Niets is wat het lijkt

DeletedUser69030

Guest
1) Nooit gezegd dat we de underdog zijn, maar als jullie het ook maar een beetje goed spelen is er voor ons geen hoop ;)

2) Boeit me niet of wij deze wereld winnen of niet, wij (naja ik tenminste) willen gewoon laten zien aan iedereen hoe erg hard het niveau achteruit gaat. Ik had ook liever gehad dat er twee top stammen waren. Serve tegen Bibs was erg leuk geworden maar dat is gewoon niet zo.

Leer ons het spel dan te spelen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Die oplossing zit er niet in omdat jullie:
A) Bang zijn om door de mand te vallen
B) Het graag makkelijk hebben
C) Egoïstisch genoeg zijn om enkel je eigenbelang voorop te stellen
D) Kortzichtig zijn
E) Niet open staan voor verandering
Meerdere antwoorden mogelijk ;)

Er zijn nu twee dingen die ik ga doen:
1. Blijven posten op het AF, want het kan mij echt geen neut schelen of jij mijn posts dom vind of niet
2. Ik ga toekijken hoe Bibs de wereld gaat domineren zonder tegenstand, en aan het einde ga ik aan jou vragen: 'Ben je nu trots op jezelf? (For the record, de enige die hier aan het wenen is ben jij, dus stop met je eigen gevoelens heel de tijd met de mijne te verwarren :eek:)

Btw ik snap dat je er plezier uit haalt om gemeen tegen mij te zijn en mij af te kraken, maar seriously grow up, ga een beetje lopen buiten ofzo dat al je haat eruit is :)

Toch leuk dat al jouw post gewoon bullshit zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Toch leuk dat al jouw post gewoon bullshit zijn ;)

Dude, ik heb je speciaal een PM gestuurd zodat je je haat niet zo moeten posten ... waarom wil je per sé zoveel aandacht? :confused::eek:

:confused: Ik meen het, dat eeuwigdurende gezanik over het dalend niveau is even zinloos als het gezanik over het rekruteergedrag van bibs. You don't like it? F*cking change it.

Je hebt ergens wel een valid point ... I like it :cool:
 

DeletedUser

Guest
Dude, ik heb je speciaal een PM gestuurd zodat je je haat niet zo moeten posten ... waarom wil je per sé zoveel aandacht? :confused::eek:

Moet jij zeggen. Maar ik hou op. Als je verandering in deze wereld wil, moet je dat doen door Bibs neer te halen en niet non-stop zitten te zeiken op het forum. Ik ben klaar voor wat actie in deze wereld, en daar moeten jullie voor zorgen dus succes. En trouwens als je hier op antwoord lees ik het toch niet. Ben er wel klaar mee. Dit is net als tegen een dove praten :S
 

DeletedUser

Guest
Nu weet ik weer waarom wij al weer jaren samen spelen met tussenpozen. I luv ya :D en had het niet beter kunnen verwoorden. Lets fight!

Love you 2 babe ;)

Order. Wat een topstam :cool2:

Mooi verwoord trouwens.

Mijn post was dan ook niet bedoeld om een oordeel te vellen over die stammen ik haalde ze slechts aan om een voorbeeld te stellen.
Thnx Btw

Blij dat er tenminste iemand is waarmee ik normaal kan discussiëren zonder het totaal belachelijk te maken(@ Not Playable nvdr). Om heel ff te reageren op jouw antwoord gisterenacht: er zijn goede leiders nodig, er is durf nodig, er zijn goede bevelen nodig. Allemaal dingen die ik helaas niet zie in eendert welke stam.

Natuurlijk moeten jullie je droom vanwereldoverheersing niet laten varen omdat er simpelweg geen tegenstand is, maar lijkt het dat niet beter om iets minder agro te doen op het AF en sommige spelers toch nog de kans te laten van dit spel te genieten.

Ajb, negeer alle zeurende gefrustreerde anti-Bibsers gewoon, die zullen er altijd zijn. Ik wil gewoon niet afgekraakt worden omdat ik een hersenspinsel op het forum post :eek: N1k1, jij hebt mijn 'faith in humanity', of heir dan 'faith in Bibs' herstelt ... ik hoop dat de anderen jouw voorbeeld volgen (niet zoals MrandMrskranky hieronder --')

Bijna een post waar ik respect voor kon hebben, jammer dat je vervolgens alsnog op de man gaat spelen dit doet niet alleen afbreuk aan je post. Als je niet afgekraakt wil worden om je posten zul je het wat meer algemeen dienen te houden. "wat je niet wilt dat jou geschiedt, doe dat ook bij een ander niet"


Ow god, hoe afgunstig kan je zijn? Ik ken je niet maar je komt vreselijk arrogant over ... No offence bro, maar mss wat doen aan manier van posten? (en ga mij nu niet beginnen afkraken, dan zet je jezelf enkel voor schut => wil je ff afgunstig doen, stuur me PM ok?)

Dat ik ongefundeerde beweringen afdoe als onzin heeft geen zins met afgunst te maken, wil je dat er leuke discussies starten begin dan eerst met goed beargumenteerd je stellingen op te schrijven. Wederom grappig om te zien dat jij eerst probeert mij af te kraken en vervolgens het verzoek doet het niet bij jou te doen. Heb jij het alleen recht op afkraken? Als we het dan toch over arrogant posten hebben....

Jij weet best dat het niet over de punten gaat ;) De punten zijn enkel een resultaat, van (meestal toch) tactisch en efficiënt spelen. het gaat hier vooral om het feit dat al het talent (zowat 90%) in Bibs zit ... Punten/dorpen maken geen zier uit. Just sayin

Dan moet je mijn post nogmaals lezen, ik geef nergens aan dat het mij om de punten gaat, ik probeer te doorgronden wat jullie criteria is om de stelling te posten dat bibs foutief rekruteert gezien jullie nu eenmaal deze stelling wel neerzetten maar niet beargumenteren. Verlicht mij en vertel mij goed gefundeerd waar wij iets fout hebben gedaan.

Jullie weten best dat jullie niets te vrezen hebben in het noorden, oosten of westen. De enige plek dat echt een front is is het zuiden, omdat daar de enige stammen liggen die ook maar iets durven doen (ookal is dat niet veel).
Enja jullie hebben de druk op jullie zelf enorm verhoogt, maar tegelijkertijd beangstigen jullie wel 90% van de spelers ... de 5% die wat durft te zeggen hier (hoé gefrustreerd ze ook zijn) is niet heel de wereld.

"Onderschatting is de grootste vijand van succes" tevens ben ik nog steeds van mening dat er nog genoeg spelers met potentie rond lopen op deze wereld, het komt maar weinig voor dat de starters ook na een jaar nog aan top staan. In mijn visie is deze wereld dan ook echt nog niet gespeeld.
Dat sommige spelers afgeschrikt worden door onze stampunten kan zijn besef echter wel dat dit de zelfde spelers zijn welke afschrikken van een speler met een hoger puntenaantal. Op het einde van de streep zal dat dus weinig verschil maken.

Kom nu, mijn beste toppertje, het enige wat vroeger een probleem was bij 'topstammen ' was het clashen van alle ego'tjes. Het enige wat je daar echter voor nodig hebt is een goede, kordate en gerespecteerde leider: Blur. Dus ga nu niet lullen over een kenmerk van grote lef hé :p

Je doet het vrij gemakkelijk af, geloof mij maar dat dit de reden is dan 90% van de top stammen vallen.

De wereld wordt er echt niet interessanter op. Er is echt geen stm die jullie 'opmars' kan stoppen, en dat weet je best ook. Misschien hoop je dat het nog uitdagend wordt, maar dat wordt het niet ... Stop met heel de tijd te zeggen dat de anderen jullie maar moeten stoppen, ik denk dat iedereen akkoord gaat dat dat niet gata gebeuren x)

Hum ik heb vaak in de situatie gestaan waar van de top 5 stammen 3-4 stammen gezamenlijk de aanval opende op mijn stam (zijn genoeg topics over te vinden) hoewel iedereen ons kansloos achtte kwamen wij altijd aan het eind van de streep met ruime winsten eruit. Nu kun je zeggen dat dit een geheel andere situatie is maar vergis je niet, het geeft haarfijn weer dat een situatie pas kansloos is als je zelf de moed opgeeft.

Haha uiteraard zijn er spelers met potentie. Maar deze spelers liggen noch in elkaars buurt, noch zijn ze verenigd in één stam. met andere woorden: oftewel worden ze opgeslokt door jullie, oftewel gaan ze ten onder.

Zoals ik al aangaf zullen de meeste gevechten van bibs op individueel niveau gestreden gaan worden, ik zie dan ook hier niet echt een probleem in. Dat jij dit aankaart laat mij vermoeden dat jij slechts samen met andere durft te strijden. Misschien in het spel proberen wat minder te parasiteren en wat meer op eigen kracht gaan werken. Geloof mij het is makkelijker als je denkt! ;)

Begin eerst met jezelf zou ik zeggen ... Ik hoop btw nog evrder te kunnen discussieren met jou? (zonder barbiepoppen graag)

Waar ben ik in die post afgunstig geweest? Ik kan dat nergens ontdekken. Verder discussieer ik graag verder met jou liefst zelfs op een beetje niveau, probeer dan alleen wel die kleine steekjes onder water voor je te houden. Op dat moment behoef ik mij dan ook niet meer te verlagen naar zulk niveau.


Ik denk gelukkig niet dat er alleen in het zuiden dreiging is. Opzich vrij jammer dat Bibs zich noordelijk achter hun bg arrr verschuilt om het daar vast te zetten maar dat is denk ik niet onoverkomelijk. Wil mijn stam absoluut niet de hemel in prijzen maar we hebben denk ik toch wel laten zien dat we snel en effectief aan kunnen vallen bij bijvoorbeeld El Bandido Inmortal. Ik denk dus ook dat de barrière die ze met Arrr hebben geplaatst gebroken kan worden en dan staan wij en Bibs in het noorden tegenover elkaar. Natuurlijk zijn we rimmers en lopen we enorm achter qua grootte maar volgens mij komt er aan alle kanten in de rim wel wat veelbelovends naar boven wat dreiging kan vormen ;)

Kijk dat ben ik idd geheel met je eens, elke wereld wandelen er wel 1 of 2 rim stammen de top 5 in gezien daar ineens toch wel wat verborgen talenten in bleken te zitten. Ik realiseer mij dat nu gelijk vele gaan roepen dat de rimmers kunnen groeien omdat ze daar minder weerstand hebben, hier ben ik het dus valkkant niet mee eens. De rim is weliswaar vaak een stukje rustiger spelen, anderzijds zit de meeste def in de rim waardoor je een andere speelstijl en techniek nodig hebt daar snel te kunnen groeien. Laat deze techniek nu juist lategame altijd goed van pas komen.



Ik snap niet hoe je zo'n slimme dingen kunt zeggen en er dan nisk aan doet?

Ja het boeit niet wie de wereld wint.
Ja het niveau gaat hard achteruit. (snap trouwens niet waarom je dat wilt bewijzen, dat IS gewoon zo)
Ja 2 topstammen was leuker geweest

Wel ... het lijkt mij duidelijk dat er een oplossing is hé

Je speelt toch tw om samen met je stam te winnen? :s
Dat het niveau hard achteruit gaat valt ook wel mee, tov wat is het niveau achteruit gegaan? Wat is je referentie kader om die stelling neer te zetten?
Het niveau op w1 was bv betreurend laag. Verder is er nog een zelfde percentage toppers als vroeger, verschil is dat de werelden nu gewoon wat kleiner zijn en dit aantal in verhouding mee gedaald is.

Ik vroeg me eigenlijk net af in godsnaam wat doe ik hier eigenlijk, en dan zie ik ineens jou post en weet ik het terug, om eens goed te lachen namelijk :D

Man geloof je nu echt alle zever dat je hier post, of is dit maar wat goed praten. We weten goed genoeg dat er in BIBS geen ego's zitten, dat zijn allemaal schapen die luisteren naar de grote Blur :cool:

Toppers zitten niet in deze wereld, en dat komt puur door de instellingen.

Maar bon je hebt me toch goed laten lachen :D



1) ik speel hier niet, gelukkig maar en iedereen die ik ken stopt of is gestopt :D

2) klopt maar dat zeg ik al heel de tijd, niveau daalt omdat jullie de wereld saai maken ;)

Goss tijd gehad om zoveel verwijten te maken maar niet om ze even toe te lichten, ik ben blij dat de post voor jou vermakelijk was. Immers als niet spelende op deze wereld zal jij hier puur voor het vermaak zijn.

Waarom spelen hier geen toppers op deze wereld? Wat is er mis met de instellingen? Vreemd ook dat ik hier best wel wat spelers ken welke ook in de begin werelden in de top mee draaide. Als de oldskool toppers in jou ogen al geen top spelers zijn wie dan wel :s
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hahaha laat ik ook nog even lekker gek doen.
Ik hoop echt dat je je eigen post gelezen hebt alvorens op dat knopje "verstuur reactie " te drukken...

Onder kwalitatief hoogwaardige spelers versta jij dat ze in de top 20 moeten staan?

is goed, ik leg een nieuw recruiteringsbeleid voor...
Jij zit in stam 7 ofzo... :D

stam 1 heeft een bg met stam 3 en stam 4 en stam 5 bvb...

Verolgens kondigt stam 1 aan dat ze de strijd aangaat met de gehele wereld...(of wat er nog van overschiet)
Jij zit in stam 7 dus jouw reactie is???? Yep beste kerel...de wereld is gespeeld en verkloot door een stelletje onbenullen die een nieuwe tactiek doorvoeren om de wereld op enkele maanden te laten eindigen...dus het spel gewoon boycotten voor de rest van de wereld.

Je ziet het verschil heel duidelijk met de beginwerelden...daar moest je het net hebben van je skills, geen scripts of wat dan ook...gewoon knokken. Pure nostalgie...
Nu merk je dat de wereld (zoals w31) zelfs maar halfvol loopt. En dan komt King blurblurps blurrelurre even met een tactiek opzetten om het nog sneller te laten eindigen?
En jij staat daarachter? Dan ben je nog een grotere ezel dan jullie koning...

Back to you Frodo :p

Lolz de pot verwijt de ketel.... Ik geef nergens aan dat mijn referentie kader voor topspelers top 20 is wellicht zou jij de posten voortaan eerst goed moeten lezen alvorens zo een reactie te posten.

Hummm als jij de begin speler van ongekend bent zul je juist weten dat ik geloof in individuele kracht, In een stam zit ik voor de gezelligheid en niet voor de hulp. Ik heb een beetje het vermoeden dat jij een latere speler van ongekend bent anders had je dit wel geweten ;)

Over dat verschil met de begin werelden ben ik het op 1 punt met je eens, toen had je nog geen def wallen van 30 def dorpen staan. Toen deed je nog geen kata aanvallen,enz. Kijk dit is nu idd veranderd en mijn inziens niet in positieve zin. Hoewel ik die tactiek dus zelf niet toepas kun je alsnog je plezier in het spel hebben. Je moet je plezier in het spel niet afhankelijk stellen van anderen, nee je zult voor je eigen plezier moeten zorgen. Dat vraagteken kan idd weg of ik er achter sta, door de uitnodiging aan te nemen en in bibs te gaan heb ik denk ik wel duidelijk gemaakt dat ik hier achter sta. De wereld zal een keer moeten eindigen en of we dit nu doen door te beginnen met 7 man en uiteindelijk eens in de zoveel tijd een speler te rekruteren (26 personen is in mijn ogen nu niet echt een extreem aantal) of dat we nu gelijk de groep vormen. Voor ons deste leuker dat je samen en met de zelfde groep naar de eindstreep gaat.

Overigens wel leuk dat ook jij er al vanuit gaat dat wij de wereld op slot hebben gegooid. Ik snap nog steeds niet hoe 26 personen leidend voor een wereld kunnen zijn in jullie ogen, dit is echt zeer neerbuigend naar de andere spelers. Het komt net over dat de rest van de wereld maar een aanhangsel is en de echte mooie strijd dus alleen tussen de 26 personen gestreden zou worden. Zeer respectloos....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Love you 2 babe ;)
Bijna een post waar ik respect voor kon hebben, jammer dat je vervolgens alsnog op de man gaat spelen dit doet niet alleen afbreuk aan je post. Als je niet afgekraakt wil worden om je posten zul je het wat meer algemeen dienen te houden. "wat je niet wilt dat jou geschiedt, doe dat ook bij een ander niet"

Je zou haast kunnen zeggen dat het aanstekelijk is hé ... mss heb ik de bacterie wel van .Not Playable., of heeft Find Anger me ooit geinfecteerd (deze laatste is echt wel Patient nr. 0). Ik zal proberen er op te letten in het vervolg, want uiteraard heb je gelijk, was niet echt consequent van me!

Dat ik ongefundeerde beweringen afdoe als onzin heeft geen zins met afgunst te maken, wil je dat er leuke discussies starten begin dan eerst met goed beargumenteerd je stellingen op te schrijven. Wederom grappig om te zien dat jij eerst probeert mij af te kraken en vervolgens het verzoek doet het niet bij jou te doen. Heb jij het alleen recht op afkraken? Als we het dan toch over arrogant posten hebben....

Er is een verschil tussen een discussie voeren en afkraken, voo zover ik weet heb jij me nog niet afgekraakt en ik jou niet ... ik verwees naar .Not Playable. en zijn barbie-onzin :) Of vind jij dat wel normaal dan?

Dan moet je mijn post nogmaals lezen, ik geef nergens aan dat het mij om de punten gaat, ik probeer te doorgronden wat jullie criteria is om de stelling te posten dat bibs foutief rekruteert gezien jullie nu eenmaal deze stelling wel neerzetten maar niet beargumenteren. Verlicht mij en vertel mij goed gefundeerd waar wij iets fout hebben gedaan.

Grappig dat je al in de 'wij'-vorm begint te steken, dat eendrachtsgevoel gaat snel :p
Daarnaast moet je echt eens mijn posts beter lezen, ik heb al 100x vermeld met welke argumenten ik deze hele boel fout vindt, zal het even samenvatten in één term: Oneerlijke concurrentie

"Onderschatting is de grootste vijand van succes" tevens ben ik nog steeds van mening dat er nog genoeg spelers met potentie rond lopen op deze wereld, het komt maar weinig voor dat de starters ook na een jaar nog aan top staan. In mijn visie is deze wereld dan ook echt nog niet gespeeld.
Dat sommige spelers afgeschrikt worden door onze stampunten kan zijn besef echter wel dat dit de zelfde spelers zijn welke afschrikken van een speler met een hoger puntenaantal. Op het einde van de streep zal dat dus weinig verschil maken.

Deze wereld is al gespeeld, weet je best, stop met jullie 'er kan nog zoveel gebeuren'-attitude. Zoals ik reeds tegen n1k1 zei: geloven jullie daar nu echt in? Oftewel veins je naiëviteit oftewel ben je het gewoon lijkt me dan.

Je doet het vrij gemakkelijk af, geloof mij maar dat dit de reden is dan 90% van de top stammen vallen.

Jah, hoe waarschijnlijk is het dat bibs valt? Jullie spreken ondertussen allemaal in de wij-vorm en zijn de hectste stam die er maar kan zijn lol ... dit valt niet te vergelijken met Serve., Dunno, etc. Enkel een tragisch ongeval kan jullie stam nog breken ... En dat wens ik jullie zeker niet toe (ga me daar nu niet van beschuldigen)

Hum ik heb vaak in de situatie gestaan waar van de top 5 stammen 3-4 stammen gezamenlijk de aanval opende op mijn stam (zijn genoeg topics over te vinden) hoewel iedereen ons kansloos achtte kwamen wij altijd aan het eind van de streep met ruime winsten eruit. Nu kun je zeggen dat dit een geheel andere situatie is maar vergis je niet, het geeft haarfijn weer dat een situatie pas kansloos is als je zelf de moed opgeeft.

Ik denk dat het grootste deel van de spelers ondetussen de moed aan het opgeven is, ik zie spelers groot en klein die één voor één gewoon quitten omdat ze het niet meer zien zitten op deze wereld. Dit is de realiteit.

Zoals ik al aangaf zullen de meeste gevechten van bibs op individueel niveau gestreden gaan worden, ik zie dan ook hier niet echt een probleem in. Dat jij dit aankaart laat mij vermoeden dat jij slechts samen met andere durft te strijden. Misschien in het spel proberen wat minder te parasiteren en wat meer op eigen kracht gaan werken. Geloof mij het is makkelijker als je denkt! ;)

True, de meeste gevechten gaan individueel zijn, maar aangezien jullie allemaal toppertjes zijn gaat het dus altijd toppertje vs iemand anders zijn. En dat is het probleem door oneerlijke concurrentie hoeven de toppertjes niet meer onderling te strijden dus hebben jullie niets te vrezen.

Ik vind het grappig dat je denk dat ik te angstig zou zijn om alleen te strijden, je kent me duidelijk niet (dat neem ik je ook niet kwalijk) ;) Aha ik ben een parasiet, dat komt ook plots uit de lucht gevallen ... hoe fundeer je dat in hemelsnaam?

Waar ben ik in die post afgunstig geweest? Ik kan dat nergens ontdekken. Verder discussieer ik graag verder met jou liefst zelfs op een beetje niveau, probeer dan alleen wel die kleine steekjes onder water voor je te houden. Op dat moment behoef ik mij dan ook niet meer te verlagen naar zulk niveau.

Ik denk dat afgunst bij jullie zo normaal is dat je het gewoon niet ziet :s geintje, nee ik voelde tussen de lijntjes wat afgunst, maar kan daar fout in zijn. En Jullie zijn echt wel patent-houder op 'kleine steekjes' dus int vervolg zal ik copyright betalen. Het niveau is laag? Wat vind je dan van het niveau van de barbie-pop comment van .Not Playable. of mag je daar niets over zeggen omdat hij bij Bibs hoort? :s

Je speelt toch tw om samen met je stam te winnen? :s
Dat het niveau hard achteruit gaat valt ook wel mee, tov wat is het niveau achteruit gegaan? Wat is je referentie kader om die stelling neer te zetten?
Het niveau op w1 was bv betreurend laag. Verder is er nog een zelfde percentage toppers als vroeger, verschil is dat de werelden nu gewoon wat kleiner zijn en dit aantal in verhouding mee gedaald is.

Je speelt TW om je te amuseren. En je amuseert je als er wat spanning in het spel is en alles nog kan gebeuren. Jullie hebben alle spanning weggenomen ... en alle variatie met jullie Bibs vs de rest-houding.
Daarnaast zeggen je kameraden van Bibs dat het niveau achteruit gaat, dus bespreek dat ajb ff intern voor je dingen van mij begint te eisen.

Ik wacht in spanning op je allesverklarend antwoord
 

DeletedUser

Guest
Je zou haast kunnen zeggen dat het aanstekelijk is hé ... mss heb ik de bacterie wel van .Not Playable., of heeft Find Anger me ooit geinfecteerd (deze laatste is echt wel Patient nr. 0). Ik zal proberen er op te letten in het vervolg, want uiteraard heb je gelijk, was niet echt consequent van me!



Er is een verschil tussen een discussie voeren en afkraken, voo zover ik weet heb jij me nog niet afgekraakt en ik jou niet ... ik verwees naar .Not Playable. en zijn barbie-onzin :) Of vind jij dat wel normaal dan?



Grappig dat je al in de 'wij'-vorm begint te steken, dat eendrachtsgevoel gaat snel :p
Daarnaast moet je echt eens mijn posts beter lezen, ik heb al 100x vermeld met welke argumenten ik deze hele boel fout vindt, zal het even samenvatten in één term: Oneerlijke concurrentie



Deze wereld is al gespeeld, weet je best, stop met jullie 'er kan nog zoveel gebeuren'-attitude. Zoals ik reeds tegen n1k1 zei: geloven jullie daar nu echt in? Oftewel veins je naiëviteit oftewel ben je het gewoon lijkt me dan.



Jah, hoe waarschijnlijk is het dat bibs valt? Jullie spreken ondertussen allemaal in de wij-vorm en zijn de hectste stam die er maar kan zijn lol ... dit valt niet te vergelijken met Serve., Dunno, etc. Enkel een tragisch ongeval kan jullie stam nog breken ... En dat wens ik jullie zeker niet toe (ga me daar nu niet van beschuldigen)



Ik denk dat het grootste deel van de spelers ondetussen de moed aan het opgeven is, ik zie spelers groot en klein die één voor één gewoon quitten omdat ze het niet meer zien zitten op deze wereld. Dit is de realiteit.



True, de meeste gevechten gaan individueel zijn, maar aangezien jullie allemaal toppertjes zijn gaat het dus altijd toppertje vs iemand anders zijn. En dat is het probleem door oneerlijke concurrentie hoeven de toppertjes niet meer onderling te strijden dus hebben jullie niets te vrezen.

Ik vind het grappig dat je denk dat ik te angstig zou zijn om alleen te strijden, je kent me duidelijk niet (dat neem ik je ook niet kwalijk) ;) Aha ik ben een parasiet, dat komt ook plots uit de lucht gevallen ... hoe fundeer je dat in hemelsnaam?



Ik denk dat afgunst bij jullie zo normaal is dat je het gewoon niet ziet :s geintje, nee ik voelde tussen de lijntjes wat afgunst, maar kan daar fout in zijn. En Jullie zijn echt wel patent-houder op 'kleine steekjes' dus int vervolg zal ik copyright betalen. Het niveau is laag? Wat vind je dan van het niveau van de barbie-pop comment van .Not Playable. of mag je daar niets over zeggen omdat hij bij Bibs hoort? :s



Je speelt TW om je te amuseren. En je amuseert je als er wat spanning in het spel is en alles nog kan gebeuren. Jullie hebben alle spanning weggenomen ... en alle variatie met jullie Bibs vs de rest-houding.
Daarnaast zeggen je kameraden van Bibs dat het niveau achteruit gaat, dus bespreek dat ajb ff intern voor je dingen van mij begint te eisen.

Ik wacht in spanning op je allesverklarend antwoord


Kijk een reactie welke prettig leesbaar is, respect daarvoor!

Over dat parasiteren heb je gelijk, ik probeerde het "vuur met vuur" te bestrijden. na je bovenstaande post zeker niet meer gepast waarvoor mijn excuses.


Humm als stamgenoten van mij zich misdragen ben ik ook wel iemand die daar wat van zegt, uiteraard zal zo iets eerder over skype gebeuren ipv. op het forum.

Het eenddrachtgevoel gaat idd snel, komt natuurlijk ook gezien vele spelers elkaar al kennen vanuit andere werelden. Overigens was deze "wij" daar niet gerelateerd aan ik ben van mening dat bij een rekruut altijd meerdere partijen betrokken zijn (de uitnodigender en de genodigde) vandaar de wij vorm. Hoewel ik eerlijk gezegd blur wel wat kop zorgen heb opgeleverd met mijn pakketje aan waardes en eisen :p


Dat de concurrentie is afgenomen ben ik zeker met je eens, als ik uit persoonlijke nood voor slechts mijn account spreek is daar echter geen sprake van. Mijn safezone is een stuk kleiner geworden, de focus van omliggende spelers deste groter. Ik realiseer mij wel dat dit idd voor sommige stamleden anders is, vandaar dat dit besluit ook niet over 1 nacht genomen is zodat voor een ieder genoeg front en uitdaging over zou blijven.

Kijk noem mij wellicht naïeve maar ik ben r echt van overtuigd dat de wereld niet gespeeld is zolang er maar genoeg spelers in blijven geloven. Had ik daar niet heilig in geloofd had ik deze stap niet ondernomen (normaliter stop ik altijd tussen de 10 - 20 miljoen gezien ik dan geen uitdaging meer vinden kan, inloggen, uitbouwen, farmen en eens in de 2 weken 1700 clears eruit gooien vind ik maar saai)

Dat de verhoudingen atm wat oneerlijk verdeeld zijn ben ik zeker met je eens, bibs heeft bijna 2 x zoveel dorpen als de nummer 1 stam maar werk als nummer 2 en 3 samen en je hebt er evenveel. Daarbij stoppen er dus kennelijk nu spelers. Trommel wat toppertjes op van andere werelden en zet die op de vrijgekomen accounts.

Zo kan ik nog wel even doorgaan met opties aandragen maar denk dat je die zelf ook wel weet te vinden.

Mochten wij toch de verkeerde inschatting hebben gemaakt en valt de wereld dood zal ik de eerste zijn die mij fout toegeeft. gaan we gezellig met z'n allen tribalhugs spelen:eek:
 

DeletedUser34283

Guest
Kijk een reactie welke prettig leesbaar is, respect daarvoor!
Jouw reacties zijn ook fijn om te lezen, bedankt daarvoor. Ook al reageer je niet op mij, ik ga nu maar eens op jou reageren.
Over dat parasiteren heb je gelijk, ik probeerde het "vuur met vuur" te bestrijden. na je bovenstaande post zeker niet meer gepast waarvoor mijn excuses.
Vuur met vuur bestrijden, dat doen we ingame. Hier gaan we met respect met elkander om.

Humm als stamgenoten van mij zich misdragen ben ik ook wel iemand die daar wat van zegt, uiteraard zal zo iets eerder over skype gebeuren ipv. op het forum.
En dat siert je enorm. Je moet andere mensen kunnen wijzen op hun verantwoordelijkheden en op hun status als speler. Ik zou bij grutjes niet weten waar je speelt, maar ik neem aan Bibs. Dan mag je inderdaad wel wat professionaliteit verwachten. Je vecht niet zomaar tegen de hele wereld -70%.
Het eenddrachtgevoel gaat idd snel, komt natuurlijk ook gezien vele spelers elkaar al kennen vanuit andere werelden. Overigens was deze "wij" daar niet gerelateerd aan ik ben van mening dat bij een rekruut altijd meerdere partijen betrokken zijn (de uitnodigender en de genodigde) vandaar de wij vorm. Hoewel ik eerlijk gezegd blur wel wat kop zorgen heb opgeleverd met mijn pakketje aan waardes en eisen :p
Ja, je bent dus iemand van Bibs. Dan moet ik weer mijn toon aanpassen, want iedereen is pro-Bibs of anti-Bibs hier hè!:ram:
Het recruteerbeleid van Bibs is misschien wel gebaseerd op het kennen van spelers en de klasse van spelers, maar de ligging is natuurlijk een regelrechte ramp. Dat zorgt echter niet voor minder concurrentie, want de andere personen van w31 vinden het blijkbaar niet de moeite waard om Bibs aan te vallen. Een stam die de wereld kapot maakt, val je toch aan? Lijkt mij. Doe dat dan ook is dan ook mijn oproep naar alle stammen. Val die Bibsertjes aan en laat ze eens zien waarom die misplaatste arrogantie misplaatst is.

Dat de concurrentie is afgenomen ben ik zeker met je eens, als ik uit persoonlijke nood voor slechts mijn account spreek is daar echter geen sprake van. Mijn safezone is een stuk kleiner geworden, de focus van omliggende spelers deste groter. Ik realiseer mij wel dat dit idd voor sommige stamleden anders is, vandaar dat dit besluit ook niet over 1 nacht genomen is zodat voor een ieder genoeg front en uitdaging over zou blijven.
De concurrentie is nondeju flink afgenomen ja. Het is niet leuk, zoals Vendetta Sands ook al zei, om de nrs. 1-20 te laten spelen tegen de nrs. 21-40 etc. Dat gebeurt hier wel en jullie zijn je er van bewust. Bah, bah, bah. Spelverkrachting. Maar daar kunnen we natuurlijk wel iets aan doen.
Kijk noem mij wellicht naïeve maar ik ben r echt van overtuigd dat de wereld niet gespeeld is zolang er maar genoeg spelers in blijven geloven. Had ik daar niet heilig in geloofd had ik deze stap niet ondernomen (normaliter stop ik altijd tussen de 10 - 20 miljoen gezien ik dan geen uitdaging meer vinden kan, inloggen, uitbouwen, farmen en eens in de 2 weken 1700 clears eruit gooien vind ik maar saai)
Dat is hartstikke leuk. Juist de grote oorlogen laten zien wie de beste spelers zijn. De onervarenheid met dat soort accounts binnen Bibs blijkt juist wel uit het feit van deze oorlogsverklaring met het ridicule recruteerbeleid. Maar goed, genoeg daarover. Bah, bah, bah, wat een stam. Wat een wereldverkrachting!
Dat de verhoudingen atm wat oneerlijk verdeeld zijn ben ik zeker met je eens, bibs heeft bijna 2 x zoveel dorpen als de nummer 1 stam maar werk als nummer 2 en 3 samen en je hebt er evenveel. Daarbij stoppen er dus kennelijk nu spelers. Trommel wat toppertjes op van andere werelden en zet die op de vrijgekomen accounts.
Kijk, iemand van Bibs die het toegeeft, EINDELIJK. Hier zou de rest ook een voorbeeld aan moeten nemen. Bah, bah, bah, wereldverachting. (nee, nu niet verkrachting, verachting)
Zo kan ik nog wel even doorgaan met opties aandragen maar denk dat je die zelf ook wel weet te vinden.
Nee.
Mochten wij toch de verkeerde inschatting hebben gemaakt en valt de wereld dood zal ik de eerste zijn die mij fout toegeeft. gaan we gezellig met z'n allen tribalhugs spelen:eek:
Ik zat er al op te wachten! De Tribalhugs verwijzing. Eindelijk! Score! Gefeliciteerd, je hebt zojuist als 1.000.000 speler de tribalhugs vergelijking gemaakt. Sticker?
 

DeletedUser

Guest
@ rorer: Dat was nu eens een antwoord :) Kon iedereen maar op dit forum zo met elkaar spreken, n1k1 en jij geven het goeie voorbeeld ;)
@ Imperium Augustus: Je hebt duidelijk grote frustraties tov Bibs, de kern van wat je zegt klopt, maar mss anders formuleren ... we zijn nu juist op het goeie pad ...
 

DeletedUser34283

Guest
@ rorer: Dat was nu eens een antwoord :) Kon iedereen maar op dit forum zo met elkaar spreken, n1k1 en jij geven het goeie voorbeeld ;)
@ Imperium Augustus: Je hebt duidelijk grote frustraties tov Bibs, de kern van wat je zegt klopt, maar mss anders formuleren ... we zijn nu juist op het goeie pad ...

Niet tov Bibs. Tov van deze hele wereld. De wereld stelt me op elke mogelijke manier teleur. Bibs is de aanleiding, maar de rest van de spelers doen er ook niets aan. Daar kan je gefrustreerd van raken. Ik formuleer verder zoals ik wil, of het iemand nou wel of niet aanstaat. Daar ga jij niets aan doen en ik al helemaal niet. Dankje.
 

DeletedUser

Guest
Niet tov Bibs. Tov van deze hele wereld. De wereld stelt me op elke mogelijke manier teleur. Bibs is de aanleiding, maar de rest van de spelers doen er ook niets aan. Daar kan je gefrustreerd van raken. Ik formuleer verder zoals ik wil, of het iemand nou wel of niet aanstaat. Daar ga jij niets aan doen en ik al helemaal niet. Dankje.

Je koppigheid is schattig, maar 'openstaan voor verandering' is een waarde die je echt wel nodig hebt zowel in RL als in het spel .... probeer je misschien meer open te stellen voor dingen die je niet begrijpt of die je niet aanstaan? Think freely, be progressive :)
 

DeletedUser34283

Guest
Je koppigheid is schattig, maar 'openstaan voor verandering' is een waarde die je echt wel nodig hebt zowel in RL als in het spel .... probeer je misschien meer open te stellen voor dingen die je niet begrijpt of die je niet aanstaan? Think freely, be progressive :)

Maar je eigen weg gaan is veel belangrijker dan je aan te passen aan de massa die van niets weet.
 
Bovenaan