Geschiedenis van w18

DeletedUser

Guest
Smile is nu toch ook niet zo veelbetekenend geweest voor w18 hoor...
 

DeletedUser

Guest
Is dit gewoon w18 algemeen, of wil je ook verhalen van mensen/stammen van w18?

Alles wa je kwijt wil. Ik filter zelf wel op wat ik precies ga gebruiken en wat niet, maar hoe meer ik heb hoe vollediger het verhaal natuurlijk. En ook graag kaartjes, kan wel weer het AF gaan doorspitten maar dat kost verdomd veel tijd.

Ik kan miss wel wat aaan je geven van Smile.?

Zeker, doe maar :)
 

DeletedUser28445

Guest
Ik kan nog wel wat over Eiland vertellen en/of Break natuurlijk.

Heb nog zat kaarten.
 

DeletedUser

Guest
Ik over *SF* versus -Free- :p (Hoewel dit een kleine en lokale oorlog was xd)
 

DeletedUser28445

Guest
Smile - Game hebben toch 2 spelers van select uitgeschakeld PBN en el gran yago

toch een ex nummer 1 :O?

PBN was nummer 1, ja. Klopt. Game en Smile.
freyfrey werd uitgeschakeld door EQUI geloof ik. En el gran yago door Woeste en game/smile.
 

DeletedUser54807

Guest
ik zit al meer als 2jaar op panda, en ook al meer dan 2jaar in break, ik weet nog wel wat van w18 maar heb niet veel meer van kaarten
 

DeletedUser

Guest
Ik heb de aanvalsmap nog avn de allereerste aanval die break effectief dorpenverlies opleverde, is dat ook intressant?
 

DeletedUser

Guest
hahaha @braam

zal mijn vernietigingsplan van sneekie ook wel even doorsturen ^^
 

DeletedUser

Guest
Misschien kan jij wat vertellen over de smerigste actie uit de geschiedenis van W18, agonoize? Dat mag niet ontbreken natuurlijk, en wie kan het beter vertellen dan de opperrat zelf?
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp dat je mijn eloquentie kan waarderen maar er gaat niets boven inside info TheArtOfLove.
 

DeletedUser

Guest
Misschien kan jij wat vertellen over de smerigste actie uit de geschiedenis van W18, agonoize? Dat mag niet ontbreken natuurlijk, en wie kan het beter vertellen dan de opperrat zelf?

Waarom moet ik het vertellen als Zaletio of jij het toch altijd zoveel beter weten? ;)

Ik begrijp dat je mijn eloquentie kan waarderen maar er gaat niets boven inside info TheArtOfLove.

Nu zeg je dat er niets boven 'inside info' gaat. Klopt. Maar als ik iets zei over de zaak TBT zei je steeds dat't een leugen was :eek: Je spreekt jezelf weer helemaal tegen hé ;)
 

DeletedUser

Guest
Nou het is sowieso leuk om te horen waarom je zulke misselijkmakende dingen doet natuurlijk! Vergelijk het maar met de uitleg van een crimineel, dat kan heel interessant zijn.

Tja, dan moet je niet zulke onwaarschijnlijke dingen vertellen die ook nog in jouw voordeel of in dat van je vriendjes spreekt.
 

DeletedUser37978

Guest
@ Flos

Dan mag jij een leuk verhaaltje maken hoe jij je account in de steek hebt gelaten ;)
 
Bovenaan