[Speeltopic] WvW #130

DeletedUser

Guest
Geen tijd voor discussie - lezen. Veel werk te doen. Vandaar mooteman vandaag even op mijzelf, als ik eerder klaar ben met werk, kan ik het nog aanpassen.
Blueknife is bewezen wolf!

Daarnaast @Blueknife: Dus op nacht 3 wisselde jij met iemand, die op nacht 4 weer met iemand wisselde, die op nacht 5 niet met Marco kon wisselen. Wie was de wisselaar na jou? :eek:
 

DeletedUser63354

Guest
Waarom ziet niemand nou in dat ik gewoon de waarheid vertel?
Ik zie dat dame mar in het topic heeft.. Beschermengel beschermt mij dus beter :eek:. Of dat gaat m natuurlijk niet worden gezien hij op mij stemt :(
Naja, jullie doen een slechte daad.

Ik kan via mn vastlopende mobiel niet veel verder meer posten. Maar de overigen die niet op mij stemmen. Mooteman, dame-mar, antiphoenix en anderen, denk eraan dat je hier een goedje eruit haalt!

Trouwens... Nu het toch int topic staat, ik wilde wisselen met quechua, want ik wist niet zeker of hij gewoon een medewolf opofferde. Ik dacht dat er ook veel meer stemmen op rukurt stonden. Daarna wilde ik marco wisselen. Ik bedoel, hij claimde wel heks, maar waarom worden zijn drankjes dan niet ingezet?

Ik claimde burger tegen de mensen die wisten dat ik wisselaar, want ik wist niet zeker of iemand wolf was. Naja, nu blijkt dus van wel. Genade.
En zeg, genade, toevallig werd cgrain wel gelunched terwijl je wist dat ik contact met hem had!
Echter heb ik dus domme keuzes gemaakt, en word hier mooi gebruik van gemaakt door genade.

Dus nogmaals, stem wijs! (Post is iets langer geworden, maarja kan ook niet anders als je bijna gelynched word).
Veel plezier nog.
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft niet zo gedragen te doen Blueknife, zoals het er nu naar uit ziet win jij met de rest van de wolven.

Slaro stemt op mij en Mooteman leest het topic niet en stemt daardoor niet op jou zucht.

@Dame-MAR: Jij bent echt geloofwaardig met je stem op mij aangezien je zelf op Skype aangaf dat je wist dat Blueknife wolf is. :p

EDIT:
Ach, ik heb alles naar Slaro gestuurd, gewoon om te bewijzen dat ik wel alles wil doorsturen als je tenminste beleefd bent en me niet afroept.

Dus blijf jij maar lekker wolf zijn.
Dame MAR heeft het inderdaad gestuurd.
Slaro kan ook wolf zijn i.p.v. AntiPhoenix.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je hoeft niet zo gedragen te doen Blueknife, zoals het er nu naar uit ziet win jij met de rest van de wolven.

Slaro stemt op mij en Mooteman leest het topic niet en stemt daardoor niet op jou zucht.

@Dame-MAR: Jij bent echt geloofwaardig met je stem op mij aangezien je zelf op Skype aangaf dat je wist dat Blueknife wolf is. :p

EDIT:Slaro kan ook wolf zijn i.p.v. AntiPhoenix.

Ah nu je slijmtrucje niet heeft gewerkt kan ik toch een wolf zijn :eek: :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Alhoewel ik momenteel Genade meer verdacht vindt dan BlueKnife, begint BlueKnife zichzelf toch wel tegen te spreken.
De enige reden dat ik BlueKnife geïnfecteerd noemde, was voor een uitlokking. Ten eerste een uitlokking richting BlueKnife, kijken hoe hij erop reageert. Maar ook hoe de 3de persoon in de discussie zou reageren. En de overige mensen in het potje. Genade maakte er direct gebruik van en sloot op mij aan. Alhoewel hij enige argumenten heeft, zou een wolf direct op zoiets reageren.

Ook acht ik Slaro wolf. Hij probeert iedereen wijs te maken dat BlueKnife & Genade beide wolf zijn. Ik denk dat Slaro wolf is en Genade wil opofferen. Als Genade dan wolf blijkt, kan Slaro zichzelf goedje achten omdat hij heel de tijd al op Genade zat. Want laten we eerlijk zijn, Genade & BlueKnife zijn samen niet slim genoeg om als plan elkaar eruit te werken. Niet lullig bedoeld, maar die ervaring is er simpelweg niet. Slaro daarentegen heeft die ervaring wel.

Maar dan krijg je de vraag, waarom zouden de wolven iemand willen opofferen?
We zijn nog met acht. AntiPhoenix zal waarschijnlijk doodvallen voor inactiviteit. Dat maakt nog 7.
Dan wordt er 1 iemand gelynched & gelunched, als dat beide goedjes zijn, zijn er nog 5. Ik heb er het gevoel dat er misschien nog 3 wolven inzitten, iig nog 2. Dan zouden ze hebben gewonnen.
Dus als Genade goedje is en Slaro wolf, dan zouden ze winnen door Genade eruit te doen.


Fuck it, ik denk hier vast te veel over na.
Iig acht ik Slaro wolf.
Hij speelt alsof hij een blondje is.
 

DeletedUser63354

Guest
Nog even een reactie van op mijn mobiel.

Nou volgens mij wordt ik gelynched, wilde alleen even zeggen dat ik Genade, slaro en lloll king als wolven zie.
Succes goedjes!
 

DeletedUser

Guest
Ik zou het leuk vinden, zelfs vanaf je mobiel, dat je op zijn minst de moeite nam mijn naam goed te spellen :/
 

DeletedUser65747

Guest
Dag 6

Jaja dagje 6 alweer.
De gemoederen in wakkerdam zijn behoorlijk verdeeld, wie is nou wat en waarom en door wie en waardoor en door wat en hoezo.
De stemming was dan ook behoorlijk spannend deze keer, maar eerst las de notaris de afscheidsbrieven voor.
Afscheidsbrieven:
Marcoknight:
Het was een leuk potje,dat allereerst, met een goede spelleider opzich. Ik vond het fijn dat ik heks was, want dat was ik nooit eerder geweest. Jammer dat ik zo dom was geweest mijn drankje niet in te zetten, maar het zij zo, tactische keuze is verkeerde kant opgegaan. Ik wens de goedjes nog veel succes.


Rukurt:
Bedankt voor de steun

Daarna kwam het bakje tevoorschijn en werden de stemmen langzaam geteld.
De spanning was te snijden.
Lynch:
Slaro - Genade
ll0ll king - Bleuknife
Genade - Dame MAR - Bleuknife
Bleuknife - Genade
Mooteman - Mooteman
Anthraxxis - Bleuknife
Dame MAR - Genade

Genade 3x
Bleuknife 3x
Mooteman 1x

En zo was er hier een gelijkspel, maargoed we vergeten natuurlijk niet dat de burgemeester in dit geval altijd het laatste woord heeft en zo ook nu, Genade werdt richting het zwembad gesleurd en er in gekukelt. Hij loste gelijk op en je rook de stank van een dikke vette burger!

En dan was daar nog Anthraxxis. ik denk dat hiermee wel duidelijk is wie de lunch is:

Klaagmuur:
Anthraxxis, is dit het dan, dagen dapper beschermd en vandaag zelf het doelwit?
Zo lang hebben we gewacht, tot dit moment, en daar staan we dan, tegen over elkaar, op leven en dood!
Maar ach en wee, jij hebt jouw vleugels mee, heb je het slim gespeeld en bescherm je jezelf, of is het gedaan, dan komt er nog een ronde aan!
In het tweede geval ziet het het er wat minder gunstig uit, gewaagde rivalen, telkens weer.

Je bent een dappere tegenstander, dat geef ik je mee, maar mijn tanden hebben nog maar een doel en dat is een hap nemen uit jouw smoel.

Met vriendelijke groet,

de Wolven



Anthraxxis was beschermengel!
 

DeletedUser

Guest
Zucht.
Zoals ik al zei Slaro & Blueknife/Dame/Mooteman/Anti* (volgens mij kan er niemand worden uitgesloten vanwege de infectie.)

Slaro.

Slaro eerst, duidelijk het brein achter alles.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ok, sorry -Genade-, dan is toch Dame MAR de wolf, toneelstukje opgevoerd, BK en zij zijn degene die elkaar steeds opofferen schijnbaar, wel geweldig gespeeld, toegegeven.
 

DeletedUser

Guest
Zucht.
Zoals ik al zei Slaro & Blueknife/Dame/Mooteman/Anti* (volgens mij kan er niemand worden uitgesloten vanwege de infectie.)

Slaro.

Slaro eerst, duidelijk het brein achter alles.

Je kan beter eens opletten dan had je geweten dat ik min of meer bewezen goedje ben :eek: :eek:.
 

DeletedUser65747

Guest
Inactiviteiddood:

Sorry Antiphoenix maar het wordt nu toch iets te gortig, vandaag weer niet gestemd.

Antiphoenix was een wijze burger
 

DeletedUser

Guest
Ah dus complotje BK Ll0ll King of BK probeert hier zelf een tweespalt te drijven.
 

DeletedUser

Guest
Je kan beter eens opletten dan had je geweten dat ik min of meer bewezen goedje ben :eek: :eek:.

Er is een infectie geweest, dus niemand is bewezen.
Het feit dat je dit als argument gebruikt laat mij des te meer geloven dat jij degene bent die is geïnfecteerd.
 

DeletedUser63354

Guest
Er is een infectie geweest, dus niemand is bewezen.
Het feit dat je dit als argument gebruikt laat mij des te meer geloven dat jij degene bent die is geïnfecteerd.

En net was ik nog geinfecteerd :eek:. Zoals al eerder gezegd verdacht ik jou al !
 

DeletedUser

Guest
Er is een infectie geweest, dus niemand is bewezen.
Het feit dat je dit als argument gebruikt laat mij des te meer geloven dat jij degene bent die is geïnfecteerd.

Ah, nu ben ik zelfs geïnfecteerd, zeg dan even wat er zo anders is aan mijn gedrag. Ik ben juist een van de weinige spelers die nog enigszins logisch probeert na te denken, jij bent vooral inactief, en vlak voordat de wolven op winst staan bijna kom je opeens terug en dat is toch ook enigszins opmerkelijk, doe niet dom dan en stem mee op een echte wolf, in plaats van dit trieste gedoe, ik ben gevleid dat je me briljant vindt, maar ik zie hier eerder klunzerig wolvengedrag voorbij komen en Dame MAR en BK zijn mijn hoofdverdachten op dit moment.
 
Bovenaan