Top/Flop Spelers!

DeletedUser

Guest
nijntje-treintje.JPG

:D, wat heeft nijntje hiermee te maken? :D

daar gaat mijn edeltrein trouwens :D
 

DeletedUser29692

Guest
Ik doe niet aan top/flop spelers ....
Sommige zijn gewoon beter als de ander !

Iedereen doe het op z,n eigen manier :D
 

DeletedUser54620

Guest
Ik vind het best grappig dat mensen zo haten op Exclusiva, terwijl zeker 70% op dit forum weet dat hij beter is dan zij zijn :rolleyes:
 

DeletedUser67609

Guest
Ja en als iedereen zegt beter te zijn dan 70% hier dan komen we nog nergens.
 

DeletedUser66217

Guest
Die 70% zijn de inactieve accounts he ;)

Nee hoor, maar er zitten genoeg mensen die absoluut geen verstand hebben hoe het in elkaar steekt... De top van een wereld is over het algemeen minder dan 1%, het forum zal wel iets andere getallen hebben, maar met 95% begint het wellicht enigszins wat te betekenen. De helft van wat hier rond loopt zou niet snappen dat je een debiel bent als je gaat LC rushen op een no-haul wereld..
 

DeletedUser9429

Guest
Die 70% zijn de inactieve accounts he ;)

Ik denk dat hij die 30% ook onder de tafel speelt, dat heeft hij vaker bewezen op verschillende werelden. Ik heb maar weinig mensen steeds zo in de top zien spelen. En die grote mond, tja echt veel anders zinnigs zie ik hier ook niet op het forum staan.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Ik denk dat hij die 30% ook onder de tafel speelt, dat heeft hij vaker bewezen op verschillende werelden. Ik heb maar weinig mensen steeds zo in de top zien spelen. En die grote mond, tja echt veel anders zinnigs zie ik hier ook niet op het forum staan.

uhu hij is natuurlijk de beste en pakt iedereen altijd :confused:
Kan vast een goede speler zijn maar ik ken hem niet eens
 

DeletedUser9429

Guest
Nou hij is gewoon goed, niet meer niet minder. Maar als hij de bink wil uithangen hier op AF, is toch prima, ik irriteer me daar totaal niet aan. Daar is het AF voor en kan je ook weer is wat lachen met dat soort berichten hoe iedereen lekker snel op de kast zit. En als die weggespeeld wordt omdat bijvoorbeeld een hele stam tegelijk hem aanvalt net als paar werelden geleden, dan staat iedereen weer te joelen hier op het forum, en wordt er weer gezegd hoe slecht die wel niet is. Nou ik kan er wel om lachen. :p
 
Bovenaan