spotprenten

DeletedUser659

Guest
my.php


:rolleyes:


doet t niet:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
tjaa er staat, opus maar de boodschap is een beetje onduidelijk :p
 

DeletedUser

Guest
Nou amokro omdat je zo graag wilt dat het over jou gaat.... here you go.

En zoals ik al eerder zei het gaat zich niet specifiek om Hitler snap dat nou eens.

2772396fd286b48e1f3ce13459c9b4f3af05c55.jpg
 

DeletedUser

Guest
tjaa er staat, opus maar de boodschap is een beetje onduidelijk :p

Tjah, het ontgaat me volledig, maar zal wel humor zijn dan:rolleyes:

@Blackhound, lees mijn posts eens, en reageer dan alsof je hersens hebt?

Het feit dat jij plaatjes over mij en Opus zit te maken, terwijl je ingame niks met ons te maken hebt, is zeker niet levensloos? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tjah, het ontgaat me volledig, maar zal wel humor zijn dan:rolleyes:

@Blackhound, lees mijn posts eens, en reageer dan alsof je hersens hebt?

Het feit dat jij plaatjes over mij en Opus zit te maken, terwijl je ingame niks met ons te maken hebt, is zeker niet levensloos? :rolleyes:

Uhum waar slaat dat antwoord nou op....:confused:

Het heet een spotprenten topic. Als ik een spotprent over Opus maak is dat mijn keuze. Ik ben dan ook vrij in die keuze.
Miss ben ik wel levenloos. Sowhat!
 

DeletedUser

Guest
Tjah, het ontgaat me volledig, maar zal wel humor zijn dan:rolleyes:

@Blackhound, lees mijn posts eens, en reageer dan alsof je hersens hebt?

Het feit dat jij plaatjes over mij en Opus zit te maken, terwijl je ingame niks met ons te maken hebt, is zeker niet levensloos? :rolleyes:

er staat toch ook bij, deze beelden rusten niet op de waarheid ?:p
 

DeletedUser

Guest
ik denk idd dat hij het meschien eens te persoonlijk opneemt :p
 

DeletedUser

Guest
rofl:D, dat was wel humor:p kan je er aleen niet meschien beter aleen tribaltubbies van maken ipv tribalwarstubbies ? verder leuk plaatje:D
 

DeletedUser

Guest
Nou amokro omdat je zo graag wilt dat het over jou gaat.... here you go.

En zoals ik al eerder zei het gaat zich niet specifiek om Hitler snap dat nou eens.

2772396fd286b48e1f3ce13459c9b4f3af05c55.jpg

Zie ik daar nu 'Generalkiller aanvallen' met een streep erdoor? Ik heb nog ff door mijn stats gezocht, maar ik zie nergens staan dat ik iets heb verloren aan Amokro. Verder heb ik het idee dat jij je nu persoonlijk voelt aangevallen. Alleen maar omdat iedereen aanstoot gaf aan het Hitler gedoe.

Die teletubbies zijn leuk :)
 

DeletedUser

Guest
Zie ik daar nu 'Generalkiller aanvallen' met een streep erdoor? Ik heb nog ff door mijn stats gezocht, maar ik zie nergens staan dat ik iets heb verloren aan Amokro. Verder heb ik het idee dat jij je nu persoonlijk voelt aangevallen. Alleen maar omdat iedereen aanstoot gaf aan het Hitler gedoe.

Die teletubbies zijn leuk :)

Neeh hoor generalkiller.
Ik heb trouwens dat van generalkiller erop gezet omdat jij in zijn buurt ligt. En jij guerre was en hij opus... Miss nou duidelijk?
Er staat dat die je aangevallen heeft niet dat die iets gewonnen heeft.

"Daarnaast staat onder het plaatje "deze beelden berusten niet op de werkelijkheid"

En nee ik voel me niet aangevallen ;) ik heb toch ook normale reacties gekregen.
 

DeletedUser

Guest
waarom verwachte ik nou voordat de eerste prent gezet werd dat dit op een ruzie zou uitdraaien:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik wil op geen enkele manier vergeleken worden met Hitler, ook niet in Spotprentjes, wat snap je er niet aan?

Het prentje gaat over dictatuur, en volgensmij ben jij net afgetreden en is Duckje de dictator. Dus het gaat niet over jou, snappie?
 
Bovenaan