Topspelers/flopspelers

Reactiescore
57
Ik deel Gandhi's mening.

Tevens nog wat aspecten. Rang 38, op de spelersranlijst als op de ODA en ODD ranglijst. Vind ik allereerst geen top prestatie met zo'n lange tijd, waarin vele toppers ook gestopt zijn.
Dan alsnog, die echte old-skool players kunnen niet goed starten. Of ze moeten vaker zijn gestart natuurlijk. Maar sommige kennen alleen W2 en W5, dan weet ik zeker dat je het aflegt tegen spelers die vanaf W23 kunnen starten/spelen. Ik vind zulke spelers altijd wat over-rated.

Dit komt omdat ik ongeveer 3 jaar niet geedeld heb op W2, heb rang1 ODD gestaan op W2 ter indicatie.
Het brein achter TBR zo zou ik me zeker niet willen noemen, al heb ik ook wel mijn bijdrage mogen leveren. Docter Noep, ben wel benieuwd naar wie je was op W2 nu :)

Maar inderdaad, er zijn veel spelers die het starten enorm beheersen nu. Dit komt vooral denk ik doordat deze spelers op veel werelden zijn gestart(en vroeg gestopt..), en dan is mijn starter ervaring toch wat geringer. Als het uiteindelijk op tactiek, diplomatiek en teamwork uitkomt kan ik nog wel aardig mee komen denk ik :) Al zijn dat wel zaken die belangrijk worden op de lange termijn, en heb geen idee of dat belangrijk gaat worden op deze wereld.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Dit komt omdat ik ongeveer 3 jaar niet geedeld heb op W2, heb rang1 ODD gestaan op W2 ter indicatie.
Het brein achter TBR zo zou ik me zeker niet willen noemen, al heb ik ook wel mijn bijdrage mogen leveren. Docter Noep, ben wel benieuwd naar wie je was op W2 nu :)

Maar inderdaad, er zijn veel spelers die het starten enorm beheersen nu. Dit komt vooral denk ik doordat deze spelers op veel werelden zijn gestart(en vroeg gestopt..), en dan is mijn starter ervaring toch wat geringer. Als het uiteindelijk op tactiek, diplomatiek en teamwork uitkomt kan ik nog wel aardig mee komen denk ik :) Al zijn dat wel zaken die belangrijk worden op de lange termijn, en heb geen idee of dat belangrijk gaat worden op deze wereld.

Jaa, maar dat bedoelde ik ook :)
Ik heb jarenlang op Seven 15 gespeelt.

Ben dr ook al 2 jaar vanaf hoor :)
Maar ik heb dat account hoog gebracht.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha,de beste starters zijn nog steeds van voor w20 ;)

De beste starters van op die werelden. En daarbij is er igg weinig tot geen verschil met het starten van nu. Enkel ga je auto rekening houden met de quests, maar de doelen blijven(bij de topstarters van nu) hetzelfde.
 

DeletedUser48745

Guest
De beste starters van op die werelden. En daarbij is er igg weinig tot geen verschil met het starten van nu. Enkel ga je auto rekening houden met de quests, maar de doelen blijven(bij de topstarters van nu) hetzelfde.

Ja, maar nu nog steeds zijn degenen die het beste starten van voor w20 hoor :p
 

DeletedUser61042

Guest
Tegen woordig word er op het af veel gespamt en het niveau is erg gedaalt helaas.
En mensen zoals downonme horen gewoon iet wat meer respect te krijgen voor het gene wat ze al berijkt hebben op de vorige classic's die ze volgens mij bijna allemaal al gewonnen hebben?
 

DeletedUser67505

Guest
Iemand respect geven die iedereen zelf zit af te zijken? No way..
 

DeletedUser

Guest
Waarom respect geven aan spelers die zelf geen greintje respect tonen :confused: Gaat er niet in bij mij hoor
 

DeletedUser

Guest
Zo kan iedereen door gaan, ik krijg geen respect dan geef ik geen respect.... best kinderachtig hoor.
 

DeletedUser

Guest
Tegen woordig word er op het af veel gespamt en het niveau is erg gedaalt helaas.
En mensen zoals downonme horen gewoon iet wat meer respect te krijgen voor het gene wat ze al berijkt hebben op de vorige classic's die ze volgens mij bijna allemaal al gewonnen hebben?

Down on me is 1 persoon.



Maar hij speelt niet eens op deze klessik, daarom dat ie al een keer of 30 gepost heeft dat hij gaat winnen ;)

De beste starters van op die werelden. En daarbij is er igg weinig tot geen verschil met het starten van nu. Enkel ga je auto rekening houden met de quests, maar de doelen blijven(bij de topstarters van nu) hetzelfde.

*gaap*/

jij wilt wel erg graag genoemd worden he?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Hij speelt wel hoor amokro
 

DeletedUser

Guest
Hij speelt wel hoor amokro

Ik zie nochtans geen stamloos account met 1 of ander Runescape item als naam in de top 200 :D
Maar goed, ik ken dat spel ook verder niet, dus mss over heen gekeken.
Of zijn feeders zijn nog niet gestart, dat kan ook natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Tegen woordig word er op het af veel gespamt en het niveau is erg gedaalt helaas.
En mensen zoals downonme horen gewoon iet wat meer respect te krijgen voor het gene wat ze al berijkt hebben op de vorige classic's die ze volgens mij bijna allemaal al gewonnen hebben?

Sorry de enige classic die L. eigenlijk gewonnen heeft is classic1. Voor zover we hem daarin mogen geloven natuurlijk.
Op classic 2 was hij een achtergrondspeler op het winnende account, een co die eigenlijk niets deed... kan je dus zeker niet op zijn naam schrijven.
Classic 3 is hij geowned geweest.

Waarom zouden we hem trouwens anders moeten behandelen als hij iets gewonnen heeft? Ludo blijft een arrogante zak die soms gewoonweg geen respect verdiend. Ik kan je alvast zeggen dat ik mij serieus vergist heb in die kerel.

Verwijten die hij mij (onterecht) maakt (stamgenoten kloten door WW laten aanpassen, farmbot gebruiken etc) heeft hij trouwens zelf toegepast en daar heb ik onlangs logjes van gekregen. Die kan je gerust via PM opvragen als je erin geïnteresseerd zou zijn. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57186

Guest
Ik zie nochtans geen stamloos account met 1 of ander Runescape item als naam in de top 200 :D
Maar goed, ik ken dat spel ook verder niet, dus mss over heen gekeken.
.

Zegt de speler waarvan paar ex-accounts in zijn buurt lagen op CLassic3 waarvan hij zelfs nog paar dorpen van heeft ge-internt...
Voor de rest moet je niet stoer doen dat Runescape een kinderachtig spel is als je Tribalwars speelt. Aangezien dat nog van een lager niveau is.

Neen Mike, jij was het die niks deed op Classic2. Ik was de degen die heeft gezorgt dat wij gewonnen hebben. Jij was het dom kindje dat om 2 de weken moet stoppen omdat hij te veel no-life speelden en dan moest afkicken. Natuurlijk ging je nooit meer terug komen en bla bla bla, maar neen je kwam altijd terug op hande pootjes. Je kunt er gewoon niet tegen dat ik zei dat je zwaar faalden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik denk dat jullie allemaal goed zijn maar niet willen toegeven dat de ander ook iets bereikt heet.
Downonme is pro dat heeft die wel bewezen maar hij schept teveel op.
Dus downonme laat maar zien dat je het van mij kan winnen. :D
 

DeletedUser

Guest
wat gezever van L

Weeral zeg je dat ik om de 2 weken stop en dit was een log van mijn enige stop na discussie met V, nooooob jij herhaalt constant hetzelfde (die trouwens helemaal niet klopt!).

Maar mensen onterecht zwart maken voor wat je zelf ooit hebt gedaan ben je wel goed in he L ;) Voor het geval je twijfelt: ik heb nooit een farmbot gebruikt en met die zin van 'topco' wou ik je gewoon duidelijk maken dat je een inactieve zak was, dat staat er ook duidelijk. ;)

Maar ben je dit misschien al vergeten???:

[8-8-2011 12:34:20] L: ow zo
[8-8-2011 12:34:21] L: ja :p
[8-8-2011 12:34:24] L: beetje w23
[8-8-2011 12:34:29] Le: maar banned (angry)
[8-8-2011 12:34:36] Ano: Welke reden
[8-8-2011 12:34:47] Ano: Je zit daar wel met Jeremy als leiding:p
[8-8-2011 12:37:19] L: weet ik veel ik ken niemand van die stam :p
[8-8-2011 12:37:22] L: ik hou me er niet mee bezig
[8-8-2011 12:37:26] L: en botfarming

Wie had er hier trouwens ook alweer last van woede uitbarstingen?:

[5-12-2011 19:04:23] L: Idd /P
[5-12-2011 19:04:32] L: Ik ben banned op classic XD
[5-12-2011 19:04:49] Ano: why:O
[5-12-2011 19:05:29] L: ik ben heisenberg uitgescholden
[5-12-2011 19:09:43] Ano: pfff
[5-12-2011 19:09:45] Ano: erg dan?:D
[5-12-2011 19:11:08] L: bwa
[5-12-2011 19:11:16] L: ik zei dat haar kinderen k----r moesten krijgen


L, ik vrees... ben er zeker van... dat er iets verkeerd is met jou. Wat jij mensen allemaal zegt kan gewoon niet in een samenleving als deze, je hebt echt hulp nodig. En nu ben ik je helemaal niet aan het trollen hoor, ik heb echt medelijden met jou.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61042

Guest
Zelf gemaakte spoilers kan iedereen natuurlijk doen of gewoon kopieren en plakken en aanpassen. Zelf zie ik liever screens op het af dat zou ik dan eerder geloven. En tot nu toe vind ik DownOnme zijn verhaal sterker dan de jouwe. Uiteraad zit ik hier alleen maar als toeschouwer aangezien ik de vorige classic's niet heb gespeelt en er ook niet op kan oordelen wie er nou gelijk heeft of niet. ik zeg laat maar screens zien.
 

DeletedUser

Guest
Zelf gemaakte spoilers kan iedereen natuurlijk doen of gewoon kopieren en plakken en aanpassen. Zelf zie ik liever screens op het af dat zou ik dan eerder geloven. En tot nu toe vind ik DownOnme zijn verhaal sterker dan de jouwe. Uiteraad zit ik hier alleen maar als toeschouwer aangezien ik de vorige classic's niet heb gespeelt en er ook niet op kan oordelen wie er nou gelijk heeft of niet. ik zeg laat maar screens zien.

Screens kunnen ook aangepast worden. Ik ben hier ook niet om jou iets duidelijk te maken, maar alleen maar L. die hier onterecht een groot ego heeft... En diep vanbinnen weet hij wel dat ik gelijk heb hoor, alleen zijn trots staat hem een beetje in de weg vrees ik. ;)

L., dat gaat trouwens nog altijd over dezelfde stop. Na 18u zaten we weer alle 2 (V. en ik) op het account. I. bespeelde het account toen wij 'gestopt' waren (jij niet... want Ingo ging alle clears nog eens uitsturen en account op delete zetten...), dus ik snap je punt nog altijd niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik zie nochtans geen stamloos account met 1 of ander Runescape item als naam in de top 200 :D
Maar goed, ik ken dat spel ook verder niet, dus mss over heen gekeken.
Of zijn feeders zijn nog niet gestart, dat kan ook natuurlijk.

Ik denk dat die liever totaal anoniem gaat spelen en veilig n een stam zit met alle haat op hem hier :p
 

DeletedUser56218

Guest
Laat die voornamen even achterwege ;). We hebben niet voor niets een forumnaam!
 
Bovenaan