Eindejaarswensen en 2013

DeletedUser

Guest
management van de 21ste eeuw: alles zo duur, ingewikkeld, incompetent en onmogelijk maken totdat er niks van overblijft en dan de consument (in dit geval "de speler") de schuld geven dat het zo afloopt.
Ik heb al andere onlinegames op dezelfde wijze zo goed als zien verdwijnen.

Als geldgewin de bovenhand krijgt van het spelplezier, dan zullen we het laatste spelplezier dat er overblijft ook maar de nek omwringen.

voor iedereen alvast een fijn eindejaar gewenst

Catastrofe
 

DeletedUser17472

Guest
Super deze regel. Krijgen de mensen die vv draaien eindelijk eens rust en kunnen ze het spel gaan spelen zoals het behoort. Alleen je eigen account.
Vakantievervanging zegt het al... vervanging tijdens de vakantie. Dat is dus niet permanente vervanging omdat de echte eigenaar er niet meer is. Dan maar een barbarenzee, maar dat is wel zoals het behoort... of de eigenaar bespeelt een account of hij zet zijn account op delete zodat hij barbaar wordt.
Ik ben dus zeer content met deze regel.... ook al zal hij ook vol onze stam treffen.
 

DeletedUser18987

Guest
Super deze regel. Krijgen de mensen die vv draaien eindelijk eens rust en kunnen ze het spel gaan spelen zoals het behoort. Alleen je eigen account.
Vakantievervanging zegt het al... vervanging tijdens de vakantie. Dat is dus niet permanente vervanging omdat de echte eigenaar er niet meer is. Dan maar een barbarenzee, maar dat is wel zoals het behoort... of de eigenaar bespeelt een account of hij zet zijn account op delete zodat hij barbaar wordt.
Ik ben dus zeer content met deze regel.... ook al zal hij ook vol onze stam treffen.

Einz!
HUlde!!Fg
n
af
GFDGBGGA!!
 

DeletedUser1435

Guest
Super deze regel. Krijgen de mensen die vv draaien eindelijk eens rust en kunnen ze het spel gaan spelen zoals het behoort. Alleen je eigen account.
Vakantievervanging zegt het al... vervanging tijdens de vakantie. Dat is dus niet permanente vervanging omdat de echte eigenaar er niet meer is. Dan maar een barbarenzee, maar dat is wel zoals het behoort... of de eigenaar bespeelt een account of hij zet zijn account op delete zodat hij barbaar wordt.
Ik ben dus zeer content met deze regel.... ook al zal hij ook vol onze stam treffen.

ik zoek nog wel een account ps ps ps


vette skills haal je dan in huis ik heb demo73 al meermaals verslagen
 
Reactiescore
0
Super deze regel. Krijgen de mensen die vv draaien eindelijk eens rust en kunnen ze het spel gaan spelen zoals het behoort. Alleen je eigen account.
Vakantievervanging zegt het al... vervanging tijdens de vakantie. Dat is dus niet permanente vervanging omdat de echte eigenaar er niet meer is. Dan maar een barbarenzee, maar dat is wel zoals het behoort... of de eigenaar bespeelt een account of hij zet zijn account op delete zodat hij barbaar wordt.
Ik ben dus zeer content met deze regel.... ook al zal hij ook vol onze stam treffen.

Jazeker heb je gelijk.
Mijn probleem zit hem meer in het feit dat TW de regels verandert tijdens het spel.

Wanneer ze dit op nieuwe werelden gaan invoeren: Prima. Dan kun je daar rekening mee houden.
Maar zoiets onaangekondigd invoeren op oude werelden, waardoor op heel veel werelden op 14 februari enorme barbarenzeeën ontstaan?

Dat is toch puur wanbeleid en spelbederf?
 

DeletedUser67583

Guest
Einz!
HUlde!!Fg
n
af
GFDGBGGA!!

lol
tja wat moet ik zeggen. die vv regel is echt onzin. ik heb nu de laatste tijd toch wel gemerkt dat het bij innogames alleen nog maar om geld draait, aangezien je nu ook al 20% extra gs productie kunt kopen en bouwtijden en kosten kunt halveren met premium punten.
je zou wat kunnen doen aan die CO accounts. het spel terugbrengen naar hoe het geweest was net als op wereld 1 (speel dit al sinds w1). want tegenwoordig heb je van die no-lifers die steeds een dag en nachtdienst draaien op TW. hoe zou ik daar ooit tegenop moeten kunnen? ik hou er gewoon van hoe innogames alleen maar om geld geeft. maarja dat is toch normaal in de maatschappij van tegenwoordig?

m.v.g. zakmetbieten. soort van casual player.
 

DeletedUser53052

Guest
"We hebben Pre-registreren, Welkomstpagina, Vlaggen en de Casual mogelijk gemaakt dit jaar !"


... maar hebben wel alle speedtoppers weggejaagd door ze onterecht te bannen op de TW Masters, we hebben de lelijkste layout ooit doorgevoerd waardoor de forumactiviteit met 90% gereduceerd is, we benadeelden veel spelers nog eens extra met heel wat bouwtijdhalveringen & de koop van Spelboosters (ow wacht... dat hebben ze vermomd onder de naam "Vlaggen"...), er waren interne ruzies die duidelijk uitlekte over het gehele forum (Community meeting ofzoiets ?), TW weekblad werd opgedoekt en de vervanger is gewoonweg gefaald, enkele vernieuwingen die al lang werden beloofd zijn er nog steeds niet, projecten zoals 'Tribal Olympics' zijn compleet de mist ingegaan, de werelden worden saaier & saaier omdat ze elkaar nog steeds te snel opvolgen én het getal met het aantal spelers dat op de voorpagina stond is weggehaald omdat de spelersaantallen flink gedaald zijn.
Goedzo !
 

DeletedUser

Guest
3 dagen PA, wauw!
Ik had toch liever enkele % van de PAP prijs zien gaan... 't Spel is zo al duur genoeg...

Vooruitzicht 2013: een hoop accounts op de oudere werelden gaan op 14 februari (happy valentine?) op barbaar, die werelden gaan i.p.v. stamoorlogje te spelen als een gek BB gaten moeten dichten en spelers die stoppen zorgen voor extra stress bij stamgenoten...

Vooruitzicht 2014: wie wil dit spel in godsnaam nog spelen?
 

DeletedUser60138

Guest
Ik ben voor de nieuwe beperking van de vakantievervanging. Er zijn eerder discussies geweest hierover en diverse spelers refereren hier naar die discussies en zeggen daarbij dat het massaal is weggestemd, maar ik zie toch iets heel anders.

2 recente discussies over dit onderwerp:
http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?152457-Langer-dan-365-dagen-onder-VV-Delete-ermee!
http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?148625-Permanente-vakantievervangingen
In de poll is het 32-34 en in de reacties van het andere topic staan toch ook erg veel voorstanders. Het argument dat anderen in deze discussie gebruiken dat iedereen massaal tegen is klopt dus gewoon niet en is stemmingmakerij.

Ik ben voor om verschillende redenen. Ten eerste, elke speler mag met maximaal 1 account deelnemen per wereld. Met name op de oudere werelden worden langdurige VV accounts nu gebruikt als verlengstuk daarvan. Echte spelers zitten er al lange tijd niet op, maar andere spelers gebruiken de accounts, vaak als def account, in hun oorlogen en hebben er zo dus ook voordelen van. Die vallen nu weg, bij iedereen, wat me een goeie zaak lijkt.

Verder zie ik als mod ook regelmatig overtredingen begaan met langdurige VV accounts. Vaak overtredingen van de 3 weken regel maar ook vaak meer bewuste overtredingen met illegale logins om zo dingen ermee te kunnen uitvoeren. Daarmee worden voordelen behaald die er niet zijn als iedereen echt alleen het eigen account bespeelt.

Overigens gaat het niet om heel grote aantallen accounts. Het zijn vooral op de oude werelden wel grote accounts, maar er gaan geen honderden bans vallen. De uiteindelijke impact zal dus wel meevallen.


Ik vind het dus een goeie zaak dat vakantievervanging teruggaat naar waar dat voor bedoeld is. Iedereen speelt 1 account en niemand kan meer voordelen halen uit het gebruik of misbruik van verlaten accounts. Een stam had voor die verlaten accounts al die tijd een nieuwe speler kunnen zoeken, maar dat is vaak niet gedaan. Nu kan dat alsnog gebeuren, accounts die nu weer bemand worden hebben geen last van deze regel. De overgangstijd is misschien niet heel lang, maar dat is geen echt excuus voor het feit dat het al die tijd op zijn beloop gelaten is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66026

Guest
Mods hebben weer geen persoonlijke mening. Dictatuur hier gewoon weg argh ik haat het.

Kijk als jij het leuk vind als stam dorpjes te edelen mij niet gelaten maar 95 procent van de mensen hier zijn er absoluut tegen om bbtjes te edelen
 

DeletedUser60138

Guest
Mods hebben weer geen persoonlijke mening. Dictatuur hier gewoon weg argh ik haat het.

Moest je daar lang over nadenken of praat je gewoon anderen na? Het is in elk geval onzin, ik heb mijn mening vrij uitgebreid gegeven lijkt me. Dat jij mijn mening niet deelt is mogelijk maar ik zie van jouw kant verder geen inhoudelijke argumenten.
 

DeletedUser

Guest
3 dagen gratis PA.... ja ieder jaar kon je rond kerst toch goedkoper PA kopen. Dit is nu niet gebeurt. 3 dagen gratis is dus echt geen cadeau voor de mensen die normaal rond kerst PA aanvullen.
 

DeletedUser

Guest
Dit mag niet op de oudere werelden worden ingevoerd. Daar is de impact te groot. 1/3 van de spelers op mijn wereld zullen er door verdwijnen. Dan krijg je weer het oude 'wie kan het snelste bb dorpen veroveren' spel, wat niemand eigenlijk leuk vindt (op onze wereld dan). Wij willen meer actie. Deze maatregel zorgt juist voor het tegenovergestelde.
 

DeletedUser66026

Guest
Moest je daar lang over nadenken of praat je gewoon anderen na? Het is in elk geval onzin, ik heb mijn mening vrij uitgebreid gegeven lijkt me. Dat jij mijn mening niet deelt is mogelijk maar ik zie van jouw kant verder geen inhoudelijke argumenten.

Al jaren klagen mensen voor bb's te edelen dat is saai en geef geen nut. Dus wat zal je nu krijgen grijze werelden die niet meer controleerbaar zijn. Vele mensen gaan stoppen omdat er een bb kloof is en nu gaan jullie nog meer mensen laten stoppen?
 

DeletedUser60138

Guest
Al jaren klagen mensen voor bb's te edelen dat is saai en geef geen nut. Dus wat zal je nu krijgen grijze werelden die niet meer controleerbaar zijn. Vele mensen gaan stoppen omdat er een bb kloof is en nu gaan jullie nog meer mensen laten stoppen?

BB's edelen is inderdaad saai, dat is zeker een argument tegen deze nieuwe regel. Die afweging is ook wel gemaakt, deze discussie loopt binnen het team al wat langer. Die BB-zee gaat overigens wel mee vallen, het zijn helemaal niet zo heel veel accounts. Daarom is na afweging van alle voor en nadelen ook besloten om deze regel in te voeren.

Dat mensen hier verder roepen dat het vooral om meer inkomsten van PA te doen is is ook weinig doordacht, dat is niet het geval. Accounts die barbaar worden leveren nooit PA op.
 

DeletedUser67583

Guest
BB's edelen is inderdaad saai, dat is zeker een argument tegen deze nieuwe regel. Die afweging is ook wel gemaakt, deze discussie loopt binnen het team al wat langer. Die BB-zee gaat overigens wel mee vallen, het zijn helemaal niet zo heel veel accounts. Daarom is na afweging van alle voor en nadelen ook besloten om deze regel in te voeren.

Dat mensen hier verder roepen dat het vooral om meer inkomsten van PA te doen is is ook weinig doordacht, dat is niet het geval. Accounts die barbaar worden leveren nooit PA op.



en wij hebben hier dus niks over te zeggen? wij hebben hier geen inspraak in? als iedereen hier tegen is waarom zou je dan toch nog je zin door willen drijven?
 

DeletedUser

Guest
Wat gebeurt er eigenlijk met de PA op accounts onder langdurige VV, na 14 februari?
Verdwijnt die PA gewoon?
 

DeletedUser60138

Guest
en wij hebben hier dus niks over te zeggen? wij hebben hier geen inspraak in? als iedereen hier tegen is waarom zou je dan toch nog je zin door willen drijven?

Er staan in mijn post 2 links naar eerdere discussies over dit onderwerp. Zulke discussies worden zeker wel meegenomen bij de afwegingen, maar die discussies waren domweg niet zo fel tegen als hier enkele malen geroepen wordt.
 

DeletedUser67583

Guest
Er staan in mijn post 2 links naar eerdere discussies over dit onderwerp. Zulke discussies worden zeker wel meegenomen bij de afwegingen, maar die discussies waren domweg niet zo fel tegen als hier enkele malen geroepen wordt.

lijkt me intelligent om dit dan toch nog in overweging te nemen. maar dan moet ik niet vergeten dat intelligentie hier vaak ver te zoeken is.
 

DeletedUser17472

Guest
Mods hebben weer geen persoonlijke mening. Dictatuur hier gewoon weg argh ik haat het.

Kijk als jij het leuk vind als stam dorpjes te edelen mij niet gelaten maar 95 procent van de mensen hier zijn er absoluut tegen om bbtjes te edelen

Wat ik hier geschreven heb is puur mijn eigen mening geweest. Heeft niets te maken met of ik mod ben of niet. Het feit dat vakantievervanging misbruikt wordt in plaats van te gebruiken waarvoor hij bedoeld is, dat wordt door velen hier helaas niet gezien. Maar welke speler is er daadwerkelijk 120 dagen op vakantie? Daar wil ik dan graag mee ruilen.

Je bent niet verplicht om die barbaren te edelen hoor. Heeft, zeker op de oudere werelden, ook geen zin om de overwinning te behalen. De overwinning gaat daar over het bezit van bewoonde dorpen en niet over onbewoonde dorpen.
 
Bovenaan