W16 Edelhalvering

Reactiescore
1.577
Welke backstab als ik vragen mag? want ik ben mijn score kaart vergeten..

Tja, ik was er niet op dat moment. Naar ik vernomen heb was het omdat Astra* High5² had opgezet tegen Curam en in latere instantie had gerecruteerd. Echter was de afspraak tussen Curam & Astra* dat High5² een neutrale zone zou zijn. Astra* probeerde dus eerst met ons een samenwerking tegen Nilva te forceren, maar achter de rug om smeedde het plannen om Curam aan te vallen via de nieuwe recruits.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap hem niet... De backstab is dat een vijand door astra benaderd is om jullie vijand te worden?...

Zover ik weet heeft Astra* nooit belang gehad in een oorlog tussen High52 en Curam.... We grensden niet eens aan Curam.

Het probleem was dat Curam zowel vrienden wilde blijven met zowel Astra* als Nilva, en dat Astra* gezegd heeft dat Curam een keuze moest maken.. Ik weet het zeker, want ik mocht De kleinen niet eerder aanvallen omdat ik moest wachten tot Curam eindelijk een keuze had gemaakt en fakes/clears in het noorden had verstuurd tegen Nilva. Maar 2 Curam leden dreigden met overstappen naar Nilva en dus is er toen voor een NAP gekozen met Nilva. Vervolgens hebben wij gevraagd of High52 fakes/clears op nilva wilde sturen.
 
Reactiescore
1.577
Ik snap hem niet... De backstab is dat een vijand door astra benaderd is om jullie vijand te worden?...

High5² was nooit een vijand van Curam. Wij hebben al onze OS daar laten staan, zodat ze niet machteloos stonden tov Astra*. Ze zijn pas vijanden geworden toen ze bij Astra* gingen. Klein detail, maar oh zo belangrijk voor een goed begrip.

Zover ik weet heeft Astra* nooit belang gehad in een oorlog tussen High52 en Curam.... We grensden niet eens aan Curam.

Het probleem was dat Curam zowel vrienden wilde blijven met zowel Astra* als Nilva, en dat Astra* gezegd heeft dat Curam een keuze moest maken.. Ik weet het zeker, want ik mocht De kleinen niet eerder aanvallen omdat ik moest wachten tot Curam eindelijk een keuze had gemaakt en fakes/clears in het noorden had verstuurd tegen Nilva. Maar 2 Curam leden dreigden met overstappen naar Nilva en dus is er toen voor een NAP gekozen met Nilva. Vervolgens hebben wij gevraagd of High52 fakes/clears op nilva wilde sturen.

Hier weet ik niets van. Mij is verteld geweest wat ik heb gezegd. Wat ik nog weet is dat ik met Robbie had afgesproken om na de examens van Force Breaker, mezelf, Fedei Defensor & Wortel69 (toen nog Pieter) (eind januari) pas de aanvallen op te zetten. En we hebben Nilva toen lange tijd aan het lijntje gehouden. Vervolgens kwam er de 'backstab' van Astra* en dan hebben we dat lijntje verder uitgebouwd tot een goed bondgenootschap.
Maar, ik denk dat je zelf wel kan ontdekken welk het belang was voor Astra* bij een oorlog tussen beide? Dat is namelijk exact de reden waarom Astra* die leden heeft gerecruteerd in the first place. In een poging om Curam te doen wankelen. Om dezelfde reden hebben ze destijds leden van Nilva weggeplukt.

Meer kan ik er helaas niet over zeggen, omdat ik er ook niet meer over weet.
 

DeletedUser63410

Guest
Je hebt de gehele pm van mij met Crash gehad, hier lieg je dus glashard.
 
Reactiescore
1.577
Je hebt de gehele pm van mij met Crash gehad, hier lieg je dus glashard.

Ik zal hem eens doorlezen. Dit is wat mij verteld is geweest.

Maar geef toe; wat klinkt het meest plausibel gezien jouw reputatie?

1. De gesprekken zijn afgesprongen en er kwam niets uit voort.
2. Astra* probeerde via High5² wat druk te zetten op Curam. Curam was namelijk het meest kwetsbare wanneer ze zich openstelden voor vertrouwen.

Vergeet niet dat wij nog vv's draaiden binnen High5² en dat we dus allerlei zaken gewoon mee konden lezen.

Welk aspect van mijn bewering is onjuist?
 

DeletedUser63410

Guest
Ik zal hem eens doorlezen. Dit is wat mij verteld is geweest.

Maar geef toe; wat klinkt het meest plausibel gezien jouw reputatie?

1. De gesprekken zijn afgesprongen en er kwam niets uit voort.
2. Astra* probeerde via High5² wat druk te zetten op Curam. Curam was namelijk het meest kwetsbare wanneer ze zich openstelden voor vertrouwen.

Lees hem eens goed door zou ik zeggen, dan zul je zien dat Crash een geintje met mij wilde uithalen en dat ik openlijk vertelde dat ik High 5 als optie 2 openhield mocht Curam terugtrekken.
Curam heeft namelijk een reputatie van veel woorden geen daden. Een backstab is iets dat je achter iemands rug doet, ik heb altijd openlijk verteld dat ik contact had met H5. Ik had tevens een leidersacci binnen H5, vv's van Curam kon ik gewoon zien..

Tevens wat is dan het imago van oud H5? Een mega alliantie opzetten en verdeel en heers? Dus dat vertrouwen was absoluut wederzeids destijds..
 
Reactiescore
1.577
Nee, dit keer waren we echt op zoek naar een vaste BG. Dat zijn woorden zonder slagkracht uiteraard, zeker achteraf. We dachten alleen dat Astra* mss die stam wel zou kunnen worden.

Maar voor ik hier verder op in ga, zal ik de PM grondig doornemen.
 

DeletedUser

Guest
Zal ik dan maar het even melden? We hadden de keus tussen Nilva en Astra. Astra zat weer eens te kutten dus kozen we voor Nilva. We willen wel een betrouwbare BG ofc. Beetje nachtelijk diplomatie voeren he, tsk. Slapen horen jullie!
 

DeletedUser

Guest
Stamleden wouden ook liever Nilva dan Astra*. Zeker omdat mensen als Totally Spies over de jaren heen bewezen hebben op geen enkel vlak te vertrouwen te zijn en alleen vies spel te kunnen spelen. Niemand was geïnteresseerd in zulke smeerlapjes.
 

DeletedUser

Guest
Stamleden wouden ook liever Nilva dan Astra*. Zeker omdat mensen als Totally Spies over de jaren heen bewezen hebben op geen enkel vlak te vertrouwen te zijn en alleen vies spel te kunnen spelen. Niemand was geïnteresseerd in zulke smeerlapjes.

FUL/Mental waren anders (voor zover ik weet) zeer te spreken over de samenwerking. En naar aanleiding van die goede samenwerking, hebben wij de samenwerking voortgezet, toen Astra* naar GOH XL ging.
 

DeletedUser

Guest
FUL/Mental waren anders (voor zover ik weet) zeer te spreken over de samenwerking. En naar aanleiding van die goede samenwerking, hebben wij de samenwerking voortgezet, toen Astra* naar GOH XL ging.

Zij hadden ook niet geen H5 die R. als bescherming/backup-plan wilde gebruiken bij de samenwerking. Of een samenwerking gebaseerd op resultaten. Of een samenwerking waar niet alle leden het niet mee eens waren. Of een samenwerking waarbij je elke week zou moeten afvragen, hoe lang het duurt voordat je wordt genaaid. Of een samenwerking met een stam die vrijwillig elke mogelijkheid aanneemt om de vijand op welke manier dan ook te kutten (Speed, Hokuz). Ik kan nog wel ff doorgaan enzo, maar ik denk dat het punt wel duidelijk is.

Verder is deze discussie ook totaal niet interessant. Echt wat hebben jullie met oude koeien uit de sloot halen o.0
 

DeletedUser63410

Guest
Allemaal holle oorlogsretoriek die niet op de feiten is gebasseerd.

beguiling 05.01.12 10:47
Hoi Robbie

Ik ben door me rug gegaan dus heb even geen zin gehad om te tw'en vandaar deze wat late reactie.
De enquête loopt en ziet er positief uit.
Wel is er sinds gisteren een discussie op gang gekomen betreffende jullie en H5 door mijn toedoen.
Ik begrijp dat je H5 als muur wilt gebruiken maar ik zou liever zien dat bij het aangaan van een BG tussen onze stammen, H5 door jullie gedumpt wordt.
Aan hun lot overgelaten zo gezegd.

Kun je je hier in vinden?


Beste wensen nog overigens

Groeten van Crash

.Totally Spies 06.01.12 11:57
Niet eerder als dat jullie je een betrouwbare bondgenoot hebben getoond.
En resultaat aan het Nilva front laten zien.

Je kan pas iets inruilen als je er wat voor in de plaats hebt.

Hoop dat je dit begrijpt.

Mvg,
Robbie


beguiling 06.01.12 12:03
Dat begrijp ik, vandaar dat ik ook zij "bij het aangaan van een BG tussen onze stammen, H5 door jullie gedumpt wordt.

Kan moeilijk wat vragen als er nog niets officieels is tussen ons.

Maar tijd rekken door ons eerst te laten bewijzen terwijl we dan al BG zijn zit er niet in voor ons.
Ik ben niet achterlijk natuurlijk.

We gaan er vol vertrouwen beide in, of gewoon helemaal niet.

Hopend op je begrip.

Crash

Verder lijkt het me slim om zoals de moderator al vertelde, dit onderwerp verder te besprekken op het top/flop stammen topic ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja joh want verstandige mensen verneuken de mogelijkheid op een samenwerking, zonder dat er een samenwerking met een andere stam al vast staat -.- Deze x vertel ik eens geen onzin hoor.
 

DeletedUser

Guest
Geen feiten? Behalve het feit dan dat iedereen die op dat moment in Curam zat, weet dat het een feit is? :eek:

Ah vandaar dat er gewoon een redelijk duidelijk PM is van beguiling, welke het tegendeel bewijst. Dat jij toch glashard blijft liegen, zegt meer over jou dan over TRH.
 

DeletedUser

Guest
Eum.. raar dat er niets over de grens-spelers van Curam word gezegd welke de Curam leiding onder druk hadden gezet om te kiezen voor Nilva omdat ze voorlopig geen oorlog wilden en Curam toch niet aan Astra grensde... Want dat zijn letterlijk de woorden van Curam.

Een backstab is er nooit geweest. Curam was gewoon te bang voor een oorlog met Nilva, en daarom is gekozen voor hun BG waarbij ze in het begin dus ook geen fuck deden. Pas na dreigen van Nilva met het verbreken van de BG kwamen er aanvallen vanuit Curam naar Astra*.
 
Bovenaan