al zeg je van "kus mijn kloten ik ben het spel beu en je krijgt mijn ww niet" dat zou ik nog kunnen snappen maar echt van de ene dag op de andere dag niks meer en dat zonder ook maar enige wrevel. Hij was zelfs bezig met het kleine cluster aan de grens met fruit uit te bouwen want hij had wel zin in een gevecht en dan ineens niks meer???? Nog niet meegemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
We weten het zelf niet en krijgen geen contact meer. Het zou me sterk lijken dat je niks meer laat weten. Al zeg je van "kus mijn kloten ik ben het spel beu en je krijgt mijn ww niet" dat zou ik nog kunnen snappen maar echt van de ene dag op de andere dag niks meer en dat zonder ook maar de enige wrevel. Hij was zelfs bezig met het klein account aan de grens met fruit uit te bouwen want hij had wel zin in een gevecht en dan ineens niks meer???? Nog niet meegemaakt.

Zoiets is ook gewoon frappant. Is hij zelfs nu nog steeds niet boven water?
 

DeletedUser

Guest
Ziet er idd niet best uit. Mss weet een oud-S.Incer waar die uithangt. Heeft nog op Smoothiefroetie of iets dergelijks gespeeld bij de start van W21
 

DeletedUser

Guest
Team Cameltoe, voormalig JBO the great heeft nog in S.Inc gespeeld. Mss kan je hen contacteren?

Via Ash, Vendoux, Amokro S. Valmont, Victus, CR etcetera heb je mss wel wat kans. Er is ooit zoiets geweest als een 'S.inc-meeting' als ik me goed herinner. Weet wel niet wie daar allemaal bij was. Zij kennen hem mss wat in RL ;)
 

DeletedUser

Guest
Via Ash, Vendoux, Amokro S. Valmont, Victus, CR etcetera heb je mss wel wat kans. Er is ooit zoiets geweest als een 'S.inc-meeting' als ik me goed herinner. Weet wel niet wie daar allemaal bij was. Zij kennen hem mss wat in RL ;)

vendoux sprak ik vorige maand nog elke dag, is nu wat minder, maar daar kan ik wel het een en ander aan vragen
 
Bovenaan