Stam: KK

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser67893

Guest
Aha wat een kansloze Kinderen daar net als die Exclusiva walgelijk, hopelijk is die net zo snel als op w31 van het af of liever nog sneller:mad:
 

DeletedUser

Guest
Wat een zielige stam, kutkinderen dat het zijn.. Laat ze maar snel een IP-Ban krijgen -_-
 

DeletedUser67893

Guest
Uhh J. ik heb een foto van je gezien, wou je beweren dat ik hem niet goed beschreef ofwat? :confused:

Het is lullig iemand op zijn uiterlijk te vernederen, iedereen is uniek en anders gewoon respecteren. Aan zijn gedrag valt wel veel te doen dus daar kan je hem dan op corrigeren.
 

DeletedUser

Guest
Het is lullig iemand op zijn uiterlijk te vernederen, iedereen is uniek en anders gewoon respecteren. Aan zijn gedrag valt wel veel te doen dus daar kan je hem dan op corrigeren.

En dat doe ik met liefde; kijken of hij het lef nog heeft om terug te komen reageren hier.
 

DeletedUser71025

Guest
het gaat hier om de stam KK niet om jullie.. of heb ik het hier verkeerd? laat dit lekker aan support over en dan krijgen ze wel Ban..
 

DeletedUser

Guest
Ik denk als je hiermee naar de politie gaat, dat ze dit zelfs serieus gaan nemen...
Ookal is het een spel hoor
 

DeletedUser

Guest
Met zo'n dingen worden gewoon niet gespot. Ik kan er niet op komen hoe die kutkinderen zo'n naam pakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan