Val van I.?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser38984

Guest
Jullie praten wel over correct maar ik zie liever zijn dingetje doen wat anders :D
 

DeletedUser65921

Guest
Ik heb genoeg postjes om te laten zien dat jullie boos zijn hoor :D
 

DeletedUser66258

Guest
Laurens wij zijn heus niet boos hoor. Niet tevreden en boos is iets anders :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ingame ben ik altijd correct maar hier op het af doe ik gewoon lekker mijn ding ;)

En dat weten ze intern goed genoeg dat ik geen individuele speler ben maar een stamspeler :)

Zelfs gebaseerd op enkel jou posts op het leidings forum kan ik al concluderen dat jij het zeker niet altijd correct heb. komt bij dat je je ook nog zeer kinderachtig gedraagd, en dan heb ik het nog niet over je AF reputatie ;)


Laurens wij zijn heus niet boos hoor. Niet tevreden en boos is iets anders :)



Wij (althans ik) zijn ook geheel niet boos op Para ! mochten jullie dat zo opvatten, enkel een beetje knorrig omdat het wat onverwachts komt en een rot beslissing is.
 

DeletedUser

Guest
Moet jij maar bekijken hoe je dit opvat de bal ligt bij jullie doe er iets mee ;)
 

DeletedUser53131

Guest
Wij vroegen je eerst wat hoor, is niet netjes om vragen te onwijken om andere reacties uit te lokken.
 

DeletedUser

Guest
Belachelijke reactie vincke, heb jouw ook nooit een leidertype gevonden eerlijk gezegd. :)

Ctrl. is een trotse stam en zal ook wel haar mankement hebben, para is dan weer soms te arrogant.
Maar als volwassen kerels had ik steeds gedacht dat jullie toch overeen zouden kunnen komen.

Om het nog ene keer duidelijk te zeggen:
Belachelijk
 

DeletedUser

Guest
Wij vroegen je eerst wat hoor, is niet netjes om vragen te onwijken om andere reacties uit te lokken.

Wij vragen al maanden om clears :rolleyes:

Netjes om een bg in de steek te laten tijdens een oorlog :)

Belachelijke reactie vincke, heb jouw ook nooit een leidertype gevonden eerlijk gezegd. :)

Ctrl. is een trotse stam en zal ook wel haar mankement hebben, para is dan weer soms te arrogant.
Maar als volwassen kerels had ik steeds gedacht dat jullie toch overeen zouden kunnen komen.

Om het nog ene keer duidelijk te zeggen:
Belachelijk

Omdat ik de waarheid zeg tegen ctrl zie je mij niet als een leiderstype .....
Leiderstype is meer dan alleen maar slijmen bij de bg,s

Genoeg gedaan in para en daarvoor is die reactie van jouw niet echt nodig zal er ofc niet verder op in gaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Ik was Peer Gynt, tot Jeroen weer dom moest gaan doen om een vlag. Jij vroeg mij nog een paar keer om je toe te voegen in mijn chat :p

Volgens mij kun je wel raden wie ik dan ben. Je kent me beter dan je denkt.
 

DeletedUser65921

Guest
Wij vragen al maanden om clears :rolleyes:

Netjes om een bg in de steek te laten tijdens een oorlog :)

Jij bent gewoon bedroevend :eek:
Je weet goed genoeg waarom we soms niet meeclearden, als dat al niet netjes is dan zijn er gewoon geen woorden voor jullie actie van gisteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan