Open brief aan krepox

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik zal de vraag simpeler stellen.. wie ben jij? Ik heb die foto al gezien, op skype denk ik, zal straks eens kijken.

Je hoeft het niet simpeler te stellen, weet heus wel wat je bedoelt. Wie zoekt, die vindt.
 

DeletedUser58625

Guest
Na al die subtiele hints ik uitgaf, heeft het inderdaad lang genoeg geduurd, vroeg me ook al af wanneer ze het gingen doorhebben :p.



Haha, natuurlijk jij die het moet zeggen :D

Lol, ik weet dit misschien bijna een maand... Je had het al eens eerder gezegd. Voor mij was het toen wel al lang duidelijk, dacht eigenlijk dat al de anderen het ook wel zouden weten :confused:
 

DeletedUser9420

Guest
Leren vestje is gay, ofwel is hij zo'n old skool personage die nog moet leven met het heden.
leren vestje ? ik zie gewoon een leren jas, niks gay aan. Rare defenitie van gay hebben jullie

( ja sorry krepox, ik sta een keer aan jouw kant... ;) )



Juist, weer doet die het niet.

Het is niet zo moeilijk hoor, je haalt een pic van je facebook of whatever drukt rechtermuisknop en dan 'Adres van afbeelding kopieren' en hier plakken met de img bb-code's. :eek:

EDIT:
Als je er geen op je facebook hebt enkel op je PC kan je gewoon uploaden naar Tinypic, nu ben je echt lomp bezig.

Heeeee, niks tegen LOMP he ? :D
 

DeletedUser58625

Guest
[video=youtube;FAivK3Z69BU]http://www.youtube.com/watch?v=FAivK3Z69BU[/video]
 

DeletedUser

Guest
leren vestje ? ik zie gewoon een leren jas, niks gay aan. Rare defenitie van gay hebben jullie

( ja sorry krepox, ik sta een keer aan jouw kant... ;) )

Hij deed me toch wel denken aan hem:

adam-lambert-entertainment-weekly-cover-06.jpg
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
@.Supers: Wat ben je hypocriet echt waar!
Je zit hier te drammen over spelers die getrouwd zijn/kinderen hebben.
Weet je wel hoe oud de hoofdspeler is van broodje kaas. is? en hoeveel kinderen die heeft?
En ik zit niet op school en doe spel ook nog.
Dus slaat weer helemaal nergens op.

.Supers reageer hier ff op
 

DeletedUser3435

Guest
Als je een vriendin hebt, die een grote van ervan is, dan kun je er niets aan doen dat er zo'n leren jasjes-drager in je hoofd komt.
*Fan, van... hahaha. :D Bovendien kwam je allesinds even dom over met je nieuwe AF account, dus je kan niet zeggen dat ik het alleen zeg om dat ik je niet kan uitstaan. Bovendien K., ben ik nog liever twee keer zo gay dan dat ik er zo uitzie zoals jij. :) Ik was modebewuster toen ik 13 jaar oud was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan