W19: Het einde

DeletedUser

Guest
Jullie vallen evengoed inactieve spelers aan... dus moet je daar geen commentaar meer op leveren aan het brul adres.

Al de rest die jij er bij sleurt doet hier niets ter zaken.

ik was mij niet bewust dat miri intussen nog steeds inactief was...maar goed om toch hier nog een laatste reactie op te geven voor ik je weer volledig ga negeren:
Jullie hebben de mogelijkheid om actieve Ctrl spelers aan te vallen. Als ik welk lid van -Brul- ook aanval dan zal ik ten alle tijden op ongestackte dorpen lopen waarbij -Brul- de moeite niet eens neemt om te deffen.

overigens nog steeds jammer dat er niet gepost is door yannick, had graag zijn verhaal dat hij mij gedaan heeft op het AF gezien...kijken of jij dan nog steeds zo -Brul-ed :eek:
 

DeletedUser

Guest
En zo is het maar net Jimbou;)
Jij hebt je zegje ook weer gedaan he:D
 

DeletedUser29801

Guest
noem mij maar noob, ik sta rang 5 op de ranglijst. heb rang 1 voor lange tijd op w19 gestaan...waar sta jij ook alweer?
story of your life dat je jaloers bent op me? :eek:

Proficiat met je 5 de plaats op wereld 19. Ik ben zeker niet jaloers op je... waarom zou ik?
Ik ben tevreden met mijn accountjes op mijn werelden... Ik hoef geen account van anderen meer om in de top mee te draaien... Er zijn maar een paar spelers die mij niet mogen ... omdat ik hun plan doorzie en er dan tegen in ga. Op al die jaren dat ik TW speel een stuk of 6 spelers. Ik heb het je al verteld, er waren veel spelers die na dat ze aan vielen vrienden werden.... er zijn er die mij op een andere wereld zelfs aanschrijven om hun excuses aan te bieden voor hun gedrag en hun aanvallen want ze waren beïnvloed door een andere speler.

Maar boekenclub vertel mij eens waarom mag jij zeggen dat je zonder co speelt en even later komt er zo een jonkie PM's naar mij sturen... spreek jij altijd de waarheid?
 

DeletedUser

Guest
Proficiat met je 5 de plaats op wereld 19. Ik ben zeker niet jaloers op je... waarom zou ik?
Ik ben tevreden met mijn accountjes op mijn werelden... Ik hoef geen account van anderen meer om in de top mee te draaien... Er zijn maar een paar spelers die mij niet mogen ... omdat ik hun plan doorzie en er dan tegen in ga. Op al die jaren dat ik TW speel een stuk of 6 spelers. Ik heb het je al verteld, er waren veel spelers die na dat ze aan vielen vrienden werden.... er zijn er die mij op een andere wereld zelfs aanschrijven om hun excuses aan te bieden voor hun gedrag en hun aanvallen want ze waren beïnvloed door een andere speler.

Maar boekenclub vertel mij eens waarom mag jij zeggen dat je zonder co speelt en even later komt er zo een jonkie PM's naar mij sturen... spreek jij altijd de waarheid?

maar excuses zul je niet krijgen daar ben ik ieder geval zeker van.

als je opgelet hebt op mijn "verhaaltjes" dan weet je dat ik praktisch sinds de start op eci speel en dat ik in de afgelopen 3+jaar zeker een jaar solo gespeeld heb. Dat ik nu een co heb staat daar volledig buiten. Overigens moet ik erbij zeggen dat dit jonkie 10000x meer respect heeft binnen de community heeft dan jij OOIT zult krijgen. Maar gelogen heb ik dus absoluut niet, heb ik eigenlijk ook nooit tegen je gedaan, ben altijd direct tegen je geweest. Jij daarin tegen :rolleyes:
 

DeletedUser29801

Guest
maar excuses zul je niet krijgen daar ben ik ieder geval zeker van.

als je opgelet hebt op mijn "verhaaltjes" dan weet je dat ik praktisch sinds de start op eci speel en dat ik in de afgelopen 3+jaar zeker een jaar solo gespeeld heb. Dat ik nu een co heb staat daar volledig buiten. Overigens moet ik erbij zeggen dat dit jonkie 10000x meer respect heeft binnen de community heeft dan jij OOIT zult krijgen. Maar gelogen heb ik dus absoluut niet, heb ik eigenlijk ook nooit tegen je gedaan, ben altijd direct tegen je geweest. Jij daarin tegen :rolleyes:


Jij hoeft je excuses niet aan te bieden... ik zou niet weten voor wat. Ouw omdat je mij en leugenaar noemt ... ach ik heb al erger mee gemaakt... en je moet iets vinden om je gelijk te halen he.

eci86 op 08.07. om 19:13 uur
hooi wil je ook koek?

xRub

Was jij dat???

eci86 op 04.07. om 14:27 uur
niet binnen 5maanden de rest van je ~930 dorpen verliezen?

Tik tak... ga je deze belofte nog waar maken of was dat ook grootspraak???

Zal ik nog wat stukjes posten... was wel een boeiend gesprek ...
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.797
Vergeet wimtje niet, compleet onverdiend door die stabactie op brul!

Wimtje is echt een baasje, niks daar tegen:p


En miri tja, geen medeleiden mee. Die verdiend het om nu lekker weg gespeeld te worden, ik de drie jaar dat ze heeft gespeeld liet ze bijna nooit wat horen in stammen. Hield ze heel veel deff lekker thuis. Clear inzet was altijd minimaal. M.a.w. gewoon een flut speelster met de skills van een 3e klas rimnoob.

Grebo, besteed je tijd beter. Je bereikt niets met propaganda voeren, want de wereld is voor jou al verloren :p
 

DeletedUser

Guest
Jij hoeft je excuses niet aan te bieden... ik zou niet weten voor wat. Ouw omdat je mij en leugenaar noemt ... ach ik heb al erger mee gemaakt... en je moet iets vinden om je gelijk te halen he.



Was jij dat???



Tik tak... ga je deze belofte nog waar maken of was dat ook grootspraak???

Zal ik nog wat stukjes posten... was wel een boeiend gesprek ...

post rustig het hele gesprek :) maar vergeet niet dat je dan ook alles dat jij gezegd hebt moet posten ;)

Wimtje is echt een baasje, niks daar tegen:p


En miri tja, geen medeleiden mee. Die verdiend het om nu lekker weg gespeeld te worden, ik de drie jaar dat ze heeft gespeeld liet ze bijna nooit wat horen in stammen. Hield ze heel veel deff lekker thuis. Clear inzet was altijd minimaal. M.a.w. gewoon een flut speelster met de skills van een 3e klas rimnoob.

Grebo, besteed je tijd beter. Je bereikt niets met propaganda voeren, want de wereld is voor jou al verloren :p

kijk roald, wat jij en ik deden was propaganda voeren. Je had er nog wat in te leren, maar je deed aan propaganda. Hetgeen dat grebo doet is geen propaganda, het is verdraaien van alle informatie die ze heeft en daarmee schept ze haar eigen realiteit. Als het niet een spelletje was had ik haar geadviseerd met een dokter te gaan praten. vrij ernstig als je je eigen realiteit begint te scheppen en daaruit probeert feiten te halen :eek:
 

DeletedUser29801

Guest
post rustig het hele gesprek :) maar vergeet niet dat je dan ook alles dat jij gezegd hebt moet posten ;)



Hetgeen dat grebo doet is geen propaganda, het is verdraaien van alle informatie die ze heeft en daarmee schept ze haar eigen realiteit. Als het niet een spelletje was had ik haar geadviseerd met een dokter te gaan praten. vrij ernstig als je je eigen realiteit begint te scheppen en daaruit probeert feiten te halen :eek:


HA HA HA Boekenclub toch, ik verdraai geen info, jij interpreteert de info die je krijgt op jouw manier. Je mag dan wel 20 jaar zijn, maar zal toch nog een hele boel moeten leren op gebied van levenswijsheid.
Leef jij maar verder in jouw TW wereldje als de super speler van wereld 19... maar op mij hebben je praatjes geen invloed. Ik ga hier niet schrijven wat ik van je denk... hoeft de rest echt niet te weten... en aangezien jij altijd het verkeerde raad van wat ik denk zal je er ook niet achter komen.

@ Roald97, ik ga je wijze woorden opvolgen. Maar weet dat ik nooit de bedoeling had om ook maar 1 wereld te winnen... Maar ik kan mijn tijd inderdaad beter gebruiken dan met die boekenclub te blijven discuteren over eender welk onderwerp, je hebt altijd een betweter...
Ik kwam op het AF op verzoek, ik wist goed wat er ging gebeuren... en heb gelijk gekregen... als ze je niet kennen word je de grond ingeboord.

W19 spelers, Nog veel spam genot op het w19AF. En gedraag jullie of ik zal toch terug moeten ingrijpen... dus let op jullie taalgebruik, want dat was eigenlijk mijn doel om dat op het AF netjes te krijgen ...en bedankt Dao voor je steun daarin.
 
Reactiescore
7
Proficiat met je 5 de plaats op wereld 19. Ik ben zeker niet jaloers op je... waarom zou ik?
Ik ben tevreden met mijn accountjes op mijn werelden... Ik hoef geen account van anderen meer om in de top mee te draaien... Er zijn maar een paar spelers die mij niet mogen ... omdat ik hun plan doorzie en er dan tegen in ga. Op al die jaren dat ik TW speel een stuk of 6 spelers. Ik heb het je al verteld, er waren veel spelers die na dat ze aan vielen vrienden werden.... er zijn er die mij op een andere wereld zelfs aanschrijven om hun excuses aan te bieden voor hun gedrag en hun aanvallen want ze waren beïnvloed door een andere speler.

Maar boekenclub vertel mij eens waarom mag jij zeggen dat je zonder co speelt en even later komt er zo een jonkie PM's naar mij sturen... spreek jij altijd de waarheid?

Maak er maar een stuk of 7 spelers van ;)

Sinds dat kunstje dat Rebbellin mij geflikt heeft en daardoor voor mij jij ook - omdat je oa haarfijn wist te vertellen dat hij het niet waarderen kon dat ik bosbess aanviel - hoor ik tegenwoordig ook bij dat selecte groepje spelers dat geen vrienden meer met jou wil zijn.

En nee, ik ben daarin ábsoluut niet beinvloed door andere spelers van mijn stammetje Ctrl.
De enigen die mij hierin beinvloed hebben zijn Rebbellin en jij.
Daarom heb ik ook niet geantwoord op die pm op een andere wereld, waarin je me feliciteerde met het 2-jarig bestaan van Ctrl.


Is Grebo een ze?:D
Ja en altijd al geweest ook.
Is daar wat mis mee?
Ik ben ook een ze, he :p
:D


sssst straks komt ze terug :eek:
Ik heb het gehoord, ik ben weer terug hier :D
Is mss niet zo leuk als met Grebo, maar moet je het toch maar mee doen dan :p
 
Reactiescore
1.042
Nee, niet zo leuk als Grebo inderdaad;)
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker:D:D:D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Maak er maar een stuk of 7 spelers van ;)

Sinds dat kunstje dat Rebbellin mij geflikt heeft en daardoor voor mij jij ook - omdat je oa haarfijn wist te vertellen dat hij het niet waarderen kon dat ik bosbess aanviel - hoor ik tegenwoordig ook bij dat selecte groepje spelers dat geen vrienden meer met jou wil zijn.

En nee, ik ben daarin ábsoluut niet beinvloed door andere spelers van mijn stammetje Ctrl.
De enigen die mij hierin beinvloed hebben zijn Rebbellin en jij.
Daarom heb ik ook niet geantwoord op die pm op een andere wereld, waarin je me feliciteerde met het 2-jarig bestaan van Ctrl.



Ja en altijd al geweest ook.
Is daar wat mis mee?
Ik ben ook een ze, he :p
:D



Ik heb het gehoord, ik ben weer terug hier :D
Is mss niet zo leuk als met Grebo, maar moet je het toch maar mee doen dan :p

ik ken weinig mensen die wel respect hebben op w19 voor grebo...
en ben blij dat jij terug bent mea
 

DeletedUser58227

Guest
Ja en altijd al geweest ook.
Is daar wat mis mee?
Ik ben ook een ze, he :p
:D

Op de een of andere manier brengt me dit gewoon kei hard aan het lachen dat Grebo een ze is :D:D:D Wahaha
Jij bent ook een ze, maar wel een totaal andere ze dan de Grebo ze. Jij bent een leuke, lieve, warme ze :) :p
 
Bovenaan