Top/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Als er iemand is die z'n kop moet houden ben jij het Agonoize.
Ik heb idd tijdtekort en log zo nu en dan nog eens in..

Dat zou je wel willen ja :D maar zal niet gebeuren dus.
Jouw probleem als je tijd tekort hebt. RL gaat altijd voor, maar jullie moesten maar een vervanger gezocht hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
Ago, blijf wel met beide benen op de grond ajb.
Het is kut voor Krepox dat hij examens heeft, maar ik zweer echt op alles wat ik heb dat ik niks doorverteld heb over je examens. Ik weet niet eens welke dagen er examens zijn in België.

Buiten dat heb ik ook nog eens bewijs dat Frank1956 en Constantius van niets wisten:

GroteFoto-P4PWICLM.jpg
 

DeletedUser

Guest
Oké zombie, maar ik vind het gewoon hilarisch dat als hij iets verliest altijd met een dwaas excuus afkomt en EQUI zonder enige bewijs beschuldigd van vuil spel, terwijl hij gewoon gepakt is op z'n waarde. Voornamelijk waarde 'organisatie'. Want geen VV of inactieve co = slechte organisatie van je eigen account.

Verder heb jij het tegenbewijs op vals spel al geleverd met je screentje, dan hoef ik er geen woorden meer aan vuil te maken ;)
 

DeletedUser3435

Guest
Nog een excuus! Tijd tekort. Dan moet je iemand zoeken die tijd genoeg heeft. = Jouw fout.
Ik heb je nog geen enkele maal op je front aangevallen. 1x verre scoutactie die niets opleverde.

Jij moest per se 's nachts (niets op tegen hoor) sturen om toch maar een dorpje te kunnen pakken, midden in m'n cluster. Voor zo'n groot account met zoveel Offence vs. een miniclustertje :eek:
Als je het bewust doet, ben je nog dommer. Je onderschat EQUI duidelijk, maar maakt niet uit, des te beter voor ons.
Oja en je buur, Qualified, mag jouw probleempjes weer oplossen xd
Ik let echt op je woorden Krepox, maak je geen zorgen, ze doen me zelfs regelmatig lachen :D

Ik heb helemaal van niemand iets gehoord en zolang je daar geen bewijzen hebt, moet je me nergens van beschuldigen. Je gebruikt altijd excuses als je afgaat of fouten maakt, deze keer heb je er zo'n 4-5 excuses opgesomd. Geloofwaardig is anders, maar zorg dat je nog wat excuses op zak houdt voor de volgende keer dat je faalt ;)
Haha ja weet ik.. maar om tegen jou te deffen heb je niet veel tijd nodig! :D Had nu 20 minuten pauze, en op die 20 minuten heb ik meer noobaanvallen gezien dan dat ik van heel Rocko-0 gezien heb toentertijd. Ga je clears voor je treintjes timen en dan zit er nog 600 ms tussen, denk je echt dat ik dat niet snipe? Haha hilarisch treintje ook wel daarnet trouwens.

Ja waarom denk je? Omdat jij weet dat je niks van dit spelletje snapt en heel je account overvol gaat stacken. Ik kan een tegenstander van jou niveau makkelijk aan, zonder mijn front te deffen, alleen heb je nu ofwel 'weer' een rattenstreek uitgehaald door te weten dat ik examens heb of heb je geluk. Nee ik onderschat EQUI niet.. ik weet best wel wat jullie kunnen, en dat is echt niet veel. Je leidertje kan het wel bevestigen, bovendien zou ik geen dorpen verliezen tegen een speler van jou niveau, dat weet iedereen wel.. 20 minuten had ik nodig Agonoize, 20 minuten.. :D Falen doe ik niet, dat doe jij al voor mij.
 

DeletedUser

Guest
Ago, blijf wel met beide benen op de grond ajb.
Het is kut voor Krepox dat hij examens heeft, maar ik zweer echt op alles wat ik heb dat ik niks doorverteld heb over je examens. Ik weet niet eens welke dagen er examens zijn in België.

Buiten dat heb ik ook nog eens bewijs dat Frank1956 en Constantius van niets wisten:

GroteFoto-P4PWICLM.jpg
In scène gezet!
 

DeletedUser

Guest
In scène gezet!

Nee, is gewoon vol bewijs dat Frank1956 en Constantius er niks van wisten.
Denk je dat het Ago ook nog maar iets uitmaakt, wat jullie over hem denken? Hij zou wel toegeven als hij er van wist.
Ago mag je beschuldigen wat je wilt, maar spelers als Darklegend en Constantius, fairplayers die nooit iets laags hebben gedaan, mag je niet kwaad over spreken, Flos.

Dus, heb jij iets beters waarmee je kan bewijzen dat Ago er van wist? Hij heeft die dorpsnamen benoemd, nádat Krepox ging klagen over dat hij examens had.
 

DeletedUser

Guest
Haha ja weet ik.. maar om tegen jou te deffen heb je niet veel tijd nodig! :D Had nu 20 minuten pauze, en op die 20 minuten heb ik meer noobaanvallen gezien dan dat ik van heel Rocko-0 gezien heb toentertijd. Ga je clears voor je treintjes timen en dan zit er nog 600 ms tussen, denk je echt dat ik dat niet snipe? Haha hilarisch treintje ook wel daarnet trouwens.

Ja waarom denk je? Omdat jij weet dat je niks van dit spelletje snapt en heel je account overvol gaat stacken. Ik kan een tegenstander van jou niveau makkelijk aan, zonder mijn front te deffen, alleen heb je nu ofwel 'weer' een rattenstreek uitgehaald door te weten dat ik examens heb of heb je geluk. Nee ik onderschat EQUI niet.. ik weet best wel wat jullie kunnen, en dat is echt niet veel. Je leidertje kan het wel bevestigen, bovendien zou ik geen dorpen verliezen tegen een speler van jou niveau, dat weet iedereen wel.. 20 minuten had ik nodig Agonoize, 20 minuten.. :D Falen doe ik niet, dat doe jij al voor mij.

20 minuten voor 30 aanvallen? Vind ik best nog veel ;)
 

DeletedUser

Guest
agonoize triest ventje. waarom moet je altijd als je denkt dat je iets goed doet ermee komen pochen op het AF? ik zit hier toch ook niet iedere minuut mijn stat tegen break te posten en stoer te doen?

blijf gewoon met beide benen op de grond zoals zombie al zei. krepox is een speler van ver boven jou niveau dus hou je gewoon koest.
 

DeletedUser

Guest
agonoize triest ventje. waarom moet je altijd als je denkt dat je iets goed doet ermee komen pochen op het AF? ik zit hier toch ook niet iedere minuut mijn stat tegen break te posten en stoer te doen?
blijf gewoon met beide benen op de grond zoals zombie al zei. krepox is een speler van ver boven jou niveau dus hou je gewoon koest.

Iedere minuut? Ik heb pas gepost toen Rashani iets over Krepox zei ;) Zie hieronder de quote.
Rashani zei:
(zoals ik, toch krepox? Lekker bezig tegen equi trouwens!)
Daarna begon Krepox onmiddelijk te flamen en heb ik éénmalig de stats erbij gehaald om hem nog wat bozer te maken. Hoezo iedere minuut? :eek:
Ik hou me helemaal niet koest, al zeker niet in-game. Anders is de lol er een beetje af hé.
 

DeletedUser

Guest
Pff mannen, ik weet niet meer wat ik moet doen hoor. Bij mij staat agonoize al tijdje op de blacklist en dat functioneert gewoon geweldig. Niet op ingaan en negeren is de beste optie voor deze nietskunnende tuinkabouter :)
 

DeletedUser

Guest
Pff mannen, ik weet niet meer wat ik moet doen hoor. Bij mij staat agonoize al tijdje op de blacklist en dat functioneert gewoon geweldig. Niet op ingaan en negeren is de beste optie voor deze nietskunnende tuinkabouter :)

Ik weet dat je dit niet kunt lezen, tenzij je even gluurt van achter het hoekje van de blacklist :D maar ze kunnen het niet laten met op me te reageren, ik snap het ook niet :(:mad:
 

DeletedUser

Guest
Pff mannen, ik weet niet meer wat ik moet doen hoor. Bij mij staat agonoize al tijdje op de blacklist en dat functioneert gewoon geweldig. Niet op ingaan en negeren is de beste optie voor deze nietskunnende tuinkabouter :)

Wat grappig! Zo denk wij nou precies over krepox!

Examens. Ja. Die heeft iedereen wel eens. Is geen excuus rite? Inactiviteit ligt aan jezelf, en Phalanx gaat toch niet als excuus gebruiken dat Kredict examens had? Bananass ging ook ten onder aan inactiviteit, alleen als ik dat hier zou posten zou Phalanx net zo hard terugschrijven dat dat geen argument is. Nee inderdaad. Kredict had gewoon niet zo arrogant moeten zijn zn front niet te stacken, en van te voren een vv moeten regelen. Verliezen zijn aan hemzelf te wijten, en equi maakt er goed gebruik van.
 

DeletedUser3435

Guest
20 minuten voor 30 aanvallen? Vind ik best nog veel ;)
Ja haha voor 30 aanvallen van jou is dat inderdaad best veel.. :D Jij zou je front eens open moeten laten, die strijd zou snel beslist zijn hé? Maar wel funny dat je probeert te timen, ooit kom je er wel..
Wat grappig! Zo denk wij nou precies over krepox!

Examens. Ja. Die heeft iedereen wel eens. Is geen excuus rite? Inactiviteit ligt aan jezelf, en Phalanx gaat toch niet als excuus gebruiken dat Kredict examens had? Bananass ging ook ten onder aan inactiviteit, alleen als ik dat hier zou posten zou Phalanx net zo hard terugschrijven dat dat geen argument is. Nee inderdaad. Kredict had gewoon niet zo arrogant moeten zijn zn front niet te stacken, en van te voren een vv moeten regelen. Verliezen zijn aan hemzelf te wijten, en equi maakt er goed gebruik van.
'Wij' Rashani? Ik zou niet weten wie jou steunt in je gedachtegang.. :D Een spelertje dat het met eigen account niet kon waarmaken, toen lekker heeft zitten internen en van die laffe zaken zoals EQUI heeft zitten uitsteken waardoor wereld 18 voor een stuk verneukt is. Wat ik hoor van je eigen ex-stamleden ben jij maar een x-factor hoor, het is dus niet echt zo boeiend wat jij denkt.

Haha 95% zit hier nog op het middelbaar.. Toen zat ik 5uur per dag nog te TW'en. Groot verschil met unief hoor, maar soit dat kunnen mensen zoals jij niet begrijpen, moet je kunnen meemaken. Bananass zaten 3 spelers op? Lijkt me sterk dat die alle 3 nu net examens hebben.. Er is een verschil tussen arrogant zijn en tussen slim spelen, ik weet dat ik EQUI makkelijk kan hebben met een ongestacked front, alleen had ik er niet op gerekend dat P. ging stoppen net voor mijn examens en ik dus geen tijd meer had om alles op orde te gooien. Als iedereen binnen |P| zijn eigen front zou stacken zouden we niet ver komen.. Dat kan alleen Break en EQUI, en dan nog krijgen ze klappen. Daarbij de enorme portie geluk dat ze nu net eens durven aanvallen.. tja fijn voor ze dat ze wat dorpen hebben, maar het is een enorme faal dat je niet meer dorpen als dit kan pakken als het account een volle 24-uur onbemand is tijdens de aanvallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja haha voor 30 aanvallen van jou is dat inderdaad best veel.. :D Jij zou je front eens open moeten laten, die strijd zou snel beslist zijn hé? Maar wel funny dat je probeert te timen, ooit kom je er wel..

Aardig van je dat je dit stuurt naar m'n nieuwe dorpje, maar het hoefde niet hoor ;)
Aankomend (4) Aankomst:
|P|ow|P|ow|P|ownage op 10.12. om 00:26:12:101 uur 32:18:50
|P|ow|P|ow|P|ownage op 10.12. om 00:45:06:420 uur 32:37:44
|P|ow|P|ow|P|ownage op 10.12. om 05:27:12:588 uur 37:19:50
|P|ow|P|ow|P|ownage op 10.12. om 06:39:56:402 uur

En de volgende keer misschien m'n treintje proberen te snipen met de troepen die je nog in je dorp hebt? Of lukt backdraften je niet? ;)

Voor de liefhebbers.
http://nl18.tribalwars.nl/public_report/887b57546588ef371d8131e0fbb879cc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Aardig van je dat je dit stuurt naar m'n nieuwe dorpje, maar het hoefde niet hoor ;)

En de volgende keer misschien m'n treintje proberen te snipen met de troepen die je nog in je dorp hebt? Of lukt backdraften je niet? ;)

Voor de liefhebbers.
http://nl18.tribalwars.nl/public_report/887b57546588ef371d8131e0fbb879cc
Oh my.. eens kijken of jij binnenkort als Break weg is net zo hard gaat rennen als Conquerking, ook zo'n noob met een grote mond. :D Als jij nu eens probeert om het spelletje ook maar iets ofwat te begrijpen en wat meer gaat kunnen dan gewoon domweg aanvallen in alle richtingen sturen, dan praten we nog eens. Tot dan maak je jezelf alleen belachelijk..

Haha jezus Agonoize, kent jou afgang dan geen grenzen? Clear was op terugweg van mijn vriendjes van Break. ;) Ik kan alles wel beter dan jou, ook al is dat niet moeilijk.
 

DeletedUser

Guest
Haha jezus Agonoize, kent jou afgang dan geen grenzen? Clear was op terugweg van mijn vriendjes van Break. ;) Ik kan alles wel beter dan jou, ook al is dat niet moeilijk.

Wie is nu ook zo dom om z'n frontclears 100+ uur ver te sturen :D
 
Bovenaan