Top 20 beoordelen

DeletedUser

Guest
hha dit hadden we net nodig, iemand zonder kennis van de top 20 die random gaat beoordelen :D
het zou me niet verbazen als hij door middel van darts elke speler een ranking had gegeven, maar zo is er tenminste terug leven, het is alweer weken geleden dat er zo snel zoveel reacties kwamen op deze wereld

goed gedaan!
 

DeletedUser52001

Guest
hha dit hadden we net nodig, iemand zonder kennis van de top 20 die random gaat beoordelen :D
het zou me niet verbazen als hij door middel van darts elke speler een ranking had gegeven, maar zo is er tenminste terug leven, het is alweer weken geleden dat er zo snel zoveel reacties kwamen op deze wereld

goed gedaan!

Zeg lig jij toevallig in zijn buurt?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
15 Dont Stop The Music
eerst dacht ik... die speler is wel ok.. maar als je al spelers aan de andere kant van de wereldkaart gaat zitte bedreigen omdat ze daar een spelertje van 8.000 punten aanvallen... niet bepaald doelgericht..
maar rekening houdend met dat king of the game hem wel hoog zal houden.. top 25

Wat voor een klap heb jij op je hoofd gekregen:eek:

Ik doe alles voor marwo. Ik bescherm haar ook al lig ze aan de andere kant.
Heb genoeg connecties.

En door KOTG staan we niet zo hoog:rolleyes:
 

DeletedUser66217

Guest
1 king of the game
Lijkt me zeer professioneel.. genoeg ervaring, als hij geen gekke dingen doet vermoed ik dat hij wel in de top 2-3 blijft

2 Drogyn
Je was geen noob op w27... de rest was gewoon beter ;), lijkt me een top 10 zolang dat hij geen nieuwe tactieken uitprobeert ;)

3 As.iLayDying
lijkt me een goede speler.. top 20

4 Ricimo
ik hoor dat hij zich al bewezen heeft.. en er speelt een meisje mee in het team.. kan er niet beter op worden ;)
is een stevig account met een daadkrachtig team... ik gok toch minstens op top 10 al dan niet top 5

5 Pray For Mercy
komt zeer professioneel over en wat ik er mij van kan herinneren op w7 (met de gedachte dat hij nu verder staat dan toen) gokje op top 10

6 Rhydon Ft. Hitmonlee
goede historiek, maar lijkt me meer top 30

7 Haunter Ft. Gengar
hier hetzelfde en top 30

8 Da Vinci.
vind ik weinig geschiedenis over... maar ik meen hem te herinneren van w14 ofzo .. maar dat lijkt me vaag dus laat ik deze open :p

9 Skull-n-Bones
weet ik niks over en kan er ook weinig over vinden.. als ik het zo moet bekijken .. weinig tegenstand in de buurt, tenzij hij in onmin raakt met As.iLayDying (maar zijnde dat ze beide alle kanten uit kunnen zal dat wel niet) top 20

10 Oryx
geen goed gevoel bij deze speler.. top 40

11 iGear
lijkt mij een ervaren speler zonder te veel onzin.. top 15

12 MOSA TRAJECTUM
lijkt me wel top 20, komt agresief over ;) +puntje

13 lebbertje
lijkt me dat hij wel wat gaat wegzakken..top30.. wel een goede speler, maar te gevangen qua toekomstige edelruimte ?? (en zal dus te veel moeten gaan bunkeren en tegen bunkers opboksen in midgame)

14 Risky
geen goed gevoel bij deze speler.. top 50 ?

15 Dont Stop The Music
eerst dacht ik... die speler is wel ok.. maar als je al spelers aan de andere kant van de wereldkaart gaat zitte bedreigen omdat ze daar een spelertje van 8.000 punten aanvallen... niet bepaald doelgericht..
maar rekening houdend met dat king of the game hem wel hoog zal houden.. top 25

16 Saccharomyces Cerevisiae
lijkt me zeker wel een goede speler top25

17 orcfighter
nee, lijkt me geen stevige speler.. top 35 .. als hij het volhoud

18 Rock.nRollSuicide
zelfde als hierboven.. top 35 als hij het volhoud

19 The Fall of Anarchy.
ik zie in zijn geschiedenis steeds opnieuw dat wanneer hij opbokst tegen een gelijke, hij verliest. top 40 als hij het volhoud

20 La Kouchov Obarkarchov
lijkt me zeker wel een verstandige speler en zal vast top 20 blijven


---

ik heb er een tijdje uitgelegen, dus weet niet goed wat de vriendenkringen zijn :rolleyes: maar ik denk dat ik toch vrij goed zit in de schattingen :)

---

Je zou is met krepox moeten gaan praten, denk dat je heel goed met hem kan praten. :D

Verder.. Ik ga niet eens de moeite doen allemaal redeneringen te geven waarom het niet zo is enz enz.
 

DeletedUser

Guest
Ik maak denk ik ook maar eens een lijstje.
Kijken wie ik goed en fout rate.
 

DeletedUser

Guest
1 king of the game
Goed team, ze weten waar ze mee bezig zijn en ik denk zeker dat als er niks geks gebeurd ze zeker in de top blijven. Top team dus.

2 Drogyn
Hoge ODA dus heeft denk ik wel wat verloren voor zijn dorpen. Lijkt me een redelijk goed team, als ze niet quitten denk ik top 10

3 As.iLayDying
Goede speler zeker met calamus erop. Lijkt me top 5 waardig als ze niet een massa aanval krijgen of quitten.

4 Ricimo
Ik had inderdaad gezien dat deze speler veel PA gebruikt, denk niet dat hij top 20 waardig is mede doordat hij twee dorpen heeft geïnternd

5 Pray For Mercy
Lijkt me een sterk account met spelers die weten wat ze doen, Dunno heeft van hem al wel wat last gehad, top 10

6 Rhydon Ft. Hitmonlee
Lijkt me een puik team denk wel top 10 als het allemaal goed gaat

7 Haunter Ft. Gengar
Het zelfde als hierboven, goede spelers en top 10 waardig denk ik wel

8 Da Vinci.
Lijkt me een redelijke speler maar denk dat hij wel wat naar beneden gaat, misschien top 20 maar ik denk top 30

9 Skull-n-Bones
Ze ervaren en goede spelers, hoge ODA en ze weten wat ze doen, de enige spelers waar ik ook nog echt meer praat uit de top 20. Zeker top 10 waardig als ze zo doorgaan

10 Oryx
Deze speler denk ik niet dat hij top 20 waardig is en ik denk dat ze gaan wegzakken of compleet verdwijnen door de stam die om hun heen ligt, voor nu denk ik top 40

11 iGear
Redelijke speler maar denk niet voor de top 10, top 30 denk ik voor deze speler

12 MOSA TRAJECTUM
Stond eerst hoger dus ik denk dat dit account ook nog gaat afzakken, top 40 denk ik

13 lebbertje
Lijkt me een redelijke speler, heeft een aardig cluster opgebouwd maar ik denk dat deze speler in de top 20 zal zijn en niet veel hoger dan rank 20-15

14 Risky
Heeft zeker een goed cluster maar heeft nog geen 10k dorpen gefarmt? Denk dat deze speler nog wel een goede kans heeft om top 10 te komen maar voor nu, top 20

15 Dont Stop The Music
Natuurlijk goede spelers en tove styrke natuurlijk ook :). Denk dat dit account top 15 zo niet top 10

16 Saccharomyces
Hoor dat de hoofdspeler gaat stoppen/is gestopt. Denk dat dit account top 5 waardig was maar nu top 20 denk ik, denk dat ze nog wel afzakken

17 orcfighter
Best redelijke ODA, geen stam en weinig aangevallen wat mij toch enigszins verbaast aangezien hij in een dicht bevolkt gebied licht. Top speler van w20 dus denk wel top 15 waardig

18 Rock.nRollSuicide
Licht redelijk goed en compact cluster. Lijkt me niet verkeerd dus zeg ik top 20

19 The Fall of Anarchy.
Goede stam, goede ligging, helaas wel als 1e dorp een bb overgenomen maar denk zeker dat deze speler hoog gaat eindigen, top 15

20 C.Rusher
Lastig te beoordelen, veel dorpen snel na elkaar aangezien hij zijn eerste dorp pas op 11 mei heeft overgenomen, denk alleen niet dat hij top 20 zal blijven maar top 40.

Als iemand het niet eens is wil ik graag horen wat ik verkeerd heb beoordeeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wij spelen nog altijd met z'n drieën. 'Hoofdspeler' is niet gestopt ;) @ Saccha
 

DeletedUser66217

Guest
1 king of the game
Goed team, ze weten waar ze mee bezig zijn en ik denk zeker dat als er niks geks gebeurd ze zeker in de top blijven. Top team dus.

2 Drogyn
Hoge ODA dus heeft denk ik wel wat verloren voor zijn dorpen. Lijkt me een redelijk goed team, als ze niet quitten denk ik top 10

3 As.iLayDying
Goede speler zeker met calamus erop. Lijkt me top 5 waardig als ze niet een massa aanval krijgen of quitten.

4 Ricimo
Ik had inderdaad gezien dat deze speler veel PA gebruikt, denk niet dat hij top 20 waardig is mede doordat hij twee dorpen heeft geïnternd

5 Pray For Mercy
Lijkt me een sterk account met spelers die weten wat ze doen, Dunno heeft van hem al wel wat last gehad, top 10

6 Rhydon Ft. Hitmonlee
Lijkt me een puik team denk wel top 10 als het allemaal goed gaat

7 Haunter Ft. Gengar
Het zelfde als hierboven, goede spelers en top 10 waardig denk ik wel

8 Da Vinci.
Lijkt me een redelijke speler maar denk dat hij wel wat naar beneden gaat, misschien top 20 maar ik denk top 30

9 Skull-n-Bones
Ze ervaren en goede spelers, hoge ODA en ze weten wat ze doen, de enige spelers waar ik ook nog echt meer praat uit de top 20. Zeker top 10 waardig als ze zo doorgaan

10 Oryx
Deze speler denk ik niet dat hij top 20 waardig is en ik denk dat ze gaan wegzakken of compleet verdwijnen door de stam die om hun heen ligt, voor nu denk ik top 40

11 iGear
Redelijke speler maar denk niet voor de top 10, top 30 denk ik voor deze speler

12 MOSA TRAJECTUM
Stond eerst hoger dus ik denk dat dit account ook nog gaat afzakken, top 40 denk ik

13 lebbertje
Lijkt me een redelijke speler, heeft een aardig cluster opgebouwd maar ik denk dat deze speler in de top 20 zal zijn en niet veel hoger dan rank 20-15

14 Risky
Heeft zeker een goed cluster maar heeft nog geen 10k dorpen gefarmt? Denk dat deze speler nog wel een goede kans heeft om top 10 te komen maar voor nu, top 20

15 Dont Stop The Music
Natuurlijk goede spelers en tove styrke natuurlijk ook :). Denk dat dit account top 15 zo niet top 10

16 Saccharomyces
Hoor dat de hoofdspeler gaat stoppen/is gestopt. Denk dat dit account top 5 waardig was maar nu top 20 denk ik, denk dat ze nog wel afzakken

17 orcfighter
Best redelijke ODA, geen stam en weinig aangevallen wat mij toch enigszins verbaast aangezien hij in een dicht bevolkt gebied licht. Top speler van w20 dus denk wel top 15 waardig

18 Rock.nRollSuicide
Licht redelijk goed en compact cluster. Lijkt me niet verkeerd dus zeg ik top 20

19 The Fall of Anarchy.
Goede stam, goede ligging, helaas wel als 1e dorp een bb overgenomen maar denk zeker dat deze speler hoog gaat eindigen, top 15

20 C.Rusher
Lastig te beoordelen, veel dorpen snel na elkaar aangezien hij zijn eerste dorp pas op 11 mei heeft overgenomen, denk alleen niet dat hij top 20 zal blijven maar top 40.

Als iemand het niet eens is wil ik graag horen wat ik verkeerd heb beoordeeld.

Common, als eerste bb dorp overgenomen? Speler die op delete drukte toen hij trein zag aankomen ja.
 
Bovenaan