In VUUR en VLAM

DeletedUser63278

Guest
Kijk dat bedoel ik. Daarnaast waren die eerste edelfakes dus dat is helemaal niet noemenswaardig. ;)

Euhmmm, neen waren effectief 24 edeltreinen, waarvan de verste op 130 uur.
Komt daarbij dat jij op diezelfde moment in stokje ging en mee in de aanval ging daags nadien.

Maar goed maakt niet uit, let's keep on fighting ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68345

Guest
Ik kan niet tegen het feit dat ricimo hier feiten zit te verdraaien en zit te zeggen dat hij een dikke baas is terwijl hij dorpen van zijn stamgenoot recapt ipv hem te helpen.

Ook kan ik niet tegen jouw gezaag, mijn bericht was aan ricimo gericht jij moet je niet moeien.

Danku

Haha, vind je echt een top kerel!

Oké er wordt met stront gegooid naar beide kanten maar hou het toch beetje deftig. Ja oké je hebt lekker veel ODD dankzij al onze clears te mollen, heb je lekker gedaan alle mobiele defence mooi verschuiven om te stacken. Balen wij erom of vooral ik dat al men clears zijn gemold ? Misschien een klein beetje maar ODA geilen is maar al te lekker dus zo erg is dat nu ook weer niet. Over Ricimo kunnen we ook kort zijn jullie eerste 'massa' was niet meteen goed georganiseerd en ja dat is gewoon mislukt vanuit jullie kant, slecht aangevallen maar rustig gedeft ook ricimo kan lekker schuiven met zijn defence net als jij dankzij bepaalde stacks. Is er iemand van jullie beide (Ricimo en Smunk) die nu kan zeggen dat hij een baas is in defence ? Nee nog niet echt want voorlopig is er puur op stacks verdedigd en zijn echte skills van snipen, backtimen, cancelsnipen en ... nog niet gebruikt. Een redelijk vergelijking tussen beide met in het achterhoofd dat jij inderdaad meer front hebt al is dat ook relatief aangezien Ballz vriendjes zijn en artevision tijdens onze aanval niet mee deed (jawel ook een faal langs onze kant) dus beide aanvallen en accounts kunnne vergeleken worden buiten het feit dat wij meer clears hebben verloren maar dat is dan in tegenstelling tot defence troepen hetzelfde bij jullie.

Als je nu Tommieboy en Zeus gaat vergelijken waar ook zoveel wordt om gezegd. Het verassingselement van ons wat toen effectief en hij ging lopen, vv werd vooral door Smoke gedraaid om nog wat plezier te hebben en langs onze kant ook neit meteen geweldig aangevallen na de eerste wave. Duimpje omhoog voor Smoke die daar lekker gebruik van maakte om onze troepen mooi af te maken en ja zijn front was groter tegenover ons dan in vergelijk met Zeus. Als je nu kijkt naar Zeus waren wij Vuur misschien iets teveel in slaap gedommeld en ons troepen voor Ricimo ingezet. Als je dan te horen krijgt dat Zeus ook gaan lopen is of ja dat is wat ik er van denk want 'het internet dat weg viel' is een vaak gebruikt excuus. De eerste 3-4 dagen was het dus chaos daar op het account dat redelijk is afgehandeld door Stupid en Wardog onder meer, daarna heb ik overgepakt als main deffer moet ongeveer de nacht van 2 oktober op 3 oktober zijn geweest - jawel nu mag ik wat plezier beleven ;) In tegenstelling tot tommieboy die herleid is tot 0 punten gaan we nu zien hoe of wat met Zeus. Ja iedereen weet dat die binnenkort wel van de kaart zal zijn vermoedelijk, alleen nog de vraag hoe snel het gebeurd, hoeveel edels er gaan sneuvelen en hoeveel dorpen Stokje effectief gaat pakken NIET te vergeten melden GEEN ENKELE STACK ;)

Beetje objectiever worden fouten worden langs beide kanten gemaakt of Stokje nu effectief op gelijke hoogte aan het komen is qua winst naar ons vraag ik me dan weer af. Oké laatste 2 weken liggen hun in het voordeel kunnen we niet ontkennen maar onthoud daarbij dat Vuur uit een kleine 8.9 miljoen bestaat tegenover Stokje 23.6 miljoen met hun opleidingstam InS@ne van 5.7 miljoen en hun bondgenoot Ballz 18.7 miljoen. De balans is redelijk groot van 8.9 tegenover bijna 44 miljoen om dan te spreken over een gelijke overname van elkaar heeft vuur hier toch nog een klein streepje voor maar dat is dan persoonlijk gesproken. (Ja Amath heeft een NAP met Vuur maar de steun van Amath is voorlopig zeer beperkt wellicht zal dit veranderen in de toekomst benieuwd wat dat zal geven als Amath mee in stapt ;) Voorlopig zitten hen bezig met een andere VERMOEDELIJKE bondgenoot van Stokje, SAP). LEUKE TOEKOMST ?
 

DeletedUser69490

Guest
Haha, vind je echt een top kerel!

Oké er wordt met stront gegooid naar beide kanten maar hou het toch beetje deftig. Ja oké je hebt lekker veel ODD dankzij al onze clears te mollen, heb je lekker gedaan alle mobiele defence mooi verschuiven om te stacken. Balen wij erom of vooral ik dat al men clears zijn gemold ? Misschien een klein beetje maar ODA geilen is maar al te lekker dus zo erg is dat nu ook weer niet. Over Ricimo kunnen we ook kort zijn jullie eerste 'massa' was niet meteen goed georganiseerd en ja dat is gewoon mislukt vanuit jullie kant, slecht aangevallen maar rustig gedeft ook ricimo kan lekker schuiven met zijn defence net als jij dankzij bepaalde stacks. Is er iemand van jullie beide (Ricimo en Smunk) die nu kan zeggen dat hij een baas is in defence ? Nee nog niet echt want voorlopig is er puur op stacks verdedigd en zijn echte skills van snipen, backtimen, cancelsnipen en ... nog niet gebruikt. Een redelijk vergelijking tussen beide met in het achterhoofd dat jij inderdaad meer front hebt al is dat ook relatief aangezien Ballz vriendjes zijn en artevision tijdens onze aanval niet mee deed (jawel ook een faal langs onze kant) dus beide aanvallen en accounts kunnne vergeleken worden buiten het feit dat wij meer clears hebben verloren maar dat is dan in tegenstelling tot defence troepen hetzelfde bij jullie.

Als je nu Tommieboy en Zeus gaat vergelijken waar ook zoveel wordt om gezegd. Het verassingselement van ons wat toen effectief en hij ging lopen, vv werd vooral door Smoke gedraaid om nog wat plezier te hebben en langs onze kant ook neit meteen geweldig aangevallen na de eerste wave. Duimpje omhoog voor Smoke die daar lekker gebruik van maakte om onze troepen mooi af te maken en ja zijn front was groter tegenover ons dan in vergelijk met Zeus. Als je nu kijkt naar Zeus waren wij Vuur misschien iets teveel in slaap gedommeld en ons troepen voor Ricimo ingezet. Als je dan te horen krijgt dat Zeus ook gaan lopen is of ja dat is wat ik er van denk want 'het internet dat weg viel' is een vaak gebruikt excuus. De eerste 3-4 dagen was het dus chaos daar op het account dat redelijk is afgehandeld door Stupid en Wardog onder meer, daarna heb ik overgepakt als main deffer moet ongeveer de nacht van 2 oktober op 3 oktober zijn geweest - jawel nu mag ik wat plezier beleven ;) In tegenstelling tot tommieboy die herleid is tot 0 punten gaan we nu zien hoe of wat met Zeus. Ja iedereen weet dat die binnenkort wel van de kaart zal zijn vermoedelijk, alleen nog de vraag hoe snel het gebeurd, hoeveel edels er gaan sneuvelen en hoeveel dorpen Stokje effectief gaat pakken NIET te vergeten melden GEEN ENKELE STACK ;)

Beetje objectiever worden fouten worden langs beide kanten gemaakt of Stokje nu effectief op gelijke hoogte aan het komen is qua winst naar ons vraag ik me dan weer af. Oké laatste 2 weken liggen hun in het voordeel kunnen we niet ontkennen maar onthoud daarbij dat Vuur uit een kleine 8.9 miljoen bestaat tegenover Stokje 23.6 miljoen met hun opleidingstam InS@ne van 5.7 miljoen en hun bondgenoot Ballz 18.7 miljoen. De balans is redelijk groot van 8.9 tegenover bijna 44 miljoen om dan te spreken over een gelijke overname van elkaar heeft vuur hier toch nog een klein streepje voor maar dat is dan persoonlijk gesproken. (Ja Amath heeft een NAP met Vuur maar de steun van Amath is voorlopig zeer beperkt wellicht zal dit veranderen in de toekomst benieuwd wat dat zal geven als Amath mee in stapt ;) Voorlopig zitten hen bezig met een andere VERMOEDELIJKE bondgenoot van Stokje, SAP). LEUKE TOEKOMST ?

En met Ballz hoor, die zijn er ook al 80 kwijt :D
 

DeletedUser69733

Guest
Het is werkelijk belachelijk hoe jullie op dit topic reageren. Wie doet het beter? Vuur spelers zeggen Vuur terwijl de Stokje spelers Stokje zeggen.
Vecht dat gewoon lekker uit in het spel, tot nu toe is deze oorlog gewoon redelijk gelijkwaardig. Vuur heeft wat meer cruciale dorpen overgenomen maar heeft ook veel meer troepen daarbij gebruikt/verbruikt (offensief opzicht).

Daarnaast is de manier waarop Vuur nu Zeus edelt en edels achter onze treintjes zet natuurlijk zeer begrijpelijk daar hoeven we denk ik ook geen discussie over te voeren.

Onze aanvallen op Ricimo zijn nog niet volledig verzorgd gebeurd. Het was meer druk vergroten dan dorpen overnemen en dat weten de spelers van Ricimo ook. Als je het aantal fakes van die 2000++ af zou halen blijft er weinig over. Logisch dat er geprobeerd wordt om de druk van Smunk af te halen als hij zwaar onder Vuur(leuke woordspeling) ligt.
^+1 Eindelijk iemand die deftig/objectief kan spreken.
+1 internet voor jou lol :eek::p;)
 
Reactiescore
768
Hey Max, ge moet voor mij stemmen hee of ik kick je :D

Mooi verwoord alonso, dat wou ik ook ongeveer zo stellen, maar ben niet zo goed met woorden ;)
Die 24 verre edeltreinen van op afstand waren ook geen uitdaging met de stammassa met 1001 snipemogelijkheden.

Sorry baas, maar hou het wel over deze wereld ;). Niet dat ze dadelijk denken dat ik in vuur speel en dat mijn handtekening niet klopt, want dat is niet waar. Motto: Hou de werelden gescheiden mr Cornetto ^^
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Eigenlijk verdraait hij de werkelijkheid niet. De werkelijkheid bestaat uit feiten en het feit is dat de statistieken nu gelijk op gaan. Stokje is hard bezig met een speler van vuur weg te meppen en vuur is hard bezig om die dorpjes in de stam te houden.
Iedereen kan wel begrijpen dat zeus stacken helemaal geen zin heeft. Hij komt misschien 3-5 uurtjes per dag online. Zeus zou dan volledig onder vv moeten staan, maar dan zit je nog steeds met een speler die niet actief is. Eigenlijk best tactisch om de dorpen op te edelen en geedelde dorpen te recappen. Is niet zielig of noob achtig, is een keuze die je als stam maakt.
Is zoiets namelijk ook niet gebeurd met tommyboyy?
Komt erop neer dat ik dit wel een goede analyse vindt van de huidige situatie.

Ja het gaat gelijk op, geef ik toe (heb ik nooit ontkend) Ricimo heeft voor de rest zever geschreven ...
En begrijpelijk van zeus, zoals ik in mijn bericht heb gezet, maar dan moet ricimo niet de baas komen uithangen en stoefen met stats terwijl hij gwn dorpen recapt van zeus ...
Hij verdraait de waarheid dus wel

En tnx aan Blur voor de eerste waarheidsgetrouwe post van Vuur en vrienden!


Over de massa op Ricimo van meer dan 1000 aanvallen: die bestond alleen uit fakes en edeltreintjes zonder troepen Sommigen hebben ergens wat clears bijgestoken maar maakt niet echt uit
Dus dikke baas dat je die massa van fakes hebt geblokt, bravo

En aan iedereen die zegt dat ik subjectief ben, ja dat ben ik maar als ik fouten in mijn post schrijf mag je dat altijd zeggen als ik fout ben geef ik het toe ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69733

Guest
How about... :
hB05EFABE
 

DeletedUser63278

Guest
De frustraie druipt eraf in de pogingen van smunk om een clusterfuck te proberen houden .. man man jij doet precies of ik ben in RL op je muil aan het rammen. Snap niet dat ze zulk een imatuur gedrag tolereren in stokje goldey .... komaan die dorpsnaam die je nu die clusterfuck geeft omdat die wss straks van mij is. Vergeet straks je pamper niet te verversen alvorens je dodo gaat doen. Zelden meegemaakt in men tw carrière ....

Nog effe voor alle duidelijkheid, het is een spel makker :confused:

Respect aan je stammies die wel normaal kunnen reageren.

Als Ricimo steaks wordt weggeknald door stokje heb ik een geweldige tijd beleefd, das dan het verschil dan tussen de jou en het team op ricimo.
 

DeletedUser

Guest
De frustraie druipt eraf in de pogingen van smunk om een clusterfuck te proberen houden .. man man jij doet precies of ik ben in RL op je muil aan het rammen. Snap niet dat ze zulk een imatuur gedrag tolereren in stokje goldey .... komaan die dorpsnaam die je nu die clusterfuck geeft omdat die wss straks van mij is. Vergeet straks je pamper niet te verversen alvorens je dodo gaat doen. Zelden meegemaakt in men tw carrière ....

Nog effe voor alle duidelijkheid, het is een spel makker :confused:

Respect aan je stammies die wel normaal kunnen reageren.

Als Ricimo steaks wordt weggeknald door stokje heb ik een geweldige tijd beleefd, das dan het verschil dan tussen de jou en het team op ricimo.

Haha n1; Snap niet dat ze zulk een imatuur gedrag tolereren in stokje goldey; zoek de spelfout; het grappige is dat ik volwassener ben dan jou. Ipv te reageren op mijn post is het enige wat je uit je bek krijgt dat ik imatuur ben (immatuur) Volgende keer geef je beter je fouten toe dan je onsterfelijk belachelijk te maken.
En de dorpsnaam was een toespeling op de oude dorpsnaam. Maar dat begrijp je niet met je beperkte hersencapaciteit. Aan de rest van Vuur: ik respecteer jullie, dus geen butthurt comments tnx
 

DeletedUser71415

Guest
Haha n1; Snap niet dat ze zulk een imatuur gedrag tolereren in stokje goldey; zoek de spelfout; het grappige is dat ik volwassener ben dan jou. Ipv te reageren op mijn post is het enige wat je uit je bek krijgt dat ik imatuur ben (immatuur) Volgende keer geef je beter je fouten toe dan je onsterfelijk belachelijk te maken.
En de dorpsnaam was een toespeling op de oude dorpsnaam. Maar dat begrijp je niet met je beperkte hersencapaciteit. Aan de rest van Vuur: ik respecteer jullie, dus geen butthurt comments tnx

Het is dan jij
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk verdraait hij de werkelijkheid niet. De werkelijkheid bestaat uit feiten en het feit is dat de statistieken nu gelijk op gaan. Stokje is hard bezig met een speler van vuur weg te meppen en vuur is hard bezig om die dorpjes in de stam te houden.
Iedereen kan wel begrijpen dat zeus stacken helemaal geen zin heeft. Hij komt misschien 3-5 uurtjes per dag online. Zeus zou dan volledig onder vv moeten staan, maar dan zit je nog steeds met een speler die niet actief is. Eigenlijk best tactisch om de dorpen op te edelen en geedelde dorpen te recappen. Is niet zielig of noob achtig, is een keuze die je als stam maakt.
Is zoiets namelijk ook niet gebeurd met tommyboyy?
Komt erop neer dat ik dit wel een goede analyse vindt van de huidige situatie.

De dorpen die Vuur van Stokje edelt zijn zoals eerder gezegd bijna enkel recaps van net overgenomen dorpen van Zeus. Dus als jullie dan groot en belangrijk proberen doen dan vind ik dat hillarisch xD
En verder even over het vetgedrukte in je quote: Vuur heeft al meermaals toegegeven dat Zeus onder volledige VV staat, eerst even lezen en/of overleggen met je stamgenoten voordat je probeert leugens als waarheid te verkopen? want nu is dat toch wel echt een leuk geval van BUSTED. en wauw, je haalt tommy erbij. wat je echter vergeet is dat je letterlijk herhaalt at ik zei, namelijk dat er exact hetzelfde met tommy was gebeurd als wat er nu met zeus gebeurt. Leuk om even mijn punt te benadrukken maar je moet dan niet doen alsof je het zelf hebt gevonden :rolleyes:

het enige verschil is dat Vuur ricimo recruitte om ons zo te backstabben (bigtime)
veel dorpen die hij had geïnternt waren anders niet verloren geweest. en als hij OS had gestuurd (nu weten we waarom hij amper stuurde uiteraard) was het ook volledig anders gelopen.
Dus verschilpunten tussen tommy en zeus zijn
1. geen backstab (tenzij ricimo ineens terug naar stokje zou willen komen, waar hij niet welkom is btw
2. tommy veel groter front
3. tommy kreeg amper OS, ik kon niet dankzij vv, ricimo weigerde door eigen belangen en smunk kon het niet alleen -> daarom tommy opgegeven

Haha, vind je echt een top kerel!

Oké er wordt met stront gegooid naar beide kanten maar hou het toch beetje deftig. Ja oké je hebt lekker veel ODD dankzij al onze clears te mollen, heb je lekker gedaan alle mobiele defence mooi verschuiven om te stacken. Balen wij erom of vooral ik dat al men clears zijn gemold ? Misschien een klein beetje maar ODA geilen is maar al te lekker dus zo erg is dat nu ook weer niet. Over Ricimo kunnen we ook kort zijn jullie eerste 'massa' was niet meteen goed georganiseerd en ja dat is gewoon mislukt vanuit jullie kant, slecht aangevallen maar rustig gedeft ook ricimo kan lekker schuiven met zijn defence net als jij dankzij bepaalde stacks. Is er iemand van jullie beide (Ricimo en Smunk) die nu kan zeggen dat hij een baas is in defence ? Nee nog niet echt want voorlopig is er puur op stacks verdedigd en zijn echte skills van snipen, backtimen, cancelsnipen en ... nog niet gebruikt. Een redelijk vergelijking tussen beide met in het achterhoofd dat jij inderdaad meer front hebt al is dat ook relatief aangezien Ballz vriendjes zijn en artevision tijdens onze aanval niet mee deed (jawel ook een faal langs onze kant) dus beide aanvallen en accounts kunnne vergeleken worden buiten het feit dat wij meer clears hebben verloren maar dat is dan in tegenstelling tot defence troepen hetzelfde bij jullie.

Als je nu Tommieboy en Zeus gaat vergelijken waar ook zoveel wordt om gezegd. Het verassingselement van ons wat toen effectief en hij ging lopen, vv werd vooral door Smoke gedraaid om nog wat plezier te hebben en langs onze kant ook neit meteen geweldig aangevallen na de eerste wave. Duimpje omhoog voor Smoke die daar lekker gebruik van maakte om onze troepen mooi af te maken en ja zijn front was groter tegenover ons dan in vergelijk met Zeus. Als je nu kijkt naar Zeus waren wij Vuur misschien iets teveel in slaap gedommeld en ons troepen voor Ricimo ingezet. Als je dan te horen krijgt dat Zeus ook gaan lopen is of ja dat is wat ik er van denk want 'het internet dat weg viel' is een vaak gebruikt excuus. De eerste 3-4 dagen was het dus chaos daar op het account dat redelijk is afgehandeld door Stupid en Wardog onder meer, daarna heb ik overgepakt als main deffer moet ongeveer de nacht van 2 oktober op 3 oktober zijn geweest - jawel nu mag ik wat plezier beleven ;) In tegenstelling tot tommieboy die herleid is tot 0 punten gaan we nu zien hoe of wat met Zeus. Ja iedereen weet dat die binnenkort wel van de kaart zal zijn vermoedelijk, alleen nog de vraag hoe snel het gebeurd, hoeveel edels er gaan sneuvelen en hoeveel dorpen Stokje effectief gaat pakken NIET te vergeten melden GEEN ENKELE STACK ;)

Beetje objectiever worden fouten worden langs beide kanten gemaakt of Stokje nu effectief op gelijke hoogte aan het komen is qua winst naar ons vraag ik me dan weer af. Oké laatste 2 weken liggen hun in het voordeel kunnen we niet ontkennen maar onthoud daarbij dat Vuur uit een kleine 8.9 miljoen bestaat tegenover Stokje 23.6 miljoen met hun opleidingstam InS@ne van 5.7 miljoen en hun bondgenoot Ballz 18.7 miljoen. De balans is redelijk groot van 8.9 tegenover bijna 44 miljoen om dan te spreken over een gelijke overname van elkaar heeft vuur hier toch nog een klein streepje voor maar dat is dan persoonlijk gesproken. (Ja Amath heeft een NAP met Vuur maar de steun van Amath is voorlopig zeer beperkt wellicht zal dit veranderen in de toekomst benieuwd wat dat zal geven als Amath mee in stapt ;) Voorlopig zitten hen bezig met een andere VERMOEDELIJKE bondgenoot van Stokje, SAP). LEUKE TOEKOMST ?

mooi gezegd, daar kwam het bij mij dan ook op neer: Wij faalden met tommy, jullie faalden/falen met zeus.
is bna hetzelfde gebeurd met beide accounts, met het enige verschil dat ik inderdaad solo vv draaide van tommy indertijd wegens omstandigheden, en dat Vuur de VV beter heeft opgevangen.

en verder heeft Vuur even goede banden met SAP dan Stokje met hen heeft. dus als wij vermoedelijk een BG van SAP zijn, dan geldt hetzelfde voor Vuur xD

ten slotte: Ballz viel pas veel later aan, en uit eigen initiatief. Dus je moet de rest geen fabeltjes proberen verkopen voor waarheid, als Ballz van ih begin volledig had mee zitten aanvallen dan had het er mogelijk volledig anders uit gezien en dat weet je zelf donders goed. Dus niet beginnen zagen over Ballz, want in eerdere AF posts vraag je zelfs nog letterlijk wanneer Ballz mee ging doen, wat dus bewijst dat ze niet mee deden. Verder doen ze nu mee op Vuur. Echter vallen we niet eens hetzelfde target aan, en we hebben zelfs nooit hun target aangevallen in het verleden, en dat zijn nu eenmaal de feiten.

De frustraie druipt eraf in de pogingen van smunk om een clusterfuck te proberen houden .. man man jij doet precies of ik ben in RL op je muil aan het rammen. Snap niet dat ze zulk een imatuur gedrag tolereren in stokje goldey .... komaan die dorpsnaam die je nu die clusterfuck geeft omdat die wss straks van mij is. Vergeet straks je pamper niet te verversen alvorens je dodo gaat doen. Zelden meegemaakt in men tw carrière ....

Nog effe voor alle duidelijkheid, het is een spel makker :confused:

Respect aan je stammies die wel normaal kunnen reageren.

Als Ricimo steaks wordt weggeknald door stokje heb ik een geweldige tijd beleefd, das dan het verschil dan tussen de jou en het team op ricimo.

De frustratie druipt eraf in de pogingen van Ricimo om een clusterfuck te proberen houden... man man jij doet precies of ik ben in RL op je muil ah rammen. Snap niet dat ze zulk een amateuristisch gedrag tolereren in Vuur Ricimo...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63278

Guest
Ik geef het op, waardeloos om hier nog te reageren :rolleyes:

Clusterfuck is binnen trouwens ;)
 

DeletedUser66265

Guest
na een weekendje weer online en dan lees je dit allemaal..

Jez*s wat een gezever hier zeg.:eek:
 

DeletedUser69733

Guest
Haha n1; Snap niet dat ze zo'n een immatuur gedrag tolereren in stokje goldey; zoek de spelfout; het grappige is dat ik volwassener ben dan jij. Ipv te reageren op mijn post is het enige wat je uit jouw mond krijgt dat ik immatuur ben. Volgende keer geef je beter je fouten toe dan je voor onsterfelijk belachelijk te maken.
En de dorpsnaam was een naamspeling op de oude dorpsnaam. Maar dat begrijp je niet met je beperkte hersencapaciteit. Aan de rest van Vuur: ik respecteer jullie, dus geen butthurt comments thanks

Moest gewoon even, als we allemaal grammar nazi beginnen uithalen, dan is dialect ook niet correct :)
 

DeletedUser

Guest
Moest gewoon even, als we allemaal grammar nazi beginnen uithalen, dan is dialect ook niet correct :)

Waw, niemand van vuur kan reageren op wat ik daadwerkelijk gezegd heb.
En @ Paralyzed; je bek is geen dialect; je faalt dus 'grammar nazi'
Overigens was de spellingsfout ietwat ironisch wat ook meteen de reden was dat ik hem vermeldde: In 1 zin zeggen dat ik onvolwassen ben maar tegelijk een spelfout maken in dat woord.
Jullie hebben dit blijkbaar niet door en hangen de idioot uit. Wederom maken jullie je belachelijk op het forum, goed bezig :D
 

DeletedUser69733

Guest
Waw, niemand van vuur kan reageren op wat ik daadwerkelijk gezegd heb.
En @ Paralyzed; je bek is geen dialect; je faalt dus 'grammar nazi'
Overigens was de spellingsfout ietwat ironisch wat ook meteen de reden was dat ik hem vermeldde: In 1 zin zeggen dat ik onvolwassen ben maar tegelijk een spelfout maken in dat woord.
Jullie hebben dit blijkbaar niet door en hangen de idioot uit. Wederom maken jullie je belachelijk op het forum, goed bezig :D

het woord bek is geen dialect, maar een mens heeft een MOND, een dier/vogel heeft een BEK ;) Gevorderd Nederlands, google het maar eens als je wat wil bijleren :) BEK gebruik je niet voor een mens in een CORRECT NEDERLANDSE zin :)
 
Bovenaan