De rattenoorlog - Break

DeletedUser

Guest
Bescheidenheid is nooit een slechte zaak flos, denk daar eens over na.;)

Het is valse bescheidenheid DS3 en dat weet je dondersgoed.

en ook dit. tegen mij sta je geen.20 dorpen voor. ik kreeg pas 2 dagen geleden de vv want de eigenaar had m de dag ervoor verbroken dus kon je een dag je gang gaan. sinds ik erop.zit pak ik.alles van je terug en de rente komt nog

dat je zonder def zit is eigen schuld. moet je de cfs maar niet stacken met frontdef haha
Hahahaha dit is wel leuk weer.

Nee ik moet de CF's leeg laten staan, dat lijkt me veel handiger. Nee Conquerking, CF's stack je altijd omdat je die niet kunt verdedigen via snippen, blocken en backtimen. Het front wel, zeker tegen jou, dat is kinderspel.
 

DeletedUser

Guest
Break fragiel, nee hoor :) Maar klopt het is een paar keer bijna zo ver gekomen. Dus? het is niet gebeurd. Daarnaast doe je allemaal aannames over dingen waar je niks van afweet. Zit je in break? nee. Dus : je weet niet waar je over praat. What doenst kill you makes you stronger ;) en als iedereen zich er bij neer lag dat break zou deleten waarom zijn we er dan nog/
Wel degelijk. Het illustreert een toestand waar Break nooit uit is gekomen. Het is niet gebeurd:eek: Klopt tompeter maar als AOW niks had gedaan dan was Break er niet meer en dan hadden we nu de wereld wel gewonnen waarschijnlijk. Rashani had al gezegd dat het klaar was, dat zegt wel genoeg. Daarvoor hoef ik niet in Break te zitten, zucht.
Verder zijn spreekwoorden geen argumenten. Omdat AOW kwam en jullie weer even hoop gaf.




Maar Flos? jullie zijn toch zo goed en wij zijn allemaal noobs. Jullie zullen w18 toch winnen en break zal vallen?
Ik hoop voor je dat je een kat hebt dan kan je het hem wijsmaken want ons hou je niet voor de gek. We kijken dwars door je mooie waanbeeld heen. Er is namelijk een heel verschil tussen willen en gedaan krijgen. En
Jammer flos break zal niet vallen. Door het harder en vaker ter roepen zal het echt niet gebeuren. Hoe graag je het ook wilt. Je maakt ons voor noobs uit, maar tegelijk word je door die zelfde lui geownd. En tja je loopt gewoon te provoceren als een gek dan kan je verwachten dat er klappen vallen. tja dat degene waarbij je de boel uitlokt ook nog samenwerken tja kut voor je maar wellicht kan je, als je word weggespeeld op dit account altijd nog op kredict of zo.
Wanneer heb ik dat gezegd? Ja, daar leek het wel op, nu niet nee, maar we hebben W18 al gewonnen dus in die zin is het ok.
Ik hou niemand voor de gek, dat is niet nodig. Er is geen sprake van waanbeelden, dan kan je er dus ook niet dwars doorheen kijken. Break staat al maanden op de rand van de afgrond, altijd al fragiel, tja, het is niet gebeurd, het scheelde meerdere keren een haar. Ik word niet geownd, haha, ik own eerder ja. Ik provoceer ook niet, ik geef enkel m'n mening die zonder uitzondering beter beargumenteerd is dan die van mijn 'tegenstanders', niet dat er daadwerkelijk sprake is van tegenstand. Over doorzichtige provocaties gesproken zeg. Heeft conquerking je wijs gemaakt dat het goed gaat? 11 dorpen in de min Tompeter, hoe gênant is dat wel niet?
 

DeletedUser28445

Guest
Wel degelijk. Het illustreert een toestand waar Break nooit uit is gekomen. Het is niet gebeurd:eek: Klopt tompeter maar als AOW niks had gedaan dan was Break er niet meer en dan hadden we nu de wereld wel gewonnen waarschijnlijk. Rashani had al gezegd dat het klaar was, dat zegt wel genoeg. Daarvoor hoef ik niet in Break te zitten, zucht.
Verder zijn spreekwoorden geen argumenten. Omdat AOW kwam en jullie weer even hoop gaf.

Wanneer heb ik dat gezegd? Ja, daar leek het wel op, nu niet nee, maar we hebben W18 al gewonnen dus in die zin is het ok.
Ik hou niemand voor de gek, dat is niet nodig. Er is geen sprake van waanbeelden, dan kan je er dus ook niet dwars doorheen kijken. Break staat al maanden op de rand van de afgrond, altijd al fragiel, tja, het is niet gebeurd, het scheelde meerdere keren een haar. Ik word niet geownd, haha, ik own eerder ja. Ik provoceer ook niet, ik geef enkel m'n mening die zonder uitzondering beter beargumenteerd is dan die van mijn 'tegenstanders', niet dat er daadwerkelijk sprake is van tegenstand. Over doorzichtige provocaties gesproken zeg. Heeft conquerking je wijs gemaakt dat het goed gaat? 11 dorpen in de min Tompeter, hoe gênant is dat wel niet?

Een tijdje geleden stond Break inderdaad op een moeilijk punt. Het klopt precies zoals ik het heb gezegd namelijk dat Break niet moet gaan stoppen, omdat er zeker weten nog een tijd gaat komen dat de tegenslagen bij |P| gaan voorkomen. En dat is wat er nu dus klaarblijkelijk gaande is.

Erg jammer voor |P|. Denk dat zo'n mooie stam wel een mooie eindstrijd verdiende met zoveel toppers erin en zo'n geschiedenis Toch vind ik dat Break ook zijn uithoudingsvermogen heeft laten zien door zich er telkens weer uit te weten vechten ondanks de enorme inactiviteit en problemen die Break te voorduren had. Jij weet hoe het zit. Ik denk dat, dat ook wel een pluimpje verdiend. Velen hadden Break al eerder zien sneuvelen, maar uiteindelijk staat alles er nog steeds.

Ik heb Break even toegesproken toen, ja. En het was genoeg om niemand meer te laten verleiden mee te gaan in een delete. Dat zou voor geen enkele partij leuk geweest zijn. Zelfde wat nu dus gaat gebeuren met |P| als ik het goed begrijp.

Dat je zegt dat Break altijd al fragiel is geweest kan ik niet begrijpen. Break heeft hele slechte periodes gehad, maar ook zeer goede. Geloof dat Break zeker vorig jaar altijd heel positief stond in alle statestieken en qua activiteit nog niet onderdeed.
 

DeletedUser

Guest
Een tijdje geleden stond Break inderdaad op een moeilijk punt. Het klopt precies zoals ik het heb gezegd namelijk dat Break niet moet gaan stoppen, omdat er zeker weten nog een tijd gaat komen dat de tegenslagen bij |P| gaan voorkomen. En dat is wat er nu dus klaarblijkelijk gaande is.

Erg jammer voor |P|. Denk dat zo'n mooie stam wel een mooie eindstrijd verdiende met zoveel toppers erin en zo'n geschiedenis Toch vind ik dat Break ook zijn uithoudingsvermogen heeft laten zien door zich er telkens weer uit te weten vechten ondanks de enorme inactiviteit en problemen die Break te voorduren had. Jij weet hoe het zit. Ik denk dat, dat ook wel een pluimpje verdiend. Velen hadden Break al eerder zien sneuvelen, maar uiteindelijk staat alles er nog steeds.

Ik heb Break even toegesproken toen, ja. En het was genoeg om niemand meer te laten verleiden mee te gaan in een delete. Dat zou voor geen enkele partij leuk geweest zijn. Zelfde wat nu dus gaat gebeuren met |P| als ik het goed begrijp.

Dat je zegt dat Break altijd al fragiel is geweest kan ik niet begrijpen. Break heeft hele slechte periodes gehad, maar ook zeer goede. Geloof dat Break zeker vorig jaar altijd heel positief stond in alle statestieken en qua activiteit nog niet onderdeed.
Klopt, maar Break heeft geen eervoller einde hierdoor... Nee, een waardig einde voor Break was een strijd zonder BG's geweest. 1 tegen 1 tegen 1. Dan was Break de ware nummer twee van W18 geweest. Nu? Nu is Phalanx W18. Break is de grote groep opvulling die volgt. Niet noemenswaardig. Dertien in een dozijn. EQUI, Eiland, LEF... Dat soort werk. Geen topstam.

Eindwinst*
Toch heeft Phalanx naar mijn mening 'gewonnen', zoals Sangu W10 won. Dat daar nu nog wat stumpers tegen elkaar aan aan het rotzooien zijn doet er niet toe. Kneuzerige stammetjes, net zoals EQUI en nu ook Break dat zijn. Sparta won de slag bij Thermopylae, wij wonnen de slag om W18. De ware winnaars.

Jawel, het had ons laten winnen, op elke manier. Dat was gerechtigheid geweest. Niet dat ik het je kwalijk neem hoor, maar het was achteraf beter geweest.

Sinds de val van Iron-Law of zo... Misschien wel sinds jouw vertrek. Vele keren bijna gevallen. We hebben de oorlog gewonnen tegen een Break dat tegen een helft van ons vocht, dat zegt genoeg.
 

DeletedUser

Guest
ik heb sinds kort een hekel aan de achtelijke arrogante opmerkingen van P mensen die zichzelf een pluim geven dat ze al gewonnen hebben terwijl 2/3e van wereld 18 dat geneens vind.

nogmaals, de laatste tijd maakten jullie amper winsten meer. vooral niet vs equi. en dan nu op delete gaan omdat qualitate zijn acc gaat verliezen xd
 

DeletedUser

Guest
Ow echt? Ik erger me al tijden aan jou arrogante gedrag terwijl je tot twee keer toe gefaild bent op deze wereld, en terwijl je op Anass oo een grote bek opzette om vervolgens keihard onderuit te gaan. Het verschil is natuurlijk dat het bij ons terechtis, terwijl dat bij jou het geval niet is. Ergeren is overigens een verkeerde woordkeuze als het om jou gaat, komisch is het juiste woord.

En nee, Marc Berend weg door onze aanvallen, Wexzo weg door onze aanvallen en Tompeter ze cluster half weg door onze aanvallen is idd amper winst. Het verschil is dat wij niet bij de eerste de beste tegenslag onze accounts al op delete gooien zoals Tompeter meerdere kren deed. En Qualitate is overigens niet de enige reden maar het zal snel genoeg duidelijk worden.
 

DeletedUser

Guest
Ow echt? Ik erger me al tijden aan jou arrogante gedrag terwijl je tot twee keer toe gefaild bent op deze wereld, en terwijl je op Anass oo een grote bek opzette om vervolgens keihard onderuit te gaan. Het verschil is natuurlijk dat het bij ons terechtis, terwijl dat bij jou het geval niet is. Ergeren is overigens een verkeerde woordkeuze als het om jou gaat, komisch is het juiste woord.

En nee, Marc Berend weg door onze aanvallen, Wexzo weg door onze aanvallen en Tompeter ze cluster half weg door onze aanvallen is idd amper winst. Het verschil is dat wij niet bij de eerste de beste tegenslag onze accounts al op delete gooien zoals Tompeter meerdere kren deed. En Qualitate is overigens niet de enige reden maar het zal snel genoeg duidelijk worden.

2x gefaild, 1x beste meneer. jij weet drommels goed wat de eerste keer de reden was en dat was dat ik geen def robot was in de stam ten koste van andere dingen. de tweede keer heb ik al 50x mijn fout toegeven, maar je begint er steeds over. op moment herpakt bananass zich prima. en ik heb er samen met L. ervoor gezorgd dat iron in bijna oude staat weer is (ja blabla tegen inactieve accounts blablabla). de keren dat ik er was en tegen jou defte heb ik 15 dorpen verloren (vorig jaar) en dit jaar een handvol clusterfucks. de eerste keer dat ik een massa op jou deed was 50 dorpen winst.

Tompeter half cluster weg, ja jumpcluster welteverstaan, 50 dorpjes weg is idd geen ramp al zag toen iedereen het niet meer zitten. gelukkig hebben we een doorstart kunnen maken. marc berend is deels jullie werk net als wezxo. het einde is gewoon 2 backstabs van spelers die het op delete zetten/vern***en respectievelijk mb6 en wexzo.

vertel die andere redenen maar.
 

DeletedUser

Guest
Ow echt? Ik erger me al tijden aan jou arrogante gedrag terwijl je tot twee keer toe gefaild bent op deze wereld, en terwijl je op Anass oo een grote bek opzette om vervolgens keihard onderuit te gaan. Het verschil is natuurlijk dat het bij ons terechtis, terwijl dat bij jou het geval niet is. Ergeren is overigens een verkeerde woordkeuze als het om jou gaat, komisch is het juiste woord.

En nee, Marc Berend weg door onze aanvallen, Wexzo weg door onze aanvallen en Tompeter ze cluster half weg door onze aanvallen is idd amper winst. Het verschil is dat wij niet bij de eerste de beste tegenslag onze accounts al op delete gooien zoals Tompeter meerdere kren deed. En Qualitate is overigens niet de enige reden maar het zal snel genoeg duidelijk worden.

Hij is maar één keer gefaild. Bovenal heeft hij naderhand heel Break op sleeptouw genomen. Iron-law is grotendeels (samen met Rashani, snap eigenlijk geeneens waarom hij hier zo zwart wordt gemaakt: geweldige vent) verantwoordelijk voor het blijven bestaan van Break. Die fouten heeft hij toegegeven, en hij heeft het op Iron-law dubbel en dwars goedgemaakt. Voor mij is het geen discussie meer, want M. is gewoon een ge-wel-di-ge speler.

Marc Berend is zeker niet gevallen door jullie aanvallen. Het kwam door een nieuwe speler die er pas net op was, en meteen een levensgrote fout maakte. Daardoor kreeg mb6 nóg een front erbij, wat niet te verdedigen was. Phalanx had bovenin al veel eerder kunnen toeslaan, want het account stond echt zwak. Als er op wexzo vanaf het begin een actieve speler was geweest, dan was ook dat account zeker niet in de problemen gekomen. De def om tal van aanvallen op te vangen was aanwezig, enkel de activiteit ontbrak. Maarja, iedereen weet dat het voor ons nogal lastig was nieuwe spelers binnen te halen.
 
Reactiescore
205
Klopt, maar Break heeft geen eervoller einde hierdoor... Nee, een waardig einde voor Break was een strijd zonder BG's geweest. 1 tegen 1 tegen 1. Dan was Break de ware nummer twee van W18 geweest. Nu? Nu is Phalanx W18. Break is de grote groep opvulling die volgt. Niet noemenswaardig. Dertien in een dozijn. EQUI, Eiland, LEF... Dat soort werk. Geen topstam.

Eindwinst*
Toch heeft Phalanx naar mijn mening 'gewonnen', zoals Sangu W10 won. Dat daar nu nog wat stumpers tegen elkaar aan aan het rotzooien zijn doet er niet toe. Kneuzerige stammetjes, net zoals EQUI en nu ook Break dat zijn. Sparta won de slag bij Thermopylae, wij wonnen de slag om W18. De ware winnaars.

Jawel, het had ons laten winnen, op elke manier. Dat was gerechtigheid geweest. Niet dat ik het je kwalijk neem hoor, maar het was achteraf beter geweest.

Sinds de val van Iron-Law of zo... Misschien wel sinds jouw vertrek. Vele keren bijna gevallen. We hebben de oorlog gewonnen tegen een Break dat tegen een helft van ons vocht, dat zegt genoeg.

Als je Phalanx met Sangu vergelijkt ben jij echt een dwaas. O wacht, het is Flos die dit zegt.
 
Reactiescore
1.094
2x gefaild, 1x beste meneer. jij weet drommels goed wat de eerste keer de reden was en dat was dat ik geen def robot was in de stam ten koste van andere dingen. de tweede keer heb ik al 50x mijn fout toegeven, maar je begint er steeds over. op moment herpakt bananass zich prima. en ik heb er samen met L. ervoor gezorgd dat iron in bijna oude staat weer is (ja blabla tegen inactieve accounts blablabla). de keren dat ik er was en tegen jou defte heb ik 15 dorpen verloren (vorig jaar) en dit jaar een handvol clusterfucks. de eerste keer dat ik een massa op jou deed was 50 dorpen winst.

Tompeter half cluster weg, ja jumpcluster welteverstaan, 50 dorpjes weg is idd geen ramp al zag toen iedereen het niet meer zitten. gelukkig hebben we een doorstart kunnen maken. marc berend is deels jullie werk net als wezxo. het einde is gewoon 2 backstabs van spelers die het op delete zetten/vern***en respectievelijk mb6 en wexzo.

vertel die andere redenen maar.

ik heb sinds kort een hekel aan de achtelijke arrogante opmerkingen van P mensen die zichzelf een pluim geven dat ze al gewonnen hebben terwijl 2/3e van wereld 18 dat geneens vind.

nogmaals, de laatste tijd maakten jullie amper winsten meer. vooral niet vs equi. en dan nu op delete gaan omdat qualitate zijn acc gaat verliezen xd

Nja als je zelf hoog van de toren blaast,vind ik ook dat je niet moet zeuren over arrogantie. En altijd verdiepen in wat de redenen zijn, want wat je zegt klopt niet. Het was namelijk nog lang niet zeker of qualitate zijn account ging verliezen. En dat is maar 1 van de redenen, en die overige redenen worden wel duidelijk in het verloop.

De laatste tijd maakten we weinig winsten meer klopt. De toppers stopte, denk aan Krepox, en aan Morte. Dit waren 2 gasten die het lang niet zover hadden laten aankomen op hun accs als dat accs in hun momentele staat (ook als morte nog speelde, had dat met boendal nooit gebeurd, en had die ook niet van ons geedeld nu), als hun nog speelden. Dragons, die toch war-dogs team op sleeptouw nam, stopte ook. Miss jozanna gooit de handoek in de ring en wilt het acc niet afgeven, tja dat is allemaal een morele deuk. Net een paar dagen ervoor vertelde ik tegen mijn co dat ik ook wilde stoppen, ivm met geen tijd/zin en meerdere redenen, ik wilde onafhankelijk zijn van tw. Dus nadat miss jozanna stopte, kondigde ik mijn stop ook aan. Dit geheel in combinatie met het mogelijk onterecht verliezen van qualitate, notabene een van de andere grote steunpilaren in P en een geweldig team, zorgde voor een tornado aan stoppers.
Alle rare trucs van de andere topstammen zijn voor de overige inactieve accounts (zoals equi die de vv doet van king.ind en daarmee war-dogs safe opedelt, terwijl het notabene war-dogs mb is) wel een val geweest, maar zijn bijzaken. Ze hebben echter wel geholpen.

Maar de laatste paar weken, eigenlijk vanaf dat krepox stopte, heeft phalanx zich eigenlijk niet meer ingezet voor de accounts, het viel niet meer te doen, t was te veel, te veel inactiviteit, te weinig zin, en te weinig spelers. En tja. Nu is het over.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
2x gefaild, 1x beste meneer. jij weet drommels goed wat de eerste keer de reden was en dat was dat ik geen def robot was in de stam ten koste van andere dingen. de tweede keer heb ik al 50x mijn fout toegeven, maar je begint er steeds over. op moment herpakt bananass zich prima. en ik heb er samen met L. ervoor gezorgd dat iron in bijna oude staat weer is (ja blabla tegen inactieve accounts blablabla). de keren dat ik er was en tegen jou defte heb ik 15 dorpen verloren (vorig jaar) en dit jaar een handvol clusterfucks. de eerste keer dat ik een massa op jou deed was 50 dorpen winst.

Tompeter half cluster weg, ja jumpcluster welteverstaan, 50 dorpjes weg is idd geen ramp al zag toen iedereen het niet meer zitten. gelukkig hebben we een doorstart kunnen maken. marc berend is deels jullie werk net als wezxo. het einde is gewoon 2 backstabs van spelers die het op delete zetten/vern***en respectievelijk mb6 en wexzo.

vertel die andere redenen maar.

Twee keer ja. Ik weet donders goed dat je op Iron-Law de katamassa totaal verkeerd had vergedigt ja, dat er vervolgens idd een pak dorpjes verloren gingen toen je er niet was, maar gezien enkel je onderste cluster naar de haaien was, en zelfs dat nog niet (mijn dorpen konden immers nog simpel worden weggespeeld gezien mijn zwakke cluster en de lange looptijden van mijn deff). Deff robot, haha, ga nou niet doen alsof dat je ook maar enigzins beïnvloed heeft, we weten beide dat jij het gewoon niet meer zag zitten om nog langer tijd erin steken, en dat Browny Rules daarna jouw boeltje op mocht ruimen, uiteindelijk was er een deffwall van 25 linies nodig om me tegen te houden doordat Browny er niet vaak genoeg kon zijn en pas na lange tijd doorhad hoe hij het juist moest verdedigen, desalniettemin heeft hij het prima gedaan hoor, voor die gozer heb ik nou respect, jammer dat hij gestopt is. En dan heb ik het over Eric uiteraard, niet over die andere.

Nee Conquerking je ziet het fout. Dat je tot twee keer toe faalt tot daaraan toe, maakt me zelfs weinig uit, tot het moment dat je een onterecht grote mond gaat opzetten that is, dan is het inderdaad nodig om je even op je plaats te zetten. Gezien je dat na herhaalde pogingen niet door schijnt te hebben, moet ik je er inderdaad steeds op wijzen ja, dat je daar dan vervolgens zwaar aan gaat tillen slaat wel helemaal alles. Dat Anass zich relatief heeft herstelt doet niets af aan het feit dat jij ook op dat account bent gefaald hoor, maak je geen illusies. Dat Iron überhaupt nog bestaat is te danken aan Eric, en later ook Laurens, niet aan jou, jij ging er met de staart tussen de benen vandoor en komt weer op het accountje als er een dikke deffwall staat en het er weer goed mee gaat. Laat ik vervolgens ook nog eens dat verhaaltje van die 15 dorpen uit de doeken doen:

Je kreeg een lokale massa terwijl je hele front tot de vierde linie gestackt stond. Genoeg voorbereidingstijd, genoeg tijd om edels klaar te zetten en voldoende mobiele om die massa makkelijk zonder enig dorpsverlies af te sluiten. Weet je nog wat je tegen me kwam zeggen op msn? Ik namelijk wel: dat ik de verkeerde week had uitgekozen om aan te vallen en dat je die week zwaar kon no-lifen. Niet alleen had ik bij die massa 15 dorpen geadelt, die dorpen lagen ook nog eens allemaal verder dan twee vakjes, omringd door dorpen die gestackt waren én het waren de énige dorpen die leegkwamen. Ik heb kortom elk dorp dat ik had kunnen edelen, geadelt, en, nog belangrijker, ik heb dat met een minimum aan off troepen: drie volle en wat halve clears had ik nog om van je te edelen, ik had immers de dagen voordien acht CF's van je geadelt, en had hiervoor mijn frontclears gebruikt. Gezien mijn cluster erg smal was betekende dat meteen dat zowat al mijn frontoff dood was, vandaar dus.

Tijdens die massa heb je inderdad iets bewezen: dat je helemaal geen zo'n bijzondere speler bent, die ondanks meer preventieve stacks dan welk Phalanx account dan ook, er nog in slaagde om alle dorpen die leeg kwamen te verliezen aan een speler die geeneens frontclears had. Waarom? Doordat je niet alleen tactisch maar ook op het vlak van skills werd afgetroefd. Het leuke is dat ik me alles nog perfect herinner, zo ook zes edels die ik op een dorp had getimed, stuk voor stuk achter een 'clear', wat in feite geen clears waren maar dat wist jij toen nog niet natuurlijk. Wat je wél al wist was dat ik in die edeldorpen niks van troepen had, en toch wist je me op msn te vertellen dat het zou gaan spammen om dat dorpje. Wat had je immers gedaan? Gewoon twee edels tussen mijn vijfde en zesde edel gezet, in de hoop dat mijn toestemming dan zou blijven haken, iets dat helaas ook gebeurde, uiteraard haalde ik het dorp de dag erna alsnog binnen. Laten we ook niet vergeten dat je diezelfde avond bijna huilend op het Break forum je mogelijk stop ging aankondigen. Verbaasd dat ik dat weet Conquer? Ja het is me bekend, en ik vond het enorm vermakelijk toen ik hoorde dat je er zelfs toen al de brui aan wou geven.

Je slaagt er inderdaad in om een schamele 50 dorpen te adelen terwijl mijn front compleet leeg stond, zoals het altijd al gestaan heeft overigens, vrij hilarisch hoe jullie telkens mijn front scoutten om vervolgens wat edelpogingen te ondernemen die op niets uitliepen, in plaats van een grote massa op met te gooien en de kans op resultaat aanzienlijk te vergroten. Het verschil op dat moment was echter dat ik al mijn deff naar Qualitate had gestuurd, gezien die het veel harder nodig had voor zijn massa dan ik om jullie tegen te houden. Ik deed het dan ook met veel plezier, niet alleen mijn coredeff maar ook mijn frontdeff, er was immers niets anders meer beschikbaar voor hem. Normaal was deze deff voor de dichte buren bedoelt, zodat ik het ook altijd snel weer terug zou hebben.Nu gebeurde het, ongelukkig toeval dat ik net op dat moment een massa krijg na zoveel maanden ùar ik had er vertrouwen in alles te zullen behouden op mijn clusterfuck cluster na, dat geheel afgezonder en leeg stond, op 40 dorpjes na. Een situatie, mijn beste Conquer, die tien keer zo moeilijk was als een situatie waarin jij al zou gaan lopen. En wat bleek: niet alleen ging het cluster niet verloren, ik behield zelfs meer dan de helft, mede met dank een Kressable en Flos, dit terwijl ik er -in tegenstelling tot jou bij die eerste massa- lang niet altijd zijn en zelfs een van mijn inactiefst periodes van de afgelopen maanden kende.

Het grote verschil tussen ons, Conquer, is dat jij de typische Break mentaliteit hebt: altijd de makkelijke weg opzoeken en iets dat moeilijker is haal je je neus voor op, telkens je in een moeilijke situatie komt ren je snel weg. Waar ik de |P|-strijdersmentaliteit heb, Phalanx dat in een situatie stond die jij je niet eens kunt voorstellen heeft het een jaar en een maand langer volgehouden dan jij ooit zou hebben gedaan. Weet je waar mijn vorige naam vandaan komt, Conquer? The Infinity was een account op w16 dat door de vorige spelers volledig was verpest, front had met vier spelers waarvan drie top tien stonden en dat niks meer van troepen had toen ik erop kwam. Zonder ook maar enige stamdeff, en met wat VV hulp van Abdelya als ze tijd had, heb ik het account volledig omgekeerd tot op het punt dat ze zelfs geen aanvallen sturen omdat het toch geen effect had en dan maar wat stamgenoten gingen internen. Waarom? Omdat de stam het nodig had, en omdat het leuk was, die uitdaging opzoeken en mijn grenzen aftasten.

Dát is het grootste verschil tussen ons Conquer, en je kan bovenstaand verhaal ook bij DR3 navragen. Hij zat terzelfdertijd op wnz u p3k3r, dat tien massas over zich heen kreeg zonder een dorp te verliezen, daar kun jij nog heel wat van leren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij is maar één keer gefaild. Bovenal heeft hij naderhand heel Break op sleeptouw genomen. Iron-law is grotendeels (samen met Rashani, snap eigenlijk geeneens waarom hij hier zo zwart wordt gemaakt: geweldige vent) verantwoordelijk voor het blijven bestaan van Break. Die fouten heeft hij toegegeven, en hij heeft het op Iron-law dubbel en dwars goedgemaakt. Voor mij is het geen discussie meer, want M. is gewoon een ge-wel-di-ge speler.

Marc Berend is zeker niet gevallen door jullie aanvallen. Het kwam door een nieuwe speler die er pas net op was, en meteen een levensgrote fout maakte. Daardoor kreeg mb6 nóg een front erbij, wat niet te verdedigen was. Phalanx had bovenin al veel eerder kunnen toeslaan, want het account stond echt zwak. Als er op wexzo vanaf het begin een actieve speler was geweest, dan was ook dat account zeker niet in de problemen gekomen. De def om tal van aanvallen op te vangen was aanwezig, enkel de activiteit ontbrak. Maarja, iedereen weet dat het voor ons nogal lastig was nieuwe spelers binnen te halen.

Nee, twee keer. Zie bovenstaande. Boeit me weinig. Waarom? Omdat hij een vuile backstabber is die altijd de makkelijke weg kiest, daarom natuurlijk. Naast het feit dat hij hypocriet is natuurlijk. En ja toegegeven, mooi hoor, en prima ook, zolang die dan niet wéér een grote mond komt opzetten, iets dat hij wel degelijk doet. Voor mij ook niet.

Wel degelijk. Ik vind het grappig hoe jullie blijven liegen, terwijl je intussen wel zou moeten weten dat de waarheid altijd aan het licht komt. De originele Marc Berend wou al op delete gaan, sterker nog, stond al Delete maar werd door een aantal personen, wie is me niet verteld, overgehaald om een nieuwe speler op het account te laten. Het account verloor daarvoor al massaal dorpen, toen die nieuwe erop kwam werden het er nog meer en ging het uiteindelijk op delete. En wij moeten dat ruiken, dat het account zwak staat? Stonden iig genoeg pre stacks, tot de zevende linie op mmige plaatsen nota bene :D

Ow maar er was een actieve speler, ben je nu werkelijk waar vergeten hoe die speler door Dennis werd opgeadelt Toen jullie sigvald, hem en Empraz aanvielen was die op vakantie, en daarna is hij helaas niet meer teruggekeerd, waardoor Pemann even in een dipje raakte. Dit werd door Whatashame, die van het account was weggegaan maar terugkeerde om het verder te bespelen, en mij opgeknapt met als uiteindelijke resultaat dat -Ab betkwa- ermee stopte omdat die er teveel tijd in moest steken, wat meteen het verval van Wexzo inluidde, al helemal toen het genie Rashani er naabs als TLD op ging zetten. Vervolgens verloor het account pakken dorpen, de grote woorden van Rashani ten spijt, om er vervolgens een nieuwe spelers op te zetten, de dictator was al lang gevlogen, die vervolgens voor Junkie uitgescholden werd in de chat en het account daarna maar backstabde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Had ik altijd al tijd voor en zal ik ook altijd tijd voor hebben hoor. In-game is slechts bijzaak, maar noodzakelijk. Het AF en de chats is wat telt voor mijn spelplezier.
 

DeletedUser

Guest
Nee, twee keer. Zie bovenstaande. Boeit me weinig. Waarom? Omdat hij een vuile backstabber is die altijd de makkelijke weg kiest, daarom natuurlijk. Naast het feit dat hij hypocriet is natuurlijk. En ja toegegeven, mooi hoor, en prima ook, zolang die dan niet wéér een grote mond komt opzetten, iets dat hij wel degelijk doet. Voor mij ook niet.

Wel degelijk. Ik vind het grappig hoe jullie blijven liegen, terwijl je intussen wel zou moeten weten dat de waarheid altijd aan het licht komt. De originele Marc Berend wou al op delete gaan, sterker nog, stond al Delete maar werd door een aantal personen, wie is me niet verteld, overgehaald om een nieuwe speler op het account te laten. Het account verloor daarvoor al massaal dorpen, toen die nieuwe erop kwam werden het er nog meer en ging het uiteindelijk op delete. En wij moeten dat ruiken, dat het account zwak staat? Stonden iig genoeg pre stacks, tot de zevende linie op mmige plaatsen nota bene :D

Ow maar er was een actieve speler, ben je nu werkelijk waar vergeten hoe die speler door Dennis werd opgeadelt Toen jullie sigvald, hem en Empraz aanvielen was die op vakantie, en daarna is hij helaas niet meer teruggekeerd, waardoor Pemann even in een dipje raakte. Dit werd door Whatashame, die van het account was weggegaan maar terugkeerde om het verder te bespelen, en mij opgeknapt met als uiteindelijke resultaat dat -Ab betkwa- ermee stopte omdat die er teveel tijd in moest steken, wat meteen het verval van Wexzo inluidde, al helemal toen het genie Rashani er naabs als TLD op ging zetten. Vervolgens verloor het account pakken dorpen, de grote woorden van Rashani ten spijt, om er vervolgens een nieuwe spelers op te zetten, de dictator was al lang gevlogen, die vervolgens voor Junkie uitgescholden werd in de chat en het account daarna maar backstabde.

Over M. zullen wij het dan niet eens worden. Weet niet precies op welke punten je doelt, maar waarom die moeilijke weg kiezen als een makkelijkere ook mogelijk is? Vooral in tijden waarin het Break al lastig gaat, kun je je tijd beter besteden. Backstabber die vat ik ook niet. Bovendien was hij in zijn eerste periode Iron-law natuurlijk minder goed. Mede door (wellicht) onkunde kost alles meer tijd. Teveel tijd. Dat hij toen stopte hebben wij als Break compleet aan ons zelf te danken.

Liegen? De originele Mb6 wou zeker al op delete gaan: er speelde maarliest 3 (of 4?) spelers op, maar de zin was weg, en het account was er bijzonder slecht aan toe. Alle vv's, ook uit equi kunnen dat wel bevestigen. Nee dat konden jullie niet ruiken, maar er werd ook niet bijzonder veel tegen mb6 ondernomen geloof ik. De stacks vielen daarnaast mee bij mb6. Nadat het acc op delete was gezet kreeg ik na wat praten van een v/d spelers de vv + het ww, en er werd een nieuwe speler op gezet.
Deze smerige speler genaamd Martie, was helaas een foute keuze. Hij begon met het aanvallen van de speler die noordelijk van Mb6, genaamd Bosnie. Dit terwijl er 10tallen dorpen juist gratis en voor niets overgenomen mochten worden. Wanneer dat gebeurd was stond het account een stuk stabieler, maar in plaats daarvan was Bosnie boos, en besloot de afspraak over het internen van die dorpjes (eerder vastgelegd tussen M. van mb6 en Bosnie), op te heffen. Naast de westelijke aanvallen van meerdere TNO' spelers, begon Bosnie nu ook vollop te sturen, en mengde P zich ook opeens in de strijd. Dat zorgde uiteindelijk voor het einde van Mb6, en niet anders, zover ik weet.

AbVetkwab is al lang verleden tijd, tot dat moment ging het goed met wexzo. TLD heeft er nooit meer dan een paar dagen op gespeeld, omdat hij wegens bepaalde redenen geen tw kón spelen. Gefaald o.i.d. is hij niet. Het genie Rashani is inderdaad een Genie, en heeft veel voor Break betekend. Omdat onze kennisenkring niet zo groot is als die van Phalanx, zijn wij eerder geneigd was spelers aan te nemen van een lager niveau, of waarvan we minder zeker zijn dat ze oké zijn. Puur omdat dit in de meeste gevallen beter is dan een totaal onbemand account. Rashani heeft tijdenlang alleen de vv gehad van wexzo, en pas tot niet zo heel lang geleden kwamen er 2 nieuwe spelers op. Door de stab die bekent is, geloof ik, is het account helaas naargehaald.
 
Bovenaan