Dunno VS *H*R*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser54620

Guest
Guessing thats not allowed ;)

Die zou ik toch verwijderen ;)

Prentje is wel geinig trouwens.

2qxrz41.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ach, zolang de meesten het niet erg vinden. Misschien dat een 17 jarig moderatortje de regels even wil naleven, maar goed. :D

Dat slaat nergens naar. Een 35-jarige mod moet de regels ook naleven. Er zijn hier kinderen aanwezig en de AF regels stellen duidelijk dat naakt niet geaccepteerd wordt. Het heeft niets te maken met te jonge mods die zich willen bewijzen, dit is gewoon een overtreding van de regels.

Alles even aan de kant geschoven, waarom kicken kerels op vrouwen die high zijn? :confused: Gatenkaas dan in het bijzonder met z'n fotos van vrouwen met bongs. :p
 

DeletedUser54620

Guest
Dat slaat nergens naar. Een 35-jarige mod moet de regels ook naleven. Er zijn hier kinderen aanwezig en de AF regels stellen duidelijk dat naakt niet geaccepteerd wordt. Het heeft niets te maken met te jonge mods die zich willen bewijzen, dit is gewoon een overtreding van de regels.

Alles even aan de kant geschoven, waarom kicken kerels op vrouwen die high zijn? :confused: Gatenkaas dan in het bijzonder met z'n fotos van vrouwen met bongs. :p

Sorry papa Chazu..

Je spreekt duidelijk niet uit eigen ervaring, dus ik zal dat even voor je doen. Als je nog nooit met een meisje high geweest bent zou ik 't zeker nog eens doen want ik kan me geen keer herinneren dat ik 't niet naar m'n zin heb gehad :). En nee dan doel ik niet alleen op erotische dingen, maar het is gewoon heel gezellig.

Daarnaast is een meisje die een bong hit gewoon fucking hawt. Mits ze knap is. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben uberhaupt nooit high geweest ^^

Ook nog nooit een coffeshop van binnen gezien.
 

DeletedUser54620

Guest
Dat 'ie minderjarig is en net voor het eerst een meisje zonder topje heeft gezien hihi. :D
 

DeletedUser

Guest
Sorry papa Chazu..

Je spreekt duidelijk niet uit eigen ervaring, dus ik zal dat even voor je doen. Als je nog nooit met een meisje high geweest bent zou ik 't zeker nog eens doen want ik kan me geen keer herinneren dat ik 't niet naar m'n zin heb gehad :). En nee dan doel ik niet alleen op erotische dingen, maar het is gewoon heel gezellig.

Daarnaast is een meisje die een bong hit gewoon fucking hawt. Mits ze knap is. :D

Neen, geen ervaring met highe vrouwen. Ik smoor zelf ook niet dus ik mis de 'cultuur' een beetje. Maar ze zijn gewoon heel erg gezellig? Dat lijkt me een dure manier om een fijn gesprek te hebben :p
 

DeletedUser

Guest
Ik drink alcohol maar ook niet meer dan dat. Roken doe ik ook niet, en ik mis het ook niet dusja. Ik en Chazu zitten denk ik wel op een lijn wat dat betreft of niet soms Chaz?
 

DeletedUser

Guest
Dat 'ie minderjarig is en net voor het eerst een meisje zonder topje heeft gezien hihi. :D

Waar is die bedank knop wanneer je hem nodig hebt xD

Neen, geen ervaring met highe vrouwen. Ik smoor zelf ook niet dus ik mis de 'cultuur' een beetje. Maar ze zijn gewoon heel erg gezellig? Dat lijkt me een dure manier om een fijn gesprek te hebben :p

Hoeft niet, een vriendin van mij was op een gegeven moment ook helemaal high en die begon hem te trippen, opzich wel grappig xD
 

DeletedUser54620

Guest
Neen, geen ervaring met highe vrouwen. Ik smoor zelf ook niet dus ik mis de 'cultuur' een beetje. Maar ze zijn gewoon heel erg gezellig? Dat lijkt me een dure manier om een fijn gesprek te hebben :p
Ik zei niks over een fijn gesprek hehe. Ik zei alleen dat 't heel gezellig is. En mensen denken er ook veel te slecht over, ik heb nog nooit iemand bad zien gaan. Ik drink ook liever een biertje hoor, maar als een knap meisje vraagt of ik blowtje kom roken zeg ik geen nee hoor. :rolleyes:


Ik drink alcohol maar ook niet meer dan dat. Roken doe ik ook niet, en ik mis het ook niet dusja. Ik en Chazu zitten denk ik wel op een lijn wat dat betreft of niet soms Chaz?
Met andere woorden je leeft maar half. :(


Waar is die bedank knop wanneer je hem nodig hebt xD

Hoeft niet, een vriendin van mij was op een gegeven moment ook helemaal high en die begon hem te trippen, opzich wel grappig xD
LoGje die weet wel van aanpakken hoor :D
 

DeletedUser39541

Guest
Sorry papa Chazu..

Je spreekt duidelijk niet uit eigen ervaring, dus ik zal dat even voor je doen. Als je nog nooit met een meisje high geweest bent zou ik 't zeker nog eens doen want ik kan me geen keer herinneren dat ik 't niet naar m'n zin heb gehad :). En nee dan doel ik niet alleen op erotische dingen, maar het is gewoon heel gezellig.

Daarnaast is een meisje die een bong hit gewoon fucking hawt. Mits ze knap is. :D

Ik kan het high net zo leuk hebben met een chick, dan niet high :eek: Dus snap je punt niet helemaal ..
 

DeletedUser49603

Guest
Ik heb nog nooit drugs gebruikt maar ik ben zeker van plan om een keertje te gaan blowen :D Dat moet ik gewoon keertje geprobeerd hebben
 

DeletedUser

Guest
Lol boetje1 sluit het topic jaaaaaaa en kijkt hier overheen :D

2 opties:

1. Boetje vind het stiekem wel leuk en kijk met rode oortjes naar die foto's.
2. Hij gaat er gewoon vanuit dat alles hier prima is en leest dit topic niet.
 

DeletedUser60542

Guest
duss, volgens mij is dit een oorlog topic niet een wiet topic:)
 

DeletedUser

Guest
Ik drink alcohol maar ook niet meer dan dat. Roken doe ik ook niet, en ik mis het ook niet dusja. Ik en Chazu zitten denk ik wel op een lijn wat dat betreft of niet soms Chaz?
Lijntjes doe ik ook niet hoor :D
Ik zei niks over een fijn gesprek hehe. Ik zei alleen dat 't heel gezellig is. En mensen denken er ook veel te slecht over, ik heb nog nooit iemand bad zien gaan. Ik drink ook liever een biertje hoor, maar als een knap meisje vraagt of ik blowtje kom roken zeg ik geen nee hoor. :rolleyes:
Oh zo. Nu ja, ik kan dan wel inzien waarom mensen het doen maar ik geloof niet dat ik opeens de verleiding niet zal kunnen weerstaan. Ik ben ronduit tegen roken (niet tegen rokers, enkel het roken) en wiet doet me daar teveel aan denken. :x
Met andere woorden je leeft maar half. :(
Zelfs drinken doe ik in mate. Ik kan veel drinken, maar dan komt er ook veel uit. Zwakke maag :D
duss, volgens mij is dit een oorlog topic niet een wiet topic:)
En ik maar denken dat je in een oorlog twee partijen hebt. Hier is het net of we verstoppertje spelen. Zo af en toe vinden we eens troepen in de dorpen die Dunno aanvalt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan