Top 20 waardig?

DeletedUser

Guest
Kenshin power :cool:

Rover (Goud - Level 4)
Je hebt al 755.266.313 grondstoffen buitgemaakt!
 

DeletedUser

Guest
Kenshin power :cool:

Rover (Goud - Level 4)
Je hebt al 755.266.313 grondstoffen buitgemaakt!

Rover (Goud - Level 4)
Je hebt al 250.641.814 grondstoffen buitgemaakt!

Dolce power

36 Dolce Far Niente- Nemo. 1.044.795 111 9413
40 Kenshin Rurouni Nemo. 1.023.885 103 9941

:cool:
 

Deleted User - 2075062

Guest
Zullen we hier gewoon lijsten posten en niet slap gaan lullen?
 

DeletedUser

Guest
Gods oF the Arena: Ja, oude team waren beest, wisten goed wat ze deden en deden het ook heel goed. Nieuwe team ken ik heel goed en zit vol kwaliteiten die zich nog zeker gaan laten zien komende weken/maanden.

1??1: Nee, tja ik moet opjectief blijven, acc is verwaarloosd door interns. Ja soms heb je geen keus ect die discussie is niet aan de orde.. De interns zijn er en nog geen grote targets weten uit te schakelen of zich egt weten te bewijzen. Niet te min zijn de speler heel goed dus verwacht over paar maanden dat hier een JA kan staan

DeVreemdeSnuiters: Ja, top gozers die ook farmen :D skills zijn er en verwacht nog veel van dit account en de bespelers.

DEp44shaas: Ja, ondanks toch een lage ODA en aardig wat gratis dorpjes vind ik dit account nog wel top 20 waardig, top 5 is overdreven maar goed voor de top 20.

vlammende adelaar: Ja, denk ook precies goed zo.

Get it together man: Nee, toch wel bijna 50% interns en heb geen idee van de skills ect. Ken het acc/ de bespelers niet

The Fallen Archangel: Ja, leuk team om mee te praten (ja over het farmen :D) zijn leuke gasten en zullen vast ook top in het spel zijn.

Castiel.: Ja/Nee, moet toch zoals bij 1??1 opjectief blijven en het acc heeft aardig wat interns achter de kiezen. Al zit er een grote verbetering in de laatste tijd! Acc is momenteel niet top 20 waardig maar de bespeler wel top 5 als het niet rang 1 is :)

The Interner: Ja, ken ik persoonlijk niet zo goed, mooie ODA weinig/geen interns ? lijkt mij duidelijk dus. Verwacht hier nog wel wat van.

Arthur Haviksvleugel: Ja, leuk team, mooi acc

NowItsMyTurn: Zelfde als AH. Ja dus, ken ze nog niet heel lang maar ziet er allemaal wel goed uit :)

Smokey Eye: Ja, heel leuke bespelers en altijd 100% inzet top acc !

Technical Imperfection: Ja/Nee, Momenteel bezig met grote fusie (was al bezig voordat ik kwam) ga na dit laten zien dat we de rang waardig zijn :)

Legendary Lunaman: Ja, geweldig team, mooi account. valt weinig tot niks op te bekritiseren.

Just like us: Nee, veel interns/bb's geedeld. al hebben ze redelijke ODA :confused:

master4live112: Ja, 1 van de accs waar ik egt niks van weet xD maar ziet er mooi uit

Fyuryus.: Ja, geweldig team, mooi account. valt weinig tot niks op te bekritiseren. Zelfde als LL zijn ook wel gelijkwaardig

brigitte: Nee, top 100 misschien maar buiten de top 50, wereld op wereld internen zegt genoeg ;)

Silenceg: Ja, valt niet zo veel op te zeggen

Geswiebelte Faupelze: Ja leuk acc met genoeg uitdaging ! Oude team was leuk want zag dat ze naar nieuwe spelers aan het zoeken waren

Wie wil ik nog in top 20:
Xanthippus
Dolce Far Niente-
Kenshin Rurouni
.Born To Kill
 
Bovenaan