Topstammen / Flopstammen

DeletedUser

Guest
Hoop dat TW weer wordt zoals vroeger gewoon aanvallen en niet van die foefjes om het makkelijker te maken, ik gebruik het nog steeds niet en het bevalt me prima zo.

Wel snipe ik als ik zie dat er tijd tussen de edels zit, tenminste als ik er de tijd voor hebt zo niet dan zet ik er een edel achter kan je nog zo goed timen voor de mensen , maar dit werkt nog steeds het beste.

Ook zet ik er al 3 edels voor zodat je zelf je edels stukloopt, leven de begintijd van TW.


Heb het niet op die snelle dingen hoor je moet het zelf kunnen en anders niet, snipen ze is het oke dan komen er weer nieuwe edels.

Stuur de edels dus ook meestal met 1 seconden er tussen, lukt het dan niet dan heeft de tegenstander en tenminste nog iets aan moeten doen.
 

DeletedUser23778

Guest
Mlicka, als jij het niet via T-Timen doet en dat voor noobs is.. Ten eerste lees ik zo nu en dan zelfs (niet van jou hoor, maar toch) dat je tegenwoordig een noob bent als je niet 'T-timed'. En ten tweede, als jij niet t-timed, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Ik blijf erbij dat, zoals Hansje terecht zegt, snipen gebeurd aan de hand van een tool of je internetsnelheid, en dat het geen zak met skills te maken heeft. Wat Fear presteert op w22 met goed teamwerk, dat ik vind ik een skill. Een treintje snipen, pfff.
 

DeletedUser59349

Guest
Mlicka, als jij het niet via T-Timen doet en dat voor noobs is.. Ten eerste lees ik zo nu en dan zelfs (niet van jou hoor, maar toch) dat je tegenwoordig een noob bent als je niet 'T-timed'. En ten tweede, als jij niet t-timed, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Ik blijf erbij dat, zoals Hansje terecht zegt, snipen gebeurd aan de hand van een tool of je internetsnelheid, en dat het geen zak met skills te maken heeft. Wat Fear presteert op w22 met goed teamwerk, dat ik vind ik een skill. Een treintje snipen, pfff.

Mee eens wat betreft Fear! dat is tegenwoordig ook voor 99% bepalend. Maar, waar ik wel tegenin wil gaan is dat snipen wel degelijk een skill is, als jij constant alles kan snipen betekent dit dat je je internetsnelheid onder controle hebt. Dit is niet voor iedereen weggelegd. Iedereen kan een keer geluk hebben...

En wat mlicka bedoelt is dat die niet sniped met t-time, maar dat het slecht is als je geen t-time treintje stuurd, want wees nou eerlijk een treintje van 2 sec hoef je niet eens je internet onder controle te hebben... Dan kan iedereen het. Als je nou eens 2 clears voor een 150ms treintje timed en daarachter OS, maakt het voor de verdediger al een stuk moeilijker, dat zie je dan 60% van de spelers niet snipen (als het niet meer is). Doe je het met een treintje van 2 sec, tja dan kan je er al van op aan dat je het dorp niet hebt (tegen een actieve tegenstander).

Ik vind het dus wel degelijk dat het tot resultaat leidt. Door telkens weer te blijven snipen laat je zien dat je je vol inzet. Laat je het lopen zoals hans zegt, tja dan mis je denk ik toch wel wat in je spelbeeld ;) Wij kunnen dat niet leiden. En elk dorp kwijt betekent wat voor het moraal.
 

DeletedUser23778

Guest
Mijn internetsnelheid wil per klik nogal eens variëren, dus dan is de geluk-factor ook (mede)bepalend. En ik weet wat Mlicka bedoeld, ik leg enkel uit dat snipen naar mijn mening geen skill is, maar een tooltje. T-Time treintjes kan je namelijk snipen door T-Time ondersteuningen. Ik time nog altijd, al sinds ik speel, met Opera en dan gewoon de enter-2-enter-2-enter-2-enter techniek. Daarmee kan ik ze <350 ms krijgen en dat is voor mij voldoende. Zoals ik al zei, dat enkel op de T drukken gaat me wat te ver, voel ik me net een robot.

Maar omdat iedereen dat dus zelf moet weten, is T-Timen een goed recht, maar dat maakt het snipen nog geen skill, maar slechts een tool. Maar dat is dus mijn mening. :p
 

DeletedUser59349

Guest
Mijn internetsnelheid wil per klik nogal eens variëren, dus dan is de geluk-factor ook (mede)bepalend. En ik weet wat Mlicka bedoeld, ik leg enkel uit dat snipen naar mijn mening geen skill is, maar een tooltje. T-Time treintjes kan je namelijk snipen door T-Time ondersteuningen. Ik time nog altijd, al sinds ik speel, met Opera en dan gewoon de enter-2-enter-2-enter-2-enter techniek. Daarmee kan ik ze <350 ms krijgen en dat is voor mij voldoende. Zoals ik al zei, dat enkel op de T drukken gaat me wat te ver, voel ik me net een robot.

Maar omdat iedereen dat dus zelf moet weten, is T-Timen een goed recht, maar dat maakt het snipen nog geen skill, maar slechts een tool. Maar dat is dus mijn mening. :p

Meningen zijn er om te verschillen :p Maarja zie het maar eens zonder te krijgen, dat is echt bijna onmogelijk xd
 

DeletedUser62448

Guest
een trein snipen met t-time is moeilijker dan met 2-enter-2-enter.
Ik gebruik geen van beiden, ik zet 1 snipe klaar & bam in 75 ms. & ja ik had ook problemen met mijn internet, maargoed dat bleek na onderzoek gewoon aan mij te liggen, jou internet zal nooit plots van snelheid veranderen op zon klein moment, mischien dat het soms hapert maar daar blijft het dan ook bij.
Als je daar de schuld aan geeft betekent het gewoon dat je niet kunt snipen.;)

Ps, snipen met t-time & 2-enter-2-enter-2 kun je geen snipen noemen, snipen doe je naar mijn weten met 1 tablad.

Dit is tribalwars en geen tribalsnipe...

Dit spel draait om dorpen veroveren....

Onderdeel van het spel Betty, Op stackwerelden zul je het niet altijd nodig zijn.
Maar geloof me, op een boerderijwereld draaid het alleen maar om snipen & timen.
 

DeletedUser23778

Guest
Snipen is een ondersteuning timen tussen edels van de tegenstander. Hoe dat doet, boeit niet. Of is het nu ongeschreven TW-regel #300 dat timen met 1 tablad moet?
 

DeletedUser62448

Guest
Snipen is een ondersteuning timen tussen edels van de tegenstander. Hoe dat doet, boeit niet. Of is het nu ongeschreven TW-regel #300 dat timen met 1 tablad moet?

Je maakt jezelf volstrekt belachelijk.
Zelf kwam je met het verhaal, dat snipen geen skill was, door alle tools die tegenwoordig beschikbaar zijn.
& nu kom je hiermee aanzetten, als ik zeg dat ik met 1 tablad snipe, waar vaardigheden bij staan te kijken.
Reactiesnelheid etc, telt allemaal mee. maargoed als jij niet eens jou eigen internetlagg weet, dan kun je het alleen met meerdere tabladen.;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de stelling dat je niet kan snipen als je je computer de schuld geeft wel onzin hoor. Ik kan best wel redelijk snipen maar het wordt me vaak onmogelijk gemaakt door mn lag!
 

DeletedUser

Guest
een trein snipen met t-time is moeilijker dan met 2-enter-2-enter.
Ik gebruik geen van beiden, ik zet 1 snipe klaar & bam in 75 ms. & ja ik had ook problemen met mijn internet, maargoed dat bleek na onderzoek gewoon aan mij te liggen, jou internet zal nooit plots van snelheid veranderen op zon klein moment, mischien dat het soms hapert maar daar blijft het dan ook bij.
Als je daar de schuld aan geeft betekent het gewoon dat je niet kunt snipen.;)

Ps, snipen met t-time & 2-enter-2-enter-2 kun je geen snipen noemen, snipen doe je naar mijn weten met 1 tablad.



Onderdeel van het spel Betty, Op stackwerelden zul je het niet altijd nodig zijn.
Maar geloof me, op een boerderijwereld draaid het alleen maar om snipen & timen.

En weer begin je over een andere wereld... ga dan lekker daar spelen! Dit is GEEN boerderij wereld.

Mlicka, als jij het niet via T-Timen doet en dat voor noobs is.. Ten eerste lees ik zo nu en dan zelfs (niet van jou hoor, maar toch) dat je tegenwoordig een noob bent als je niet 'T-timed'. En ten tweede, als jij niet t-timed, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Ik blijf erbij dat, zoals Hansje terecht zegt, snipen gebeurd aan de hand van een tool of je internetsnelheid, en dat het geen zak met skills te maken heeft. Wat Fear presteert op w22 met goed teamwerk, dat ik vind ik een skill. Een treintje snipen, pfff.

100% mee eens :)

Grappig dat ik het overal met jou eens ben, terwijl we ingame elkaar constant aanvallen :D
 

DeletedUser23778

Guest
@Betty: Dit is ook forum, niet IG :p
@Mlicka: Haha, wie maakt zichzelf nu belachelijk? Ik reageer op jou stelling dat je het alleen 'snipen' vind als het doet met 1 tabblad, nou dat is pas belachelijk. Ik heb in elke post gezegd dat ik het geen skill vind maar een tool. Als jij met 1 tabblad kan snipen, dan doe je moeilijker waar het makkelijk kan. Er is namelijk gewoon een tool voor, a la t-timen.

Dat is vergelijkbaar met jezelf pro noemen omdat je farmt zonder FA.
 

DeletedUser

Guest
@Betty: Dit is ook forum, niet IG :p
@Mlicka: Haha, wie maakt zichzelf nu belachelijk? Ik reageer op jou stelling dat je het alleen 'snipen' vind als het doet met 1 tabblad, nou dat is pas belachelijk. Ik heb in elke post gezegd dat ik het geen skill vind maar een tool. Als jij met 1 tabblad kan snipen, dan doe je moeilijker waar het makkelijk kan. Er is namelijk gewoon een tool voor, a la t-timen.

Dat is vergelijkbaar met jezelf pro noemen omdat je farmt zonder FA.

+ 1
 

DeletedUser27049

Guest
Mhm of het nu skill is of niet, het geeft voldoening als je een leuke trein sniped, vind ik een van de leukste dingen die er zijn binnen tw :D

het hoort erbij, en snipen bestaat echt al wel lang hoor, het is niet een van die 'nieuwe' dingen binnen tw :p

maar of het nu skill is, tjah, lastige vraag he
 

DeletedUser62448

Guest
@Mlicka: Haha, wie maakt zichzelf nu belachelijk? Ik reageer op jou stelling dat je het alleen 'snipen' vind als het doet met 1 tabblad, nou dat is pas belachelijk. Ik heb in elke post gezegd dat ik het geen skill vind maar een tool. Als jij met 1 tabblad kan snipen, dan doe je moeilijker waar het makkelijk kan. Er is namelijk gewoon een tool voor, a la t-timen.

Wanneer je sniped met 1 tabblad komt er perfect coordinatie van reactie snelheid & internet snelheid kijken.
Als ik 1 tabblad gebruik, lijkt mij dit geen tool, Ik sla niet met de hamer op de Ok knop als je dat denkt;)
Het gebruik van meerdere tabladen met snipen, is geen kunst aan, ze vallen "altijd" goed.
Als je dan nog faalt, dan mag je je kop wel een paar keer tegen dezelfde steen stoten:p

Je zegt zelf dat snipen geen skill is, maar eigenlijk een tool
Nogal tegenstrijdig wanneer je mijn stelling belachelijk vind, wanneer je het snipen met t-time etc, een tool vind.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer je sniped met 1 tabblad komt er perfect coordinatie van reactie snelheid & internet snelheid kijken.
Als ik 1 tabblad gebruik, lijkt mij dit geen tool, Ik sla niet met de hamer op de Ok knop als je dat denkt;)
Het gebruik van meerdere tabladen met snipen, is geen kunst aan, ze vallen "altijd" goed.
Als je dan nog faalt, dan mag je je kop wel een paar keer tegen dezelfde steen stoten:p

Je zegt zelf dat snipen geen skill is, maar eigenlijk een tool
Nogal tegenstrijdig wanneer je mijn stelling belachelijk vind, wanneer je het snipen met t-time etc, een tool vind.

Pfff wat een dom gelul...
Maar ik snap jou kant wel, enige wat je kan is snipen en als dat dan de grond in geboord wordt, wordt je boos :O
 
Reactiescore
1.145
Pfff wat een dom gelul...
Maar ik snap jou kant wel, enige wat je kan is snipen en als dat dan de grond in geboord wordt, wordt je boos :O

euh juist ja :eek:
dit is dus wat ik noem dom gelul want heb mlicka nog nooit boos zien worden toen ie de grond in werd geboort
simpel weg om dat ik dat niet heb zien gebeuren ;)
 

DeletedUser19123

Guest
Doorzettingsvermogen is de enige skill die bepalend is.
De overige skills zijn niet relevant als je doorzettingsvermogen niet bezit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan