Only vs TNW.

DeletedUser62248

Guest
Speler midden in mijn cluster zeggen dat die mij aan moet vallen, wat een niveau :p Ik krijg nu aantal treinen van die eline5498 binnen, vooral edels.
 

DeletedUser

Guest
Niks mee te maken.
Aan de stats te zien was jij Eline aan het aanvallen/edelen samen met Geurt.
Dus die speler ziet enkel juist zijn kans om jullie terug te pakken, nu wij jullie aanpakken.
Slim gezien van die speler toch?
Wraak noemen ze dat :p
 

DeletedUser

Guest
Vanmiddag had cruise hem....

Het is net een hoer dat account :D
 

DeletedUser59349

Guest
Vanmiddag had cruise hem....

Het is net een hoer dat account :D

Het verbaasd je misschien dat ik wat over heb voor Fear! :eek: Maar als ik kan draag ik graag me steentje bij ;)

Maar waar klagen jullie over? Wat maakt het uit wie het is? xD
 

DeletedUser

Guest
Voorlopig is het onze vijand, en dat blijft zo. Alleen is hij net als vele jullie gezeik een beetje zat.

Ook erg volwassen weer the rots ;)
 

DeletedUser

Guest
Voorlopig is het onze vijand, en dat blijft zo. Alleen is hij net als vele jullie gezeik een beetje zat.

Ook erg volwassen weer the rots ;)

Pffff maak ik eens een opmerking jah hoor.....kijk toch aub eens wat jullie hier allemaal onderuit halen.
Maar jullie moge dat want jullie zijn de goden hier.

Als hij nog steeds jullie vijand is snap ik niet dat hij elke keer voor jullie kiest hier op AF.
Hoe blind ben je dan....

Zo zijn er nog meer Ex leden van SEI die denken laten we maar een BG aangaan dan zitten we veilig.
Ze kunnen niet nadenken....als missions valt is ook hun buffer kwijt.
Hoorde gister al dat de RAT andel de volgende project wordt...dus waarom gaat andel via de achterdeur missions aanvallen.
Slijmen bij de vijand terwijl die de plannen voor hun op tafel hebben liggen.

Maar doordat missions bij ons is gekomen is de aanval alleen op dat account sterk verhoogt.
Na weken lang houd het een keer op lijkt me.

Door alle negatieve tijd en constant onderuit halen en proberen de halve wereld tegen ons op te zetten, en mekaar in de kont kruipen heeft zijn vruchten afgeworpen.

En kom nu niet met wij zijn beter want in elke oorlog die nog loopt bij ons staan we nog steeds op winst...
Maar missions wordt nu heel lastig om dit te behouden.

Met een beetje steun was dit account makkelijk te houden geweest....maar nu kunnen de Ex leden SEI het zelf gaan doen.....lekker mee lullen met de vijand nou laat maar zien nu de buffer zal verdwijnen....

Sukkels:eek:

Ow ja .....Gefeliciteerd allemaal. :)
 

DeletedUser59349

Guest
Goed teken, het einde is nabij :)

Maar rots, zoals ik in pm ook al aangegeven heb, hou je kalm het is maar een spel...

EDIT:

Wil dit toch even benadrukken ;)

Zijde 1:
Stammen: ~TNW~
Zijde 2:
Spelers: cruiseman56, The Group, lancel22, Reunited., white angel 00, BimBamBuweeh

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 226
Kant 2: 240
Verschil: 14

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,144,986
Kant 2: 2,291,051
Verschil: 146,065

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
frustratie alom

Als jij dat zo ziet prima....

Ik constateer alleen maar.....

Meldt alleen maar dat het zo dom is om allemaal alleen te blijven spelen ipv samenwerken en te gaan slijmen bij de vijand,terwijl hun de volgende zullen zijn.

Maar oja stom ......ik mag hier niets zeggen :D:D:D

Goed teken, het einde is nabij :)

Maar rots, zoals ik in pm ook al aangegeven heb, hou je kalm het is maar een spel...

EDIT:

Wil dit toch even benadrukken ;)

Zijde 1:
Stammen: ~TNW~
Zijde 2:
Spelers: cruiseman56, The Group, lancel22, Reunited., white angel 00, BimBamBuweeh

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 226
Kant 2: 240
Verschil: 14

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,144,986
Kant 2: 2,291,051
Verschil: 146,065

chart

Als je eerlijk bent ......maar zoals gewoonlijk blijf je de cijfers verkeerd invullen.

Moet je niet alleen de leden erin zetten maar ook gewoon de stam.

Maar jij bent een kei in manipuleren en andere afzeiken totdat jezelf op je donder krijgt.

Je hebt gewonnen .....wel op een laffe manier, maar toch het gaat om de knikkers.

Dag hoor OPPERGOD.
 

DeletedUser

Guest
Dan erbij had ik het alleen maar over account missions hier......de rest zal op jou blijven duiken.
 

DeletedUser59349

Guest
Dan erbij had ik het alleen maar over account missions hier......de rest zal op jou blijven duiken.

Ik zie niks :( Mijn ODD staat al een tijdje stil, maar ik zou het niet erg vinden als die weer eens de lucht in schiet ;)
 
Bovenaan