Review

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dames en heren,

voor sommigen lijkt het misschien nog gisteren, maar het is toch echt inmiddels weer een jaar geleden dat Wereld 30 begonnen is. 5 november 2012 is Wereld 30 begonnen, met pro's, wannabe-pro's, faggots, Diedjes en noem het maar op. Tijd voor een samenvatting voor de Wereld, zodat we over 'n paar jaar dat nalezen en denken: Ahjah, toen ging Jasey weg *giechel*.

Heb je 'n screenshot die je wilt delen? Heb je 'n verhaaltje waarvan je zeker weet dat 90% van de community (lees: ook Wouter, de extreme gevallen van verhaaltjes dus.) 'm niet weet? Deel 'm! Ik zal proberen om op 5 november het verhaaltje compleet te hebben.

Je kunt me aanspreken via skype.

Toedels!
 

DeletedUser

Guest
Gereserveerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reserved.
 

DeletedUser

Guest
Gereserveerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Gereserveerd.
 

DeletedUser

Guest
Gereserveerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Vanaf nu posten!
 
Reactiescore
254
Leuk ideetje :)

Wie weet schrijf ik ook wel wat.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wat een gay topic!
 

DeletedUser58043

Guest
Geachte w30 spelers diederik en teun en sven en jordy en wouter,

w30 begon voor mij met de wereld 18 Pre-made in Mundi XVIII ik was gestart op het account Warrant Officer1 samen met Robbie (groot kahn) toen we ongeveer 3 dorpjes hadden zagen we al snel dat het niks meer werd omdat we te inactief allebei waren en bovendien te lui om te farmen. Ik was toen even 1/2 weken gestopt

Na de 1/2 weken ging ik verder op het account Dragons, het ging beter alleen Joery moest stoppen ik draaide solo ik werkte goed samen met La comadreja toen der tijd nog Krepox. Het edelen ging lekker en alles zat mee alleen ik zat in me examen dus had maar 1 oplossing een fusie met Combined Tactics ik zou het in me eentje kwa tijd niet meer redden. Uiteindelijk Viel Mundi XVIII daar ergens in de tijd door een ruzie en kwam er een nieuwe stam +/-, we hadden front met Nyx wat aanvalletjes heen en weer maar we verloren allebei eigenlijk geen dorpjes, op VV heb ik gelukkig wel wat dorpjes gepakt zoals voor bone duck ect ect.

De zomervakantie kwam eraan en ik had echt geen zin meer in TW ik was gestopt op Combined Tactics en het account viel even later ook +/- had ons geinternt blijkbaar :p
.. zomervakantie...


na de zomervakantie kwam ik weer terug in +/- op het account La Comadreja met Pim en milan. Beetje dorpjes van retardation afpakken enzo :p heb alleen weinig tijd maar komt goed! hopelijk kan ik volgend jaar weer een verhaaltje schrijven jammer dat het een geheimen wereld is die zijn zo afgelopen :p

MvG

René | Warrant Officer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.064
ey
 
Reactiescore
86
De zomervakantie kwam eraan en ik had echt geen zin meer in TW ik was gestopt op Combined Tactics en het account viel even later ook +/- had ons geinternt blijkbaar :p
.. zomervakantie...

Mark kickte al zijn actieve co's en stond vervolgens 2 maanden stil waarbij hij weigerde ook maar iets voor de stam te doen. Hij vertelde dat hij de komende tijd ook niet actief zou gaan spelen waardoor het account dus voor meer dan een halfjaar stil zou liggen. Alweer weigerde hij nieuwe co's en wilde hij per se solo (niks doen) doorspelen. We besloten hem daarom dus te kicken. We gaven hem een NAP van 1 week en begonnen toen te edelen. En ja hoor, opeens kon Mark van alles doen snipen blocken etc.

Gewoon een gevalletje - geen stamspeler dus.
 

DeletedUser67517

Guest
Mark kickte al zijn actieve co's en stond vervolgens 2 maanden stil waarbij hij weigerde ook maar iets voor de stam te doen. Hij vertelde dat hij de komende tijd ook niet actief zou gaan spelen waardoor het account dus voor meer dan een halfjaar stil zou liggen. Alweer weigerde hij nieuwe co's en wilde hij per se solo (niks doen) doorspelen. We besloten hem daarom dus te kicken. We gaven hem een NAP van 1 week en begonnen toen te edelen. En ja hoor, opeens kon Mark van alles doen snipen blocken etc.

Gewoon een gevalletje - geen stamspeler dus.


Aaah, heerlijk dit.
Doet me denken aan een goede oude tijd op W28..:D:p
 

DeletedUser44415

Guest
Geachte w30 spelers diederik en teun en sven en jordy en wouter,

w30 begon voor mij met de wereld 18 Pre-made in Mundi XVIII ik was gestart op het account Warrant Officer1 samen met Robbie (groot kahn) toen we ongeveer 3 dorpjes hadden zagen we al snel dat het niks meer werd omdat we te inactief allebei waren en bovendien te lui om te farmen. Ik was toen even 1/2 weken gestopt

Na de 1/2 weken ging ik verder op het account Dragons, het ging beter alleen Joery moest stoppen ik draaide solo ik werkte goed samen met La comadreja toen der tijd nog Krepox. Het edelen ging lekker en alles zat mee alleen ik zat in me examen dus had maar 1 oplossing een fusie met Combined Tactics ik zou het in me eentje kwa tijd niet meer redden. Uiteindelijk Viel Mundi XVIII daar ergens in de tijd door een ruzie en kwam er een nieuwe stam +/-, we hadden front met Nyx wat aanvalletjes heen en weer maar we verloren allebei eigenlijk geen dorpjes, op VV heb ik gelukkig wel wat dorpjes gepakt zoals voor bone duck ect ect.

De zomervakantie kwam eraan en ik had echt geen zin meer in TW ik was gestopt op Combined Tactics en het account viel even later ook +/- had ons geinternt blijkbaar :p
.. zomervakantie...


na de zomervakantie kwam ik weer terug in +/- op het account La Comadreja met Pim en milan. Beetje dorpjes van retardation afpakken enzo :p heb alleen weinig tijd maar komt goed! hopelijk kan ik volgend jaar weer een verhaaltje schrijven jammer dat het een geheimen wereld is die zijn zo afgelopen :p

MvG

René | Warrant Officer

Nieuwe stam heette geen +/-, die was er pas toen dat er fusie was. Nieuwe stam was Hans ofzo.
 
Bovenaan