Open brief aan krepox

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3435

Guest
Ohhh ganja bedoel je! :D Nee toen niet, anders had ik nog een drogere kop.. + Door de invoer van de pas is dat ook van wekelijks naar maandelijks verschoven. Al zullen ze daar snel op terugkomen lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
Omdat ik zelf ook zo op foto's sta als ik eens een 'extravagant' uitstapje maak. :p

Zoals dit:

6fnw1s.jpg

Aub krepox... Speciaal voor jou.
 

Bijlagen

  • §eee§.jpg
    §eee§.jpg
    62,4 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
255

Juist, weer doet die het niet.

Het is niet zo moeilijk hoor, je haalt een pic van je facebook of whatever drukt rechtermuisknop en dan 'Adres van afbeelding kopieren' en hier plakken met de img bb-code's. :eek:

EDIT:
Als je er geen op je facebook hebt enkel op je PC kan je gewoon uploaden naar Tinypic, nu ben je echt lomp bezig.
 

DeletedUser3435

Guest
Oh ohhhh Supers, we hebben te maken met een geval op zijn being001's! :eek: Zoek dan tenminste foto's op Facebook van iemand anders, die durf je toch wel te posten ofniet?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
@.Supers: Wat ben je hypocriet echt waar!
Je zit hier te drammen over spelers die getrouwd zijn/kinderen hebben.
Weet je wel hoe oud de hoofdspeler is van broodje kaas. is? en hoeveel kinderen die heeft?
En ik zit niet op school en doe spel ook nog.
Dus slaat weer helemaal nergens op.
 

DeletedUser

Guest
Maar reageer nu eens op de vraag waarom ik die foto al gezien heb? :D Wereld 30 BARBS chat?

Jij zou het zelf beter moeten weten zeker waar je die foto al gezien hebt? Ik heb geen spycam in je kamer zitten hoor.
 

DeletedUser3435

Guest
Jij zou het zelf beter moeten weten zeker waar je die foto al gezien hebt? Ik heb geen spycam in je kamer zitten hoor.
Ik zal de vraag simpeler stellen.. wie ben jij? Ik heb die foto al gezien, op skype denk ik, zal straks eens kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan