Dunno VS *H*R*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
De rest van de troepen is paaseieren aan het zoeken of niet soms ;)

Ze zijn ook niet echt actief als ik die berichtjes lees. Ze laten de troepen in een full off dorp midden op de dag liggen ipv te dodgen. Verbaasd me dat ze het zo makkelijk maken, ze kunnen best meer tegengas geven lijkt mij.
 

DeletedUser

Guest
De rest van de troepen is paaseieren aan het zoeken of niet soms ;)

Ze zijn ook niet echt actief als ik die berichtjes lees. Ze laten de troepen in een full off dorp midden op de dag liggen ipv te dodgen. Verbaasd me dat ze het zo makkelijk maken, ze kunnen best meer tegengas geven lijkt mij.

Wij zijn gewoon lui :cool:
 

DeletedUser54620

Guest
Ben dan ook wel n hele stoere jongen hoor !:cool:

Maar nogmaals, ik snap je punt niet helemaal ;)
Ik de jouwe ook niet en daarnaast boeit 't me ook vrij weinig. :D

Lol boetje1 sluit het topic jaaaaaaa en kijkt hier overheen :D

2 opties:

1. Boetje vind het stiekem wel leuk en kijk met rode oortjes naar die foto's.
2. Hij gaat er gewoon vanuit dat alles hier prima is en leest dit topic niet.
Haha dat idee had ik dus ook. Maar ja zo zie je maar hoe goed onze modjes zijn. :rolleyes:

duss, volgens mij is dit een oorlog topic niet een wiet topic:)
Zo interessant *GAAP* En volgens mij gaat dat gewoon samen hoor. :)

Lijntjes doe ik ook niet hoor :D
Ik ook niet :p

Oh zo. Nu ja, ik kan dan wel inzien waarom mensen het doen maar ik geloof niet dat ik opeens de verleiding niet zal kunnen weerstaan. Ik ben ronduit tegen roken (niet tegen rokers, enkel het roken) en wiet doet me daar teveel aan denken. :x
Als je 't niet wil moet je 't ook gewoon niet doen. Ik moedig je niet aan hoor. Iedereen doet z'n eigen ding :D

Zelfs drinken doe ik in mate. Ik kan veel drinken, maar dan komt er ook veel uit. Zwakke maag :D

watje :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
30
Als je niet van roken houdt kan je altijd nog overstappen op de truffels huh? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jongeh dit is mijn hot girls + weed topic. :p

:D
Dat is zeker een chearleader binnen deze oorlog? Voor welke stam is zij eigenlijk?
Hier staat de foto nog in jongens!!!! :p :D
De rest van de troepen is paaseieren aan het zoeken of niet soms ;)

Ze zijn ook niet echt actief als ik die berichtjes lees. Ze laten de troepen in een full off dorp midden op de dag liggen ipv te dodgen. Verbaasd me dat ze het zo makkelijk maken, ze kunnen best meer tegengas geven lijkt mij.

Onzin dat ligt maar net aan je tegenstander sommige tegenstanders zijn simpel ens ommigen niet.
 

DeletedUser39541

Guest
Lol boetje1 sluit het topic jaaaaaaa en kijkt hier overheen :D

2 opties:

1. Boetje vind het stiekem wel leuk en kijk met rode oortjes naar die foto's.
2. Hij gaat er gewoon vanuit dat alles hier prima is en leest dit topic niet.

Optie 1, de ouwe snoeperd zit nu nog te gniffelen achter ze PC =D
 

DeletedUser

Guest
Hier staat de foto nog in jongens!!!! :p :D

Lol wat een mods hier, haha.

Onzin dat ligt maar net aan je tegenstander sommige tegenstanders zijn simpel ens ommigen niet.

Vertel dan eens iets over de moeilijkere tegenstanders uit die stam. Hoe hebben ze het je moeilijk gemaakt, en hoe heb je daarop gereageerd?

Optie 1, de ouwe snoeperd zit nu nog te gniffelen achter ze PC =D

Zo oud zijn die mods van tegenwoordig niet hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Oh zo. Nu ja, ik kan dan wel inzien waarom mensen het doen maar ik geloof niet dat ik opeens de verleiding niet zal kunnen weerstaan.
Waarom doe je er zo moeilijk over als je het zelf nog nooit geprobeerd hebt eigenlijk? Marihuana heeft verwaarloosbare negatieve bijwerkingen bij het grootste deel van de mensen. Ja je hebt personen die een psychose krijgen van wiet, maar dat is geen normale wiet maar wiet met een heel hoog THC-gehalte (wiet is in Nederland daar op gekweekt, wat men in de coffeeshop koopt is normaal dit soort wiet), maar met normale wiet heb je dat ook niet. En bij de hoge THC-variant is het ook maar 3% van de gebruikers die last heeft van deze bijwerking...

Ik ben ronduit tegen roken (niet tegen rokers, enkel het roken) en wiet doet me daar teveel aan denken. :x
Je bent tegen roken, maar niet tegen rokers? Hoe werkt dat dan? Het lijkt mij dat je als je tegen roken bent, je ook tegen rokers bent. Ik vind het maar triest dat mensen andermans pleziertje af willen pakken... Niet roken in de horeca bijvoorbeeld... Niemand verplicht je om in zo'n café naar binnen te gaan hoor... Lijkt mij dat de baas van de tent het recht heeft om te bepalen hoe men zich gedraagt in zijn tent, maar nee hoor Vadertje Staat ziet het als hun taak om en de burgers en de eigenaar van de horecagelegenheid te pesten.
 

DeletedUser

Guest
Statistieken jongens, statistieken willen we zien!

Zijde 1:
Stammen: *H*R*
Zijde 2:
Stammen: Dunno

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4
Kant 2: 42
Verschil: 38

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28,532
Kant 2: 268,122
Verschil: 239,590

chart
 

DeletedUser

Guest
Je bent tegen roken, maar niet tegen rokers? Hoe werkt dat dan? Het lijkt mij dat je als je tegen roken bent, je ook tegen rokers bent. Ik vind het maar triest dat mensen andermans pleziertje af willen pakken... Niet roken in de horeca bijvoorbeeld... Niemand verplicht je om in zo'n café naar binnen te gaan hoor... Lijkt mij dat de baas van de tent het recht heeft om te bepalen hoe men zich gedraagt in zijn tent, maar nee hoor Vadertje Staat ziet het als hun taak om en de burgers en de eigenaar van de horecagelegenheid te pesten.

Kan toch. Hij kan tegen roken zijn maar dat hoeft niet te betekenen dat hij een hekel aan iemand zou moeten hebben puur omdat diegene rookt. Een vriend van jou kan een hekel aan tw hebben maar dat impliceert niet dat hij dan ook een hekel aan jou heeft. Als een ander iets doet waar ik niets mee heb veroordeel ik diegene niet meteen hoor. Ik rook ook niet, maar ik heb totaal geen probleem met mensen die dat wel doen. Iedereen moet dat zelf lekker bepalen, ik ga me niet bemoeien met andermans privé leven.

In cafe's kan ik me er wel iets bij voorstellen. Je hebt ook mensen met astma, je hebt café medewerkers. Persoonlijk maakt het mij niet uit of anderen roken, maar sommige mensen kunnen er niet tegen als ze meeroken. Het zou jammer zijn als ze om deze reden nooit een café konden bezoeken, en de medewerkers worden er dag in dag uit mee geconfronteerd ook als ze er niet op zitten te wachten. Je zou wel aparte rookruimtes moeten kunnen maken in grotere cafe's. Dan moet je zelf maar bepalen of je daarin gaat ja of nee. Maar we gaan nu nogal offtopic, in het serieus vrij forum is er echter meer dan genoeg ruimte voor een discussie als deze ;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom doe je er zo moeilijk over als je het zelf nog nooit geprobeerd hebt eigenlijk? Marihuana heeft verwaarloosbare negatieve bijwerkingen bij het grootste deel van de mensen. Ja je hebt personen die een psychose krijgen van wiet, maar dat is geen normale wiet maar wiet met een heel hoog THC-gehalte (wiet is in Nederland daar op gekweekt, wat men in de coffeeshop koopt is normaal dit soort wiet), maar met normale wiet heb je dat ook niet. En bij de hoge THC-variant is het ook maar 3% van de gebruikers die last heeft van deze bijwerking...
Omdat ik denk dat het bij mij fout zou kunnen gaan, en ik heb gehoord dat dat de kans op slecht trippen vergroot. Wat me niet meer gerust stelt. :D
Je bent tegen roken, maar niet tegen rokers? Hoe werkt dat dan? Het lijkt mij dat je als je tegen roken bent, je ook tegen rokers bent.
Omdat ik niet in zwart/wit denk? :rolleyes: Als ik tegen rokers zou moeten zijn dan zou ik tegen 70% van mijn vrienden moeten zijn. Maar ik ga hun niet zeggen hoe zij moeten leven, ik vraag enkel dat ze de rook van mij weg blazen. Iedereen tevreden. Zij krijgen geen gezaag naar hun oren, ik geen rook naar mijn neus. Roker en niet-roker vredig naast elkaar.
Ik vind het maar triest dat mensen andermans pleziertje af willen pakken... Niet roken in de horeca bijvoorbeeld... Niemand verplicht je om in zo'n café naar binnen te gaan hoor... Lijkt mij dat de baas van de tent het recht heeft om te bepalen hoe men zich gedraagt in zijn tent, maar nee hoor Vadertje Staat ziet het als hun taak om en de burgers en de eigenaar van de horecagelegenheid te pesten.
Ik ken veel rokers die toegeven dat café's nu aangenamer zijn dan voor de rookwet. Er is slechts een (chagrijnige) minderheid die de wet nog steeds een slechte zet vindt heb ik ondervonden in mijn kring van vrienden & familie.
 

DeletedUser

Guest
Precies Chazu we leven niet in Noord Korea waar iedereen hetzelfde moet zijn, dat zou me wat zijn zeg. Als je me niet tot last bent met wat je doet maakt het mij niks uit. Of je nou rookt, een hoofddoek draagt, tatoeages hebt of een cactus op je hoofd hebt omdat je in de heilige cactus gelooft. Dat moet je allemaal lekker zelf weten, zolang je er maar voor zorgt dat een ander geen last van je heeft.

En ik raak al verslaafd aan zo'n *** spel als dit haha. Het is dat een RL vriend me weer aangezet heeft tot het spelen van dit spel, ik had eerder al gezegd dat ik dit niet meer ging doen :p
 

DeletedUser

Guest
Precies Chazu we leven niet in Noord Korea waar iedereen hetzelfde moet zijn, dat zou me wat zijn zeg. Als je me niet tot last bent met wat je doet maakt het mij niks uit. Of je nou rookt, een hoofddoek draagt, tatoeages hebt of een cactus op je hoofd hebt omdat je in de heilige cactus gelooft. Dat moet je allemaal lekker zelf weten, zolang je er maar voor zorgt dat een ander geen last van je heeft.

En ik raak al verslaafd aan zo'n *** spel als dit haha. Het is dat een RL vriend me weer aangezet heeft tot het spelen van dit spel, ik had eerder al gezegd dat ik dit niet meer ging doen :p

Ik was ook gestopt tot mijn maatje Wizze (de echte wizze, RL vriend van me) me weer aanzette. En toen belandde ik hier... :mad: :p
 

DeletedUser

Guest
En ook Gatenkaas geband. Zo wordt iedereen van .Serve van het forum gehaald prima werk mods al was Gatenkaas natuurlijk geen verkeerde jongen hé.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan