Only vs TNW.

DeletedUser69459

Guest
Als je echt had gevolgd zou je verward zijn dat ik het eerst heb over extra die dorpen veroverd van reunited. en daarna per ongeluk zei dat extra dorpen had veroverd van the group. Dat ik mezelf even had versproken is mijn fout ja, maar het is nog steeds een feit dat reunited. wordt weggespeeld ^^
 

DeletedUser59349

Guest
Als je echt had gevolgd zou je verward zijn dat ik het eerst heb over extra die dorpen veroverd van reunited. en daarna per ongeluk zei dat extra dorpen had veroverd van the group. Dat ik mezelf even had versproken is mijn fout ja, maar het is nog steeds een feit dat reunited. wordt weggespeeld ^^

Weggespeeld? :p Nee dat gaat nooit lukken ;)
 

DeletedUser55041

Guest
Ben ik de enige die zo moedeloos worden van sommige personen, ik zal geen namen noemen peeta;), of zijn er meerdere?
 

DeletedUser59349

Guest
Ben ik de enige die zo moedeloos worden van sommige personen, ik zal geen namen noemen peeta;), of zijn er meerdere?

Moedeloos zou ik er alleen van worden als ik TNW was ^^ Ik vermaak me er prima mee :D
 

DeletedUser55041

Guest
Wel raar ja dat ik samenspan met fear!. Oh nee wacht, ik zit in fear!..:rolleyes:
 

DeletedUser69459

Guest
Tuurlijk dat ^^

Toch geen schrik van die 14 aanvallen die ik heb gestuurd? :eek:
 

DeletedUser69459

Guest
Vraag aan iedereen al maar ondersteuning :p

Heb toch een beetje geduld :)
 

DeletedUser64109

Guest
Jongens en meisjes, tw is een spel.
Een spel dient gespeeld te worden en niet bepraat!!!
Dus ipv hier allemaal onzin te verkopen (tot het vervelende toe), zouden jullie beter in-game wat meer presteren.
(en ik hoor de reacties al komen: ja, Carpe presteert momenteel ondermaats, maar we proberen daar zo snel mogelijk verandering in te brengen)
 

DeletedUser69459

Guest
Jongens en meisjes, tw is een spel.
Een spel dient gespeeld te worden en niet bepraat!!!
Dus ipv hier allemaal onzin te verkopen (tot het vervelende toe), zouden jullie beter in-game wat meer presteren.
(en ik hoor de reacties al komen: ja, Carpe presteert momenteel ondermaats, maar we proberen daar zo snel mogelijk verandering in te brengen)

Ach, verwacht je maar kritiek vak Team!
Een stam kan niet veranderen volgens hen :p
 

DeletedUser69459

Guest
Tuurlijk raakt hij wel een of een wal :)
Hoe vaak heb ik al niet gezegd dat een stam kan veranderen (in dit geval dus Tnw voor de duidelijkheid) maar dan begin jij terug over backstabs enzo :)
 
Bovenaan