Wel of niet top 20 waardig?

DeletedUser64683

Guest
wie kan hier mooie update maken? ik zelf ben daar niet zo fanatiek in lolz ;)
 

DeletedUser

Guest
wie kan hier mooie update maken? ik zelf ben daar niet zo fanatiek in lolz ;)

1 Henry Ford Mustang Quiem!
2 smashingone Quiem!
3 Ammumu Gentle
4 nickodinho Quiem!
5 ZjiZje Gentle
6 Return of the Kings Quiem!
7 Pirattack (V)(R)
8 Thor44 Gentle
9 Heisenberg (V)(R)
10 DarthVerneder Brain
11 NowItsMyTurn Gentle
12 OurTime (V)(R)
13 V V V Quiem!
14 Lady Grazia *S*
15 VexX Quiem!
16 dehague (V)(R)
17 rudy-73 Divine
18 willemurk
19 victorkiller7 (V)(R)
20 poekieboe Quiem!
 

DeletedUser

Guest
1 Henry Ford Mustang Quiem!
2 smashingone Quiem!
3 Ammumu Gentle
4 nickodinho Quiem!
5 ZjiZje Gentle
6 Return of the Kings Quiem!
7 Pirattack (V)(R)
8 Thor44 Gentle
9 Heisenberg (V)(R)
10 DarthVerneder Brain
11 NowItsMyTurn Gentle
12 OurTime (V)(R)
13 V V V Quiem!
14 Lady Grazia *S*
15 VexX Quiem!
16 dehague (V)(R)
17 rudy-73 Divine
18 willemurk
19 victorkiller7 (V)(R)
20 poekieboe Quiem!

HFM staat op z'n plaats. En de huidige nummer vijf zou gerust op 2 mogen staan.

En de rest?
Een bende internende rabauwen, tuig, addergebroed met een collectief IQ dat moet het moet afleggen tegen dat van een overjaarse preistaaf.
 

DeletedUser

Guest
HFM staat op z'n plaats. En de huidige nummer vijf zou gerust op 2 mogen staan.

En de rest?
Een bende internende rabauwen, tuig, addergebroed met een collectief IQ dat moet het moet afleggen tegen dat van een overjaarse preistaaf.

Lekker positief!:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
meen je niet dat .toontje terug is he...

Ik zal mij niet excuseren voor mijn korte afwezigheid. Hoe pijnlijk die ook mocht zijn voor jullie.
Ik doe wat nodig is om het Woord te verkondigen over de ganse wereld, en heb mijn plichten tegenover de mensheid (als Messias) niet verzaakt.
 

DeletedUser64683

Guest
Ik zal mij niet excuseren voor mijn korte afwezigheid. Hoe pijnlijk die ook mocht zijn voor jullie.
Ik doe wat nodig is om het Woord te verkondigen over de ganse wereld, en heb mijn plichten tegenover de mensheid (als Messias) niet verzaakt.

heb jij echt geen leven?
ik wil je wel zelf eens zien spelen, ken jou niet op het spel ;)
dus waar zijn je skilz?
 

DeletedUser

Guest
heb jij echt geen leven?

Neen, dat heb Ik inderdaad niet.
Ik, als Uitverkorene, heb de opdracht gekregen om W26 te herscheppen om het NOG epischer vormen te geven. De specifieke details van deze opdracht uitleggen, daar ga Ik mij niet mee bezighouden, het zou de capaciteiten van je simpele verstand toch overstijgen.

Al mijn tijd en aandacht gaat naar het vervolledigen van de opdracht. Wees maar blij & vereerd dat Ik mensen zoals jou een toekomst geef.

dus waar zijn je skilz?

Kom ventje, leer eens deftig schrijven. Het feit dat Ik antwoord op uw onnozele vragen geeft blijk van een minimum aan respect. Vervul nu ook maar gauw je plichten, en doe ondertussen eens navraag naar mijn mythische, epische en mensoverstijgende reputatie als speler. Als je dan nog niet van je sokken geblazen bent (wat Mij zeer sterk zou verbazen), moet je maar enkele van Mijn kwalitatief hoogstaande traktaten inzake theoretische spelconcepten lezen.

Mijn gouden raad: lees de theoretische posts vol mind-blowing strategische meesterzetten maar met mondjesmaat, een teveel aan superioriteit zou enkel nefast zijn voor het brein & een serieus inferioriteitscomplex teweegbrengen.
 

DeletedUser58335

Guest
Ik hou toch wel van de stijl van schrijven van toontje, die arrogantie kan ik namelijk niet opbrengen ;p
 

DeletedUser64848

Guest
Neen, dat heb Ik inderdaad niet.
Ik, als Uitverkorene, heb de opdracht gekregen om W26 te herscheppen om het NOG epischer vormen te geven. De specifieke details van deze opdracht uitleggen, daar ga Ik mij niet mee bezighouden, het zou de capaciteiten van je simpele verstand toch overstijgen.

Al mijn tijd en aandacht gaat naar het vervolledigen van de opdracht. Wees maar blij & vereerd dat Ik mensen zoals jou een toekomst geef.



Kom ventje, leer eens deftig schrijven. Het feit dat Ik antwoord op uw onnozele vragen geeft blijk van een minimum aan respect. Vervul nu ook maar gauw je plichten, en doe ondertussen eens navraag naar mijn mythische, epische en mensoverstijgende reputatie als speler. Als je dan nog niet van je sokken geblazen bent (wat Mij zeer sterk zou verbazen), moet je maar enkele van Mijn kwalitatief hoogstaande traktaten inzake theoretische spelconcepten lezen.

Mijn gouden raad: lees de theoretische posts vol mind-blowing strategische meesterzetten maar met mondjesmaat, een teveel aan superioriteit zou enkel nefast zijn voor het brein & een serieus inferioriteitscomplex teweegbrengen.

Ik zal maar even mijn woordje doen. Het boeit me nu eens echt niks wat jou ervaring in het spel is. Je bent ook beter als mij, dat is iedereen, maar jezelf met een hoofdletter gaan schrijven gaat erover. Je denkt grappig te zijn, wat dus helemaal niet lukt met je egoïsme. Wat ik je aanraad is gewoon weg te blijven van dit forum zoals je al deed en eens na te denken wat jij allemaal voor bullshit uitkraamt. Over en uit ;)
 

DeletedUser64131

Guest
Neee ik vind het net leuk als Toontje eens wat pittige teksten komt neer schrijven :D

Brengt wat leven in de brouwerij
 

DeletedUser

Guest
Neee ik vind het net leuk als Toontje eens wat pittige teksten komt neer schrijven :D

Brengt wat leven in de brouwerij

Pittige teksten? Zijn teksten werken puur en alleen op de lachspieren. Echt kritisch is het niet. Elke speler zou op zijn manier ongegrond uit de hoogte kunnen doen. Het is meer spammen met een knipoog.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal maar even mijn woordje doen. Het boeit me nu eens echt niks wat jou ervaring in het spel is. Je bent ook beter als mij, dat is iedereen, maar jezelf met een hoofdletter gaan schrijven gaat erover. Je denkt grappig te zijn, wat dus helemaal niet lukt met je egoïsme. Wat ik je aanraad is gewoon weg te blijven van dit forum zoals je al deed en eens na te denken wat jij allemaal voor bullshit uitkraamt. Over en uit ;)

Nja nieuwelingen blijven moeite doen... :confused:

Ik heb die strijd al lang opgegeven, is geen beginnen aan :p
 
Bovenaan