Grappige aanvallen/goede verdediging

  • Topicstarter Auseinandersetzung
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Sorry, heb hem nooit gemogen. En ben pissed.

Ok mensen zo erg is het nu ook weer niet dat ik het in 2 topic heb gepost... :rolleyes:
Ik heb indd niet gesniped en MAUSAN was zo dom om 500 speer te sturen ik niet.

En kan me niet schelen dat je me niet mag maar controleer in het vervolg eerst voor je dingen begint aan te nemen over me.

En ben je zo extreem naïef om alles te geloven wat Remko je zegt?
Ik weet wat hij van ons (Frederik en mij) vind maar zijn mening is nogal subjectief he... ;)
 

DeletedUser35742

Guest
Verdediger: tai-pan
Doel: F - Zarautz (487|477) C44

Aantal: 12543 9618 118 0 65 0 0 42 2 0
Verliezen: 12039 9231 113 0 62 0 0 40 2 0

Goeie defensieve unit, die edels:)
 

DeletedUser57908

Guest
Vond ik ook wel.
Ik zou er maar trots op zijn dat jij snachts opstaat om clears te sturen (Y)
 

DeletedUser

Guest
Ok mensen zo erg is het nu ook weer niet dat ik het in 2 topic heb gepost... :rolleyes:
Ik heb indd niet gesniped en MAUSAN was zo dom om 500 speer te sturen ik niet.

En kan me niet schelen dat je me niet mag maar controleer in het vervolg eerst voor je dingen begint aan te nemen over me.

En ben je zo extreem naïef om alles te geloven wat Remko je zegt?
Ik weet wat hij van ons (Frederik en mij) vind maar zijn mening is nogal subjectief he... ;)

Zoals king al zegt: een mening is altijd subjectief. En tjah, het is echt niet bijzonder als hij 500 sp mee stuurt. Dat kan iedereen doen, en vaak is een dorp dan nig gewoon binnen ook. Dat het nu niet zo is betekent niet dat hij dom is ofzo. :eek:

Maargoed, ik ben helemaal niet naïef. Echter is het wel grappig om te weten wat hij van je vindt. Of weet je niet neer hoelang je op fanta hebt mogen spelen? Één dagje? :D

Een mening is altijd subjectief, trololololololol.

Subjectief is een moeilijk woord. Zeker voor arnorro. Dat liet ie al blijken toen hij een mb'ertje was een paar maanden terug. :D

Vond ik ook wel.
Ik zou er maar trots op zijn dat jij snachts opstaat om clears te sturen (Y)

Klopt, HGK trendzetter :)

Beetje hypocriet. Tanken att't zeker noooit snachts? :eek:
Vooral Remko niet. :rolleyes:
 

DeletedUser57908

Guest
Zeg ik dat dan?
Ik heb nog nooit snachts opgestaan voor tw en dat ga ik ook echt niet doen.
 

DeletedUser

Guest
Dat ik 's nachts op het forum reageer, maakt me geen nachter.
Ik log 's nachts misschien 1x in op TW, maar 20x op het forum.
Dat noem je: professioneel gamer.
 

DeletedUser

Guest
Dat ik 's nachts op het forum reageer, maakt me geen nachter.
Ik log 's nachts misschien 1x in op TW, maar 20x op het forum.
Dat noem je: professioneel gamer.

Trololololololololololololololololololololololololol.
Tribalwars is geen professioneel spel, en dus kan je geen pro gamer op een spel als Tribalwars zijn.
Spellen zoals Halo, Starcraft, Call of Duty & League of Legends kan je als pro spelen.
Besides, je wordt pas als pro gamer gezien als je Top 16 op een MLG event plaats.


Trololololololololololololololololololololololololol.
Als jij denkt dat als je met 20x op een forum inloggen een pro gramer bent geworden, dan ben jij de grootste grap als gamer die er rondloopt :D

Het blijkt maar dat jouw lakse kennis op dit gebied weergeeft dat jij niks meer dan een noob bent!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leer even lezen vriend.
1. Ik zeg dat ik 's nachts amper TW doe, maar andere spellen. (world of tanks, ARMA II, CoH Multiplayer, etc etc) met mijn Multi wargaming clan. (116thpanzer.com), maar ook veel andere dingen)
2. Ik zeg proefssioneel, niet pro. (Pro = best van het beste, profesioneel = Bekwaam, als beroep, etc).

Voor mij tegen mij begint te lullen moet je zelf ff leren lezen.
 

DeletedUser

Guest
Leer even lezen vriend.
1. Ik zeg dat ik 's nachts amper TW doe, maar andere spellen. (world of tanks, ARMA II, CoH Multiplayer, etc etc) met mijn Multi wargaming clan. (116thpanzer.com), maar ook veel andere dingen)
2. Ik zeg proefssioneel, niet pro. (Pro = best van het beste, profesioneel = Bekwaam, als beroep, etc).

Voor mij tegen mij begint te lullen moet je zelf ff leren lezen.

Aaaahn, nu snap ik het! Jij doet TW als beroep! :p

En nog geen top 20, hoe hard kun je falen. Pro betekent overigens niet eens beste van de wereld.
 

DeletedUser

Guest
wauw, speed is nog dommer dan ik dacht. ik zeg dat ik andere spellen profesioneel speel, als lezen zp moeilijk is
 

DeletedUser

Guest
Subjectief is een moeilijk woord. Zeker voor arnorro. Dat liet ie al blijken toen hij een mb'ertje was een paar maanden terug. :D

Wow een kleine verspreking en je wordt al direct afgemaakt hier, ik bedoelde daarmee te zeggen dat je om over mij te kunnen oordelen je het van iemand moet horen die weet hoe ik echt ben/speel zoals Frederik en niet van iemand zoals Remko waar ik 2 weken mee heb samengewerkt.

Maximus je kraamt een hoop gezever uit, ik heb 2 weken op Fantazija gespeeld. ;)
En blijkbaar vond hij me teveel OTS'er en heeft mij eraf gegooid voordat ze OTS verlieten.
Hij was dan nog zo laf om dat niet tegen me te zeggen, dat soort persoon is ie wel...

En wat heeft m'n verleden als MB hiermee te maken?
Hoe noem je dat?
Oh ja een drogreden, leer eerst eens deftig argumenteren wil je... :rolleyes:

En trouwens ik heb niet gezegd dat MAUSAN dom is zoals jij beweert, ik heb gezegd dat de actie dom was, moest het 50 lc geweest zijn ok dan zou het hier nooit terechtgekomen zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leer even lezen vriend.
1. Ik zeg dat ik 's nachts amper TW doe, maar andere spellen. (world of tanks, ARMA II, CoH Multiplayer, etc etc) met mijn Multi wargaming clan. (116thpanzer.com), maar ook veel andere dingen)
2. Ik zeg proefssioneel, niet pro. (Pro = best van het beste, profesioneel = Bekwaam, als beroep, etc).

Voor mij tegen mij begint te lullen moet je zelf ff leren lezen.

1. Nee, dat zeg je niet.
Ik citeer : "Ik log 's nachts misschien 1x in op TW, maar 20x op het forum. "
Waar precies stonden die andere spellen?
2. Pro is voor mij nog altijd een afkorting van professioneel. Dat had je kunnen weten als je had gezien dat ik professioneel in eerste instantie gebruik en het daarna naar pro afkort.

En dan tegen mij zeggen dat ik moet leren lezen, prutser.
 

DeletedUser

Guest
Jij zegt pro = top 16.
Dus alleen de top 16 van elk beroep zijn professionals, de rest is niks?
En forum is geen spel, TW wel, en aan het 1x inloggen op TW kan je zien dat ik te weinig tijd heb voor een 'spel' wnt dat is TW niet te spelen.

Gigantisch verschil tussen pro en professioneel.
Alsof er in elk spel maar 16 profesionele spelers zijn.

Heb me zelf ook nergens een pro gamer genoemd, maar een professioneel gamer. Wat iets anders is he.
 

DeletedUser

Guest
Jij zegt pro = top 16.
Dus alleen de top 16 van elk beroep zijn professionals, de rest is niks?
En forum is geen spel, TW wel, en aan het 1x inloggen op TW kan je zien dat ik te weinig tijd heb voor een 'spel' wnt dat is TW niet te spelen.

Gigantisch verschil tussen pro en professioneel.
Alsof er in elk spel maar 16 profesionele spelers zijn.

Ik citeer :
"als je Top 16 op een MLG event plaats."

Jij moet echt leren lezen.




Alandor

Dit bericht werd verborgen omdat Alandor op je negeerlijst staat.
Bekijk berichten

Verwijder gebruiker van negeerlijst



Iemand die zo slecht kan lezen en zo stupide is, hoort gewoon op zo'n lijst thuis.
Zijn stupiditeit begon bijna pijn aan mijn ogen te doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan