Only vs TNW.

DeletedUser

Guest
Ik zie niks :( Mijn ODD staat al een tijdje stil, maar ik zou het niet erg vinden als die weer eens de lucht in schiet ;)

Vraag maar snel OS aan de halve wereld van jou vriendjes, die je door manipulatie verworven hebt.
Na reu kom jij aan de beurt dus heb je nog even tijd.

(vreemd nu zegt hij niets over de cijfers en over verkeerd invullen):p
 

DeletedUser59349

Guest
Vraag maar snel OS aan de halve wereld van jou vriendjes, die je door manipulatie verworven hebt.
Na reu kom jij aan de beurt dus heb je nog even tijd.

(vreemd nu zegt hij niets over de cijfers en over verkeerd invullen):p

Als jij het manipulatie noemen wilt ga je gang, daar zit ik niet mee. Is toch weer een slap excuus :eek:

Waarom zou ik het over de cijfers hebben, de cijfers liegen echt niet dus is het zinloos om er op in te gaan. Tevens staat de omschrijving erbij. Als ik Team! erbij zou zetten krijg je hetzelfde resultaat slimpie, ik dacht dat je wel wat slimmer was ;)

Zijde 1:
Stammen: ~TNW~
Zijde 2:
Stammen: Team!
Spelers: cruiseman56, The Group, lancel22, Reunited., white angel 00, BimBamBuweeh

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 226
Kant 2: 240
Verschil: 14

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,144,986
Kant 2: 2,291,051
Verschil: 146,065

chart
 

DeletedUser

Guest
Als jij het manipulatie noemen wilt ga je gang, daar zit ik niet mee. Is toch weer een slap excuus :eek:

Waarom zou ik het over de cijfers hebben, de cijfers liegen echt niet dus is het zinloos om er op in te gaan. Tevens staat de omschrijving erbij. Als ik Team! erbij zou zetten krijg je hetzelfde resultaat slimpie, ik dacht dat je wel wat slimmer was ;)

Zijde 1:
Stammen: ~TNW~
Zijde 2:
Stammen: Team!
Spelers: cruiseman56, The Group, lancel22, Reunited., white angel 00, BimBamBuweeh

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 226
Kant 2: 240
Verschil: 14

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,144,986
Kant 2: 2,291,051
Verschil: 146,065

chart

Bekijk bijlage 5620
 

DeletedUser

Guest
ik heb geen vaste bg of nap met fear.

als de nap met kragt voorbij is heb ik er een sterke vijand bij. dat word een leuke oorlog :D

als ik dorpen verleis ga ik neit huilen over backstabs enz enz. aangezien ik wist vanaf het moment dat hans op delete ging ik oorlog zou krijgen met kragt. en ik weet hoe sterk hij is.

net zoals jullie wisten dat als je missions rekrutreerde je er een oorlog bij zou krijgen.
dus dan moeten jullie niet gaan huilen.

de opmerkingen die fear of team naar jullie maken kloppen gewoon dus warrom mag ik het er niet mee eens zijn? :rolleyes:

beetje kinderachtig hoor rotsje
 

DeletedUser69205

Guest
Vraag maar snel OS aan de halve wereld van jou vriendjes, die je door manipulatie verworven hebt.
Na reu kom jij aan de beurt dus heb je nog even tijd.

(vreemd nu zegt hij niets over de cijfers en over verkeerd invullen):p

wanneer kom ik eindelijk aan de beurt??? k verveel me. :(
schiet eens op met ReU, jullie hebben t al erg lang over t wegwerken van ReU maar t duurt wel erg lang. zo krijg ik nooit een front!!
 

DeletedUser69459

Guest
ik heb geen vaste bg of nap met fear.

als de nap met kragt voorbij is heb ik er een sterke vijand bij. dat word een leuke oorlog :D

als ik dorpen verleis ga ik neit huilen over backstabs enz enz. aangezien ik wist vanaf het moment dat hans op delete ging ik oorlog zou krijgen met kragt. en ik weet hoe sterk hij is.

net zoals jullie wisten dat als je missions rekrutreerde je er een oorlog bij zou krijgen.
dus dan moeten jullie niet gaan huilen.

de opmerkingen die fear of team naar jullie maken kloppen gewoon dus warrom mag ik het er niet mee eens zijn? :rolleyes:

beetje kinderachtig hoor rotsje

En nog zit je te slijmen bij kragtwijk met subtiele hints ^^

wanneer kom ik eindelijk aan de beurt??? k verveel me. :(
schiet eens op met ReU, jullie hebben t al erg lang over t wegwerken van ReU maar t duurt wel erg lang. zo krijg ik nooit een front!!

Ik dacht dat jullie zo pro waren dat jullie geen dorpen verliezen? :eek:
 

DeletedUser69459

Guest
Haha tuurlijk :p
Een paar weken was het nog wat anders xD
Tnw is dit, Tnw is dat en wij zijn pro ^^

We hebben nog niets laten zien en blablabla :)
 

DeletedUser69205

Guest
Haha tuurlijk :p
Een paar weken was het nog wat anders xD
Tnw is dit, Tnw is dat en wij zijn pro ^^

We hebben nog niets laten zien en blablabla :)

kijk uit, je begint nu al net zo te klinken als rotsje, is n slecht teken, de volgende stap is psychiatrische inrichting ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Ik denk dat ik liever zoals Rots klink dat als iemand van jullie :)

En schakelen jullie nu ook al stammen in van 4k om ons schrik aan te jagen? :eek:
 

DeletedUser69459

Guest
Tuurlijk ben ik er trots op ^^
Je bent toch liever goed als The Rots die het in game doet dan iemand van Team! die het alleen in het forum doet? :)
 

DeletedUser69205

Guest
Tuurlijk ben ik er trots op ^^
Je bent toch liever goed als The Rots die het in game doet dan iemand van Team! die het alleen in het forum doet? :)

tja, wat heeft ie in-game laten zien behalve internen???

k heb tenminste nog dorpjes op jou veroverd ;)
 

DeletedUser69459

Guest
proficiat.
Wat heb ik gedaan op Reunited.?
Wat heeft extralucifer gedaan op Reunited.?
Toch wel een beetje meer dorpjes veroverd dan jouw 8 :p
 

DeletedUser69205

Guest
proficiat.
Wat heb ik gedaan op Reunited.?
Wat heeft extralucifer gedaan op Reunited.?
Toch wel een beetje meer dorpjes veroverd dan jouw 8 :p

wat heb ik met ReU of Lucifer te maken???

jij hebt praatjes hier terwijl je ingame 0,0 presteert. En dan nog zeggen dat Team alleen maar op t forum kan lullen.

t lijkt een beetje op "de balk en de splinter" ;)
 

DeletedUser

Guest
En nog zit je te slijmen bij kragtwijk met subtiele hints ^^

nee, ik onderschat mij vijanden niet. zou niet verkeerd zijn als tnw dat ook is zou doen.

ik heb vaak tegen fear gedefft en heb respeckt voor hun. maar toch zal ik tegen ze blijven vechten.
 

DeletedUser69459

Guest
Jullie zijn echt gebrekkig in dingen aan elkaar linken weet je? :)
 

DeletedUser69459

Guest
Dat ze nooit snappen wat ik bedoel omdat ze gwn niets met elkaar in verband kunnen brengen xD
 
Bovenaan