TLW Vs. Semper

DeletedUser65376

Guest
Geen excuus als je gaat klagen over treintjes met 2 sec tussen clear en edek zorg dan iig dat je eigen goed in orde zijn.
 

DeletedUser62799

Guest
Waarom zou ik mijn best doen tegen een inactieve speler? Hij wist dat hij actief was maar alsnog stuurt hij waardeloze treintjes.
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou ik mijn best doen tegen een inactieve speler? Hij wist dat hij actief was maar alsnog stuurt hij waardeloze treintjes.

Je skills kun je altijd verbetere totdat alle clears er 1 ms voor staan.
 

DeletedUser

Guest
Idd :) bijna net zo goed als de treinen van -DR- ;)



Tog faal je met snipe?

Zegt genoeg over jouw skils :rolleyes:



Neem een co als je niet voldoende on kan ;)

Waarschijnlijk heeft hij minder dode edels dan jij dorpen verloren bent ;)

Daarbij os tussen de laatste clear en de eerste edel is geen snipen ;)

Je zou eerst de conversatie eens volledig moeten lezen. Vooraleer je hier begint te quoten. En jullie weten met je spionnetjes toch perfect welke edels ik gesnipet heb?

Ik heb echt geen zin om op al die vragen een 2e keer te antwoorden. Overigens insinueren je vragen over het tegengestelde van wat er gebeurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Semper is vandaag al mijn respect verloren. Als het niet lukt om dorpen te pakken als iemand online is, dan versturen ze de treintjes maar 's nachts om ze dezelfde nacht te laten aankomen. Bruin Beer staat volgestackt door zijn eigen stam, is 4* groter dan mij en heeft zo'n skill-loze "tactieken" nodig om dorpen te pakken. Fatsoenlijk leren timen zit er bij hem niet in. Onderscheid dat tegenwoordig een topspeler van de rest?

Respect voor Bruin Beer ===> 0%.

Veel geluk TLW en al die andere stammen!

Als ik zie dat hij 10 dorpen van jou heeft overgenomen waarvan er 3 in de nacht zijn. Dan heb je dus die 7 dorpen die overdag aankwamen niet kunnen snipen. Van die 7 zijn er 4 rond het middag uur en 1 in de vroege ochtend en 2 in middag. Dit houdt dus in dat je alleen 's avonds online bent. Leuk dat je dit allemaal even verteld. Kunnen we er allemaal rekening mee houden.:p

Maar Bruin beer heeft het zelf van de 'meester' geleerd

GroteBeer 222 (325|606) K63 9,744 Bruin Beer [Semper] The Engine Hier [*T*T*] 2012-07-14 01:11:54

Dus je hebt ook geen respect voor je eigen stamgenoten. Heb ze allemaal eens bekeken en ieder stamlid van jou edelt ook wel in de nachtbonus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je weet zelf ook wel dat mijn stam niets meer voorstelt en dat hij helemaal uiteengevallen is... En inderdaad, zaterdag was ik wat verhuizen, dus was ik de hele dag niet online, wel spijtig dat hij maar zo weinig kunnen pakken heeft toen?
 

DeletedUser

Guest
Kijk dat wist Bruin ook niet moet je hem voortaan even een mailtje sturen dan kan hij er rekening mee houden. Maar 10 dorpen in 2 dagen vind ik redelijk. Als hij had geweten dat jij niet online zou zijn dan hadden het er wel meer geworden hoor.

Maar iemand te veroordelen terwijl je hetzelf ook doet vind ik niet getuigen van zelfkennis. Je wordt gewoon met dezelfde munt terugbetaald. En als je daar niet tegen kunt, moet je gewoon ophouden.
 

DeletedUser

Guest
1 dorpje om 10 na 1 edelen is wel wat anders dan bewust 's nachts aanvallen te versturen vanaf half 3 om ze dezelfde nacht nog over te nemen. En ach, 2 man met in het totaal 3,5 miljoen punten tegen een spelertje van 500k (nu wat minder), getuigt wel van veel zelfvertrouwen bij jullie.

En hij kon het weten, tot ongeveer 18 uur zaterdagnamiddag was er niet gedeffed. Als er niet gedogded, noch gestackt wordt, weet je het snel hé.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben van mening, en dat is mijn mening laten we dat alvast zeggen. Dat als je met de top wil meedraaien je iets over zou moeten hebben voor het spel.
Als je 500 aanvallen binnenkrijgt kan je alvast vooruit werken, dan weet je hoe laat je terug online moet zijn om weer verder te gaan en zo ga je te werk. Moet je daar je wekkertje voor zetten 3 uur snachts ? Tja,, jij wil geen dorpen verliezen. Maar je wil ook slapen.

Als je kiest om dorpen te verliezen omdat je wil slapen jou pech, niet jammeren dat iemand je aanvalt in de nacht want het zit er nou eenmaal bij. Wil je niet dat, dat gebeurd zorg dat je account in orde is en delen gestackt staan. Kan je laf vinden, maar hoort er ook bij.

Als ik weet dat ik 12 uur niet online ben zorg ik dat ik de aanvallen 12 uur vooruit werk, simpel als dat kost alleen wel even tijd maarja je moet wat over hebben voor een spel, ik heb ook wel eens afspraken afgezegd omdat ik aanvallen binnen kreeg. Je kiest ergens voor om te doen en dat verwerk je in je leven. Of het nou werken vrienden of tribalwars is.
 

DeletedUser65039

Guest
Als ik weet dat ik 12 uur niet online ben zorg ik dat ik de aanvallen 12 uur vooruit werk, simpel als dat kost alleen wel even tijd maarja je moet wat over hebben voor een spel, ik heb ook wel eens afspraken afgezegd omdat ik aanvallen binnen kreeg.

Als je je aanvallen al 12 uur vooruit moet werken kun je beter een vv zoeken :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben van mening, en dat is mijn mening laten we dat alvast zeggen. Dat als je met de top wil meedraaien je iets over zou moeten hebben voor het spel.
Als je 500 aanvallen binnenkrijgt kan je alvast vooruit werken, dan weet je hoe laat je terug online moet zijn om weer verder te gaan en zo ga je te werk. Moet je daar je wekkertje voor zetten 3 uur snachts ? Tja,, jij wil geen dorpen verliezen. Maar je wil ook slapen.

Als je kiest om dorpen te verliezen omdat je wil slapen jou pech, niet jammeren dat iemand je aanvalt in de nacht want het zit er nou eenmaal bij. Wil je niet dat, dat gebeurd zorg dat je account in orde is en delen gestackt staan. Kan je laf vinden, maar hoort er ook bij.

Als ik weet dat ik 12 uur niet online ben zorg ik dat ik de aanvallen 12 uur vooruit werk, simpel als dat kost alleen wel even tijd maarja je moet wat over hebben voor een spel, ik heb ook wel eens afspraken afgezegd omdat ik aanvallen binnen kreeg. Je kiest ergens voor om te doen en dat verwerk je in je leven. Of het nou werken vrienden of tribalwars is.

Het is niet dat aanvallen van over 12 uur kwamen. Ze werden vaak om half 3 's nachts verstuurd om om 7u 's ochtends of vroeger aan te komen, en overdag werd er ook nog een hele zooi gestuurd. Je kan zeggen wat je wil maar een mens moet slapen, je kan geen nachten aan een stuk online blijven voor een spelletje. Dat is mijn mening.
 

DeletedUser

Guest
Het is niet dat aanvallen van over 12 uur kwamen. Ze werden vaak om half 3 's nachts verstuurd om om 7u 's ochtends of vroeger aan te komen, en overdag werd er ook nog een hele zooi gestuurd. Je kan zeggen wat je wil maar een mens moet slapen, je kan geen nachten aan een stuk online blijven voor een spelletje. Dat is mijn mening.

Ik heb voor een massa maar 3 uur geslapen, als je pro wilt worden moet je een tijdje no-liven!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb voor een massa maar 3 uur geslapen, als je pro wilt worden moet je een tijdje no-liven!

Preciess,, als je wat wil bereiken moet je er ook iets voor opgeven. That's life, en dat is overall. Ook voor je werk, school of vrienden :)
Aan jou de keus hoe ver jij wil gaan voor een spelletje.
 

DeletedUser

Guest
tja, als je vakantie hebt zie ik het probleem niet hoor :p Je bent gewoon dorpen verloren, klaar.
 

DeletedUser61518

Guest
tja, als je vakantie hebt zie ik het probleem niet hoor :p Je bent gewoon dorpen verloren, klaar.

Het is geen vakantie voor iedereen eah, sommige mensen werken eah :rolleyes:

Maar het is en blijft een spel, iedereen ziet zelf hoeveel tijd hij/zij erinsteekt en hoe meer je erinsteekt, hoe meer voordeel je eruithaalt ofcourse :D
 

DeletedUser

Guest
Het is geen vakantie voor iedereen eah, sommige mensen werken eah :rolleyes:

Maar het is en blijft een spel, iedereen ziet zelf hoeveel tijd hij/zij erinsteekt en hoe meer je erinsteekt, hoe meer voordeel je eruithaalt ofcourse :D

Niet iedereen wel elke dag
eah:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
: p zou kunnen ja, maar hij is altijd kapot zodra hij terug komt van z'n werk :'(
 
Bovenaan