Grappige aanvallen/goede verdediging

  • Topicstarter Auseinandersetzung
  • Startdatum

DeletedUser17680

Guest
Ik hoorde dat Tai pan een beetje gefrustreerd was? 119 aanvallen op 1 dorp?

verklaar jou insane actie eens nader meine freund.

Als je toch met leuke berichtjes komt mag je deze btw niet vergeten hé.
Dodemansrit
 

DeletedUser35742

Guest
Ik denk dat jij misschien beter uit kunt leggen waarom je 10.000+ scouts in je dorp zet ter verdediging. Ik zie niets raar aan die aanval namelijk.
 

DeletedUser17680

Guest
Ik denk dat jij misschien beter uit kunt leggen waarom je 10.000+ scouts in je dorp zet ter verdediging. Ik zie niets raar aan die aanval namelijk.

LEZEN mr. pannenkoek. :D

Ik vroeg me af waarom 119 aanvallen op 1 dorp? Aan dat berichtje zie ik ook niks raars.. alleen is wel een leuk berichtje..
 

DeletedUser

Guest
Haha ik had verwacht dat je zou tussen gaan stacken :d
Dus met 120clears op 1 dorp had het me veel oda op gelevert ^^
 

DeletedUser17680

Guest
Ooh, nee ik was het niet hoor. :D Ik ben gewoon graag van alles op de hoogte. :p
 

DeletedUser

Guest
Oh nee was op kevin..

Nou ja had verwacht dat hij zou tussen stacken dan :p
 

DeletedUser35742

Guest
LEZEN mr. pannenkoek. :D

Ik vroeg me af waarom 119 aanvallen op 1 dorp? Aan dat berichtje zie ik ook niks raars.. alleen is wel een leuk berichtje..

Ik ben een pannenkoek, maar jij post een niet grappige of niet rare aanval in het grappige aanvallen topic. En als ik daar commentaar op lever vind je hem zelf ook niet grappig:rolleyes:
 

DeletedUser17680

Guest
Ik ben een pannenkoek, maar jij post een niet grappige of niet rare aanval in het grappige aanvallen topic. En als ik daar commentaar op lever vind je hem zelf ook niet grappig:rolleyes:

Met jou valt niet te praten/ discussieren. Jij verdraait zoals gewoonlijk weer de boel of leest gewoon niet goed.

Lees de reacties opnieuw dan hoef ik het je ook niet nogmaals uit te leggen.

Een discussie werkt alleen als je allebei openstaat voor de informatie. Als je jezelf de hele tijd moet herhalen is dit heel frustrerend en kan je slecht beargumenteren, omdat je het hoofd koel moet houden. Daarom faal ik altijd in discussiëren met domme mensen
 

DeletedUser35742

Guest
Dat doe ik toch? Jij zegt bla bla jullie hebben zelf ook rare berichten, laat een normaal bericht zien, ik wijs je er op dat het niks bijzonders is, jij vind ook van niet, maar ik ben de pannenkoek. Of jij spreekt jezelf tegen, dat kan ook:|
 

DeletedUser17680

Guest
Dat doe ik toch? Jij zegt bla bla jullie hebben zelf ook rare berichten, laat een normaal bericht zien, ik wijs je er op dat het niks bijzonders is, jij vind ook van niet, maar ik ben de pannenkoek. Of jij spreekt jezelf tegen, dat kan ook:|

Ik heb gezegd dat ik het bericht leuk vindt, sinds wanneer mogen leuke berichten niet in het grappige aanvallen/ goede verdedigings topic?

Ik heb niet gezegd dat er iets raars aan die verkenaanval was... Het is wel een leuk bericht.

Ik vroeg (nogmaals zeg ik het dan maar) me alleen af waarom 120 aanvallen op 1 dorp... En ja dat vond ik raar. Vindt jij dat dan niet raar? maar dat heeft Tai pan duidelijk uitgelegd. Het bericht dat ik poste heeft dus geen link daarmee.

Ik vind dit zo nutteloos. Een beetje dit topic verzieken voor wat? Omdat jij niet begrijpt wat ik zeg. pff, zal weer eens niet de eerste keer zijn.
Dat ligt natuurlijk dan aan jou:D en mocht je dan nog wat extra aandacht willen kunnen we het altijd even uitboksen via privéberichten.
 

DeletedUser

Guest
waarom is 120 aanvallen op 1 dorp raar? Het dorpje is toch binnengehaald :D
 
Bovenaan