Geschiedenis van w18

DeletedUser

Guest
Ik wil voor w18 graag een topic maken zoals ik voor w16 heb gedaan (Clicky) maar na twee keer mijn pc geformatteerd te hebben heb ik amper nog kaartjes/oude info etc. Als er mensen zijn die nog oude zaken/oude info over hun stam/eventuel een (deel van) hun stamarchief ter beschikking willen stellen graag dan even contacteren via IG mail naar The Infinity met als titel Geschiedenis w18 zodat ik wat materiaal heb om mee aan de slag te gaan.

Alvast bedankt
 

DeletedUser

Guest
Yep weet ik, ga ik zeker ook gebruiken. Maar daar stonden voornamelijk zaken van Select in :)
 

DeletedUser

Guest
In m'n artikel over Phalanx vs. LEF kan je alles over die oorlog vinden.
 
Reactiescore
255
Leuk initiatief! :)
 

DeletedUser23790

Guest
Heb me vroeger niet bezig gehouden met de wereld buiten NBD, dus heb niks voor je, sorrie :p
 

DeletedUser

Guest
Moet jij zeggen :D

Haha, drie stumpertjes hebben je nog bedankt ook:D
Nee, hij heet alleen maar Prins Of Party op het AF sinds 10 december 2008, maar hij heeft nooit in NBD gespeeld! :eek:
Ten eerste kan het me alsnog verrassen als het logisch is, dus dit soort reacties zijn zo... Overbodig. En triest. Ten tweede begon PoP op W18 pas in 2010 dus dat een ander daar op zou spelen is nou niet echt onmogelijk.
 

DeletedUser23790

Guest
Ten eerste kan het me alsnog verrassen als het logisch is, dus dit soort reacties zijn zo... Overbodig. En triest. Ten tweede begon PoP op W18 pas in 2010 dus dat een ander daar op zou spelen is nou niet echt onmogelijk.

Ik ben PoP gestart, kan wel in 2010 geweest zijn, geen idee. Maar het staat ook al tijdje op m'n profiel (beetje mijn profiel niet bekijken :mad:)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.789
Is dit gewoon w18 algemeen, of wil je ook verhalen van mensen/stammen van w18?
 
Bovenaan