Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
heb me niet echt in die accounts verdiept ofzo ... maar zal wel interns zijn ofzo?:p
 

DeletedUser56633

Guest
jup,zijn het idd..

maja beetje laf om je steeds anoniem te houden toch?
 

DeletedUser

Guest
Tja, jij gaat er behoorlijk op in merk in.
Ik zelf zou me ook anoniem houden, als ik merk dat ik de tegenpartij er zo mee bezig kan laten zijn ^^

Just sayin, negeer die gap :)
 

DeletedUser56633

Guest
haha,ik negeer em nu ook:p

Maarja als Thanator tegen mij zegt dat die er niet van houd dat spelers vanaf vv accounts zo gaan doen(en hij zou er achter na gaan),tja en zijn eigen leden doen het:p
maakt mij niet uit hoor:p

nah.. word genoeg gepest met die aanvallen,tenminste dat denken jullie:p
heb erger mee gemaakt hoor..
 

DeletedUser

Guest
Fijn dat je erger hebt meegemaakt, ik neem nu ook aan dat je geen dorp gaat verliezen. Zou wel noob zijn als je erger hebt meegemaakt en je verliest een dorp aan de noobstam van w22!
 

DeletedUser

Guest
Fijn dat je erger hebt meegemaakt, ik neem nu ook aan dat je geen dorp gaat verliezen. Zou wel noob zijn als je erger hebt meegemaakt en je verliest een dorp aan de noobstam van w22!

Eindelijk eens een NEOH naabje die de waarheid spreekt, zie je ook niet vaak :D
 

DeletedUser56633

Guest
naja dat was wel een groter account:p

lol,je zegt zelf dat jullie noob zijn?

heb ik nooit gezegt,ik zeg dat jullie falen:p
 

DeletedUser56633

Guest
2000+ incomings nu Lammert,

dusja..
Ziggy,de enige die naab is als die zo praat ben jij..
 

DeletedUser

Guest
Bij 2000 ink mag er best wel wat verloren gaan hoor ... zolang je de weken daarna maar terug basht :D
 

DeletedUser

Guest
Is prima te doen... zolang je vanaf het begin af aan tagt.
Anders zie je door de bomen het bos niet meer :)
 

DeletedUser

Guest
waarom taggen? Je kan er meestal van uitgaan dat het ram is he!

LOL!

Neem aan dat je bij je tags invoert of een dorp dat aangevallen worden front / geen front is etc etc.
Of wou je zeggen dat jij 5000 aanvallen ongetagt laat komen? succes met edels zoeken dan als die van dichtbij komen ^^

@dit, je hoort het TFO ... ziggy tagt niet :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee nee zo bedoel ik het niet. Als je alle 5000 aanvallen gaat taggen verdoe je je tijd. Je moet groepen maken, en alle aanvallen die je zeker weet dat je ze wint zet je op negeren. Zo krijg je een een kleine lijst die zeer overzichtelijk is!
 

DeletedUser

Guest
Nee nee zo bedoel ik het niet. Als je alle 5000 aanvallen gaat taggen verdoe je je tijd. Je moet groepen maken, en alle aanvallen die je zeker weet dat je ze wint zet je op negeren. Zo krijg je een een kleine lijst die zeer overzichtelijk is!

Ieder zijn tacktiek ^^

Ik sorteer eerst op front en geen front ^^
Vandaar uit werk ik verder :)
 

DeletedUser

Guest
Ja dat is ook handig, ik heb mn dorpen al in groepen staan dus zo ik snel de aanvallen op het front!
 
Bovenaan