spotprentjes & Propaganda

DeletedUser

Guest
Re: spotprentjes & Propaganda

* wacht nog heel even tot equi gevallen is, dan stopt hij ermee:)

* wacht nog heel even tot equi gevallen is, dan stopt hij ermee:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha en dan gebruikte Break nog als reden: '* is gestopt, het is een aderlating voor ons, het is belachelijk dat we jullie nog moeten compenseren'.
Je bent helemaal niet gestopt dus Break is door en door rot.

Als T. stopt, stop jij ook? Wat loop jij enorm hypocriet te reageren de laatste tijd? Als er 1 iemand moet zwijgen over deze situatie, ben jij het wel. Je schopt constant tegen je eigen schenen door iemand rot te noemen. Heb je dat dan niet door, kneusje?
 

DeletedUser

Guest
Als T. stopt, stop jij ook? Wat loop jij enorm hypocriet te reageren de laatste tijd? Als er 1 iemand moet zwijgen over deze situatie, ben jij het wel. Je schopt constant tegen je eigen schenen door iemand rot te noemen. Heb je dat dan niet door, kneusje?

Je moet nu niet lopen zeuren, hij heeft gewoon gelijk

vanaf dag 1 heeft Tom beweert spijt te hebben (niet dus) en ging stoppen maar ondertussen draait hij volop v.v. binnen break en blijft actief terwijl bepaalde leiders gelijk al hadden gezegd dat hij met zulke acties niet meer welkom was


dus wederom 1 grote leugen vanuit break

en je kent het gezegde wie het laatst lacht lacht het best:D
 

DeletedUser65368

Guest
Je moet nu niet lopen zeuren, hij heeft gewoon gelijk

vanaf dag 1 heeft Tom beweert spijt te hebben (niet dus) en ging stoppen maar ondertussen draait hij volop v.v. binnen break en blijft actief terwijl bepaalde leiders gelijk al hadden gezegd dat hij met zulke acties niet meer welkom was


dus wederom 1 grote leugen vanuit break

en je kent het gezegde wie het laatst lacht lacht het best:D

Jij hebt nu al gelachen zo te zien dus, dat betekent dat wij nu het beste gaan lachen. HARR HARR HARR HARR HARR HARR!!!
Stoere treintjes stuur je btw. Ik ga echt stoppen ermee je bent zó pro.
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt nu al gelachen zo te zien dus, dat betekent dat wij nu het beste gaan lachen. HARR HARR HARR HARR HARR HARR!!!
Stoere treintjes stuur je btw. Ik ga echt stoppen ermee je bent zó pro.

Noob. Je haat tegen één iemand en je gedrag die daaruit volgde was zo achterlijk, emotioneel pubertje. Je huilde al omdat je het niet leuk vond dat je verloor in het spelletje 'wie is actiever, Ringo of Derk'. >.> wat voor debieltje ben je eigenlijk?
 

DeletedUser81928

Guest
T. was gewoon gestopt hoor. Spijt heb ik hem nooit horen zeggen, dat het niet hoorde wat hij had gedaan wel. Maar ja wij houden bloemkool en bloemkool van ons en hij is altijd welkom en dus kwam hij terug. Jullie hebben ago toch ook weer in de stam opgenomen? Wij zijn alleen wat sneller en volwassener in dat soort dingen
 

DeletedUser65368

Guest
Noob. Je haat tegen één iemand en je gedrag die daaruit volgde was zo achterlijk, emotioneel pubertje. Je huilde al omdat je het niet leuk vond dat je verloor in het spelletje 'wie is actiever, Ringo of Derk'. >.> wat voor debieltje ben je eigenlijk?

Geen idee, ik zal me eens laten testje Willem. Ben je dan blij? :)
 

DeletedUser51974

Guest
Haha en dan gebruikte Break nog als reden: '* is gestopt, het is een aderlating voor ons, het is belachelijk dat we jullie nog moeten compenseren'.
Je bent helemaal niet gestopt dus Break is door en door rot.

359jm78.jpg
 

DeletedUser

Guest
Haha en dan gebruikte Break nog als reden: T is gestopt, het is een aderlating voor ons, het is belachelijk dat we jullie nog moeten compenseren'.
Je bent helemaal niet gestopt dus Break is door en door rot.
 

DeletedUser

Guest
Ik was gestopt :) Maar zoals de meeste, ben ik verslaafd.
Dus helaas voor jullie, ben speel ik weer.

Helaas voor Equi had Break niet het fatsoen om een compensatie te geven.
Jouw vertrek was 1 van de redenen daarvoor aangezien jullie daardoor ook schade leden.
 
Reactiescore
205
Helaas voor Equi had Break niet het fatsoen om een compensatie te geven.
Jouw vertrek was 1 van de redenen daarvoor aangezien jullie daardoor ook schade leden.

Je weet zelf dat het niet waar is. Break wilde een compensatie geven, maar die was in de ogen van EQUI niet goed genoeg, dus namen jullie het voorstel niet aan. Beter iets dan niets. Maar jullie dachten daar anders over.
 

DeletedUser

Guest
Je weet zelf dat het niet waar is. Break wilde een compensatie geven, maar die was in de ogen van EQUI niet goed genoeg, dus namen jullie het voorstel niet aan. Beter iets dan niets. Maar jullie dachten daar anders over.

break heeft nooit een series voorstel gedaan , ze hebben alleen maar losse flodders opgeworpen zoals 1 week nap of 20 dorpen

ander losse flodder was dat we zelfs nog meer dorpen moesten inleveren

enige akkoord waar we mee akkoord gingen was 2 weken nap en grenzen recht trekken echter dat voorstel trokken jullie gelijk terug met een kutsmoesje
 

DeletedUser

Guest
Correctie: Dat voorstel werd afgewezen door jullie, een dag later doen we dan verder met de massa, en dan komen jullie af van 'We gaan akkoord met dat voorstel' :D. Te belachelijk voor woorden.
 

DeletedUser

Guest
Correctie: Dat voorstel werd afgewezen door jullie, een dag later doen we dan verder met de massa, en dan komen jullie af van 'We gaan akkoord met dat voorstel' :D. Te belachelijk voor woorden.

wederom fot, er is nooit een stop geweest op 1kl5
en dat is jullie fout, maar zoals ik al vaker heb gezegd de dag dat jullie daar spijt van krijgen komt ooit
 
Bovenaan