Dunno VS *H*R*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Succes beide stammen, hoop dat hr het nog beetje interessant kunnen maken.


Goed ik wil mijn positieve uitlatingen over de stam *H*R* terugtrekken nu ze overgaan tot RL bedreigingen en zwartmakerij :eek: :eek: :eek: :eek:

Hahah show de pm ben wel nieuwsgierig naar ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik zat er net ook aan te denken. Natuurlijk doet de politie hier nu niets mee, maar waarom zou je niet even bellen? Je verliest er niets mee en kan tenminste aantonen dat je je bedreigd voelde e.d. Je weet maar nooit of je hier iets mee kan.
Mij lijkt het win-win.

Lol, je kunt het beter bij de mods rapporteren. Krijgen ze een ban voor een bepaalde tijd. Dat is helemaal win-win.
 

DeletedUser

Guest
Pff, wat een gehaat in dit topic. Rot alsjeblieft ff een stukje op als je alleen maar haat loopt te zaaien hierzo.

Aan beide kanten is het een sportieve oorlog en wordt het sportief opgevat. (met uitzondering van enkele leden kennelijk).
Als dit topic je helemaal niks interesseert, ga dan geen onnozele dingen posten. Bij pagina 7 ben ik gestopt met lezen omdat ik me enorm irriteer aan sommige mensen, waaronder Ash. Je begint over compleet andere dingen te lullen dan waarover het gaat. het boeit NIEMAND, of alleen jou, dat Graphicous in Plague heeft gezeten, of CO is geweest. Praat dus gewoon over deze oorlog en niet over andere dingen... Dan krijg ik misschien zin om het topic wel bij te houden aangezien ik 1 van de mensen ben die 100% in de oorlog zit..

Gr,
B

Haat zaaien. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Je bent anders best cynisch Ash. En dat siert je totaal niet. :D
Maar enfin, dat moet je allemaal zelf weten.
 

DeletedUser5312

Guest
Ik vind het niet grappig als mensen anderen bedreigen om een spel. Als je geownt wordt, moet je niet zo gaan janken iig

nouja als je je woede moet uiten vind ik dat best eigenlijk, doe ik ook als ik battlefield speel :p maarja houd et dan bij je moeder opmerkingen ofzo ipv rl bedreigingen, dat is dan ook weer zo dom.

maargoed kunnen we toevallig nog een geupdate statistieken kaartje krijgen? :D
 

DeletedUser

Guest
nouja als je je woede moet uiten vind ik dat best eigenlijk, doe ik ook als ik battlefield speel :p maarja houd et dan bij je moeder opmerkingen ofzo ipv rl bedreigingen, dat is dan ook weer zo dom.

maargoed kunnen we toevallig nog een geupdate statistieken kaartje krijgen? :D

Of je vloekt gewoon eens hardop uit frustratie ipv mensen te gaan beledigen? Ik kan er in komen dat je je inleeft in een spelletje, maar om nu over anderen hun moeder te gaan beginnen of om ze te bedreigen gaat me toch wat ver.
 

DeletedUser

Guest
Bik is gister wat dorpen verloren zag ik.

onzin enkel de dorpen die ik net pakte namen ze terug maar dat maakt me weinig uit die staan toch leeg nu :p dus pak ik de andere en die pak ik later wel weer terug ^^ alleen maar gratis edels dit :)
 

DeletedUser68703

Guest
Goeie samenwerking tussen de leden van Dunno.
Ik kreeg op de 1e avond/nacht meer dan 75 aanvallen binnen.
Er was voor mij geen houden meer aan.

Helaas voor mij

En wat betreft de rl "bedreiging" aan het adres van Bik keur ik zeker af!!!

Brooz77 | *H*R*
 

DeletedUser5312

Guest
Of je vloekt gewoon eens hardop uit frustratie ipv mensen te gaan beledigen? Ik kan er in komen dat je je inleeft in een spelletje, maar om nu over anderen hun moeder te gaan beginnen of om ze te bedreigen gaat me toch wat ver.

ja precies zo bedoelde ik het eigenlijk ook meer :p begrijp me niet verkeerd, ik zou het zelf ook niet doen hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Goeie samenwerking tussen de leden van Dunno.
Ik kreeg op de 1e avond/nacht meer dan 75 aanvallen binnen.
Er was voor mij geen houden meer aan.

Helaas voor mij

En wat betreft de rl "bedreiging" aan het adres van Bik keur ik zeker af!!!

Brooz77 | *H*R*

Krijg je geen steun van de stam, had je misschien treintjes kunnen snipen of was het echt hopeloos?
 

DeletedUser

Guest
dat was vrij hopeloos

Lecture heb ik nog middag vv gedaan heb nog iets kunnen doen door te schuiven en counteren maar de clears van bik waren net iets te goed voor de os die was vrijgekomen

Maar als mensen als BOG en ARO en Lodorin bij 1 dorp verloren niet meer online komen kan de rest ook niks.

Lodorin alle dorpen kwijt ODD 7k Ik schaam mij

Lecture paar dorpen kwijt bijna 200 K ODD zo zie ik het liever


maar jha Dunno heeft flinke klap kunnen maken
 

DeletedUser67858

Guest
En dunno stopt nog niet:$..

Wie weet over 40min dorp 002 van Lecture. ben benieuwd aangezien al mijn bijl oppeens 10uur weg was gestuurd dat ik er niks kon voor timen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan