Val van I.?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser65921

Guest
Elke afpost van je is een reden op zich.
Als jullie op de man op mea gaan spelen doe ik zo terug, leer deftig discussiëren.
 

DeletedUser5148

Guest
Dat is mijn reactie en niet die van de stam :)

1. Je bent stamleider, gedraag je ernaar. Je verknoeit het voor spelers zoals bison, PJ en Billy die het imago van Para ! hebben gemaakt zoals wat het nu is. Je arrogantie slaat op niets.

Ingame ben ik altijd correct maar hier op het af doe ik gewoon lekker mijn ding ;)

En dat weten ze intern goed genoeg dat ik geen individuele speler ben maar een stamspeler :)

2. Ok, op het AF ben ik ook vaak een debiel en ik geef dat toe. Maar zoals jij hier praat over oude BG's hoort niet. Althans, zo'n gedrag verwacht ik niet van een stamleider.

Correct genoeg om te weten dat je een bluffertje bent ;)

3. Post eens stats dan, grote mond.

Boos dat ik ctrl er niet bij wil ?

Zie punt 2.

Ik moet me nog even aan de deadline houden sorry jongens ;)

4. Wat ga jij in godsnaam nu ondernemen tegen Ctrl? Je ligt zeventien continenten verder jongeman. Als je dreigt, maak dan asjeblief dat het goed overkomt. Hetgeen wat je hier verkondigt houdt écht geen steek.


Sorry PJ, Billy en iedereen van w3, maar hierop moet gereageerd worden. Met zo'n propaganda ben ik niet correct. Ik zet dan wel een grote bek op maar ga met iedereen respectvol om. En dat is precies wat ik dan ook verwacht van iemand zoals in uw positie vincke. Ik snap het niet hoe je een stam als Para ! kan leiden terwijl je zo'n gedachten zomaar in het wilde weg op het AF plaatst. De manier over hoe jij je uit houdt geen steek.

En ja, wie ben ik om commentaar te geven? Ik speel niet eens op w29? Laat mij bescheiden blijven en zeggen dat ik véél ervaring heb in dit spelletje.
En ja, wie ben ik om commentaar te geven op iemand dat binnekort misschien mijn stamleider is? Laat mij voorzichtig zijn, laat mij zeggen dat ik een stamleider die zich zo profileert niet wil. En dat vind ik héél jammer Vincke, want ik wil me dolgraag bewijzen tegenover mensen die ik vroeger ooit een kloot heb afgedraaid. Maar met plezier ga ik niet spelen als ik zie dat er zo onrespectvol met elkaar hier wordt omgegaan op het AF.

Een beetje respect voor je medespelers is in dit spelletje op z'n plaats. Voila mensen, hiermee heb ik alles gezegd wat er te zeggen valt. Ik ga nog een uur studeren, goeieavond. :)
 

DeletedUser65921

Guest
je doet net het zelfde trouwens men vraag ontwijken ...



Ik zie geen deftige argumenten van jouw hier in dit topic ...

Er valt niks te argumenteren op de manier dat jij hier bezig bent, wanneer een manier is om te argumenteren zal ik dat doen, heb ik gisteren ook gedaan, niet dat mensen het zich aantrokken wat ik zei, maar dat is een andere zaak.
En sowieso is het af niet de juiste plaats om deze discussie te houden.

1. Je bent stamleider, gedraag je ernaar. Je verknoeit het voor spelers zoals bison, PJ en Billy die het imago van Para ! hebben gemaakt zoals wat het nu is. Je arrogantie slaat op niets.



2. Ok, op het AF ben ik ook vaak een debiel en ik geef dat toe. Maar zoals jij hier praat over oude BG's hoort niet. Althans, zo'n gedrag verwacht ik niet van een stamleider.



3. Post eens stats dan, grote mond.



Zie punt 2.



4. Wat ga jij in godsnaam nu ondernemen tegen Ctrl? Je ligt zeventien continenten verder jongeman. Als je dreigt, maak dan asjeblief dat het goed overkomt. Hetgeen wat je hier verkondigt houdt écht geen steek.


Sorry PJ, Billy en iedereen van w3, maar hierop moet gereageerd worden. Met zo'n propaganda ben ik niet correct. Ik zet dan wel een grote bek op maar ga met iedereen respectvol om. En dat is precies wat ik dan ook verwacht van iemand zoals in uw positie vincke. Ik snap het niet hoe je een stam als Para ! kan leiden terwijl je zo'n gedachten zomaar in het wilde weg op het AF plaatst. De manier over hoe jij je uit houdt geen steek.

En ja, wie ben ik om commentaar te geven? Ik speel niet eens op w29? Laat mij bescheiden blijven en zeggen dat ik véél ervaring heb in dit spelletje.
En ja, wie ben ik om commentaar te geven op iemand dat binnekort misschien mijn stamleider is? Laat mij voorzichtig zijn, laat mij zeggen dat ik een stamleider die zich zo profileert niet wil. En dat vind ik héél jammer Vincke, want ik wil me dolgraag bewijzen tegenover mensen die ik vroeger ooit een kloot heb afgedraaid. Maar met plezier ga ik niet spelen als ik zie dat er zo onrespectvol met elkaar hier wordt omgegaan op het AF.

Een beetje respect voor je medespelers is in dit spelletje op z'n plaats. Voila mensen, hiermee heb ik alles gezegd wat er te zeggen valt. Ik ga nog een uur studeren, goeieavond. :)

Het ergste is dat we geen oude bg's, maar gewoon bg's zijn :eek:
 

DeletedUser53131

Guest
Wij vragen al maanden om clears :rolleyes:

Netjes om een bg in de steek te laten tijdens een oorlog :)



Omdat ik de waarheid zeg tegen ctrl zie je mij niet als een leiderstype .....
Leiderstype is meer dan alleen maar slijmen bij de bg,s

Wij gaven de clears de eerste x'en. Toen hebben wij gezegt dat wij even ook weer voor ons zelf moesten groeien. Misschien heeft dit intussen wel al weer tijd geduurd maar achteraf gezien moet je weten dat jullie DE core stam zijn, Wij hadden sowiso al niet het grote aantal clear & defcapaciteit als jullie. Dat heb ik jullie ook duidelijk gemaakt toen Para maar bleef vragen om bg te worden met control. Uiteindelijk omdat Rapgho(MT!), onze huidige bg toen ons vroeg om toch maar het bg aanvraag te accepteren hebben wij dat gedaan. En dan zeg je nu dat wij slijmen bij bg's of zie ik dat verkeert? Een maand terug zaten die kleine inactieve control spelertjes wel jullie accounts te verdedigen toen jullie stammen in een dip zaten. Maar enkel omdat jullie stammen er nu weer boven op zijn en control even een dipje had wil dat zeggen dat wij geen bg meer met jullie willen? Jullie duwen ons voor een stel domme feiten waardoor we gewoon geen keus hebben. Terwijl 1 van jullie stammen joinen of oorlog. Control is onze trots. We zullen aan onze trots werken om de stam te doen werken Met jullie als bg aan onze zeide of niet. Control zal alleszins de wereld nog recht in de ogen kunnen kijken. Wetend dat we eerlijk spelen.
 

DeletedUser66258

Guest
Stop hier mee. Dient voor niets. Wil je een punt maken doe je dat ingame, maar dit gaat niets uithalen.
 
Reactiescore
7
1. Je bent stamleider, gedraag je ernaar. Je verknoeit het voor spelers zoals bison, PJ en Billy die het imago van Para ! hebben gemaakt zoals wat het nu is. Je arrogantie slaat op niets.



2. Ok, op het AF ben ik ook vaak een debiel en ik geef dat toe. Maar zoals jij hier praat over oude BG's hoort niet. Althans, zo'n gedrag verwacht ik niet van een stamleider.



3. Post eens stats dan, grote mond.



Zie punt 2.



4. Wat ga jij in godsnaam nu ondernemen tegen Ctrl? Je ligt zeventien continenten verder jongeman. Als je dreigt, maak dan asjeblief dat het goed overkomt. Hetgeen wat je hier verkondigt houdt écht geen steek.


Sorry PJ, Billy en iedereen van w3, maar hierop moet gereageerd worden. Met zo'n propaganda ben ik niet correct. Ik zet dan wel een grote bek op maar ga met iedereen respectvol om. En dat is precies wat ik dan ook verwacht van iemand zoals in uw positie vincke. Ik snap het niet hoe je een stam als Para ! kan leiden terwijl je zo'n gedachten zomaar in het wilde weg op het AF plaatst. De manier over hoe jij je uit houdt geen steek.

En ja, wie ben ik om commentaar te geven? Ik speel niet eens op w29? Laat mij bescheiden blijven en zeggen dat ik véél ervaring heb in dit spelletje.
En ja, wie ben ik om commentaar te geven op iemand dat binnekort misschien mijn stamleider is? Laat mij voorzichtig zijn, laat mij zeggen dat ik een stamleider die zich zo profileert niet wil. En dat vind ik héél jammer Vincke, want ik wil me dolgraag bewijzen tegenover mensen die ik vroeger ooit een kloot heb afgedraaid. Maar met plezier ga ik niet spelen als ik zie dat er zo onrespectvol met elkaar hier wordt omgegaan op het AF.

Een beetje respect voor je medespelers is in dit spelletje op z'n plaats. Voila mensen, hiermee heb ik alles gezegd wat er te zeggen valt. Ik ga nog een uur studeren, goeieavond. :)



Dank je wel :)

Ik mis de bedankknop, anders had ik hem 1000x ingedrukt als dat mogelijk was :p
 

DeletedUser5148

Guest
Dank je wel :)

Ik mis de bedankknop, anders had ik hem 1000x ingedrukt als dat mogelijk was :p

En zeggen dat jullie me weigerden te spelen op het AF.
Het is jullie harstikke gegund. Het enige wat ik doe is observeren en mijn mening geven.
 
Reactiescore
7
En zeggen dat jullie me weigerden te spelen op het AF.
Het is jullie harstikke gegund. Het enige wat ik doe is observeren en mijn mening geven.

Laat ik het voorzichtig uitdrukken: jouw AF-reacties...... associeërde ik met dikke nekken-spelers waar ik liever niet mee in een stam zit.
Ik moet mijn mening drastisch bijstellen, merk ik :eek:
 

DeletedUser5148

Guest
Laat ik het voorzichtig uitdrukken: jouw AF-reacties...... associeërde ik met dikke nekken-spelers waar ik liever niet mee in een stam zit.
Ik moet mijn mening drastisch bijstellen, merk ik :eek:

Zoals ik al zei, ik gedraag me ook als een debiel op het AF. Daardoor gaan mensen mij zwaar onderschatten in-game maar tover ik uiteindelijk de mooiste stats.
Ik heb liever dat mensen mij aanschouwen als een idioot dan een pro.
Dan gaan ze ook tegen mij spelen alsof ik een idioot ben.
 

DeletedUser53131

Guest
Zoals ik al zei, ik gedraag me ook als een debiel op het AF. Daardoor gaan mensen mij zwaar onderschatten in-game maar tover ik uiteindelijk de mooiste stats.
Ik heb liever dat mensen mij aanschouwen als een idioot dan een pro.
Dan gaan ze ook tegen mij spelen alsof ik een idioot ben.

het is makkelijker voor de slimme dom te doen dan voor de domme slim te doen :cool:
 
Reactiescore
7
Zoals ik al zei, ik gedraag me ook als een debiel op het AF. Daardoor gaan mensen mij zwaar onderschatten in-game maar tover ik uiteindelijk de mooiste stats.
Ik heb liever dat mensen mij aanschouwen als een idioot dan een pro.
Dan gaan ze ook tegen mij spelen alsof ik een idioot ben.

Euhhhmmmm, als je als idioot over wilt komen, had je je handtekening W3: Jodaken Devil RETIRED beter weg kunnen halen :p
Nu associeer ik zulke reacties toch echt met pro's die zichzelf te goed vinden, ook al hebben ze mss alle recht daartoe ;)
Dus niet met een dummie of idioot :D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Belachelijke reactie vincke, heb jouw ook nooit een leidertype gevonden eerlijk gezegd. :)

Ctrl. is een trotse stam en zal ook wel haar mankement hebben, para is dan weer soms te arrogant.
Maar als volwassen kerels had ik steeds gedacht dat jullie toch overeen zouden kunnen komen.

Om het nog ene keer duidelijk te zeggen:
Belachelijk

Ik dank jou voor jou eerlijkheid, ongeacht of het tactisch verstandig zou zijn om je te uiten over vincke zeg je gewoon wat je vind. wat zeer gewaardeerd word.
 

DeletedUser5148

Guest
Euhhhmmmm, als je als idioot over wilt komen, had je je handtekening W3: Jodaken Devil RETIRED beter weg kunnen halen :p
Nu associeer ik zulke reacties toch echt met pro's die zichzelf te goed vinden, ook al hebben ze mss alle recht daartoe ;)
Dus niet met een dummie of idioot :D

Het is niet omdat ik ooit 33mio heb gehad dat ik goed ben.
Punten zeggen niet veel, het is hoe je tactisch omgaat met de dingen die je voor handen hebt. Als je naar veroveringen/ODA gaat kijken krijg je al een beter beeld van hoe goed iemand is.
 

DeletedUser

Guest
Ik dank jou voor jou eerlijkheid, ongeacht of het tactisch verstandig zou zijn om je te uiten over vincke zeg je gewoon wat je vind. wat zeer gewaardeerd word.

Hij mag gerust zijn mening posten heb ik niets op tegen en zal al zeker geen invloed hebben tussen mt of para :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Hij mag gerust zijn mening posten heb ik niets op tegen en zal al zeker geen invloed hebben tussen mt of para :)

Maar mea's mening heeft wel enorme invloeden?:rolleyes:
 
Reactiescore
1.018
Ik snap al uberhaupt niet welke idioot dit dan ook ter sprake bracht op het af...
 
Reactiescore
7
Het is niet omdat ik ooit 33mio heb gehad dat ik goed ben.
Punten zeggen niet veel, het is hoe je tactisch omgaat met de dingen die je voor handen hebt. Als je naar veroveringen/ODA gaat kijken krijg je al een beter beeld van hoe goed iemand is.

Ik hou van TW-stats :D
ODA zegt ook niet alles, net zomin als oorlogsstats alles zeggen ;)
Er zijn in mijn ogen te veel variabelen om blind uit te gaan van iemands ODA of ODD ;)
Je kunt een hoge ODA hebben omdat je je clears te pas en onpas overal op gooit, ODA komt er dan vanzelf wel bij.
Je kunt ook berekenender te werk gaan, zonder clears te verspillen.
En dan heb je nog een stammass waarbij geedeld wordt.
Het kan zelfs zo zijn dat de edelaar dan vrijwel geen ODA krijgt, maar wel veel edelt.
En zo zijn er nog veel meer mogelijkheden.

Maar goed, ik zal maar vast
get_on_topic_smiley.gif
roepen
voordat ons meest geliefde modje weer met zijn sloophamer komt opruimen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan