Review

Reactiescore
86
Ik vind het onderwerp toch lastig. CbC wil interessante/grappige verhaaltjes hebben over gebeurtenissen in de wereld. Tcoh moeilijk..
 
Reactiescore
86
Ow ik weet er wel 1:).

Naja. Het was ten tijden van de aanval vanuit +/- op Ankertjes. Ik had vv van Lone Soul (die was altijd weg bij aanvallen of deffen) en dacht ik ga eens wat dorpies edelen. Ik had al gehoord dat op dat moment de VV van Ankertjes door Noire werd gedaan en ik dacht, dit wordt leuk. Enfin. Ik de clears eruit sturen, redelijk wat def gedood en een aantal dorpies gecleard. Dus ik moest treinen gaan sturen, 1 trein specifiek was erg belangrijk, het dorp waarop hij liep was erg afgelegen (mijn trein liep korter dan zijn def (gezien ik de omringende dorpen al had gecleard) en het was tevens een kerkdorp. Ik dacht die heb ik binnen:D, onder tussen komen de andere treinen aan, allemaal gebackdraft of gesnipt en zo lag mijn hoop op dat ene dorp. 3 2 1. Jes! Het dorp was binnen (of zo dacht ik) want wat had ik gedaan
emoticon-00111-blush.gif
ik had de laatste 2 edels als ondersteuning gestuurd -_-. Noire (Jordi) had dit waarschijnlijk al lang gezien en had waarschijnlijk flink kunnen lachen.

Gelukkig had ik uiteindelijk wel nog 10+- dorpen kunnen pakken, anders was het al helemaal erg geweest.

JORDY is dit een beetje wat je bedoeld?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik vind het onderwerp toch lastig. CbC wil interessante/grappige verhaaltjes hebben over gebeurtenissen in de wereld. Tcoh moeilijk..

Vertel over je failende intern actie op zo'n mb! :D
Dat alles fout ging omdat het moraal te laag was na 1 dorp geedeld te hebben. :p
 
Reactiescore
86
Omdat ik van Jordy bevestiging heb gekregen, dan hier mijn 2e fail (heb er nog véél meer)

Ik had een fijne mb die erg actief was. Op een dag zij hij spijtig genoeg dat hij ging stoppen en dat ik hem maar moest internen. Ik dacht, hm dat is flink k*t maar ging hem dan toch maar internen. Gezien ik nog nooit een grootmacht had gehaald (steeds met 1 dorpie worden afgetroefd) begon ik voorbereidingen te treffen om binnen 1 dag 30 (+-) dorpen te pakken, echter moest ik alle edels in defdorpen plaatsen (mb lag in mijn safe zone) maar dat was verder geen probleem. Enfin. De dag van de grootmacht was aangebroken, ik begon al vroeg om zo zoveel mogelijk dorpen te edelen. Het begon goed, de 1e 3 dorpen waren binnen en ik had de overige 2 treinen (20 x 4 = 100 edels) al verzonden. Ik besloot ff te gaan douchen gezien ze eerst volgende trein pas over een uur aan zou komen.

Ik helemaal fris en fruitig log in op de pc en wat zie ik. ALLEEN maar rode berichtten:mad::mad::mad::mad::mad::mad:. Ik was flink boos op Noire (deed de vv van mijn MB) omdat ik dacht dat ze de dorpen niet hadden leeggezet. Het eerste wat ik deed was:

[6/18/2013 12:55:36 PM] Wouter | Lavalya: edels dood..?(angry)
[6/18/2013 1:17:32 PM] Sander || Noire: jij dom?
[6/18/2013 1:17:55 PM] Wouter | Lavalya: :(
[6/18/2013 1:17:56 PM] Sander || Noire: woutertje woutertje woutertje
[6/18/2013 1:18:01 PM] Sander || Noire: ik schaam me diep in jouw plaats
[6/18/2013 1:18:01 PM | 1:18:11 PM bewerkt] Wouter | Lavalya: 2 weken geleden lukte het nog:p
[6/18/2013 1:18:04 PM] Wouter | Lavalya: moraal(angry)
[6/18/2013 1:18:16 PM] Sander || Noire: fuck a duck man, dit is echt moeilijk zonde :O
[6/18/2013 1:18:22 PM] Wouter | Lavalya: nouja
[6/18/2013 1:18:25 PM] Wouter | Lavalya: 82 vlaggen erbij:p
[6/18/2013 1:18:48 PM] Sander || Noire: ik hoop dat die andere aanvallen niet ook met zoveel speertjes zijn?
[6/18/2013 1:18:51 PM] Wouter | Lavalya: jawel
[6/18/2013 1:18:52 PM] Sander || Noire: dan ga ik echt heel erg huilen
[6/18/2013 1:18:54 PM] Wouter | Lavalya: allemaal xD
[6/18/2013 1:19:07 PM] Sander || Noire: what de fuck man... je loopt dus gewoon bijna 80 edels dood
[6/18/2013 1:19:14 PM] Wouter | Lavalya: jup xD
[6/18/2013 1:19:15 PM] Wouter | Lavalya: triest he
[6/18/2013 1:19:24 PM] Sander || Noire: ik kan het niet onder woorden brengen
[6/18/2013 1:19:32 PM] Wouter | Lavalya: ik ook niet
[6/18/2013 1:19:38 PM] Sander || Noire: maar goed, het is niet mijn fout :)
[6/18/2013 1:19:45 PM] Wouter | Lavalya: ik ben vervuld van melancholie
[6/18/2013 1:19:54 PM] Wouter | Lavalya: maar aan de andere kant vind ik het ook echt oerstom
[6/18/2013 1:20:00 PM] Sander || Noire: dit komt wel echt in aanmerking voor meest stomste actie op w30 thus far :p
[6/18/2013 1:20:23 PM] Wouter | Lavalya: jup
[6/18/2013 1:20:32 PM] Wouter | Lavalya: ik ben al bezig met mijn lijstje voor golden awards:p
[6/18/2013 1:20:48 PM] Sander || Noire: deze mag er sowieso in...
[6/18/2013 1:20:54 PM] Sander || Noire: (rofl)
[6/18/2013 1:21:06 PM] Wouter | Lavalya: :p

Wat was er dus gebeurd. Nadat de 1e dorpen waren veroverd was het moraal veranderd waardoor al mijn edels (begeleid met slechts een paar honderd speer) doodliepen.

Vertel over je failende intern actie op zo'n mb! :D
Dat alles fout ging omdat het moraal te laag was na 1 dorp geedeld te hebben. :p

Was al bezig:p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Beetje vertraging, mis nog veel verhaaltjes van mensen aan wie ik dat gevraagd heb. :(
 

DeletedUser68086

Guest
op verzoek van Jordi ff een stukje geschreven in een paar minuten over TRI

Trinity force (TRI)

Deze stam heeft een belangrijke rol gespeeld in hoe wereld 30 er momenteel uitziet. Als je aan een random iemand van wereld 30 vraagt wat was TRI voor stam zullen de meeste negatief beginnen over rekruteringsbeleid, noobs, leiders als destijds scooby-Doo die BG’s verbroken. Toch is dit anders voor de echte ex-leden van TRI, klopt het was geen stam van pro’s maar het was gezellig en iedereen nam het op voor elkaar. Ik herinner me zelf nog dat ik een sollie schreef, hij was 4 zinnen groot en er stond iets in dat ik een tw app had waardoor ik online kon zijn wanneer nodig. De grootste zaad sollie ooit maar alsnog werd ik toegelaten.

De oprichters van TRI waren ragnoraxy en Xelight eigenlijk 2 LOL (league of legends) spelers zonder enige ervaring of wat dan ook later veranderde de leiding naar nightring en lone soul. TRI had het makkelijk en groeide goed er werden echte goede spelers gerekruteerd als Paul die later een steunpaal werd voor ons, dat was iets onverklaarbaars hoe noobs het zover konden schoppen. Ik weet nog dat ik toen ik TRI joinde nog niet wist wat snipen was en backdraften tot de eerste massa van .Thenkilleach ik mijn eerste dorp snipede met hulp van Paul zo stond iedereen voor elkaar klaar.
Helaas komt aan elke tijd een eind. TRI kreeg problemen inactieve leden, er was niet echt een beleid accounts gingen op bb of wilde geen nieuwe spelers. Toen na een korte stevige onderhandelingen met Wouter en Rodney waar ik zelf getuige van mocht zijn en Teun nog wat gepraat heeft kwam Opposites. Wel jammer om te mededelen dat behalve lambo en ildraco en ik geen leden van TRI meer aanwezig zijn natuurlijk de accounts nog wel enkel de spelers niet meer.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Dankjewel, maar je luistert niet goed. :(
 
Bovenaan