Grappige aanvallen/Goede verdediging

Reactiescore
182
Ik kijk net op je twstats en zie dat je 6 maanden later begon ipv 12. Tellen is moeilijk he?

En je zegt dat ik overal word overfenomen terwijl ik bij jou stats zie dat je op 24 werelden achter elkaar h zwaar gefaalt hebt ;)
 

Deleted User - 487958296

Guest
Wat zijn we hier weer leuk bezig, lukt het weer niet om ingame winst te maken en dan moet je hier maar komen op de hoop dat er wat bb's gaan liggen? Want dat doen jullie graag heb ik gehoord en gezien, oorlog op bb's.

Ga jij maar onzin praten op het w34 forum, daar ben je vrij goed in
 

DeletedUser56459

Guest
alsof ik ga kijken hoelang het echt is.
En ik ben op bijna lle werelden begonnen maar nooit gespeelt als je de punten bekijkt :)
 
Reactiescore
182
Je stopte omdat je faalde ;)

Jij zit hier leuk stoer te doen dat je een jaar later begon en het is maar de helft... Je bent nu NOG dieper in de stront gezakt.
 

DeletedUser

Guest
Wat zijn we hier weer leuk bezig, lukt het weer niet om ingame winst te maken en dan moet je hier maar komen op de hoop dat er wat bb's gaan liggen? Want dat doen jullie graag heb ik gehoord en gezien, oorlog op bb's.

Weer eens niet, morihei had laatst heel wat verliezen, skilor is bij luukjee weggeedeld, khantal bij tri en jullie edelen afgelegen cluster's van alinda. Toppers!:rolleyes:
 

DeletedUser59685

Guest
Rustig he, ik post alleen belangrijke dingen op w34 :D


Op een AF post je nooit belangrijke dingen (hoop ik toch anders ben je wel wat dom).

Weer eens niet, morihei had laatst heel wat verliezen, skilor is bij luukjee weggeedeld, khantal bij tri en jullie edelen afgelegen cluster's van alinda. Toppers!:rolleyes:


Wat jullie edelen waren ook dorpen die we gewoon maar hebben af gestaan hoor :)
 

DeletedUser56459

Guest
Weer eens niet, morihei had laatst heel wat verliezen, skilor is bij luukjee weggeedeld, khantal bij tri en jullie edelen afgelegen cluster's van alinda. Toppers!:rolleyes:

Vraag na aan sharduul, ik heb haar gezegt dat ik die dorpen beu ben en ze al lang naar mori moesten gegaan zijn maar hij niet overnam.
Heb dus tegen sharduul gezegt om die gewoon over te nemen en dat ik er niets aan doe en paar dagen later begon luukje.
Alsof ik heb gedeft? vraag maar na, de helft stond al leeg omdat ik ze gewoon leeg heb gezet.

En mori stond al lang onder vv had geen eigenaar meer, niet moeilijk dan om er doorheen te komen als alleen schedel os kan sturen.
Alinda was weg gelopen, normaal kon er van die kant ook os komen. Nu dus maar de helft.

Je stopte omdat je faalde ;)

Jij zit hier leuk stoer te doen dat je een jaar later begon en het is maar de helft... Je bent nu NOG dieper in de stront gezakt.

Ik stopte omdat ik niet verder wou. Of terwijl deed ik niets na paar punten of terwijl liet ik me internen of terwijl ging ik op BB. Kijk maar na als je wil :)

En ik ga echt niet nakijken of het een jaar is of 6 maanden, ik weet alleen dat ik begon dat de eerste spelers al aan de 3m zaten.
 

DeletedUser59685

Guest
Iemand zin in een fusie? Wou met wortel fuseren maar zag dat de afstand te groot was :(
 

DeletedUser56459

Guest
Ik zei zomaar iets omdat ik weet dat het lang na de opening was.
je moet niet alles letterlijk nemen.
 

DeletedUser

Guest
Op een AF post je nooit belangrijke dingen (hoop ik toch anders ben je wel wat dom).




Wat jullie edelen waren ook dorpen die we gewoon maar hebben af gestaan hoor :)

Bij morihei werden anders gewoon edels geblokt en werd er geprobeerd terug te edelen :)
 

DeletedUser56459

Guest
Omdat er op mori vv's waren nadat iemand (naam zeg ik niet) het niet meer zag zitten die de vv had en dus de rommelhoop maar hd afgegeven zodat de andere het konden oplossen. Maar toen was het al te laat.
Lag gewoon aan de VV'er in het begin.
 
Bovenaan