Grappige aanvallen/goede verdediging

  • Topicstarter Auseinandersetzung
  • Startdatum

DeletedUser64946

Guest
das gewoon een muur slopertje :p


maar helpt niet als het dorp niet leeg is ... XD
 

DeletedUser35742

Guest
WTF? Als het dorp wél leeg was heb je zoveel ram helemaal niet nodig om de muur te slopen.
 

DeletedUser64946

Guest
iddd..... vind het ook een beetje raar xD

& als je het dorp al leeg kreeg, dan was de muur sowieso al op 0 denk ik :p
 

DeletedUser

Guest
Graag gedaan hoor:D
Of we hier op dit forum ontzettend interessant aan het doen zijn of dat we rammen sturen of natuurlijk kata's, want die zijn het best.
Wat maakt het uit.
In de kern zijn wij allemaal noobs.
Alleen de ene vindt zichzelf wat interessanter dan de ander.
 

DeletedUser35742

Guest
Dat is toch vrij standaard? Geen overstack, dode edels, dode clear oid...gewoon een clear die een full defje sloopt en er zelf bijna door kapot is. Is dat grappig of goed?:)
 

DeletedUser17680

Guest
Weet je wat dat is???? nee geen kattepis

Lekkurh lekkurh of gewoon HEERLIJK vangen die hap dat is zoals het hoort. BSRK goed voorbeeld voor de rest van HGK. :D ;)
 

DeletedUser61692

Guest
Dat is toch vrij standaard? Geen overstack, dode edels, dode clear oid...gewoon een clear die een full defje sloopt en er zelf bijna door kapot is. Is dat grappig of goed?:)

gewoon een lekkere clear,

zo zie ik ze altijd het liefst...
 

DeletedUser17680

Guest
Dit was eerlijk gezegd gewoon een grappige aanval. Ik had het op 0 muur gedogded, maarja dat ben ik en doen de wat slimmere mensen zal ik dan maar zeggen.:rolleyes:

Als er nog meer grappige berichten voorkomen kan je ze zeker hier verwachten. Daar dient dit topic volgens mij voor?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerder ook berichten van Tanken of HGK heb langs zien komen waarbij 10k sp & zw zomaar foetsie gingen en dacht ik ook van hmm lekkere clear.(ook al waren de verliezen dus voor OTS)
 

DeletedUser62448

Guest
Dit was eerlijk gezegd gewoon een grappige aanval. Ik had het op 0 muur gedogded, maarja dat ben ik en doen de wat slimmere mensen zal ik dan maar zeggen.:rolleyes:

Als er nog meer grappige berichten voorkomen kan je ze zeker hier verwachten. Daar dient dit topic volgens mij voor?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerder ook berichten van Tanken of HGK heb langs zien komen waarbij 10k sp & zw zomaar foetsie gingen en dacht ik ook van hmm lekkere clear.(ook al waren de verliezen dus voor OTS)

We kijken er niet van op, omdat als wij Ots aanvallen, het ook enorm vaak voorkomt.
Maar netjes gedaan hoor, wil namelijk niet zeggen dat Ots het niet mag posten:)
 

DeletedUser

Guest
Dit was eerlijk gezegd gewoon een grappige aanval. Ik had het op 0 muur gedogded, maarja dat ben ik en doen de wat slimmere mensen zal ik dan maar zeggen.:rolleyes:

Als er nog meer grappige berichten voorkomen kan je ze zeker hier verwachten. Daar dient dit topic volgens mij voor?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerder ook berichten van Tanken of HGK heb langs zien komen waarbij 10k sp & zw zomaar foetsie gingen en dacht ik ook van hmm lekkere clear.(ook al waren de verliezen dus voor OTS)

Best dat jij perfect bent en nooit vergeet te dodgen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
mag ik dan zeggen dat we gister grootmacht hadden tegen tanken :D

laatst had ernaldeas die post, mja dat kunnen wij ook <3:p
 

DeletedUser

Guest
Mooi, maar niet eerlijk tov de echte ODA bashers :p

Ik doe niet aan ODA faken en heb nooit echt een grote overstack gezien xD
 
Bovenaan