PraatHoek

DeletedUser58575

Guest
Doet me denken aan toen W45 sloot. Toen was het ook: Jullie kunnen meekomen en bij de winnaars horen, of achterblijven en bij de verliezers horen. Eigen keuze, maar hoe dan ook, de wereld gaat nu dicht. Was razend op mijn stamleiding. Zou het persoonlijk jammer vinden als zoiets hier ook gebeurd. Maar goed, waar bemoei ik me mee, het is jullie pakkie an. Je komt er zelf wel achter ;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
K*T dat is weer dat ik in de stam zit die 2de word!

Sick. + 25 leden echt kansloos
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Beste Ex-Tribalwars geneuten,

vanaf onze godenstoel op de berg LoLympus is ons ten gehore gekomen dat Sick. deze wereld zoals het er nu naar uitziet gaat winnen. Natuurlijk hadden wij, grote visionairs als wij waren dit al voorzien toen we Sick. lang geleden oprichten. Immers, het is niet alleen de term Sick. die besmettelijk is, het is ook de ziekelijk gezellige sfeer die binnen de stam hangt. Of we nou bijtjes deden meppen, honing deden maken van Maori, of gewoon het forum trollen (Maurice ;)) het was altijd een gezellige bedoeling.

Nadat wij het koninklijke account KingJelle noodgedwongen moesten verlaten (we hadden allebei geen tijd meer :() is het uiteindelijk toch nog goedgekomen met een ieder.

Wat ik eigenlijk wil zeggen; ik ben blij dat Sick. wint. Niet omdat ik vroeger in die stam zat, maar meer omdat ik BWR eigenlijk niet zon mooie naam vind. Ofzo. Of meer omdat ik bij BWR altijd het beeld van een tandloze teckel heb gehad. Of een jack russel. Jullie snappen wat ik bedoel. Sick... Gefelicitaart!

M. wil graag nog de woorden bijen en paardenseks in dit stukje. Dus bij deze ;)

Dag lieverds, tot op een andere wereld? ;)

M&J
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62454

Guest
Oorspronkelijk geplaatst door nothing but insane.
De vijand loopt altijd te fappen op de reactie van die pedo smurf net zoals raider x
 

DeletedUser57892

Guest
Waarom gedraag je nu als een mongol, M. is gewoon een geweldenaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Kansloos:D
 

DeletedUser58575

Guest
Hoeveel Saiyans zijn er nodig om een lamp in te draaien?

1 Saiyan, 22 afleveringen en 7 transformaties:D

Sorry, die moest even :p
 

DeletedUser57892

Guest
U messing with the wrong saiyan now :mad: :mad: :mad:

Dragon-Ball_Japanese-Anime.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan